Jump to content
FAS Goran
italiano

Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine

Recommended Posts

Zamajac ima svaki dizel na Bravu. 

Meni je 1.6 sa 120 konja bio skroz okej, sa 300nm lepo to povlaci malo je tromiji do 1900 obrtaja al posle zakucava do nekih 3500 bez problema. Mirno radi, nije raga kao 1.9 i malo je kultivisaniji.

Od problema ima kuciste egr-a, plasticna grana, to sve moze da se proveri pre kupovine. Gumica uljne pumpe se zameni i to je to. 

 

Imas 1.4 tjet, tacnije turbo benzinca i u Bravu, sa 120 i 150ks pa mozes da se okrenes ka tome. :)

Bravo je kao Delta, dele milion stvari, maltene isti auto jedino sto je Delta luksuznija i bolje odradjena u nekim stvarima.

 

Moj ti je savet za te pare koje imas da gledas Brava i okrenes se ka njemu, pravi narodski auto, danas zastupljen prilicno i na otpadima, a i serviseri znaju da ga rade, tjst naucili su do sada.

Mozes pojuriti 1.4 turbo benz sa 120 konja, mislim da bi ti to bila mera, ako se vec plasis odrzavanja kod dizela. 

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po obicaju dosta slabija ponuda benzinaca... Pa ja ne znam sta je ovo,jel bas svi voze dizel u Srbiji? E svasta :) Znaci mogu da pecam taj 1.4 benzinac,trebalo bi da je ok? 

I usput izvinjenje moderaciji i pitanje kako se stavljaju ti skrinovi iz oglasa? Jos nisam skontao? Jel moram sve rucno ili ima neka fora?

Edited by NeLePFC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozes, ali ja bih savetovao 1.4 turbo benz, ne onaj obican atmo motor. BIlo je skoro price oko toga da li je dovoljno ili nije tih 90ak atmosferskih konja za Brava, po meni nije.

Nije uopste lagan auto, a na kraju moze biti potrosnja veca nego na turbo benzincu. 

 

Edit: Za screenshotove mozes da okacis samo pocetnu sliku gde je cena i osnovne informacije, ali bilo bi pozeljno jos neku. Desava se da oglas istekne, obrise se, proda se auto ali slike ce ostati na nasem serveru. :)

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve ručno. Printscreenuješ, odsečeš, ulepšaš, nalepiš.

Možda @MS PK kao najmlađi admin da ti održi online kurs kačenja slika na forum. Preko skajpa, ili snimi i postavi na YT. 
Da pokaže inicijativu, istupi u grupi

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, NeLePFC said:

Po obicaju dosta slabija ponuda benzinaca... Pa ja ne znam sta je ovo,jel bas svi voze dizel u Srbiji?

U tome je štos, ovi automobili nisu iz Srbije! Ako analiziraš oglase videćeš da je 90% benzinac kupljeno u Srbiji, na žalost sa malo opreme i osnovnim 1.4 fire motorom. 

1.9 je stariji motor i "osuđen" si na starije 07-08. primerke, 1.6 ga je nasledio, a kolega ti je rekao cake.

Svakako ne slabiji motor od onog od 105ks.

Edited by bane1321

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Postavljanje slika

 

Na FLCS Forum slike se dodaju isključivo putem opcije za upload slika na FLCS server, na način opisan u kratkom video uputstvu koje se može pogledati klikom ovde:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/54045-postavljanje-slika-na-forum/
Drugi načini dodavanja slika negativno utiču na normalno funkcionisanje Foruma i pregled sadržaja Foruma od strane korisnika.

Napisali i objasnili ljudi sve @andreja.micovic  :D

11 hours ago, NeLePFC said:

Po obicaju dosta slabija ponuda benzinaca... Pa ja ne znam sta je ovo,jel bas svi voze dizel u Srbiji? E svasta :) Znaci mogu da pecam taj 1.4 benzinac,trebalo bi da je ok? 

I usput izvinjenje moderaciji i pitanje kako se stavljaju ti skrinovi iz oglasa? Jos nisam skontao? Jel moram sve rucno ili ima neka fora?

 

11 hours ago, andreja.micovic said:

Sve ručno. Printscreenuješ, odsečeš, ulepšaš, nalepiš.

Možda @MS PK kao najmlađi admin da ti održi online kurs kačenja slika na forum. Preko skajpa, ili snimi i postavi na YT. 
Da pokaže inicijativu, istupi u grupi

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel Bravo ako je 140 konja benzinac, mora da bude Multiair?

Ovaj nije slikao motor a zbog siroke lepeze u Fiata nisam 100% siguran da jeste MA

Benzinci od 120 i 150 su TJET, 90 je obican FIRE, i ako se ne varam, nema dalje.

Recimo ovako nesto ako bi mi zapalo za oko

 

Screenshot_2.jpg Screenshot_1.thumb.jpg.9ee003ab53d1a2ce665f68beb6e2960e.jpg

 

https://www.autoscout24.ch/de/d/fiat-bravo-limousine-2011-occasion?utm_campaign=integration-seitenweit&utm_content=link-de&utm_medium=cooperations&utm_source=comparis&utm_term=detailansicht&vehid=7413893

 

To bi izaslo nesto ispod 5K evra u Srbiji, valjda, da mi neko od "speditera" doveze.

 

Edited by Ivan
Sredjen PrintScreen i format

Share this post


Link to post
Share on other sites

@andreja.micovic

'Si vid'o sta ti je mladost i sveza krv? Kada smo dugogodisnjim radom sa mladjim selekcijama iznedrili ovakav podmladak kao sto je @MS PK, mogu mirne savesti da okacim kopacke o klin i prepustim mesto boljima. Pa da i ja pogasim dugmice i  pocnem da zaj*avam moderatore k'o covek :D .

13 hours ago, NeLePFC said:

Ne mogu da procenim na osnovu slika koliki je prtljaznik? Kontam da je Bravo klasa vise u odnosu na Grande Punto?

Prtljaznik je 400 l, napisao sam ti u temi o Delti. Sto je vrlo dobro u poredjenju sa ostatkom konkurencije, koja je vrlo cesto ispod te cifre. Ako si "krakat" kao ja, proveri da li ti odgovara kakav je sa prostorom pozadi. Plus volim da lezim sto blize asfaltu, tako da onda iza mene i nema bas nesto mesta. Mesto na zadnjoj klupi malo placa danak dizajnu i padajucoj liniji krova, ali je zato gepek veci. GP je klasa nize (Compact vs Subcompact) i ne mogu se porediti ni po cemu. Bravo je duzi, siri, skoro 10 cm veci WB, primetno veci gepek, jace motorizacije...

16 minutes ago, mladj said:

Jel Bravo ako je 140 konja benzinac, mora da bude Multiair?

Ako si siguran da je 140 KS (103 kW), mora da bude. Takodje, to noviji je Euro 5 motor, u restyle modelima od 2010. 

T-Jet 150 je Euro 4 (izbacen), a T-Jet 120 imas starije Euro 4 verzije sa M32 menjacem i novije Euro 5 koji su preziveli, u paru sa FPT C635. Dobro proveri sve sto treba oko turba i MA jedinice, pisao sam sve detaljno.

U prevodu, ako gledas restyle Bravo kao ovaj, od turbo kosacica mozes da imas samo T-Jet 120 Euro 5 i MultiAir Turbo 140 Euro 5.

PS: Ovaj na oglasu nema veze sa Sport (kako je navedeno). Nije cak verujem ni Emotion (nema naslon za ruku i bolja sedista), mozda neki Dynamic sa dodacima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni u oko upada i potrosnja (7.3/4.8/5.7) koja je karakteristicna za MA 140 ;) .  

Bez provera, ne uzimaj za ozbiljno ovakve stvari, pogotovo na nasim oglasima... Ovde je moguce da je greska u tekstu. Ali da li bi ti palo na pamet da su mozda zamenili masku/farove i stavili prvo i najjeftinije sto im je palo pod ruku :) ?

Pre restyle modeli imaju oznaku motora napred na masci i oznaku modela ispred suvozaca. Dok su restyle "clean" :) po tom pitanju. A MultiAir opet ide samo na restyle kao noviji motor. Cisto da znas cake, po tome mozes da vidis i da li su ispucani airbag-ovi i menjana tabla npr... Na nekom restyle prebace tablu sa nekog starijeg krsa sa otpada. Takodje, stariji imaju bele farove sa zutim migavcima, a restyle tamne farove sa belim migavcima.

Za sve provere, samo u se i u svoje kljuse ;) . Ako nesto zatreba ovako virtuelno - tu smo, tu je ePer, detaljna specifikacija motorizacije, opreme, dan kada je proizveden, kod nekih i tekstura enterijera... 

PS: Jos jedna stvar karakteristicna za "Svajcarce" - vrlo cesto se desava da je auto "podmladjen" za jednu godinu. Jer im u papirima stoji datum prve registracije. Po restyle alu papucicama (iste kao na Giulietti), ovaj iznad moze da bude max pocetak 2010., nikako 2011. (sto je i naglaseno na njihovim oglasima). A datum proizvodnje se lako proveri u ePer.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad mi nešto pade na pamet. Koliko bi se isplatilo da se recimo nađe neki sa siromašnijom opremom uz recimo tempomat a ostalo da se dodaje lagano. Naslon za ruku, drugi volan ili presvlačenje, zamena papučica ili dodavanje alu "presvlake", alu kadice, multimedija, rikverc kamera, kačketić i prag (mada prvo treba da te usere da nađeš) sve tako po malo... Razlika u oglasima kod klot automobila i sa opremom ide i preko 1500€ u istom godištu, tako da po mom mišljenju više se nekako isplati da sam ulažeš nego da kupiš gotovo, biraš šta hoćeš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Generalno, ta varijanta retko kad bude isplativa. A sad, u konkretnom slucaju, zavisi kako naletis. Na cenu dosta utice i opste stanje, tako da tih 1500e mozda nije samo do opreme. Za objektivnu sliku bi trebao da ih pogledas uzivo, pa uporedis isto stanje, godiste, motorizaciju pa onda da vidis koliko novca 'nosi' samo oprema... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iz mog iskustva sa Stilom i Bravom se ne isplati. Pre svega zbog cimanja, trazenja, gubljenja vremena i zivaca, montiranja, placanja majstora i materijala za sve to (ako ne radis sam)... I na kraju opet dosta pomenutih stvari nikada nece biti kao fabricki.

Banalan primer, kolega na drugoj temi je sracunao koliko bi ga kostala nabavka samo kacketa i pragova za Stila, plus farbanje, plus montaza (mora lepljenjem posto nije predvidjeno fabricki, pa je pitanje kako ces skinuti ako zatreba). I na kraju je odustao iako su delovi za Stila danas bagatela.

Moje je iskustvo totalno kontra i to bas naglasavam na forumu - upravo za malu doplatu se danas moze uzeti vrlo lepo napucan auto. Samo treba biti strpljiv, a razlika izmedju takvog auta i klotare je nebo i zemlja u dozivljaju istog modela. Probao, video :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potraga se nastavlja :D

Sta mislite o ovom oglasu? Prvi koji mi je blizu, pa ako prodje vas "sud" mozda i da odem da vidim..

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/16319177/fiat-bravo-t-jet-150

Nije 2010-to vec 2009-to, i koliko ja vidim ima nekih neslaganja u farbi, a za dalje pomoc prijatelja, hvala unapred...

Screenshot_8.jpg Screenshot_9.jpg Screenshot_10.jpg

 

Edited by Ivan
Sredjene slike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni deluje fino. Malo prljavo, ali u osnovi zdravo. Ne mogu sa sigurnoscu da tvrdim, ali takav isti, ili slican je vec bio na oglasima. A po broju tablica bih i rekao da nije davno registrovan (mada nek me isprave novosadisti, gde su sad sa brojem tablica :D ). Ja bih ga svakako pogledao uzivo... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nista posebno lose ne vidim ja sa slika, sem da su gume iz praistorije i nesto mi se cini da je cackano oko desnog fara. Sa slike mi deluje da vredi da se pogleda a oko cene i ostalog ne znam

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treba onda obratiti paznju gde ga je kupio, i zasto ga prodaje odmah po registraciji. Ako je bas on uvezao, onda ok, cesta prica, uvezu registruju, stave na oglase malo vozaju, a ako ga je ovde kupio i odmah prodaje, onda mozda ima nesto sto mu fali ... mada, ne znam sta bi moglo biti tako opasno... razume se da ne ocekujes od ~10+ god starog auta da bude 'sedi vozi'... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nista, ako budem isao da vidim pisem ovde utiske, mada sam totalni laik osim onog sto sam procitao na netu, moracu da trazim i nekog da pogleda sa mnom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako im je blizu i reglaža trapa, taman, sve o istom trošku :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio da vidim, nisam stručnjak ali ima crvenih zastavica...

Auto nije bio opran pa se ne vidi limarija.. a baš oko limarije postoje razlozi za zabrinutost.

Navodno je bio udaren odnapred, pa je ofarban skroz (sve osim krova) jer je bio izgreban ključem preko celog boka, što mi nema nekog smisla, bez dokaza, tj. slika pre farbanja...

Vozačeva vrata nisu u liniji. Prednji desni far nije upasovan, ali to je u skladu sa pričom o oštećenju.

 

Stakla su sva ista, jedino keder ispod šoferke je sav ispucao, jel to normalno za ovo godište?

Takođe, da li je normalno da je gornji zazor oko zadnjih farova toliki da može mali prst da se provuče?

Gume jesu za zamenu.. oko motora nisam primetio ništa loše.

Enterijer u skladu sa  kilometrima, osim što je volan rascvetan, ali to sam video već nekoliko puta u oglasima,

ne znam šta misliti o tome. Klima radi...

 

Osećaj mi govori da je kilometraža prava ali da je imao veće limarske radove, zbog čega ne znam.

Verovatno ću zaobići 

 

 

IMG_20200515_175657.jpg IMG_20200515_175721.jpg IMG_20200515_175728_1.jpg IMG_20200515_180039.jpg

 

Edited by Ivan
Sredjene slike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih rekao da ovde nista nije kako ne treba, mada su mi sitne slike na tt bas..



Sent from my SM-G975F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...