Jump to content
FAS Goran
italiano

Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine

Recommended Posts

Kazem da ima. Kazem za koje trziste. Ne kazem - cuo sam, ne kazem - rekao mi komsija, ne kazem -mozda. Ne.

I posle toga se pojavi 5 ljudi i kaze - to nema.

Kako? Zasto?

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol:

Ja nisam video da je iko od nas napisao da nema ili da ne postoji.

Sto se mene tice, covek rece da ga licno vozi, pa sam pitao da ostavi kodnu oznaku masine. Jer nisam video ni cuo za taj motor, pa da probistrim o cemu se radi.

Nevezano za ovo, kojekakve podatke po oglasima mi ne pada na pamet da gledam kao merodavne, kakve sve nebuloze ostavljaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/23/2018 at 1:00 PM, Ivan said:

Ja nisam video da je iko od nas napisao da nema ili da ne postoji.

 

A i ti me zezas sada...

 

On 2/22/2018 at 10:48 PM, MS PK said:

Ja i dalje mislim da je to greska :)

 

On 2/23/2018 at 12:05 PM, shomispc said:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
40 minutes ago, MS PK said:

Dobro ime izvinjavam se, zaboravio sam da si ti expert za dizele :D

Aj' sto je doktor za dizele, vidi se da je covek stvarno u materiji i da voli to... Nego sto bunari ove klotare po AutoScout.

Daj bre iskopaj da uvezemo nekog valjanog, mladog Sporta :stuart: ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Model kao moj se radio za Belgiju od 136ks, a za Francusku 126ks, ne znam da li moze ovako da se izbunari ali kad se u ePer-u ukuca sasija on prikaze....

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za 159 136ks kazu da izbacuje 170 na valjcima. 

Takodje i za 2.0tdi koji je "zavrnut" vazi pravilo da u praksi ima dosta vise ks.

 

E sad kako to sme nemam pojma :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hm, pa vidi se da je prednji deo maske, kao i branik ukrajan, pogledaj koliko ima zazora na liniji prespajanja gepeka levo i desno, pa potom vidis to lepo da je desna strana slabo ukrojena, to jest da deso krilo branika ne pase na delu iznad tocka, kao i na delu kod fara desnog....No, to ne mora znaciti da je auto ozbiljnije udaran, cesto se radi o gradskom cukanju, cak zapinjanju o bankinu, stubic pri parkiranju, gde je taj deo menjan, tacnije farban, te potom lose skrojen nazad....hajd da kazemo da je ovo bolja verzija, jer nije pomerana geometrija itd...Volan, barem sa slika deluje ocuvano, ali deluje da je mackan....sigurno nije toliko presao....ipak bitnije je kakav je motor, menjac, ako ti ne smeta ovo...realno, 90 odsto automobila ima ta gradska cukanja ili se ne vide jer su dobro upasani nazad, pravi majstor i ne vidi se toliko :D

P.s. stavio sam ove strelice na fotki tako nesretno, ali sto je brzo to je i kuso :) nadam se da sam pomogao makar malo....

bravo 1 ocena.jpg

Edited by Savkec

Share this post


Link to post
Share on other sites

@maric1

Prebaceno u temu o kupovini Brava. Za konkretan primerak (link sa oglasa), obavezno je dodati PrintScreen.

Kako bi znali o cemu se radi i imali smislenu pricu i kada link istekne ili bude obrisan (a desava se da to bude i posle par sati).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Savkec hvala druze na pomoci I objasnjenju.Sad znam koga da vodim kad kupujem auto :) Jbt ja na te stvari ne obracam paznju. Sta ti je iskustvo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^Samo ću da kažem par stvari:

1. Ovakvog ili Emotion-a sam jurio da kupim 2011.god (da, da, pre 7 god, baš u ovo vreme i nije ih bilo, kupio sivka dynamic!)

2. 2007. sa 122k km ... nema šanse ali na oko je lep

Moj Bravo je bio 3 god star sa 116k ali kako sam u to poverovao:

-našao sam papir o lizingu gde kaže da se prodaje posle 3 god ili 120k km;

-kad sam stavio sve odlaske u servis u excel (ne samo servise na 30k!!!), dobija se otprilike prava linija, što govori da je auto svaki dan prelazio oko 100km).

Potpisujem Vam da ako je neko ovo štelovao, onda je umetnik!!!

 

image.thumb.png.14b1c4a1d1027d1a46a52707192586c6.png

pozzz

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 22/02/2018 at 3:13 PM, Ivan said:

Ne kazem da nema, nego prvi put cujem.

1.9 MultiJet 90 KS u Bravu iskreno nisam video da postoji ni u jednoj specifikaciji. Zato i pitam koja je kodna oznaka tog motora.

 

Austrija Belgija(benelux)

1.9 multijet 120 ps

skracen na 90 ps

 

192B5000 je kod motora.

 

 

 

Edited by Ivan
Spojeni postovi i sklonjen nepotreban citat prethodnog ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:thumbsup:

Sad sam malo pretrazio po kodu motora, sto se performansi tice ustinuli su ga na 90 KS a torque mu je ostao isti (255Nm), na istom broju rpm.

Ima zvezdicu pored oznake, kao verzija za posebna trzista.

Znam za 1.9 MultiJet varijantu 192B4000 - taj je sa 115 KS (slicno kao stari JTD 192A1000 u Stilu), isti torque od 255Nm.

Klasicni 1.9 MultiJet 120 je sa oznakom 192A8000.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 23.2.2018 at 3:12 PM, Ivan said:

Aj' sto je doktor za dizele, vidi se da je covek stvarno u materiji i da voli to... Nego sto bunari ove klotare po AutoScout.

Daj bre iskopaj da uvezemo nekog valjanog, mladog Sporta :stuart: ...

imam ja sporta 2010 oglasio sam ga ovde niko se ne javlja....u odlicnom stanju!!

ili sam mozda na pogresno mesto oglasio u forumu

:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...