city 44 Posted March 14 Da malo osvezimo temu, za sedam godina svakako ima novih saznanja Ja sam svasta radio na autu, Bravo 1,6 multijet 105ks, izmedju ostalog mali i veliki servis. Nisam odmah gledao za ulje ali kad sam posle dvadesetak dana i 700-800km proverio bilo je crno sad koliko nemam pojma jer sam sipku brisao papirnatom maramicom, tu se basss crni Posto sam svracao u servis pitam za to, momak izmeri i obrise nekom krpom, tu vec deluje manje crno i kaze da je normalno za dizele da odmah pocrni Do sada sam vozio Bravo 1,6 benzinca, tu je bilo svetlo i kad se menjalo. Da li jos uvek vazi to da na dizelima pocrni odmah? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 6639 Posted March 14 Ne, zavisi od marke motora, ulja koje se sipa, uslova voznje, da li radi egr ventil ili ne, itd. ali nije pravilo. Kod mene a i kod nekoliko ljudi u okolini Selenia orvih 3-4000km bude zuta.Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
city 44 Posted March 14 Sad gledm racun, ne znam koje je od ova dva, Eneos gear 75w90 208/1 mada misllim da je ovo drugo, ide ga vise, Eneos premium hyper 5w 40 208. A egr je blokiran i izbrisan dok su radjeni servisi a i pre toga je bio van funkcije po recima majstora. Znaci, moze da bude al ne mora da znaci Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 510 Posted March 14 (edited) Ovo drugo. Po gradaciji bih rekao da je ovo prvo ulje za menjac. :-) Edited March 14 by skile86 Quote Share this post Link to post Share on other sites
city 44 Posted March 14 Moguce, i to sam menjao Quote Share this post Link to post Share on other sites