Jump to content
FAS Goran
italiano

Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine

Recommended Posts

i na mom bravu, 2008 god. se sada, posle 102K km vide tragovi tog "lustenja" koze na volanu i menjacu, mnogo manje doduse nego na slici par postova gore ali se i koza oko rucice menjaca rasila bas na istom savu kao i ova na slici.

Vozio sam inace pre neki dan burazerovu toyotu auris iz 09 i zgrozio se od one plastike koju su stavljali po instrument tabli,deluje tek mozda za nijansu bolje od one u daciama logan.Posle 20K km uglavnom gradske voznje, za oko godinu dana, sve sto mi smeta kod brava je jos uvek estetske prirode, znaci nista jos uvek ne krcka, ne lupa, ne skripi...

Sem te koze i nekih delova plastike oko rucne, enterijer je po mom misljenju uradjen odlicno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se enterier novog brava bas dopada...za razliku od nekih kola iz te kalse i tog godista...medjutim ovo mi je bas skrenulo paznju, to ne bi smelo da se desi na automoblu ove kalse koj i dan danas pored ogromne krize koja je zahvatila sve pa i auto industriju i same dilere krece sa cenom od 13900 eura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pri kupovini novog vozila odmah bi ztavio koznu bologu volana,rucice menjaca i npresvlake za sedista!

Tako da nece nikada dodci do habanja tih povrsina koje su prekrivene!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smeker kako si kupio auto sa nekog placa ili si ga ti doterao za sebe od preko ??....volan ti izgleda odlicno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam ga ja doterao, ali jeste došao od preko. Poslodavac za koga radim saradjuje sa jednim italijanom pa je od njega uzeo ovaj

auto, ustvari ja mu naručio a on mi učinio uslugu. Kad mi je pokazao slike enterijera i exterijera odmah me je osvojio, a pošto

duže vreme tražim nešto ovako samo sam potvrdio da ga uzme, jedino što sam ja više voleo da je motor 1,4 T-jet 88 KW benzinac

ali nisam mogao da biram (i jare i pare) tako da nije ni ovo ispalo loše!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pri kupovini novog vozila odmah bi ztavio koznu bologu volana,rucice menjaca i npresvlake za sedista!

Tako da nece nikada dodci do habanja tih povrsina koje su prekrivene!

Pa šta će ti onda kopžni volan, ručica i sedišta ako ćeš da ih presvlačiš?

Treba imati neke mere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

meni je 90% "ostecenja" nestalo posle dobrog pranja :)

ne znam kolko se vidi na slici al stanje je cini mi se slicno kao kod smekerovog brava, tj.normalno. Ostaje mi rebus onih nekoliko Brava koje sam video kod kojih je bukvalno oglodan i volan i menjac a navodno su svi bili ispod 200k km.

rrr30.jpg rrr31.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pri kupovini novog vozila odmah bi ztavio koznu bologu volana,rucice menjaca i npresvlake za sedista!

Tako da nece nikada dodci do habanja tih povrsina koje su prekrivene!

Pa šta će ti onda kopžni volan, ručica i sedišta ako ćeš da ih presvlačiš?

Treba imati neke mere.

Baš tako...ne bi stavljao preko kožnog volana navlaku, pa makar ga godišnje nosio kod "Sove"...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Video sam pre par dana u gradu telenorov bravo koj mislim da je 2010 god ( secam se kad su dosli u deltu) kome je voda u maglenci....staklo nije nigde napuklo...

Evo sad vidim oglas ista prica...

5d6df6546398_640x480.jpg

Iskreno se nadam da je u pitanju samo slucajnost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pri kupovini novog vozila odmah bi ztavio koznu bologu volana,rucice menjaca i npresvlake za sedista!

Tako da nece nikada dodci do habanja tih povrsina koje su prekrivene!

Pa šta će ti onda kopžni volan, ručica i sedišta ako ćeš da ih presvlačiš?

Treba imati neke mere.

Ne patim ni od koznih sedista ni od volana ,ni ti od kozne rucice salthebla,vec samo ako bi ih imao na auto,ostali bi isti,ne bi dopustio da se habaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kada kupujete polovan auto uglavnom nemate puno izbora i verovatnoce da se sve kockice sloze.ali kada kupujete nov auto i uzmete dodatnu opremu u vidu koznih sedista,volana itd i zatim te iste prekrijete zbog neke zastite meni to nije jasno.ja sam ga kupio i zbog toga sto hocu da uzivam u njemu ,a kada ga prodajes toliko je nebitno da li je volan i sediste pohabano jer si vec bar 50% U MINUSU da je sve ostalo nebitno.ali ne treba biti stoka i praviti od auta brlog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poz svima, interesuje me da li 1,9 mjet 88kw ima zupčasti kaiš ili lanac?

Ako neko zna koliko se kreće cena velikog servisa za njega? (sa dobrim delovima ne mora u ovlašćenom servisu)

Unapred hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zupcasti kais kao i Stilo 1,9.

a toliko su i delovi koliko i za stila.

set zupcastog je bio oko 7000 dinara i vodena pumpa oko 2500.

pricam o cenama kad je euro bio 100.

ruke variraju od servisa do servisa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledao malo ovih dana uglavnom brava ...i stvari stoje ovako jedan koj ima sport opremu i standardnih 130000 na satu...ima i pesak u maglenkama pocepan volan i rucicu izlizan naslon za ruku prilicno...malo lupi nesto kad se ugasi i da stvar bude jos smesnija kosta negde izmedju 9400 i 8900 navodno stvar dogovora....drugi totalna kanta ocesan sa obe strane menjac u rikverc jedva ulazi voda u desnoj maglenci volan ok dok je rucica menjaca odvaljena pa landara levo desno sedista blago receno prljava itd.. masti na nekom delu izgleda kao mazetna polu osovine al je to vezano za motor moguce da ima veze sa turbinom...nalzi se negde ispod akumulatora kvacilo tvrdo u pic... reg. do kraja god.cena 7500 moze jos dogovor..i treci po meni najbolji, malo okrzan volan menajc malo vise...sedista odlicna spolja odlican ima pag nekih ogrebotina manje vise nebitno kvacilo duplo mekse nego na drugom registrovan nigde ne masti reg. do kraja godine cena 6500

Sva tri su 2008 uvoz iz italije i 1.9 mjet 120...zakljucak sve je to dosta potroseno tamo...

ps ovaj drugi ima na satu 78kkm sta reci :)

prvi sta da kazem covek je lud (9000 e)

Edited by Mateo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za te pare ta kupiš Alfu 159 pa da se sve lupaš po dupetu. Doduše, ove koje sam ja gledao izgledaju iznutra gore od mog stildžana, tako da pazite šta kupujete. Bravo nijedan dobar nisam video.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Video sam crvenog brava cim se pojavio nema sta vidi se na slikama da je odlican...al me vise zanima 8v...a sto je jos vaznije nisam ja bas toliko ozbiljan kupac brava ovo je bilo vise informativno...da vidim sta se nudi i za sad sam tako reci razocaran...mozda pogledam jos koj...al sve u svemu za sada je ponuda dosta losa....

Sta mislite od 1.6 motoru jel zna neko sta o nejmu sem fabrickih specifikacija itd...kako se pokazao za sad....kontma da malo ljudi to moze da zna iz iskustva jer je motro zastupljen mahom u bravu od 2009 i alfi mitu gulietti i delti....kao sto znamo sva ta kola su dosta retka kod nas...al eto pitam mozda neki ima neki info...

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa ti motori su mahom novi jos uvek tj sa malo kilometara i samim tim slabo ga ljudi poznaju.

Cak i serviseri mislim da ne mogu da ti kazu pravu situaciju. Ja jedino mogu da kazem da je naspram kubikaze preforsirana masina obzirom da ima 120 ks. Ipak brava bolje nosi onaj pouzdani 1,9 sa istom snagom.

Ja bi pre pazario 1,9 nego 1,6 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi, nemojte da se zavaravate...Kupujete POLOVAN auto!

Ne može biti perfektno očuvan, malo prešao, bez ogrebotine, puna oprema, al zato jeftin....

To su kola koja su prešla minimum 120000km ili su 3 godine stara! Vožena u nekoj žabarskoj firmi od strane nekog komercijaliste koji je jurio gore dole po Evropi provodeći dane i dane u njima!

Ako je oženjen(udata) ili voli prstenje, da sigurno je oguljen volan!

Nov Bravo u dynamic opremi 2,0 165HP je 23000 Eur. Ovde su (doduše 1,9 ili 1,6) od 6500-9000 posle 3 god. Kako je to moguće? Da li je udaran? Vrlo verovatno! Jel rađen motor? Skoro nemoguća varijanta! Mjet je neuništiv ako se održava kako treba (a kod lizinga mora ovlašćeni servis).

U Italiji ih kupuju na lizing i uslovi su sledeći: 3 godine ili 120000km (imam primerak Ugovora). Onda ih prodaju (vrate lizng kući) i uzmu nova kola...I tako u krug!

Oni dobijaju: da voze nova kola i rade samo male servise (eventualno i veliki) i valjaju ih nama ako pre toga Bugari ne pokupe kajmak! Ali oni više vole švapska kola (VW u srcu...)

Šta mi dobijamo: "Nova", 3 godine stara kola, perfektno očuvana sa malom kilometražom...Ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!

Ma boli me uvo! Jel Novi Bravo prelep auto? Jeste! Ako motor nije prešao 250k, divota! Sa 18k koje prelazim godišnje, taman je razrađen da se ja lepo navozaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

Za razliku u ceni do novog auta (cca 15000Eur) ima da se vozam i da mu promenim i lamelu i pupupu da ne zovem ono plivajuće čudo i amortizere i...ma sve što treba, i opet će da mi ostane para.

To je suština. Mora se imati par somića u šteku za ne daj Bože, jer ipak je kupovina polovnog auta lutrija (okej, ima i pisanih garancija...)

Summa summarum: Da, ja sam kupio polovnog Novog Brava i ponosim se njime! Ja uživam dok ga vozim i to mi je sasvim dovoljno! I svi mi zavide... B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dosta toga je tacno sto Ivan 73 kaze,istina koja boli.Ja ne volim dizele,kupio bih 1.4/16v i ugradio kvalitetan sekvent plin,to je neko moje misljenje.

Ti dizeli sto dodju od preko,to je pregazilooo ....hiljada i hiljada km.

Kola starosti izmedju 4 i 5 god, u ovom slucaju N.Bravo ne moze se naci ispod 150 hiljada km u proseku, to je neka realnost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I dalje ni nije jasan taj psihološki momenat. Iako svi znaju (i trgovci i kupci) da su te kilometraže u 99% slučajeva štelovane, nekako dolaze u prvi plan pri kupovini. A kad neko stavi da je auto prešao 200,000 pravih npr., niko neće ni da čuje. Ja sam se pomirio odavno da ne znam koliko mi je auto prešao, mogu samo da spekulišem. Ali dok radi kako treba, ne zanima me.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam Mog GP-a Kupio u Srbiji (uvoz iz italije) Sa nepunih 40 000 Km na njemu orginalne gume sa istim DOT-om koji odgovaraju datumu proizvodnje. Bez ogrebotine ( na celom autu sam merio debljinu laka)

Gotovo NOV auto jos ne razradjen!!! Bio je tada star 2 godine i koji mesec a platio sam ga 45% cene novoga! Naravno servisna knjizica se podrazumeva.

Jedina "falinga" mu je bila letva volana-bar je tako tvrdio ovlasteni servis u BG i NS i jedan privatni majstor :wallbash::rtfm: ."Kvar" sam sam resio gedorom 13 za 3 minuta dotegnuvsi otpusten vijak!!! :thumbup:

Samo da napomenem taj auto sam nasao nakon 6 meseci svakodnevnog traganja i gledanja!

Eto meni se je posrecilo da u Srbiji kupim nesto sto zaista vredi puno vise nego sto sam platio.

POTPUNO se slazem sa IVAN73 :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Da me ne bi netko pogresno shvatio! Ne hvalim se sa svojim autom nego zelim da kazem da treba biti UPORAN! Ja sam imao solidan stari Fiat i keš za novu Z 10 (naravno očerupanu-bez opreme) i umesto novog auta uzeo sam polovni u pola cene.

I sada polako pratim oglase za Brava ali jos je rano za vecu ponudu 1.6 dizela. Ali polako ne treba se zaletati.

Edited by Zvezdo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...