Jump to content
FAS Goran
italiano

Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine

Recommended Posts

Nemoguće da je Delta, kao tadašnji uvoznik davala dva, a neki Nemac samo jedan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene identicno: daljinac + obican kljuc, sa karticom sa elektronskim i mehanickim kodom (kao sto kolege vec pomenuse), uvoz takodje iz CH.

Takav Bravo koji pominjes je za nekoga kome treba samo prevoz od A do B, motor je puvalo u toj karoseriji, kazes i da je oprema klot... Prilicno ih ima po oglasima, ogromna vecina ce sigurno juriti nesto opremljenije, licno sam cak i Emotion samo pretrcavao.

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ista prica i kod mene skakavac i obican kljuc, jos je u sport opremi... 

Jedino sam imao 2 skakavca kod prvog Stila ali je drugi skakavac bio bez daljinskog.. 

Inace, nisam dobio karticu nego neki papir sa kodovima pa ne znam da li to isto pise i na kartici.. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja npr imam 2 skakavca i karticu, al kontam da je to neko doplatio

 

Verovatno su bila i dva vozaca obzirom da su ravnomerno izakani..

Edited by shomispc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što se tiče konkretno tog sa oglasa, ne mogu nekako da formiram mišljenje. Ono što je dobra stvar je što branik prednji izgleda dobro upasovan (na velikom broju bravo-a on ne leži kako valja). Ne znam da li je to efekat zbog loše slike, ali volan izgleda prilično loše za 170kkm, mislim, ne mora to ništa da znači, možda je prošli vlasnik imao grublje ruke (lol) (ali je verovatnije da je prešao još toliko)

 

 

Edited by Ivan
Spojeno, skinut link ka ovoj temi ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@~eon~

Pitanje je spojeno sa postojecom temom o kupovini Nuova Bravo. Na 94 strane imas prilicno toga ispisanog, pa mozes da procitas dosadasnja iskustva. Konkretno za taj 1.9 16v mogu da budu problematicne klapne usisa koje ne tako retko zavrsavaju u motoru, prilicno je pisano o tome. Dosta ljudi ih preventivno skida, imas ispisano i u drugim temama o ovom motoru. Uz to obicno ide i cuvena DPF i EGR off operacija (skidanje i iskljucivanje istih). Pitanje samo do kada, zbog najavljenog pocetka ostrije kontrole izduva. U svakom slucaju proverena masina, a imas nekoliko Bravaca sa ovim motorom i u Predstavljanju automobila clanova, pa mozes i tu da pogledas.

Kao neko ko je pazario pre neki mesec i nagledao se svega i svacega - iz mog iskustva, savet je da preskocis modele sa pocetka produkcije i za nesto vecu doplatu gledas restyle (2010+, pogotovo ako auto duze ostavljas za sebe). Pored toga sto su naravno mladji, dolaze sa novijim motorima, ispeglano je dosta sitnih bubica (bez guljenja volana i menjaca, izbledelih otvora ventilacije, padajucih suncobrana...), bolja izolacija, lepsi dizajn detalja... S tim sto se (ako gledas iskljucivo dizelase) za novija godista odrices 1.9 motora i dostupni su samo 1.6 (90, 105 i 120) i 2.0 (165), opet sa svojim bubicama.

Takodje, ako volis tako nesto i poprilicno drugaciji dozivljaj u odnosu na obican Bravo, predlazem ti Sport varijantu (17''/18'' Sport felne, pragovi, kacket, tamna stakla pozadi, dupli izduv, alu papucice, Sport enterijer sa mnogo boljim i profilisanim sedistima, zatamnjen vizir na soferci, sportska instrument tabla sa vecim ekranom, digitalni merac pritiska turbine, kod pojedinih verzija mogucnost biranja izmedju obicnog i Sport moda voznje, Start&Stop sistem, itd., itd.). Od Nuova Bravo sam gledao iskljucivo tako nesto, da nije Sporta iskljucio bih ga kao model iz price i pazario Giuliettu Sport ili neku napucanu restyle Deltu koje sam takodje pratio (ako bi to ostao Zabar).

Naravno, to je samo moja malenkost i moje vidjenje i potrebe. Ovaj iznad koji si okacio je Emotion (takodje bogat paket opreme), sa pocetka produkcije.

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao sto rece Ivan, skines klapne, ugasis egr i dpf i vozis se ko covek. 1.9 proveren i dobar s tim sto je taj skuplji za odrzavanje od nasih 8v

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Služe li te klapne čemu kad ih svi vade,koliko koštaju nove kad ih niko nemenja već samo vade. Pa zar je i taj egr toliko skup i dali će to ovi naši majstori znati da vrate i nameste da radi kako treba. Hoće li 1000-1500 € biti dovoljno za delove i ruke,dpf,egr i ako ima još neka čuda. Koliko se uopšte isplati gledati dizel ako za 2 god ovi uvode ove gluposti na tehničkom.Noviji bravo nije ispod 5 soma,ako mu je sve ovo skinuto da li će vredeti i 3 soma kad dodje tehnički po novom zakonu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije egr skup cak se retko i pokvari nego se blokira da ne bi pravio djubre u sistemu. Ne znam posto je sad nova grana, pre je bila skupa a i sto bi je vracao kad ce opet kad tad da napravi problem :D A dpf..nesto ima zamenskih po netu, da lupim 200e valjda, nisam siguran

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zato sto su nasi "strucnjaci" veci katolici i od pape... Za neke stvari su apsolutno u pravu, ali za neke bas preterase, ali imamo o tome vec odgovarajucu temu.

24 minutes ago, dach@ said:

Koliko se uopšte isplati gledati dizel ako za 2 god ovi uvode ove gluposti na tehničkom.

Zeleo sam da se posle bas dosta godine voznje dizela opet vratim na benzinca, turbak naravno (mada ni da je natrcao ocuvan dizel u dobroj opremi, ne bih se protivio).

A pored tog subjektivnog i ovo iznad pomenuto me je navelo na tu odluku. Mada su i ove moderne benzince prilicno iskomplikovali, tako da se troskovi manje-vise svode na isto. Nesto skuplji kilometar se potire primetno jeftinijom registacijom i servisima, i turbo dizeli i turbo benzinci imaju potencijalno skuplje kvarove (plivajuci, turbine,...). Benzinci nesto jeftiniji u nabavci (za iste pare se uzima mladji auto), dizeli imaju tu zezanciju sa DPF i EGR... Kada sve stavis na papir, u mom slucaju se svodilo iskljucivo na licnu zelju i ono u cemu cu uzivati.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/21/2018 at 7:12 PM, bane1321 said:
Najveći problem sa Bravoom je šta nakon njega pazariti!!default_biggrin.png

Bravo za ovo. Sve sto bi trebalo da bude upgrade je duplo skuplje a vrlo je mali upgrade ili nikakav..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš sam pričao sa Ivanom dok je bio u fazi kupovine. Led svetla, bolja sedišta, malo udobnije oslanjanje, neki infotainment I te zezalice (mirror, line assist, aktivni tempomat ..), amortizeri na haubi, duplo dno u gepeku i eto ga Bravo za 2018! Ionako Fiat nije izbacio modernije motore no što su bili u zadnjim verzijama!

Iskreno, idalje mi srce zaigra kad vidim Bravoa! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noviji motori (pre svega benzinski) jos i stizu, doduse sa zakasnjenjem... Nego gledam u sta ce ih ugradjivati - prilicno konfuzije, kaskanja za konkurencijom i nejasnoca sa modelima. Davno sam bio u uverenju da cu posle Stila preskociti jednu njihovu generaciju u C klasi i jos pre neku godinu pazariti jos napucanijeg naslednika Brava.

A oni su em kasnili sa modelom u klasi, em tek 2015. godine izbacili (za moja shvatanja) Lineu 2 :) . Za mene je to bio njihov prilican korak unazad u svakom smislu, "jedino" sto je takvom politikom jeftinog modela nesto poboljsala prodaja. Dok su Ritmo, originalni Tipo (type 160), Bravo/Brava, Stilo ili Nuova Bravo i tehnoloski i dizajnerski bili rame uz rame sa konkurencijom, u nekim stvarima cak i bolji (Tipo i Bravo/Brava automobili godine, Stilo 3. u izboru), za mene njihov aktuelni predstavnik u C klasi nema ni trunke zabarskog smeka i originalnosti. I onda se dodje do dileme koju pominje @bane1321 , a sto govori koliko je Bravac bio korektan auto u svakom smislu. Nazalost, pogodila ga je i SEKA 2008. i uz manjak varijacija karoserije (iskljucivo 5v verzija) doprinela neocekivano slaboj prodaji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tipom se Fiat spustio korak niže, počeo borbu sa Kiom i Hy, a Bravo we borio sa Golfom i Astrom! 

Gledam neka rešenja na Bravou koja sada nemam na Aurisu. Recimo ručica za klizanje sedišta napred-nazad, kod Bravoa je presvučena plastikom, dok kod većine drugih je samo šipka. Bord kompjuter možda ima zastareli dizajn, ali je pregledan i koristan. Svetla se nivelišu na dugme. Puno hroma. Duvači nazad. Frižider ispod naslona... Jedino sedišta (sem sport) bih promenio! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, bane1321 said:

Gledam neka rešenja na Bravou koja sada nemam na Aurisu.

Sigurno na Aurisu nemas ni zadnji znak koji se ofuca ili otpada :P .

Jedino sto sam do sada realno nasao da mi smeta (a preneto Stila) - sto dugme board racunara nema mogucnost skrolovanja dole/gore kroz meni, kao kod nekih drugih vozila. Pa ako hocu da pratim npr. istovremeno potrosnju i kilometrazu na Trip B koji sam ukljucio, moram da motam ceo krug od 10 stavki (trip A + trip B), umesto da to uradim na 1 klik gore/dole.

Na Stilu sam kompletno izlistane podatke imao na ekranu fabricke navigacije, pa je bilo bas pregledno. Videcu i sta cu sa oborenim svetlima dok se ovi "strucnjaci" ne usaglase - nisu bas sjajna (pogotovo meni posle prelaza sa WellDone 4300K na najobicnije halogenke), ali nisu ni toliko losa koliko citam da se ljudi zale, neka fabrikane za sada. Bespotrebno stedeli na amortizerima prednje haube. Sve ostalo - performanse, voznja, enterijer, ususkanost, oprema, dizajn - kao da sam pravio auto za sebe :).

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znao sam 99% ko ce da se javi po tom pitanju, namunjio mape pa je sad glavni :P. Upravo to i kazem, da ima i ta mogucnost, kao sto je bilo i na Stilu. Samo sta ce ogromna vecina, koja nema ConnectNav+ ili InstantNav, nego obican Visteon...

E sad, veruj mi da nije nikakvo kiselo grozdje, jer sam mislio da cu odmah po kupovini krknuti 300 evrica na neki aftermarket Android. Toliko mi je ceo auto vozacki legao, da uzivam i u masini i u performansama, a shvatio sam i u odmoru od silnih ekrana oko nas. Telefon se odmah veze preko BT, imas handsfree, imas glasovne komande, imas MP3 sa fleske preko Blue&Me + CD, fabricki parking senzori i napred i pozadi (nema potrebe za kamerom)... Navigaciju nikada ne palim, za ne daj Boze u kaseti je nosac i cas posla pokrenem sa fona... Tako da imam sve sto meni treba za uzivanje u voznji, cisto sumnjam da cu ubacivati neku ekrancinu naknadno (uvek je i gasim nocu), kao sto sam to svojevremeno radio na Stilu... Tako da jbg, ostaje taj detalj smaranja sa skrolovanjem Trip podatka :lol: .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sinoć sedim na dečijem igralištu i iz dosade uporađujem siluete kod astre j i novog brava na parkingu...skoro pa isti...

Tada su već prekinuli saradnju?

 

Opel-Astra-5-door-262464.thumb.jpg.4e3fdd6723820a532e78c0844296bf30.jpg fiatbravo-l-4cf6418c5cf07814.thumb.jpg.c73191b4abbadca221572c5ced95b78b.jpg

 

 

 

 

 

Edited by Ivan
Sredjene slike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj braviša je bio jedan od retkih sa pristojnim zadnjim znakom iz prve ugradnje!

Prednji apili klinci na parkingu.

Na volanu postao gay pa porozeo!:wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@neshtry

Nemaju nikakve veze, srecom :).

Astra J je izbacena 2 godine kasnije, na GM Delta platformi, iz tog razloga je i nesto tezi auto (recimo Astru K su olaksali i do 200kg u nekim varijantama). Sto ti kazes - prilicno slicna vozila, Astra sa nesto ostrijim i modernijim dizajnom, ali i mnogo boljom prodajom...

A gore napisah "srecom", jer iz te saradnje Fiat nije izvukao bas neki benefit (poznati problemi sa teskim platformama (Premium platforma npr. na AR 159), menjacima, pojedinim motorima, zadnje vesanje na Cromi, itd). S druge strane, poznato je sta su 1.3 ili 1.9 MultiJet, koji su popunili Opelovu rupu sa dizelasima tih godina.

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ha,komša mi ima Stila 1.6 sa tvinport motorom,isti problemi kao na astri h....
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...