Jump to content
FAS Goran
italiano

Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine

Recommended Posts

46 minutes ago, Bugeera said:

Svi kažu kako je Bravo pozadi skučen, po slici ovde i sa jedne i sa druge strane mi se čini da ima komocije

Izvini sto te pitam, da me ne razumes pogresno, iz najbolje je namere... Da li si ti ovaj auto uopste lepo video i ispregledao uzivo, probao, itd...?

Na slikama koje si okacio ima gomila prostora pozadi - ali kada su sedista evidentno namestena za slikanje. Prvo podesena normalno, a za slike zadnje klupe gurnuta unapred i sa podignutim naslonom maltene pod 90 stepeni. Vidi se lepo sa one slike desno, da je vozacev naslon bukvalno paralelan sa B stubom :D .

Sto u praksi nema veze sa mozgom. Ja sam visok 192 cm, drzim sediste u najnizoj poziciji (na podu) i volim malo da zalegnem. Tada je gornji deo sedista debelo u prostoru zadnjih vrata, a B stub mi malo smeta za pogled levo-desno. Takodje je onda i otvor ventilacije pozadi prilicno izmedju sedista, a pogledaj gde je na onim tvojim slikama. Tada iza mene moze da sedne samo neko nizi, a ako sedam "iza sebe", bude tesno i moguce sa prednjim sedistem izmedju nogu. Ako se lisim trunke svoje komocije, recimo iza mene lepo moze da sedne neko od 185 cm. Stoji da ima malo manje mesta zbog padajuce linije krova, ali nista dramaticno, sve u okvirima klase. Zbog takve pozicije zadnje klupe, s druge strane gepek mu jedan od vecih u klasi (400l). Najbolje pogledaj sam, sto rece i kolega, bar Bravaca imas koliko hoces. Kad vec nisi hteo da banes na neki skup na koji smo te zvali 100 puta ;) , da probas i dizelske i benzinske motorizacije i razgledas sve sto te zanima do mile volje.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bugeera sigurno je proslo vise od pola godine od kad si na forumu i od kad juris da "kupis" Brava, nisi se udostojio jednog bar da pogledas uzivo jer bi onda znao koliko auto ima mesta.. Ja to ne mogu da skapiram..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitanje vezano za pucanje zupcastog kaisa na Bravu 1.4 90, prebaceno je iz Saveta za kupovinu u zasebnu temu u tehnickom podforumu:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nesto iole mladje - 2012., doduse Emotion, 1.6, bez Blue&Me:

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/16657256/fiat-bravo-16-m-jet-e-u-r-o-5

 

Untitleds.thumb.png.365b4547eb257279ef443232c5d1260b.png 083862ead418-1920x1080.thumb.jpg.cbd7249a9b5ebf338f5d2324dc986111.jpg 12bad5af87db-1920x1080.thumb.jpg.42bfb00a8aba2f0face7c4acfc37cb4c.jpg e827e0e22a67-1920x1080.thumb.jpg.a63dc572c855dea0180347dc75fb4b3b.jpg

 

8df3bc5734d7-1920x1080.thumb.jpg.b68f82fa91ad6c1340d383281b145a9f.jpg 211fcf510b3a-1920x1080.thumb.jpg.8964ae0299445bae00fe23bd7101a807.jpg fe3f62f02d3b-1920x1080.thumb.jpg.3b0f9e396451105cbf5a0cbeb76bf7f8.jpg c1ae62867e34-1920x1080.thumb.jpg.74820daff49cd505ac99b453a64f90c4.jpg

 

7148e00399e3-1920x1080.thumb.jpg.ce03d3604c028b6f76927f9521b51dae.jpg  b0e882a20dcb-1920x1080.thumb.jpg.65b1afc021e8ec6477b9d132cc0b407d.jpg d52844897fe4-1920x1080.thumb.jpg.64245f0437abfbeb6f437eaa42359e3b.jpg 55f83d650f4b-1920x1080.thumb.jpg.9af8aca369cd7797ad283d2b22cba158.jpg

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj je ili vozio levo/desno nonstop ili sa maglenkama. 

Ovako propale maglenke za 2012. stvarno... Na delti mi samo desna požutela a 2 god stariji auto.

 

414cb8aaca4c-1920x1080.thumb.jpg.65359e1d76fbffb6f8931bd1158de44e.jpg

 

Edited by Ivan
Sredjena slika

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svajcarac pre mene je sa Sportom izgleda vozio levi krug :D . Isto restyle, identicno vreme proizvodnje i leve i desne maglenke, slaze se komplet sa farovima u isti mesec - ali leva pozutela. Pazario sam aftermarket maglenku i nikako da se nakanim da zaronim i zamenim. Desna maltene kao nova.

Jednostavno los kvalitet tih "Al" maglenki koje su isle u originalu, maltene da nema Brava/Delte/restyle Crome (idu identicne), a da su im maglenke "zdrave". Identicno vazi i ako svoju hocete da zamenite opet polovnom OEM maglenkom - jednostavno ih nema da valjaju. Telefonom nafiluju da je "odlicna", posalju mi detaljnu fotku - a ono bukvalno svaka gora od moje na autu :) . Inace je cena OEM polovnih 25-30 EUR.

Tako da ostaje ili kupovina nove aftermarket (TYC, Depo) po istoj ceni od 30 EUR ili da se ispruzi za OEM koja je skoro 3 puta skuplja. U svakom slucaju sitnica i nista sto nekoga treba da odbije od kupovine dobrog primerka modela.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na mom Sportu sto sam ga prodao prosle godine su maglenke bile savrsene ali je zato, izmedju ostalog, dobio 4300 a bio je 2007 godiste. 
Sad imam jedbog u slicnom stanju ali Emotion 2011 i sve se nakanjujem da ga registrujem jer sam prodao svoj BMW i zato ne kacim oglas. Maglenke tek tek krenule da zuckaju ali ima 178k naspram onog sa 134k tako da je ta razlika u kilometrazi ucinila svoje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je cudno da su zadnji nasloni za glavu totalno neudobni, a podici ih kada sedis (u odnosu na istu situaciju na sedistu vozaca i suvozaca) je skoro pa ravno akrobatskim vestinama dok se potrefi plastikca. Da ne kazem koliko umeju da zabodu ledja ako ostanu spustena..

Sent from my S10 PRO using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Digresija apropo prethodne price - sa oglasa, u solidnom stanju :lol: :

 

7a87e0fdd2e3-1920x1080.thumb.jpg.97725950c6aaf6111b908eb9fc79906a.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, Ivan said:

Digresija apropo prethodne price - sa oglasa, u solidnom stanju :lol: :

 

7a87e0fdd2e3-1920x1080.thumb.jpg.97725950c6aaf6111b908eb9fc79906a.jpg

 

Pozuteo - tek tek.
Ali sto je pocrneo - pa sta sad da se radi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto bi prodavci rekli - blago matirala :D .

Rekao bih da je ova iznad zamenska. OEM imaju Fiat/Lancia/AR logo u gornjem, spoljnom cosku maglenke.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/16/2020 at 10:13 PM, Danilo1 said:

@Bugeera sigurno je proslo vise od pola godine od kad si na forumu i od kad juris da "kupis" Brava, nisi se udostojio jednog bar da pogledas uzivo jer bi onda znao koliko auto ima mesta.. Ja to ne mogu da skapiram..


Baki nisam ja dobar drug sa vremenom, to je bio problem prvi. Drugi je što nisam imao dovoljno para, a treći što me niko za prethodni auto nije ni pozvao, kamo li došao da gleda do skoro.

Pretragu sam suzio isključivo na 1.9 120 i pre dve nedelje kad sam prodao Citroena, odem tu u komšiluk da sednem i probam, nije bio te motorizacije al nije ni bitno nije on ni bio na prodaju nego čisto da sednem, da ne idem za BG ili negde još dalje.
Sve ok napred, za gepek znam da ima najveći u klasi, menjač malo čudan al možda je do stanja, al pozadi kad sam stavio sedište i posadio dete....... isti problem kao na Citroenu. Noge direkt u sedište i tu se smorim ko da me neko popišao bukvalno. Batalim tu priču i reko ništa ići ću da vidim ovu Kromu što je sa 4000 pala na 3200, ako je mehanika ok da pazarim to i šta da radim, nisam neki ljubitelj karavana al jbg nisam ni ja više momak :D 
Međutim izleti mi kombinacija za sedana iz Francuske iz treće grupacije i rešim auto za 2 dana na totalno neočekivan način. Mada ne predajem nadu da ću ga voziti ako za koju godinu skupim opet neke pare pa kupim ženi automatika pa da ga điram i ja ponekad. Iskreno plašio sam se kako izgleda vožnja u automatiku i onda prvi put u životu sednem da vozim prošle nedelje, teča uzeo Mondea karavana, nakucao preko 350 000 al šalta brzine kao dobar dan, padne trunka prašine na kočnicu on krene da usporava :lol: tako da sam i tu muku prevazišao, sad može sve sem desnog volana :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okej, možda i ima 212, ali nešto razmišljam...Da li možda zavisi od tipa sedišta za dete pa je previše glomazno, pa ti ni prostor u npr Delti ne bi bio dovoljan jer zbog glomaznosti "pojede" dosta prostora od naslona samog sedišta zadnje klupe pa do prostora za dete ? Znam da ima takvih koje u jednom sedištu imaju i varijantu booster-a i mogućnost "downgrade-a" kada dete raste (dal do 12g il slično - po EU propisima, pa se sedište "rasklapa" na manje segmente zavisno od godišta i težine), a da li je to slučaj i kod tebe, ne znam. 

Opet, tvoja visina i "zavaljenost" u sedište diktira prostor iza , ali valjda ne i iza suvozača. 

 

No dobro, bitno da si našao pravu meru sa novim autom i rešio pitanje motorizacije :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa eto sreca cista da je naletelo. Jeste, sedišta su glomazna zato što moraju da budu takva za decu do 4 eventualno 5 godina. Posle toga možeš samo da kupiš te bustere, kao neke jače jastučiće koji zapravo i nisu sedišta za decu. Sve od bebe pa do 3-4-5 godina, zavisi koliko je dete poraslo i koliko teži mora da bude u tim sedištima koja su adaptivna, tako da kažem, da mogu da se spuste u ležeći i podignu u sedeći položaj. Da bi se sve to odradilo mora ugao da ima i onda sedišta ispadnu dugačka i onda deca nogama češu ili guraju sedišta ili u najgorem slučaju kad ne mogu da saviju nogu sede veoma neudobno. Jbg šta da se radi, ja sam se pržio i jače od godinu dana al kad nešto ne ide - ne ide. Šteta što mi ranije nije zapao za oči, al' dobro i dalje se nadam da će žena položiti :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav narode, evo i ja najzad da postavim po koje pitanje :) Da li mi možete reći nešto više o 1.6, 105ks MTJ dizelkama?

Najzad sam se okrenuo ka Bravu i pronašao neki, probao sam auto ide pristojno mada ga nisam nešto preterano cimao, motor lepo radi bez vibracija. Vlasnik navodi da je uradio kompletan servis dizni i još dosta toga oko trapova, kočnica i td. Enterijer je očuvan, nigde tačkice a i spolja nema oštećenja 2007 godište. Sad nešto ne znam kakvi su ti motori...vlasnik navodi potrošnju po gradu od 7l.

 

Da li može malo više informacija...

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.6 tesko da moze da bude 2007. jer je model (sto se dizela tice) startovao sa starijim 1.9 MultiJet. Novi 1598 i 1958 ccm blokovi su krenuli tokom 2008., proveri ti to za svaki slucaj po ePer.

1.6 105 verzija ima turbo sa fiksnom geometrijom, za razliku od 120 verzije sa promenljivom. Iako je u oba, u prvim verzijama isao C530 menjac, koliko se secam 105 je (pomalo nelogicno za slabije motore) sa duzom 4. i 5. brzinom, dok su ostale iste.

Sve ostalo je manje-vise slicno kao kod cescih 1.6 120 motora i o njima je detaljno pisano u ovoj temi. Pogotovo oko bubica tipa gumice uljne pumpe (obavezno proveriti da li je i kada zamenjena), plasticnog kucista EGR, itd... Nista sto bi te odvratilo od kupovine, ako vec u tom ulaznom godistu ne gledas i 1.9 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na odgovoru, čovek navodi 2007 godinu. Ne bežim ni od 1.9 ali nekako ne vidim neki kršten primerak Brava da je u prodaji a da je iole servisiran kako treba. Ovaj 1.6 mi je zapao za oko pošto sam video da je vlasnik ok održavao auto...makar je to moj zaključak po onome što sam video i pri probnoj vožnji.

 

Da li može neka preporuka za neki servis ili majstor koji bi mogao lepo da odradi pregled auta pre kupovine?

 

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj 1.6 mjet od 105 ks je išao i u 500l,čini mi se....

 

Sent from my motorola one macro using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehehhh a gledam i 500L kao opciju ako Bravo ne uleti.

 

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minutes ago, neshtry said:

Taj 1.6 mjet od 105 ks je išao i u 500l,čini mi se....

Nije bas ;) , u Bravu je bila prva generacija 1.6 MultiJet motora, Euro 4. Verzija 120 je imala 300 Njutna, 105 verzija 290 Njutna.

U 500L (i novije modele) je isao MultiJet II, Euro 5 motor. Novi injektori, veci pritisci brizganja, veci broj od 8 brizganja po taktu, veci torque... I 105 i 120 verzije su podignute na 320 Njutna, a to nije samo na papiru, nego ti motori daleko lepse povlace i iz nizih obrtaja. Gde su MultiJet I bili poprilicno tanki sa pikom obrtnog pomerenim prilicno u vise obrtaje nego sto je to fabrika deklarisala, itd...

@mick

Uzmes lepo i ispregledas sam sve sto mozes. Sto se godista tice, ne treba niko da ti "navodi" ;) , uzmes lepo od prodavca VIN i u ePer proveris ne godinu ili mesec, nego bukvalno datum kada je vozilo napravljeno. Isto vazi i za sve ostalo.

Sto se pregleda i odrzavanja tice, gomila ljudi ovde ima izuzetno dobro iskustvo sa nasim Goranom:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/39186-fiat-servis-goran/

A imas i citavu temu sa iskustvima sa servisima, pa pogledaj i sam:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/5125-fiatlanciaalfa-romeo-servisi-dileri-pozitivna-i-negativna-iskustva/

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan

Cekaj, zar nisu svi 1.6 mjt od pocetka bili Euro 5, ne znam da li to ima veze da li je Delta ili Bravo u pitanju? Moja Delta je proizvedena 09. 2010 i ona je Euro 5, to pise i u uverenju AMSS a proverio sam i u ePer gde pise Stage 5...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...