Jump to content
FAS Goran
italiano

Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine

Recommended Posts

20 minutes ago, ivan.ik said:

nikad problem za 9 godina sa senzorom u sedištima, 

sva svetla odlično radila, ukupno zamenjene 4 sijalice oborenog svetla,

 

Vrlo redak slucaj, znamo to svi...onako nekako izopsten - individualan, isto kao sto je svaki bravo koji sam probao meni bio stabilniji i upravljiviji i cvrsci i kvalitetnije napravljen od svakog stila kojeg sam probao. Jednostavno.

 

1 hour ago, horvat said:

Posedovao sam Stilo 5v 1.6 16v i vozio sam Bravo facelift 2.0 multijet, ta dva auta nemaju veze jedno s drugim (ovako po utisku, znamo svi sta sve od mehanike dele). Enterijer je bas dosta kvalitetniji, kad zatvoris vrata ili gepek, ima taj osecaj cvrstine kakvog nije bilo na Stilu, odlicno je izolovan (naravno za C segment), lepo se vozi...

 

Napad placebo efekta. Pojma nemas.

Edited by Milutinac

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, ivan.ik said:

Mala je razlika u težini između benzinca i dizela da bi bila presudna u upravljivosti. Koliko gledam po ovim katalozima

Ovo sto pisem i debelo stojim iza toga je prica za 16 cm duzi auto, sa slicnom masom. Sto se utiska u voznji tice, primetna razlika je upravo u toj razlici u tezini napred. Auto je upravljiviji, bolje lezi po krivinama, manje vuce preko nosa od tezeg dizela... To su sve stvari koje sam odmah primetio, na istim deonicama koje vozim. Pa bukvalno na prvom toboganu na spustanju na autoput ovde u BG sam primetio razliku i navukao kez, a kamoli negde po magistrali, krivinama, serpentinama... Puno znaci i sto su sedista profilisana i drze te na mestu, nema borbe rukama i nogama po ostrijim krivinama, oslanjanja na vrata i sl...

Druga stvar, ono sto takodje vidim u praksi je da se prednje i zadnje gume trose ravnomernije.

Treca stvar, Sporta benzinca imam vec 2 i po godine - do sada nisam zamenio ni jedan jedini stabilizator, niti bilo sta na trapu, sto je jos smesnije sve je utegnuto kao pracka jos uvek. A auto je stigao iz Svice gde su ti delovi vec ko zna koliko vozeni.

Dok sam na Stilu dizelu (kao sto uostalom svi vlasnici znamo) menjao stabilizatore maltene na malom servisu. Tesko da izgura jedan interval, a da ne zamenim bar jedan. Pri tome sam probao od originalnih, Ruville, Lemforder, Meyle, repariranih - manje vise slicno.

Toliko o tome da nema razlike u tezini, to su neka moja iskustva iz prakse, a vi slobodno vozite kataloge :D . Tema je za kupovinu Brava, pisem drugarski i bez ikakvog interesa, u zelji da pripomognem ljudima koji su u procesu kupovine. Pisao sam sve detaljno - od razlika, performansi, odrzavanja, servisa, cena, do potrosnje, sta gledati a sta izbegavati... I na sav taj trud i vreme, dodje neko i kaze da je nesto cuo preko nekoga ili da mu je pasenog svastikine surnjaje rekao da je to sve isto. Slobodno onda vi nastavite sa iskustvima iz prakse, da se mi vlasnici vise ne mesamo u ovoj temi, kad svi drugi bolje znaju :D .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minutes ago, Flex said:

 a realno je da je mali napredak i to je to.

 

Realno nisi u pravu. I sve zakljucke za to donosis na osnovu prica rekla - kazala. Eto ako se danas ti i ja "natezemo" oko toga - procitaj sta je Ivan napisao (jos jednom)

 

14 minutes ago, Flex said:

Ispade Bravo auto bez mane.

 

Jednom recju nisam to rekao. Svestan sam i mana i prednosti, vrlo dobro...
Naslon za ruku je glupo napravljen. Tacno je da ako sediste podesis da se lepo zavalis - na zadnjem sedistu je malo mesta za noge. Tacno je da maglenke na svim godistima pozute. Tacno je da na 2007-2009 plastike ventilacije izgube boju i volan je na istim godistima sugav. Tacno je da...

Eto cisto da ispadnem politicki korektan...

9 minutes ago, MS PK said:

I bravo i delta su stilo u osnovi ali u voznji su skroz drugaciji automobili. Bravo kada sam vozio prvi put nisam mogao da verujem :D
 

 

Tacno placebo napada danas. Kakva korona, placebo ce nas dokusuriti...

Edited by Milutinac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulutinac, pa odmah sam i rekao da sam utisak formirao na osnovu prica drugih. Prvenstveno na osnovu Ivanovih (detaljnih) poredjenja mi ne deluje uopste kao "dupe i oko". To dupe i oko je dovelo do "natezanja". Ne kazem ja da su isti ili da je Stilo bolji (nije niti moze biti) ali sve ovo sto navode Ivan i ostali vlasnici (na stranu ovo oko tezine, tisine motora i slicnog) meni deluje kao napredak ali ne preterani.

Ima Stilo milion mana (koji pa nema) ali meni cak ima i neke stvari koje su bolje nego na A4 npr.

Volan za ruku krcka kod Audija kao da su trazili najnekvalitetniju plastiku kad su ga pravili. City mod kod Stila je milina za parkiranje, kod Audija moram da zapnem kao nezdrav (nema servotronik). Cisto da ne bude sve idealno. default_D.gif

Na kraju, kao sto rekoh, nisam ni planirao da vucem neka poredjenja izmedju A4 i Brava ili Stila jer nisu za poredjenje. Inace, Brava sam i gledao da kupim jedno vreme i smatram ga sasvim finim automobilom.

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To^ sad je skroz druga prica u odnosu na "bravo je malo zategnutiji stilo" i "izmedju Stila i Brava i tu nema nikakve "dupe i oko" razlike. " - od cega smo krenuli.

Znaci ako nema nikakve "dupe i oko" (velike) razlike, to znaci da su isti.

Nisu, evo ko god ga je provozao, kaze da nisu. Ovo .ik sto prica, slobodno mozes da zanemaris...

 

Sad bas mi jos jedna stvar prosla kroz glavu, automatska klima, to su sigurno znali i mogli su da rese, ali eto imamo jedno lose nasledje sa stila...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
35 minutes ago, Ivan said:

Ovo sto pisem i debelo stojim iza toga je prica za 16 cm duzi auto, sa slicnom masom. Sto se utiska u voznji tice, primetna razlika je upravo u toj razlici u tezini napred. Auto je upravljiviji, bolje lezi po krivinama, manje vuce preko nosa od tezeg dizela... To su sve stvari koje sam odmah primetio, na istim deonicama koje vozim. Pa bukvalno na prvom toboganu na spustanju na autoput ovde u BG sam primetio razliku i navukao kez, a kamoli negde po magistrali, krivinama, serpentinama... Puno znaci i sto su sedista profilisana i drze te na mestu, nema borbe rukama i nogama po ostrijim krivinama, oslanjanja na vrata i sl...

Druga stvar, ono sto takodje vidim u praksi je da se prednje i zadnje gume trose ravnomernije.

Treca stvar, Sporta benzinca imam vec 2 i po godine - do sada nisam zamenio ni jedan jedini stabilizator, niti bilo sta na trapu, sto je jos smesnije sve je utegnuto kao pracka jos uvek. A auto je stigao iz Svice gde su ti delovi vec ko zna koliko vozeni.

Dok sam na Stilu dizelu (kao sto uostalom svi vlasnici znamo) menjao stabilizatore maltene na malom servisu. Tesko da izgura jedan interval, a da ne zamenim bar jedan. Pri tome sam probao od originalnih, Ruville, Lemforder, Meyle, repariranih - manje vise slicno.

Toliko o tome da nema razlike u tezini, to su neka moja iskustva iz prakse, a vi slobodno vozite kataloge :D . Tema je za kupovinu Brava, pisem drugarski i bez ikakvog interesa, u zelji da pripomognem ljudima koji su u procesu kupovine. Pisao sam sve detaljno - od razlika, performansi, odrzavanja, servisa, cena, do potrosnje, sta gledati a sta izbegavati... I na sav taj trud i vreme, dodje neko i kaze da je nesto cuo preko nekoga ili da mu je pasenog svastikine surnjaje rekao da je to sve isto. Slobodno onda vi nastavite sa iskustvima iz prakse, da se mi vlasnici vise ne mesamo u ovoj temi, kad svi drugi bolje znaju :D .

 

Očigledno sam imao vanserijski Stio, možda kao Dejicin, prvi posle kalibracije robota, ugrađivani delovi posle remonta presa. 

Stabilizatore jednom promenio kad sam ga kupio i nikad više, dva puta promenjene paštete na prednjim ramenima (prve slabije), kugla na desnom ramenu zamenjena prevetivno jer je popustila manžetna. 

Pirelli je svukao za 40 000 i kusur km na 5 mm. Sve četri istovetne i tako prodate komšiji. 

Amortizeri Monroe testirani svake godine i još uvek odlično radili svoj posao. 

Automatska klima ispravna, sve klapne uredno funkcionisale.. 

Što se tiče težine, kod kuće imam tačne mere opterećenja na prednjoj osovini i na zadnjoj pa možemo i to da uporedimo. 

Ili sam ja imao vanserijskog Stila ili mi se čini da mehanički Bravo nije puno napredovao. 

 

Ako ono nisu tačne mere iz Internet kataloga nek se stave tačni podaci. 

A ako su približno tačni 40 kila nije toliko presudna težina na 800 i kusur koliko leži na prednjoj osovini. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svoj Stilo sam kupio 2007., jos uvek je bio aktuelan model u prodaji... Znaci kupljen kao poprilicno mlad, cuvam naravno knjizicu koju sam vodio za njega, stabilizatora sam se namenjao ne znam koliko, pisano je redovno i na temi o Mambi... Plus je bio na visem profilu guma pumpanim na manji pritisak, plus maksimalno zaobilazim rupe. Sa viljuskama nisam imao problema, vrlo slicno kao kod tebe.

Za gume nema sanse da je trosio isto, a izmenjao sam nekoliko pari novih. Poslednje sto se secam je da sam posle 3 sezone hteo da rotiram CrossClimate, jer su prednje bile vidno potrosenije, a zadnje skoro kao nove. Nisam stigao, jer je natrcao novi auto i Stilo je prodat.

Za razliku u voznji mogu samo da ti dam da probas kada budes ovde i da sam potvrdis :) . Vec sam ubedio nekoliko nevernih Toma i po pitanju vesanja i motorizacije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pazi sad posle Pirelli ja kupio sam Hankook Ventus Prime 3 , one imaju markere na bočnoj šari.

 

IMG-fa2d25074330279057c02080dc508961-V.thumb.jpg.2c4be2177efcb46af99dee3fecd6df63.jpg

 

Ovako su izgledali  nešto posle 20 000 km (na oko 10k rotirane). Plići marker je oko 1 mm kod nove gume.

 

IMG-d82038ee1ec588fb936c576b056e246a-V.thumb.jpg.62e7fd6bc733fce0b11c83b7150b4f26.jpg

 

A evo kako su potrošene zimske, Conti posle 7 godina.

 

IMG-72d512c9523edeb6a0e113aaf1e7d3fb-V.thumb.jpg.5998f2b2619af2e95bbc82ea51fc7294.jpg IMG-abb9eff1833ec46ef58bcec3b66bccde-V.thumb.jpg.093bce1dda7ddc8bf83ee5120ac09b03.jpg IMG-62573a70304386b85adf794266a866eb-V.thumb.jpg.df716d40358c41909559e685821ad894.jpg IMG-ad584fe7563a652bcb63075ba8c66b21-V.thumb.jpg.3169c51de05941e0e7b617d8d2f08062.jpg 

 

Bar moji nije posebno trošio gume ili moža nije bio sastavljen od dva komada.

 

Sad nešto da sedam u fiata posle auta koji je brži od Kajmana , hm. Malo rizično ?

 

Da se ne lažemo Bravo je samo prepakovani Stilo, dosta lepši tu nema priče,dok je Delta još malo luksuznije pakovanje i razvučeno beše 10 cm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Realnost. Ne mogu da se setim ko je prvi rekao to na ovom forumu.

Znam da je Joshi za Giulietu rekao da je kao ružna riba sa dobrim dupetom. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, Milutinac said:
To^ sad je skroz druga prica u odnosu na "bravo je malo zategnutiji stilo" i "izmedju Stila i Brava i tu nema nikakve "dupe i oko" razlike. " - od cega smo krenuli.
Znaci ako nema nikakve "dupe i oko" (velike) razlike, to znaci da su isti.
Nisu, evo ko god ga je provozao, kaze da nisu. Ovo .ik sto prica, slobodno mozes da zanemaris...
 
Sad bas mi jos jedna stvar prosla kroz glavu, automatska klima, to su sigurno znali i mogli su da rese, ali eto imamo jedno lose nasledje sa stila...


Opet se ne razumemo, a i ja sam malo losije formulisao.
Nema dupe i oko razlike, a ne nema razlike uopste. Razlike naravno da ima, ali je mala. Nadam se da cu imati prilike da probam neki normalan primerak pa da ne formiram utisak samo iz prica drugih, mada sumnjam da me moze nesto posebno oduseviti (osim sedista koja su na Stilu najgora moguca).
Ovo oko stabilizatora sto pominje Ivan. Za divno cudo ni jedan jedini promenio nisam. Doduse menjao sam samo desnu poluosovinu i to je kupljen sa takvom. Nacitao sam se prica oko loseg trapa ali ja stvarno nisam imao ni najmanji problem (mada i zaobilazim svaku neravninu koju mogu, slalom po gradu). Ali zato mi je naplatio drugim kvarovima, jbg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni su mana na Bravu upravo sedista i cak i u Stilu su bolja jer su duza na sedalnom delu. 
Imao sam i Sport i nije pomoglo da kad sednem imam onaj osecaj da sedim lepo. 
Sve ostalo je na strani Brava u odnosu na Stilo, izgled, kvalitet enterijera, stabilnost, zvucna izolacija...

Jednostavno u Stilu se sedi kao u kamionu i ta visoka sedista i pedale kvacila i kocnice su odlika Stila gde jedino moze da prodje trovratni jer se nize sedi tj lepse. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, ivan.ik said:

Realnost. Ne mogu da se setim ko je prvi rekao to na ovom forumu.

Znam da je Joshi za Giulietu rekao da je kao ružna riba sa dobrim dupetom. :lol:

 

Realnost ?! Kada samo ti tvrdis nesto a 5 ljudi tvrdi suprotno.. :D Au covece.

Kakve veze ima sad Djulijeta sa ovom temom ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Dule 021 said:
Meni su mana na Bravu upravo sedista i cak i u Stilu su bolja jer su duza na sedalnom delu. 
Imao sam i Sport i nije pomoglo da kad sednem imam onaj osecaj da sedim lepo. 
Sve ostalo je na strani Brava u odnosu na Stilo, izgled, kvalitet enterijera, stabilnost, zvucna izolacija...
Jednostavno u Stilu se sedi kao u kamionu i ta visoka sedista i pedale kvacila i kocnice su odlika Stila gde jedino moze da prodje trovratni jer se nize sedi tj lepse. 


Kao sto rece Mica to za 3v Stila ne vazi. A stvarno u peto(od)vratnom se sedi kao u kamionu. Ocaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Realno, ako je naslednik Stila, aka Novi Bravo mehanicki 80-90% Stilo (mk1 verzije - 1.9 blokovi) i u restyle samo razlike u motorizaciji (tjet, 1.6-2.0 mjet i njegovim sklopovima) ne moze se reci da je to isti auto ili pak da nema napretka. Ni isti auto sa razlicitim motorima nije isti za voznju, a kamoli drugi model iako deli veliki % mehanike prethodnika. 

mislim, krajnje je nerealno. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos juce sam krenuo da pisem post, pa kada sam video koliko sam otkucao samo sam lepo zatvorio temu :)

 

Ebala vas platforma i onaj ko je ubacio na wikipediu :D  

 

Evo samo jedan primer, audi vec 10ak godina pravi a4 i a8 na istoj platformi, eto, sta dalje reci o platformama :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minutes ago, vagenovac said:

Evo samo jedan primer, audi vec 10ak godina pravi a4 i a8 na istoj platformi, eto, sta dalje reci o platformama :) 

Iskrivljuje se slika tim primerom.

 

Od D segmenta pa nadalje je normalno da se koristi jedna, ili modifikacija jedne platforme...ali ispod D se tako ne radi.

Evo, da li se A1/A3/Q2/Q3, ranije i A2...jel' se svi prave na istoj platformi? Ne prave se. Eto, šta dalje reći o platformama. :) 

Inače, Audi i nema drugu mogućnost sve i kad bi hteo jer sa svojom količinom prodatih npr. A8/S8 nikada ne može da ima platformu samo za taj segment. A8/S8 se u Evropi proda u oko 5k komada godišnje, u Americi još oko 2k-3k...i to je to, manje od 10k Audija A8/S8 u celoj Evropi i Americi. I, ae razvij platformu samo za njega i da bude isplativa proizvodnja sa tolikom prodajom. :D U Kinu ide A8L koji se lokalno pravi...

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, Pluto said:

Pozz, jel neko sa foruma ili neko poznat prodaje Brava?

:coffee:

1,6JTDM 2011 Emotion u izuzetnom stanju. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, dekirs said:

 

Realnost ?! Kada samo ti tvrdis nesto a 5 ljudi tvrdi suprotno.. :D Au covece.

Kakve veze ima sad Djulijeta sa ovom temom ? 

Dobro, možemo onda da tvrdimo da je Bravo neuporedivo stabilniji a onda se vratiš na činjenicu da je vešanje identično, da je raspored masa skoro pa isti, nose manje više iste gume i onda kreneš da logično razmišljaš kako ?

Sad kad nešto tvrdiš voleo bi da i ja nešto novo da saznam ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...