Jump to content
FAS Goran
mig

Grande Punto 1.3 MJet - crno ulje posle zamene?

Recommended Posts

Dao sam u ovlasceni Fiat servis Bogunovic da mi se zameni ulje (Selenia) 4l kao i filter ulja na 1.3MJET Grande Punto. Vracen mi je jedan litar Selenie. Primetio sam da je na meracu ulja sipka i dalje crna, a mislim da bi trebala biti koliko toliko bezbojna jer je sve menjano. U cemu je caka? Kao da nije zamenio filter obzirom da nije sipano celo ulje, ili sta?

Kakako se ispusta voda dole i otvara/menja filter goriva?

Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu nesto ne stima :question:

Ne bi smelo da se desi da posle promene ulje ima bilo koju boju sem raznih nijansa smedje i da se prosto vidi da je novo

Obrisi lepo tu sipku, vrati ponovo pa pogledaj.

Ako je i dalje ulje crno, to nema sanse da je menjano ili jeste a neko je zaboravio da zameni prljavi filter.

Ja bih se na tvom mestu vratio u servis i reklamirao, a ako se prave ludi i ne pokazu nimalo dobre volje da to provere, rekao bih da postoji i trzisna inspekcija pa nek se cesaju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako. Pre zamene je na sipci bilo crno skroz. I sada je isto tako crno. Obrisao sam merac i ponovo umocio. Ja sam u servis dao 2 kantice Selenia (pogledao sam i ona je prozirna tj. zuckasto prozirna) i nov filter. Platio uslugu ispustanja, menjanja filtera i sipanja novog. Trebalo je da odu cele 2 kantice 2x2 litra a on mi vratio 1l. Vise mi lici da je samo dosuo 1l a maznuo celu kanticu i filter. Da li ima neke veze sto je dizel motor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema nikakve. I moj je dizel pa je ulje bilo kao med

Idi to da reklamiras i budi ljubazan, ali odlucan i uporan u tome da ne dozvoljavas da te neko pravi budalom

Ponesi racun, ali i ako ga nemas, to ne sme da bude problem, jer si zaveden u neki radni nalog i negde moras biti upisan, kao dokaz sta je radjeno

Edited by Lyon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala. Tako sam i ja mislio. Imam racun. Ne znam je li neki problem, sto je to bilo pre 15 dana, jer nisam do sada gledao?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

pazi ako je bilo pre 15 dana moguce da se ulje isprljalo a i posle 15 dana sigurno nista neces moci da uradis,samo ces bezveze da se cimas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm...Pa sto ne pogleda odmah! Najbolje proveri sta je radjeno ponovo! Ali ulje mora da bude boje meda kad se tek zameni! E sad, na dizelima brzo pocrni, to je cinjenica, ne fali mu naravno nista sto je pocrnelo, ali sad 15 dana nije merilo... Koliko si presao za tih 15 dana. Kapiram da treba da pocne da tamni, ali bas da se vrati u istu nijansu, ne znam bas! Vidi u servisnoj sta je radjeno pa uporedi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

pazi ako je bilo pre 15 dana moguce da se ulje isprljalo a i posle 15 dana sigurno nista neces moci da uradis,samo ces bezveze da se cimas

<_< Nazalost, tako je.

Ja sam shvatio da se to desilo recimo u petak

Posle dve nedelje nema sanse da to reklamiras

Ali, ne bi trebalo ni da se ulje toliko uprlja

Ako ti nije mrsko, kupi ulje i filter i odi negde da ti to zamene.

Mozda da uzmes i neki deterdzent za unutrasnje pranje motora, da ti sipaju pre zamene, pa da posle toga imas cistu situaciju

Edited by Lyon

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Punta 1.3 MJ ide 3 litre ulja, mislim da filter nista ne skuplja, ili mozda malo (to je samo moje misljenje jer se filer nalazi odozgo). Ovo pricam za Punta Mk2b, ali kontam da ide ista kolicina ulja i u Grande-a. Da si pogledao odmah posle zamene pa ajde, ali posle 15 dana...hm..i kod mene je bilo vec crno posle nekih 20-tak dana kada sam proveravao, a nisam puno presao za to vreme. A bio sam prisutan kad je ispustao staro i sipao novo ulje.

Edited by MilanLaki

Share this post


Link to post
Share on other sites

da najbolje bi bilo da zamenis ulje kod nekog drugog i da budes siguran,garancija ti je i ovako vec overena u ovlascenom servisu...

a sledeci put ili budi uz njih ili proveri odmah pri preuzimanju auta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako, mislim da je sve u redu i da ti je ulje promenjeno ali je u medjuvremenu pocrnelo. Ako si ti tek uzeo auto iz Italije ne zaboravi da je tamo fabricki servisni interval dve godine ili 30-35000 km i da je u motoru dosta necistoca zbog toga. Mozes ubaciti deterzdent pa onda menjati ponovo ako imas para za bacanje ali to mozes da uradis i 500 km pre sledeceg servisa. Takodje zavisi i koju Seleniu si kupio WR je polusintetika i meni je u Cromi odmah bila crna dok Eco za DPF motore je ful sintetika i ostalo je boje meda nekih dve-tri nedelje. Najzad generalno izbegavam ovlascene servise jer je odnos cena i kvaliteta rada na stetu potrosaca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imam Punta 1.3 mjet.

Miki iz "TIM Servisa" je na moje oci promenio ulje, i vec sutradan je bilo crno.

Mislim da tako "mora" kad su dizeli u pitanju, i kad je ulje ovako kako je kolega notorni rekao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jedino sto moze poroduziti cistocu ulja u dizel motoru je ispiranje pri svakom servisu

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sto je crno, tj sto brzo pocrni nece uticati na njegovu funkciju, da kazem promenu fizicko-hemijskih svojstava?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nece,samo spere,pomesa se sa zanemarljivom kolicinom koja ostane u motoru plus produkti sagorevanja dizela.nema razloga za frku ako se redovno menja ulje i filter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala narode. CIsto da se ne cimam, bilo mi cudno pa da pitam vas koji znate. Pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Ja sam menjao ulje i filter pre 4 meseca a od tada prešao 3ooo Km I ulje još nije sasvim crno! Dobro moj ima tek 40 Hiljada Km. Probaj pre sledeće zamene usuti nešto za čišćenje i beži za takve sitnice od gulikoža u ovlaštenim servisima! Ulje i filtere ti može zameniti bilo ko! Ja to sam sebi radim oduvek!

Share this post


Link to post
Share on other sites

e zbog takvih idiotskih servisa ja idem samo u onaj gde mogu da budem sve vreme prisutan dok se radi, ako ne moze odmah dovidjenja. Ovde kod nas u Kikindi se skoro u svakom servisu zamena ulja NE NAPLACUJE, to je posao od 10 minuta koji uglavnom segrti ili skolarci na praksi odrade i koji 99% ljudi mogu i sami.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene takođe dugo treba da se vozi da pocrni. Prvo lagano počne da tamni, recimo ka boji karamela, pa tek možda u drugoj polovini intervala postane puno tamnije. Potpuno crno bude tek pred zamenu. Nikad nisam ispirao motor, sem ako ga Miki ili Goran nisu isprali o svom trošku, a nisu im rekli.

Auto je prešao 152.000km (ako nisu vraćali kilometražu).

Koliko si ti prešao za tih 15 dana?

Share this post


Link to post
Share on other sites

e zbog takvih idiotskih servisa ja idem samo u onaj gde mogu da budem sve vreme prisutan dok se radi,

UPRAVO TAKO!!!

Ne dozvoljavam nikome da čačka po onome u čemu se JA vozim a da ne vidim šta je i kako napravio a posebno jeli zamenio ono što je i naplatio!

Nijedan PRAVI servis ne naplaćuje zamenu ulja i filtera! kupio si kod njih i već su jednom zaradili što su ti to prodali!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ides u servis gde moras da stojis majstoru za vratom dok radi :wallbash: ,moj ti je savet :whistle: -promeni servis :yes

Kod mene na Lybri JTD,auto ostavljen u servisu,zamenjeno ulje,filteri,uradjeno ispiranje motora i od tad sam presao nekih 2 000 KM,

i ulje je i dalje prilicno cisto i prozirno :p ,cak mi je malo problem :huh: kad treba da pogledam na sipki kolika mi je kolicina ulja u motoru,koliko je cisto :unsure: -lakse je kad je tamno :blink: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

na tvom mestu ja bih bacio pogled na filter ulja.ako je cist i deluje kao nov onda je verovatno zamenjeno i ulje kako treba.ne verujem da bi se neko zezao i menjao filter ulja a da ne zameni samo ulje.

a mozes i da sa sipke ulja uzmes jednu kap pa protrljas izmedju prtiju pa da vidis da li deluje kao cisto ulje ili ima cestica prljavstine.ovo ne mora nista da znaci ali moze se ipak steci neki utisak da li je novo ulje ili je preslo dosta kilometara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ispravite me ako gresim :question:

ali zar kod 1.3 MJet motora filter ulja nema samo ulozak koji se menja :o ,a spolja ostaje samo kuciste :huh:

u tom slucaju se nikako ne moze proveriti da li je filter menjan ili ne <_<

kuciste

FOASJ.jpg

ulozak.koji bi trebalo da se menja

LNa4J.jpg

tako da se sve svodi na poverenje u majstora-bolja varijanta :yes ,ili gora varijanta-disanje za vrat mehanicaru :X ,dok radi servis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...