Jump to content
FAS Goran
italiano

Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine

Recommended Posts

Sve zavisi od godista koje juris. Ako hoces mladji Bravo 3-4 godine star (cca 6-7+ k EUR), "osudjen" si na 1.6 (90, 105 i 120 KS) i 2.0 (165KS) MultiJet blokove koji su se ugradjivali od 2008. Svi su 16v, a posto pominjes 1.6 svakako bih birao najjaci od 120 KS.

1.9 su isli do 2008. i tu ti je sto se svega tice ubedljivo najproverenija i najrobusnija varijanta 1.9 sa 8 ventila, tj. 1.9 Multijet 120 KS koji vuce poreklo jos iz Stila. Ako ti zafali snage (a za normalnu voznju verovatno nece), vrlo su zahvalni i za chip bilo koje vrste. Cena im je oko ili spod 5k EUR. Jaci (140, 150) su vec 16v uz sve sto to nosi. Pisali smo bas skoro kod kolege na temi, jer sam imao slicno mozganje:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

super.. hvala puno na odgovoru .. definitivno sam odlucio da ostajem pri motoru 1.9 8V . .samo jos da nadjem dobar primerak i uzimam ga.. u opticaju mi je i ford fokus 1.6 90KS oko 2007 godista.. ima i malu prednost u odnosu na Bravo :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na Focusu je kabina malo "pomerena" unapred, tako da ima prilicno mesta u kabini i prilicno veliki gepek za klasu. Komsija ima hatch TDCI, a drugar karavan benzinac sa plinom pa imam kontakta sa Focusom.

Focus se vrlo lepo vozi, ali licno mi je Bravo u prednosti. Tri godine mladji kao model, moderniji i upecatljiviji auto. Ususkanija i lepsa vozacka pozicija, tabla i enterijer, dizeli vrhunski, odrzavanje povoljno... I kvalitetom je bio korak napred za Fiat, sto su pokazali i brojni testovi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prvo zatvaranje vozacevih vrata cesh videti koliko je auto vozen :) Vozio sam bravca sa manje od 100 k, to je bukvalno nov auto, kederi na vratima su takvi da kad zatvorish vozaceva vrata kao da si zatvorio vrata na autu iz vise klase, mekano bez grubog zvuka. Volan od serije posle te izlazne iz 2007-me je izdrziljiviji, u smislu da mu treba vise da se izguli. Cena ovog je toliko privlacna, da se razmisljam sta mu se desilo, da li poplava, ili mu je deo karoserije nakalemljen posle fabrike u nekom periodu vremena :) Ali treba ga obici, mozda je samo pregazio malo vise nego sto pise....

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha.. znaci to je u pitanju.. da primetio sam da kod dosta modela ima volan izlizan i oguljen.. predpostavio sam da je nesto u pitanju :) .. ali i ako je 2007 god i oguljen.. moze da se zameni volan sa novim.. tako?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze, imash i opciju presvlacenja. Mada kod presvlacenja treba naci bash kvalitetnu kozu. Ja sam kod sebe presvukao volan ali nije potrajao duze od 8 meseci i 'ofucao' se ponovo. Moji dlanovi se jako znoje, pa ga je to opet unistilo. Na stilu dok sam vozio fabricka koza je bila ostecena od burme koju je prethodni vlasnik nosio, ali kod mene se to nije degradiralo dalje i pored znojavih dlanova.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima. Imao bih par pitanja u vezi novog Brava. S obzirom da planiram zamena auto (vozim Stila 1.9 jtd već 6 godina) prvenstveno zbog proširenja porodice trebao bi mi mlađi auto, sa 5 vrata, i nešto većim gepekom, e sad dilema šta gledati....

Naravno posedovanje fiata tolike godine i km je stvorilo odrđenu dozu i obožavanja ove marke vozila, ali mi je fiat bravo uvek delovao nekako mali... naročito što se tiče gepeka. Nisam ga nikada gledao iz bliza gepek i sedeo u njemu, ali sa slika mi deluje mali gepek, uzak pre svega... ali po karakteristikama vidim nekih 380-400 litira što prema Stilovih 300 litara nije mala razlika. Pa me interesuje vaše mišljenje po pitanju veličine gepeka. Naravno ne tražim veliki auto tipa oktavia ali ipak bih da se malo konfornije na primer spakujem na more jer na stilu je to moglo samo sa obaranjem sedišta... Takođe ako neko može da mi da neki uporedni komentar prtljažnika nekih sličnih modela bio bih zahvalan, na primer focus, megan 3, 308 peugeot...

 

Takođe i generalno poređenje ovih modela nije na odmet. Ne znam šta bi drugo došlo u opciju. Takođe, veoma razmišljam da tražim benzinca, jeste da sam sa ovim dizelom prešao 130.000 i da je tu ušteda na gorivu neminovna, mada tada sam dosta više putovao, dok sada auto prvenstvo koristim po lokalu, za nekih max 10.000km godišnje, tako da razmišljam o beznincu, kupljenom u srbiji, jer nemam vremena da tražim auta, obilazim gradove, nekako mi ovo sigurnija varijanta. Šta vi mislite o vozilima ''kupljenim u Srbiji''. Možda previše pitanja, pa ko šta zna neka podeli iskustvo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@djole81ar

 

Evo da pokusam da pomognem sa mojim iskustvom. Vozio sam par godina Stila 1.9 jtd i bio veoma zadovoljan pa je logican sled bio da gledam Brava 1.9 8v. Razlozi su slicni tvojima, potreba za mladjim autom sa vecim gepekom zbog porodice a Fiat i jtd su mi se uvukli pod kozu. Krenuo sam da trazim Brava jer mi je prelep, pokazao se kao kvalitetan auto i izgledalo je da je to ono sto mi treba. Kada sam prvi put seo u jednoga, shvatio sam da nije za mene. Kada namestim vozacko sediste da mi odgovara, iza mene ne moze da sedi niko jer nema vise od 10cm a momci su vec porasli. U Stilu je bilo vise nego dovoljno prostora zbog pomeranja zadnje klupe. I tako je Bravo otpao. Sve drugo na tom autu je za pozitivnu ocenu i po meni bolji izbor od megana, fokusa 2 ili Puga 308. Kod benzinaca vec ne znam sta je bolji izbor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, Siciliano said:

Kada namestim vozacko sediste da mi odgovara, iza mene ne moze da sedi niko jer nema vise od 10cm


Ja sam skoro 190cm i 110kg i iza mene može komotno da sedi jedna osoba, doduše, meni je sedište uspravljeno pošto ne volim da vozim zavaljen pa se dobije prostor za kolena :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad budeš kupovao, tj gledao prvi put Brava, povedeš još trojicu ovećih momaka i testiraš, tako sam ja uradio. Prepakovali se samo iz drugarovog stila kupea :D

Gepek je što kaže kolega među najvećima u klasi, ako planski slažeš može brdo stvari da stane..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mu iskreno ne vidim neku bitnu zamerku po oglasu, osim sto je klot sa opremom.. ali to nadomescuje kilometraza..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pod pretpostavkom da je sve tačno, ovde je bio još jedan slučaj uspešnog ubeđivanja srpskih majstora da je bolje odraditi veliki servis pre predviđenog vremena od strane fabrike.

Share this post


Link to post
Share on other sites

He, he, svašta se ovde može naučiti - pričitati, ni ja nisam znao da je toliki servisni interval... svaka čast šta ste uočili. videćemo. Meni nešto opet sigurnije da gledam ovo ''kupljeno u srbiji'' nego da idem po placevima, nekako računam ako auto nije bio službeni, i čovek ne putuje na posao svaki dan 100km, ne može da pređe godišnje više od 30.000... A ima i ovih kuplenih u Srbiji u oglasima, evo ni ovaj nije loš http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/8028335/fiat-bravo-16-mjet-dyinamic ali,   mada mi deluje da ga prodaje neki preprodavac. Al opet ima sigurno svega i u ovim oglaisma. Znači i vi kažete da kod nas ima vraćanja satova? Gde preporučujete proveru stanja auta u Bg? Dok sam živeo u Bg ja sam stila vozio u Tim servis i verujem da bih tamo (ako može da se zakaže taj dan provera) tamo otišao. Gde bi još moglo? Na primer ako je auto na NBG da ne idemo na vidikovac. Kakve su njihove provere realne kilometraže, šta još proveravaju, koiko košta jedna provera?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imaš temu o servisima i rekao bih da je Tim među onima koji su na dobrom glasu, a vidim da je i Goran sa Altine siguica. Kad kupuješ auto i voziš ga na pregled onda je nebitno da li ćeš ići na Vidikovac ili u Resnik ili neznamnijagde važno je da se pregled završi kako treba. Cena pregleda je verujem 2-3000 dinara, kako gde.

Ovaj sa oglasa što si postavio ne izgleda loše na slikama ali to mora da se vidi uživo. Ako je kupljen u Srbiji onda može da se proveri sve što je rađeno na autu, tako da je to neki vid sigurnosti i svakako je bolje uzeti registrovan auto od vlasnika jerbo može i u servis da se vozi, jedino što je nezgodacija što posle imaš zayebanciju oko prenosa vlasništva, odnosno plaćanja poreza na prenos apsolutnih prava.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, sErGiO-AR said:

a vidim da je i Goran sa Altine siguica

 

+1, vozio sam i ja Brava kod Gorana u februaru i skroz sam zadovoljan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, znam da ima tema o servisima, nego rekoh za proveru ovog tipa da li ima neka preporuka... Znam da je bitnija dobra provera ma gde bila, nego rekoh npr.  možda vlasnik nema vremena, sa NGB je, sigurno da je bliže i brže, još ako ima termin slobodan, otići na Altinu. U svakom slučaju imam te dve lokacije Altina Vidikovac pa ću kombinovati. 

 

Ako je sve u redu na kolima i prava je kolimeteraža, neka ide i prevod, ne planiram duže vreme da menjam auto...

 

Kakva je situacija sa Bravo benzincima (potrošnja, snaga u vožnji)? Ovaj ima lepu boju.... http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/7893614/fiat-bravo-14-16v-dinamic-90cv

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...