Jump to content
FAS Goran
Filke

Seicento - iskustva, saveti...

Recommended Posts

Zdravo svima,

Već neko vreme razmišljam o ovom mališanu (Seicento Sporting).Za razliku od osnovnog modela ima 1.1 MPI motor 54ks i malo "našminkan" enterijer/eksterijer.

E sad ono što mene zanima su utisci iz prve ruke, dakle šta kažu oni koji voze isti.

Dakle,

1.Kako se ponaša na putu,pogotovo na otvorenom,obzirom da ima smao 54ks,ali i malu masu trebalo bi solidno da ide?

2.Da li postoje određeni kvarovi koji su učestali za ovaj model?

3.KOliko su skuplji delovi/održavanje u odnosu na Punta?

4.Obzirom da je većina primerak prešla između 100-150 000 km,a i više da li ste imali nekih većih problema sema klasika zamena kaiševa,kvačila,diskova,ne daj bože generalka i slično?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. lezanje je super, ide solidno u odnosu na prosecne automobile, sa klimom se malo muci

2. ne bih znao nije dugo kod mene

3. delovi su uglavnom tu negde sa ostatkom italijana, nista strasno

4. fire motor je jedan od najboljih fiatovihi prakticno je neunistiv tako da tu ne bi trebalo da bude problema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, hvala drugaru na odgovorima.

Meni se autić svideo zbog svojih dimenzija podseća me na fiću samo sa fensi opremom.Mada to i jeste kao neki naslednik fićka...

Znači taj 1.1 54ks motor je ubica.To mi je trebalo da čujem,jer teško može da se nađe išta ispod 150-200k km pravih,pa reko ako je motor bulja pa mora da se uloži u njega još brdo love,generalka i slično onda su to ćorava posla.

Mada cena mu i nije nešto puno niža od Punta iako je punto dosta ozbiljniji auto,ali džaba kad mi se ovaj više sviđa pogotovo Sporting varijanta.

Ne znam koju varijantu Sportinga imaš, ali žuti sa Abart logom je vrh!

Samo takvi primerci teško da mogu da se nađu ispod 3k evra, a da su očuvani i sa klimom.

Ako imaš još nešto interesantno u vezi auta da mi kažeš samo napred,slušam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za Seicenta Sportinga samo reci hvale sa moje strane,mala potrosnja,pregledan i odlican za gradsku voznju,pouzdan itd,2 godine sam vozio taj auto i nikakvih problema nisam imao,konkretno crveni sa slike je bio moj,sada je Vukov i na prodaju je jer je uzeo drugi auto,sve na njemu je novo i nema ulaganja,ako razmisljas o kupovini seicenta pogledaj ga,mislim da ce ti se svideti,Sportinga sa fabrickom kozom tesko da si video do sad :) ,a daje ga za vise nego prostojne pare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kolika je to potrošnja Seicenta po gradu i na otvorenom putu? Negde sam nalazio farbičke podatke da Seicento ima veću potrošnju nego Punto 1.2 60ks iako je lakši nekih 100-inak kilograma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima interesuje me da li seicento 1.1 2002 treba cesto da pali ventilator u planu sam da kupim jednog pa mi covek dao na probu i ako ima neko da mi kaze na sta da obratim paznju kod tog automobila bilo sta dobro bi doslo.Danas treba da se odlucim tako da neustrucavajte se.Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Važno ja da temperaturu drži na radnoj. Koliko često pali ventilator te ne interesuje. :thumbup:

Inače, mislim da je to samo trip, jer dizeli imaju veću zvučnu izolaciju pa kod sebe na Puntu nisi navikao da to čuješ...dok ''goli'' Sei 1.1 sve zvukove prenosi u kabinu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

moguce tek treba da ga kupim pa ne znam na sta da obratim paznju ne verujem pricaju da trosi preko 8 litara covek mi ga registrovanog 1.1 2002 ima mp3 prodaje za 2000 evra treba nam jos jedan auto pa ako mnogo trosi mogu da dodam da uzmem veci tipa punta inace razmisljam ako malo spusti cenu da ugradim sekvent lovatov u njega neodlucan sam niko nista da napise a danas treba da se izjasnim kakav je za odrzavanje i to moze li ova tema da se prikaze da ljudi vide posto mi je hica da cujem jos neka misljenje drugi kazu ne prelazi 7 otvoren put 5 litara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

znam samo da nisu baš mali potrošači jer komšija mi se žalio, ali nebi trebalo da prelaze 8-9 u gradu zimi, registracija za nijansu jeftinija od Punta, auto mnogo manji ali ako legne i plin u njega onda ništa od gepeka -mada se takva kola ne kupuju radi prevoza tereta već radi švrćkanja po gradu - na kraju izbor je samo na tebi :thumbup:

ostalo održavanje nebi trebalo da je skupo jer je to proveren model (provereniji od Punta) bitno je ubosti dobar motorčić jer su im glave osetljive kako sam čuo :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trosi oko 8 po gradu, a na otvorenom oko 5. Otvori cep rashladne tecnosti, nek se motor zagreje i sacekaj da ukljuci ventilator. Ukoliko ne pocne da izbacuje antifriz, onda je OK.

Danas sam odradio veliki servis, tacno 100 evra sa rukama. Odrzavanje nije neki problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam ja Cinquecenta Sportinga 1.1 i trosio je oko 7l po gradu leti, zimi litar ponekd dva vise.Ima neki glup sauh i dosta dugo ga drzi, a isao sam i sa njim na more tada mi trosio oko 5.5l. Jeftin za odrzavanje, oce da crknu brzo nosaci motora ja sam ih promeni dva za godinu i po. Vema lepo ide za tu kubikazu. Ima i on svoje pluseve i minuse ali to je to u principu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala svima masina kupljena ubio sam ga na ceni za 1750 evra registrovan godinu dana ima mp3 od opreme, nema sevo ni klimu svima hvala na trudu puno pozdrava...ima jedan problemcic ne radi pokazivac goriva osto na minusu na nuli takoreci malo podignut odozdo al to moram izneti u temi za kvarove administrator ce me ubiti :rolleyes: jer stalno otvaram teme gde im nije mesto i covek mora stalno da premesta izvinjavam se zbog toga jos jednom svima hvala na trudu... :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treba mi pomoc od drugara iz Sapca. Kakav je auto plac Tonika Gornja Vranjska. Kupio bi mojoj zeni auto:

uu31.jpg uu32.jpg

uu33.jpg uu34.jpg uu35.jpg

uu30.jpg

http://www.polovniautomobili.com/oglas1549036/fiat_seicento_11_el/#6

Vlasnik kaze da je greska u kucanju kilometraze i da je presao 60kkm.

Na oko mi izgleda odlicno, ali je meni malo daleko da dodjem da vidim uzivo i da se vratim ako ne valja.

Ako neko nesto zna mogao bi da mi javi ako mu nije tesko na tel-0648593219.

Hvala unapred.

Edited by neshaoct
prebačen post

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je li može neko ukratko da napiše u čemu je razlika između "običnog" i sporting Seicenta, pre svega mislim na motor i mehaničke delove,

tj da li ima razlike u visini održavanja vozila, ako nema uzimam sporting i brrrm......

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motor je identican i sa istom snagom e sad ne znam da lije nesto drugaciji menjac ali sve u svemu bitna razlika su branici,alu felne,enterijer dok je sve ostalo isto. U svakom slucaju Sporting je lepsi jer ima i lepsa sedista i obrtomer a same performanse su iste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mislim da je seicento mehanicki isti u sporting varijanti i obicnoj, mislim da je razlika samo estetske prirode, dok se kod Punta razlikuje i motor i menjac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima i obican Punto sa 1.2 16v motorom od 80 ks tako da je u pitanju samo estetika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I mislis da je to plus? :laughing:

Benzinci vole obrtaje i vole da se izduvaju s vremena na vreme a sa tim 6-brzinskim menjacem se kola voze mahom kilavo i moras cesce da saltas jer su kraci prenosi. Ovo ne pricam napamet jer sam imao Sportinga. Ta sesta je dobra kad vozis na otvorenom i rasteretis motor ali Punto je gradski auto tako da verujem da mali broj ljudi putuje konstantno s njim.

Kod seicenta je menjac sa 5 brzina ali .kao sto rekoh,ne znam da li su menjani prenosi pa da ide nesto bolje.

Dokaz o tome da je manje brzina bolje je npr. Stojadin koji se pravio sa 4 i 5 brzina i oni sa 4 su prelazili dosta vise a imali su identican motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav drustvo,

Nije me bilo neko vreme, posto sam se motorizovao kod drugog proizvodjaca, ali nadam se da necete zameriti

i da ce te mi pomoci :unworthy:

Treba mi za matorog neki auto, pa mi je u skladu sa budzetom Sei iskocio kao neka optimalna varijanta.

Koliko vidim po forumu nema nekih tipicnih problema, tj. da neki deo na svakom primerku brzo strada.

Autic bi prelazio max 5-6000 godisnje.

Jedino sto me muci je da ce autic morati da podnosi malo prilicno loseg puta u selu, jeste svega par km ali

ima dosta losih deonica, pa me zanima da li iko ima iskustva koliko mu je vesanje otporno?

Ja sam radije za fabricki putnicku varijantu ali mozda Van verzija ima drugacije, tj. jace vesanje?

Upravo zbog ovoga sam vise naklonjen Palio, koji je prakticno i pravljen za lose puteve, ali koliko sam

procunjao po oglasima tesko da cu naci normalan primerak za 1600 koliko je neki max budzet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...