Jump to content
FAS Goran
italiano

Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine

Recommended Posts

Verovatno je da su priblizno istog kvaliteta kao i ostali 1,6. Sigurno se razlikuju samo po mapama, turbinama i sl. ( moje misljenje, nisam upoznat sa tim)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što? Kažem da prvi put čujem za taj 1.6mjt sa 90ks. Nekako mi je logično da možda nema zamajac ako ga nema ni 1.3mjt 70ks dok ga 90ks verzija ima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

VladaNS je kriv za to :laughing:

Pričali smo malo o kupovini drugih vozila i šta bismo gledali i reče mi da obavezno gleda kola bez zamajca jer još boli rana od zamene, pa sam se i ja malo zainteresovao koji motori nemaju plivajući...Naravno nema govora o zameni Stila već se samo informišem :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi, ja sam prilicno zadovoljan sa ovim HDI od 90 ks u Xsari, doduse 2.0 . Potrosnja je relativno niska, a sasvim korektno ide. Jos je motor starije generacije, sigurno tom Multijetu nije ni prici, pogotovo sto se tice obrtnog momenta. Ne bih ja to bas apriori odbijao dok ne probam, vidite i u kakvim uslovima vozimo... Ocajni putevi, kazne i poeni, ni Stila vise ne mogu da razvucem ko covek :) .

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja vozio Bravo od 120ks, po gradu odličan, osetiš obrtni moment, ali na otvorenom kod preticanja bi moglo dosta bolje, e sad ne mogu da zamislim kako je 30ks manje u istom autu. Sve može da se vozi, ali drugačija su iskustva, ukusi i očekivanja,...

Xsara je dosta lakša od Brava, a mislim da je i 8v. To bi trebalo da znači lepšu vožnju sa manje obrtaja i bar 1 do 2 sekunde brže do stotke. Što se tiče razvlačenja, nije ono bitno. Meni je bitan je komfor u vožnji i sigurnost koju dobijaš sa tih 30-50ks više.

Plivajući 99% ima, i noviji benzinvci ih imaju, a njemu obrtni mkment nije uopšte mali bez obzira na KS. Samo ne bi to trebalo da ga opterećuje, auto 2010 ne bi trebalo da je mnogo prešao.

Edited by ognjen76

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam zasto mislite da je to slab motor? 90 ks na 1300kg nije malo.

GP ima 75 Ks na skoro 1200Kg i jako je zivahan usudio bih se slobodno reci jako jako brz do nekih 130Km/h. Mozda je to i zasluga kratkog 5 brzinskog menjaca... Ne znam ali vozio sam odlicnog Stila i zanima me samo gde mu se kriju tih 115Ks jer ih do 130Km/h ne osetim previse, tek nakon toga osetim vise snage od GPa!

Dalje cena registracije odnosno osiguranja je manja sto ima veze za nekoga tko prelazi 8000km godisnje.

Drugo, lepo je voziti 3.0 V6 u Alfi kao i 5 cilindarski 2.4 JTD ali cemu ta silna snaga kada je ogranicenje 50,80 i 120 Km/h! Nedavno sam popio kaznu jer sam u ravnici na pravcu dugom 10Km vozio 98Km/h! Da pod haubom imam 120 ili 150 Ks verovatno bih isao 130 i ostao bez dozvole! I bio obesen o drvo kao primer drugima!

Ovako manja snaga ubija zelju za brzinom, sigurnije se vozis, manje trosis i manje strepis kada ce plavci na nekom pravcu u nedodjiji iskociti iz grmlja.

Da rezimiramo o 1,6 dizelu od 90Ks.

Euro 5 je znaci ima DPF-Koliko cujem i vidim Fiati nemaju problema sa njim jer bih uzeo auto sa malo kilometara Max 90 000Km

Nema lanac nego zupcasti remen-na koliko se menja

Ima menjac sa 6 brzina i verovatno plivjuci zamajac koji bi trebao poziviti bar 200 000Km jer se radi o nesto slabijem motoru

Turbina je fixne ili varijabilne geometrije

....

Edited by Zvezdo

Share this post


Link to post
Share on other sites

- DPF jeste problem ako se auto vozi stalno po gradu, penzionerski

- za lanac nisam siguran, a kaiš se menja na 60-70 hiljada zavisi koliko ti majstor kaže

- nisam siguran da taj od 90KS ima 6 brzina... mislim da i onaj od 105 ima 5.

- Za turbinu... pa meni radi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zavisi za šta nije malo, kako se i gde auto vozi. Razlika u ceni registracije između verzije 90i 120 ks je između 3 i 4 hiljade, verujem da to nije presudno. Opet ako će sa tim autom da se godišnje prelazi 8000km, pre bih pazario benzinca, za razliku u ceni nabavke i održavanja nećeš ostvariti razliku u potrošnji. Po gradu je taj motor verovatno ok (ipak bih ako je pretežna vožnja grad pre vozio Punta), ali na otvorenom, na nekoj magistrali pri svakom preticanju ili usponu ćeš da se kaješ što nisi uzeo jači. Ograničenja brzine teško da imaju veze sa snagom automobila, svejedno je da li se vozi auto od 60 ili 160ks, bitno je ko i kako vozi.

Ja lično uglavnom pri kupovini automobila prvo biram motor, a posle oprema, cena i ostalo. 20-ak godina aktivno vozim i iskustvo mi govori da je zbog sigurnosti uvek bolje da imam dovoljno snage u rezervi. Ne kažem da mora da bude, ali je poželjno.

Taj motor je uštinut u višim obrtajima, verovatno zbog smanjenja gasova i manjih taksi na zapadu. Verujem da je zamišljen kao flotni model za firme i zbog toga, čini mi se, se i ne radi u Emotion varijanti opreme. Firme kupe 20-50 takvih automobila i ostvare značajne uštede kod registracije i to je njegova svrha. DPF nemoj da te brine, skida se uspešno i ne preterano skupo, ne dimi bez njega i sam DPF filter možeš prodati za lepe novce ovima što otkupljuju katalizatore. :) Najpribližnije njemu što sam vozio je bila Kia ceed sa 1.6 crdi i 90ks, u gradu OK, ali na magistrali svaki kamion postaje noćna mora.

Nemam ništa protiv tog motora, verujem da je pouzdan, dobar i manji potrošač(na papiru), samo kažem da ga je ne bih kupio pored ovih jačih. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislio sam preporuka proizvodjaca za zamenu zupcastog remena. Mastorima bi bilo drago da ga menjam na svaki rezervoar goriva!

Ognjene: trenutno mi se nudi taj motor inace bih svakako uzeo onaj od 105 ks. Od opreme ima SVE osim navigacije,automatske klime i koze. Parking senzore,tempomat i naslon za ruku nisam ocekivao sa tim motorom ali taj sve to ima! Jos je rano o bilo cemu o autu za sada samo znam da je kraj 2010 sa malo kilometara sa tim motorom i dobio sam slike. Licitacija istice u utorak a do tada cena moze otici u nebesa!

Danas se u oglasima pojavio jedan sa 80 000Km u Dynamic opremi sa 120Ks (ako se ne varam) a plac ga ceni 6500E

Untitled.jpg

e sad poprilicno je jeftiniji od drugih do koje cifre bi ja trebao da idem sa ovim sto mi se nudi?

Edited by Zvezdo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što se tiče zupčastog verovatno je kod tog motora isto kao i kod svih 1.6 mjet, znači na 140kkm ili 4 godine teških uslova odnosno 5 godiuna normalne upotrebe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To me je interesovalo! dakle 4-5 godina ili 140 000Km je veliki servis!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj gore je sa automatskim menjačem (verovatno je zato jeftiniji), a i čini mi se da su neki ljudi odavde imali loše iskustvo sa ovim placem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Zvezdo, dzaba pitas, "pruzi se koliko ti je jorgance" :laughing:

Pogledaj kako se krecu cene kod nas i preko pa gledaj ako moze nesto u tom rangu ili cak i ispod toga...Znas da kupis Auto koliko sam primetio a i takodje znas da dobar auto vredi dosta vise od prosecnih.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste u pravu si! ovaj je dobar i cena mu se polako penje u nebesa!

70 000Km i takva oprema imaju svoju cenu sada bi vec bio oko 7000e. do utorka ce biti i blizu 8000e-dakle previse bar za mene.

Problem je u tome sto za moj GP trgovci nece da daju vise od 4700e. Kazu cene su takve i za vise ga ne mogu prodati. u pravu su samo sto po oglasima nema ni jedan ispod 100 000Km a moj je nakupio 61 500Km.

Za sada odustajem od kupovine jedino ako naleti nesto zaista povoljno, ali i ako naleti trgovci ce to uzeti za sebe i zaraditi na njemu bar 1000e.

Vozat cu se jos u ovome godinu dve,tri... izgleda a posle mi ga nece biti zao prodati za 2- 3000e.

Ovako trgovac mora dobro zaraditi na autu koji kupim i na autu koji dam u zamenu.

Kada imas sav kesh onda mozes kako hoces!

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je moj nesudjeni :laughing:

Prilično skup je bio i u nabavci, Sport oprema je u pitanju.

Ako je verovati ovima iz Balkana, kažu da oni takve bez razmišljanja plaćaju 6000€ da ih ovde iskošta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kola su generalno poskupela u nabavci. To je evidentan trend koji postoji od leta prošle godine. Pad prodaje novih vozila u Evropi je 20 %, a tražnja za polovnim raste i samim ti cene idu gore. Ako je ovo tačna km, cena je više nego korektna za ovu opremu i ovo godište. Gornji deo volana je farban na ovom bravu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kilometraža nema šanse da je tačna, osim ako je slupan negde 2010. pri toj kilometraži...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cena je ok ako se uz auto dobije veliki i mali servis, nov akumulator i nove gume. Dobro, ne mora akumulator pošto su gume 18-ice. 

 

Sve je to lepo pad prodaje tamo, rast tražnje 'vamo i kao cene idu gore itd... o kom rastu potražnje mi pričamo? 

 

Dalje, krajem septembra prošle godine (dakle nakon leta) za ove pare mogao si bukvalno da biraš Bravo 2009god. (što se tada vodilo kao 3god star auto), sa novjim 1,6mjet motorom sa Emotion opremom (koja je značajno viša od Sport) i sve to za realnu kilometražu od 120-150kkm. 

 

I jedna činjenica koju i ja mrzim kada neko kaže, ali pogledaš cene ostatka ponude... imaš 2007god daleko ispod 6000€ da biraš... al' neka bude da ovi od 6000€ valjaju a da su oni ostali leševi (a nisu svi) pitamo se gde je 6700€ za ovaj? ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kilometraža nema šanse da je tačna, osim ako je slupan negde 2010. pri toj kilometraži...

Da me ubiješ, ali ne mogu da se setim sa kojom kilometražom je nudjen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dovla, tačno je to što kažeš. Kad sam rekao od leta mislio sam na nabavne cene. Dosta vozila je tada povuceno i prodajne cene su pale jer su se preskakali sa cenama na dole da bi prodali.  Ono što je nabavljeno jul - avgust se verovatno prodavalo do kraja godine i to je držalo cene na relativno niskom nivou. Od tada se mnogo stvari promenilo jer su cene značajno otišle gore, pa čak i za kola koja imaju dosta manjih oštećenja i veće kilometraže. To mi kaže drugar, a nema razloga da mu ne verujem, jer svi vole da ponude niske cene kao važan faktor odluke o kupovini.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepo izgleda na slikama ali cena jeste malo jaca u odnosu na ostale a kilometrazu necu ni da komentarisem,emotion jeste jaca oprema al nekako mi sport lepsi,Ispod te dve opreme ne bih ni gledao bravo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...