Jump to content
FAS Goran
italiano

Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine

Recommended Posts

nazalost dobrih primeraka trenutno u varijanti 1,9 8v nema a da je bar 2009 godiste.

i ne vidi se trenutno neki u najavi!

Ako enko nesto nanjusi ili ima od poznanika koji uvozi automobile neka me kontaktira! Rado bi pazario jedan

(prednost imaju beli i silver)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam svog Bravca 1,9 M-jet 120 ks Dinamik prodao za 10-tak dana za 5400 a auto je bio besprekoran i sa pravih 113k km i extra gumama i uradjenim velikim servissom i servisnom knjizicom i dva kljuca i..... umorih se. Posle sam skontao da sam ga jeftino dao jer je bas bio dobar ali zarade je bilo a to najbolje zna Nesha jer sam mu ga nudio po ceni od------ispod ? :laughing:

Medjutim sad ja ne mogu da nadjem korektan primerak a da ima i oprmu jer gledao sam jedan 1,6 M-jet 105 ks 2009 klot bez felni,maglenki i ostalih drangulija i njega sam trebao da platim,da izracunam, 650 eura vise nego onaj 2007 sto mi je bilo bezveze jer je imao gumeni volan bez komandi,slabiji motor i jedno ulubljence na trepni.

Nisam ga uzeo i nasao je put do nekog drugoga.

A inace licitiram gore Bravo-e i cekam da naleti nesto zdravo i pravo jer sam se bas odusevio autom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nazalost dobrih primeraka trenutno u varijanti 1,9 8v nema a da je bar 2009 godiste.

i ne vidi se trenutno neki u najavi!

Ako enko nesto nanjusi ili ima od poznanika koji uvozi automobile neka me kontaktira! Rado bi pazario jedan

(prednost imaju beli i silver)

1,9 je rađen do početka 2008 tako da ćeš morati da se zadovoljiš novijim i boljim 1,6mjet-om :D Željko, koji je meni prodao auto uglavnom radi takve automobile pa možeš da ga pozoveš da vidiš da li ima nešto ili će možda imati... Sve što mi je rekao za moj auto bilo je tako, a neki forumaši se druže s njim lično pa su mi rekli da je siguran. 0638504595.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam svog Bravca 1,9 M-jet 120 ks Dinamik prodao za 10-tak dana za 5400 a auto je bio besprekoran i sa pravih 113k km i extra gumama i uradjenim velikim servissom i servisnom knjizicom i dva kljuca i..... umorih se. Posle sam skontao da sam ga jeftino dao jer je bas bio dobar ali zarade je bilo a to najbolje zna Nesha jer sam mu ga nudio po ceni od------ispod ? :laughing:

Medjutim sad ja ne mogu da nadjem korektan primerak a da ima i oprmu jer gledao sam jedan 1,6 M-jet 105 ks 2009 klot bez felni,maglenki i ostalih drangulija i njega sam trebao da platim,da izracunam, 650 eura vise nego onaj 2007 sto mi je bilo bezveze jer je imao gumeni volan bez komandi,slabiji motor i jedno ulubljence na trepni.

Nisam ga uzeo i nasao je put do nekog drugoga.

A inace licitiram gore Bravo-e i cekam da naleti nesto zdravo i pravo jer sam se bas odusevio autom.

 

 

A sad bar mozes reci koliko je mogao da kosta :-).

 

P.S. auto ce biti predstavljen cim stignem

Share this post


Link to post
Share on other sites

He-He! Ma ne smem da otkrivam poslovne tajne a Nesha je dobijao bolju cenu jer je to bilo i pre nego sam ga uzeo a nudio ga njemu unapred ali posto je on vec uzeo Stilo a ja ustanovio da je auto brutalno dobar cena je otisla malo gore ali opet sam bio medju najpovoljnijim u Srbiji a jedan je od bolji primeraka garantovano.

Zato uzivaj u voznji jer to je trebao biti moj auto a dobio si ga samo zato sto si dosao na preporuku i da ja ne ispadnem balvan akko necu da ti ga prodam a ti mases sa parama a cuo si i video da  sam u tom trenutku  prodao svoj Kangoo sto je i bio cilj da bih registrovao taj Bravo. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daj bre Dule, ako si toliko fer a kola koja dovoziš toliko dobra, da pazarim i ja jednog Brava :). Nije šala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitaj clanove dovladms i noćni  kakav odnos  sam kao prodavac imao prema njima  i da lije sve bilo kako sam rekao.Zato su preporuke zakon.

Nazalost trenutno nemam  automobila jer sam skoro sve prodao ali radi se na tome.

Edited by Dule 021

Share this post


Link to post
Share on other sites

poz, 

 

Vec dosta dugo pratim ovaj forum, ali sam se tek sad registrovao. U potrazi sam za svojim prvim automobilom i po svemu sudeci bice to fiat bravo 2007+. :)  Jos uvek se nisam odlucio ya motor, da li da to bude benzinac 1.4 ili dizel 1.6 ili da to mozda bude 1.9. Godisnje bi prelazio oko 12000km, uglavnom na otvorenom (oko 8000km). Takodje kod izbora motora dosta me buni 8v i 16v, da li postoji razlika u ceni odrzavanja i ceni reyervnih delova?

Share this post


Link to post
Share on other sites

cilezevs, evo da ti nabrojim šta sam ja zaključio za ovo vreme koliko pratim: 

- benzinac 1,4 ćeš teško naći da bude u dinamic opremi, a da ne bude sa turbinom ( ja nisam uspeo da nađem). Kada benzinac ima turbinu (120ks i 150ks), cena održavanja raste, a u svakom slučaju si na granici atmo benzinac/turbo dizelaš sa projektovanim 12k km. Pritom, ja sam razumeo da je teško benzin kod nas lošiji od dizela ( kod turbo motora moraš stogo da vodiš računa gde točiš).

- 1,6 motor ima 16 ventila ( 90ks, 105ks, 120ks), dok 1,9 moze biti sa 8 (120ks)i 16 (150ks). koji ćeš kupiti, zavisi od toga gde ćeš točiti gorivo i kod koga održavati auto ( ne znam kakvo je stanje u Jagodini ). Može se reći da je 1,9mjet proveren motor, a da se od 1,6 očekuje da nastavi tradiciju. Koliko sam ja shvatio, održavanje 1,6 motora je malo skuplje, ali i troši manje, pa se to uglavnom potire. 

- pošto bi prelazio veće razdaljine na otvorenom putu, verovatno ne treba da se brineš da li dizelaš ima dpf koji je uz erg obično glavni kamen spoticanja

- ovih dana vozim 1,6 sa 120ks i oduševljavam se :), a ne verujem da tako bilo da imam 1,4 sa 90ks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Loše si pratio.  :help:

Nađi samo dobar auto i neće te boleti glava od cene delova. 

99 % daće preporuku za MJ 1.6 ili 1.9. Zavisi od tebe na šta ćeš da naletiš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nećeš sipati euro dizel na svakoj pumpi. 1,9 mjet je euro 4 motor, a 1,6 mjet je euro 5 motor. Recimo:

- ako sipaš ne nekoj *levoj* pumpi, za 100km ideš kod majstora, ili bolje reći šlepaju te do majstora

- NIS navodno proizvodi euro 5 dizel, ali sam negde pročitao da nije dovoljno kvalitetno za euro 5 motore ( ne znam tačne cifre, googlaj malo ako hoćeš da proveriš)

- čuo sam dobre preporuke za EKO pumpe

- čuo sam dobre preporuke za MOL, ali i oni su imali jedan težak gaf u Novom Sadu ( koji su pošteno ispeglali )

- za OMV baš zavisi na kojoj pumpi sipaš

itd.

Što se održavanja tiče, ne bih dao svoj auto majstoru koji takav auto prvi put vidi, bez obzira što ceo život radi Stilo, Bravu itd, osim ako ga baš ne poznajem lično. Kada pogledaš testove i iskustva, novi bravo nema problema ( osim par sitnica kod onih sa 1,9 motorima proizvedenih do sredine 2008) i kao što Ivan reče, samo treba naći da je u ok stanju.

Edited by nemarni

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

nazalost dobrih primeraka trenutno u varijanti 1,9 8v nema a da je bar 2009 godiste.

i ne vidi se trenutno neki u najavi!

Ako enko nesto nanjusi ili ima od poznanika koji uvozi automobile neka me kontaktira! Rado bi pazario jedan

(prednost imaju beli i silver)

1,9 je rađen do početka 2008 tako da ćeš morati da se zadovoljiš novijim i boljim 1,6mjet-om :D Željko, koji je meni prodao auto uglavnom radi takve automobile pa možeš da ga pozoveš da vidiš da li ima nešto ili će možda imati... Sve što mi je rekao za moj auto bilo je tako, a neki forumaši se druže s njim lično pa su mi rekli da je siguran. 0638504595.

 

nisi prika u pravu!

moj bravo je napravljen 24 novembra 2008  a model je za 2009 a i tada je prodat. tacnije 20 januara 2009.

ako hoces poslacu ti br sasije na pp pa proveri dal ti tacno govorim!

uz svako postovanje prema tebi,enmam losih namera!

Edited by STILISTA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok. Imam jednog majstora od poveranja koga bih vodio u razgledanje, koji 1.9 stilo zna u prste, ali bi opet voleo da se auto proveri i u ovlašćenom servisu i na dijagnostici, pa me interesuje da li i koliko ovlašćeni servisi to naplaćuju (pre svegau Bg, jer je tamo ponuda vozila najveća)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

najbitnije je da u ovlastenom fiat servisu proveris kilometrazu tog automobila kog si naumio da pazaris.

u koliko nisu u stanju da ga u fiatovoj servisnoj datoteci ne nadju znaci da auto nije servisiran u ovlastenim servisima napolju i takav automobil nemoj da kupis.

to ti je moj savet. tako sam proveravao i Stila pre 6 godina i sada Brava kad sam ga kupovao.

sve ostalo moze da se falsifikuje pa cak i kobajagi  originalna servisna knjiga.

Edited by STILISTA

Share this post


Link to post
Share on other sites

To što se auto posle isteka garancije ne servisira u ovlašćenom servisu, ne znači ništa. Ko od nas, realno, servisira svoj auto u Raduloviću ili AK Kole recimo, a da nije u garanciji?

I tamo je, kao i ovde, održavanje u takvim servisima drastično skuplje nego u "neovlašćenim".

Share this post


Link to post
Share on other sites

slazem se da ne znaci nista jer i ostali servisi verujem rade sve i sto rade ovlasteni!

samo ne mozes da ispratis kilometrazu pa moze svako da te obrlati.

zbog toga je vazno da je servisiran u ovlastenom servisu (kilometraze radi jer vode evidenciju i dostupna je i u Srbiji).

Nas clan Milance radi u autocentru Bogunovic i meni je izasao u susret za proveru automobila koji sam nameravao da pazarim

naravno sve mi je zavrsio bez ikakve nadoknade. Ovom prilikom zelim da mu se zahvalim iz sve snage! Pravi profesionalac!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takve automobile koji su celog radnog veka servisirani u ovlašćenom servisu je jako teško naći, bez obzira na marku.

Zato malo protrkeljišeš papire, pa ako je imao, recimo, samo jednog vlasnika, a auto ima popunjenu servisnu samo dok je bio u garanciji, pogledaš koliko je prosečno vlasnik prelazio godišnje za taj period. Tako možeš donekle da napraviš projekciju ukupne realne kilometraže.

Takodje, gledaš DOT na gumama i dubinu šare. Ako je DOT npr. sa kraja 2011. godine, a šara skoro potrošena, taj auto je prelazio dosta za taj period.

Itd, itd... :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

salzem se apsolutno sta pises. i na takav nacin moze da se napravi reper o kilometraz.

ja pricam o automobilima koji su bili u vlasnistvu lizing kuca u inostranstvu.Takvim automobilima

moze da se udje u trag jer lizing kuce servisiraju iskljucivo automobile u ovlastenim servisima i nigde vise! ;)



a rabljenje automobila je 3 godine ili 150.000 km.

Ozbiljne firme i u Srbiji odrzavaju automobile u ovlastenim servisima npr.(Philip Morris) tj fabrika duvana Nis.

Pouzdano znam!

Edited by STILISTA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Velike firme obično nisu vlasnici svojih vozila, nego lizing kuće. Cela priča se pregovara paketno i automobili menjaju najčešće na 4g.

Tapatalk HD

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja pricam o automobilima koji su bili u vlasnistvu lizing kuca u inostranstvu. Takvim automobilima moze da se udje u trag jer lizing kuce servisiraju iskljucivo automobile u ovlastenim servisima i nigde vise!

Zavisi i od toga koliki je bio period lizinga.

Kod mene je bio slučaj da je Bravo (koji je 2007.) bio u vlasništvu lizing kuće do 2009., a onda, kad je otplaćen, je uradjen prenos vlasništva na osobu koja ga je i kupila kao novog.

Naravno, te prve dve godine je održavan u ovlašćenom servisu, a kasnije ne :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...