Jump to content
FAS Goran
italiano

Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine

Recommended Posts

Pozdrav,

Takodje sam u potrazi za novim Bravom pa me intereuje da li neko ima iskustvo sa automatskim menjacem kod njega?

Konkretno me interesuje 2008,2009 godiste,da li da bezim od automatika ili ne... :-)

Hvala unapred.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, u potrazi sam za novim (polovnim) autom. Da li je neko gledao ovaj auto

cxca4663.jpg

http://www.polovniau..._mjet_emotion/.

Utisci na prvi pogled....

Ovako na oko, spolja deluje fino.

E sad unutra, meni je malo sumnjiv ovaj volan, nesto mi je "saren" - mi smo pogledali 6-7 komada i nijedan nije imao ovoliko nijansi na volanu.

Ne znam, mozda takav i treba da bude.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav,

Takodje sam u potrazi za novim Bravom pa me intereuje da li neko ima iskustvo sa automatskim menjacem kod njega?

Konkretno me interesuje 2008,2009 godiste,da li da bezim od automatika ili ne... :-)

Hvala unapred.

Meni je Goran (Auto servis Goran - Altina) jednom prilikom rekao da izbegavam polovnjake sa automatskim menjačem ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@borisbi

Italijani se nisu proslavili sa automatskim menjačima ;)

@Semi

Meni se čini samo da je blic loše okinuo... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zato stavljaju u 159 japanski (inače ga ima u jedno 50tak modela evropskih proizvođača - zapamtio sam i da Evoque ima baš taj isti menjač).

Selespeed onako, ako se pravilno održava dobro radi. Drugaru na 156ici traje već 12 godina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo, da sumiramo,

Drugar je u subotu uzeo Brava, onog iz Sremske Mitrovice, sa prethodne strane.

Dakle, 2008. godiste, 1.6mjet od 105ks i 6 brzina.

Auto lepo sacuvan, nista ne lupa, ne trese, fino ide za tu snagu. Oprema - nije emotion, ali ima dosta toga: dig. klimu, tempomat, parking senzore, blue&me... Registrovan do oktobra ako se secam, gume odlicne.

Nadam se da ce se registrovati i predstaviti svoj auto ovde.

Hvala jos jednom svima na pomoci, posebno Dovli i Nesi! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad sam probao jedan Bravo 2009 1.6 120 dizel 108000km i pri paljenju kao da malo duže zavergla pre nego što se startuje motor. Ne znam da li je to normalno za ovaj motor? Plus motor je bio na radnoj temperaturi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.9 mjet pali na pola kluca,posto imam i 1.3 mjet on okrene jos2-3 puta valda zavisi i do motora, nek potvrde kolege sa 1,6 mjet-om.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Generalno, vozio sam dosta dizela koji su brže sastavljali od tog 1.6 mjeta. Sem ćaletovog, probao sam još bar 10-ak komada sa tim motorom i nijedan nije palio na "pola ključa", svi su palili sa nekom zadrškom, po meni najnormalnije, samo se primeti razlika u odnosu na recimo Alfu 156 sa 1.9 jtd motorom koja je sa dobrim akumulatorom sastavljala gotovo trenutno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sekund je OK, dve je već mnogo. :) Verovatno je i taj originalni akumulator izgubio deo kapaciteta nakon 4 godine upotrebe i par meseci stajanja po placevima. Kod novijih dizela nema razlike kod paljenja topao-hladan motor, za svaki slučaj preporuka je da pogleda majstor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U poredjenju sa Fiat Stilom 1.9JTD, kao i Octaviom 1.9TDI koji su palili bukvalno na "pola kljuca", Bravo sa 1.9MJT vergla upola duze...I takvi su bili svi MJT koje sam probao po raznim placevima. Znaci, ne radi se o tome da vergla kao stari dizeli na -10, ali u poredjenju sa pomenutim JTD/TDI kao da mu treba pola kruga-krug vise...Vec smo raspravljali ovu temu i jedna od ideja je bila da zbog veceg pritiska na railu MJT motora, treba tih pola kruga-krug vise nego na JTD kako bi pumpa visokog pritiska podigla dovoljno pritisak. Jos jednom - ne radi se ni o kakvom verglanju par sekundi...

Edited by Mirko_NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj Bravo 1.6 mjet pali za manje od sekunde recimo.

Treba mu mnogo manje nego Grande Puntu 1.3 mjet koji sam predhodno vozio i drugarovom Stilu 1.9 mjet.

Bukvalno ga palim tako sto samo okrenem kljuc i odmah ga maltene pustam zato sto znam da ce odmah upaliti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svi oni okrenu koji krug dok upale i tako i treba da pale a jedini koji pali na zub bez verglanja je VW TDI.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugar je u potrazi za Fiat Bravo-om. Gledao je ovaj uzivo, a ja samo preko slika (trebam da odem sa njim sutra/prekosutra).

Njemu se svidja medjutim meni je nesto mnogo cudna razlika u boji plastike oko volana!?

http://www.polovniautomobili.com/oglas3099055/fiat_bravo_16_multijet/

Ako neko moze da pogleda slike pa da da svoje misljenje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Više mi deluje kao da je blic loše okinuo. Više bi mi smetalo što je klotara potpuna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugar je odustao. Konacno ga ubedih da ne uzima takvu klotaru.

Ucinilo mi se da je airbag na volanu bio ispaljen pa mi je i to bio jedan od argumenata zasto da ga ne uzima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čisto jedna informacija za potencijalne interesente za ovaj automobil:

http://www.polovniau...16_mjt_emotion/

brravo.jpg

U oglasu piše 105 konja, ali na placu stoji da je od 120 i prodavac će vas ubeđivati da je stvarno od 120 konja.

Mi smo proverili broj šasije - auto ima 105 konja. Ostalo je u redu, 2008, emotion.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...