Jump to content
FAS Euroauto Goran
MilanLaki

Fiat Punto mk.2 - ventilator ne radi u svim brzinama

Recommended Posts

 Pffff, crvena...     :huh:

 

 

 

 

Ću rasturim sam...

 

:D

Edited by Dača

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da javim da sam zamenio reostat ventilatora kabine, jer ventilator nije radio u prvoj brzini.

Kupio sam polovan na kupujem/prodajem. 600 dinara. Namonitrano i sad radi i u prvoj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da podelim i svoje iskustvo...

Radilo samo na 4oj brzini pa reko da skinem da vidim sta je.

Kad ima i sta da vidim. Konektor je toliko izgoreo da je jedna zicica ispala skroz.

 

dd8462564bc002e1c27dd87845466d12.jpg

 

Ceo grad prevrnuh da nadjem taj konektor ali uzalud. Tako sam resio da direktno vezem.

 

f3f21893c0c46b28dbb0f490676dcc5b.jpg

 

Ovde sam na svaki vezao zicu posebno sa buksnom i izolovao izolirkom.

Zatim te zice spojio luster klemama za zice u autu.

 

c4f6ce52f821398ecf0dea6487d1c29e.jpg

 

A da i na nekom otpadu su mi trazili 1000 din samo za taj muski konektor.

1000 im m.... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:robo: učlanio sam se samo da bih se zahvalio na postovima koji su mi pomogli da rešim problem ventilatora. :respect:

Edited by branko321

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve pročitah detaljno, ali moj ventilator ne radi samo u trećoj brzini. Gde tu ,,leži zeka"? Radi se o  mulijet-u 1.3 sa klimom. Ostale brzine se ponašaju normalno i ventilator ne cijuče. Relativno skoro sam ga podmazivao. Hvala unapred za pomoć, ako neko zna rešenje ovakvog problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pošto sam meĐed od 120 kila, reših da se savijem na dnevnom svetlu u budžak kod suvozačevih nogu i ispitam šta se dešava sa trećom brzinom. Šesnaest znojeva me oblilo! :) I naravno čim sam se uhvatio za džek, a ventilator je bio uključen, vidim da neka igrankica sa kontaktom postoji. Imam šta i da vidim, buksna se rastopila i razglavila na trećoj brzini. Našprengujem to sa malim šrafcigerom i voilaaaa! Dakle pitanje topivog osigurača je samo kada ne radi nijedna, osim direkta na četvrtu, kada ne radi samo jedna ili dve, onda su buksnice u problemu. Svakako hvala, na odgovoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jednim slucajem sam pojacao ventilaciju na 4 i u tom trenutku je prestala radit ventilacija.

Kada pritisnem dugme klime pojavljuje se zuta lampica ali opet ventilacija ne radi ni u jednoj brzini.

Ako moze neko da mi pojasni o cemu moze biti rijec ili slucajno da zna ima li neki osigurac za tu ventilaciju i gdje se nalazi tj koji je broj. :(

ps. nije se osjetio smrad ventilatora tj miris paljevine kada se to desilo.

Lijep pozdrav :)

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je kod tebe 4 brzinski ventilator sa manuelnom klimom (zuta lampica) i Punto MK2B onda bi trebalo da je ovako:

 

Osiguraci:

F06 i F07, to su oni veliki, mogu biti od 30 do 50 ampera u zavisnosti od modela i opreme (single speed / 4 speed air blower, AC automatska/manuelna)

 

Relej:

R11

Share this post


Link to post
Share on other sites

molim savjet, imam dva Punta u obitelji, jedan sestrin mk2b sa klimom i moj mk2a bez klime
kod nje je problem bio da joj nije radila treca brzina ventilatora, uzeo sam novi otpornik i danas kad sam ga isao isprobati, znaci spojio sam ga na dzek i upalio ventilator da puse, taj otpornik se veoma brzo zagrijao, toliko da ga nemozes rukom dirnuti i nakon samo minute rada krenuo se osjecat neki miris kao da se plastika topi
sve su brzine radile
moja pretpostavka je da je razlog tomu sto je bio izvan svog kucista, inace stoji odmah uz ventilator i kako se on okrece tako i taj otpornik hladi, jel mi moze netko iskusniji potvrdit ovu teoriju?
znaci ako ga stavim u njegovo odgovarajuce mjesto nebi trebalo biti nikakvih problema, nece nista izgorit? ne usudim se to odmah uradit dok mi netko to ne potvrdi

e sad moj Punto, kod njega je stvar da nekad radi ventilator, nekad ne, potpuno nasumicno
ventilator i otpornik su ispravni, obadvoje sam odmah testirao na sestrinom autu, osigurace sam isto provjeravao, stavljao nove, nije ni do njih
sta bi jos mogao da testiram?

 

20181223_145606.jpg

20181223_150119.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

bok ljudi, dobra tema i pomaže kod problema s ventilatorom kabine, pregledao sam postove i pregledao svog punta s klimom no i nisam uspio otkriti uzrok kvaru:
- osigurači ispravni, F6 (30A), F7 (50A), F8 (30A), F31 (7,5A)
- relej ispravan, zamijenjen drugim s ploče 
- rezistor i tremo osigurač ispravni, mjerno om-metrom

- na stezaljke motora ventilatora stiže 12,28V na svim položajima od 1 do 4 (na akumulatoru je 12,44V)
- četkice motor ventilatora izgledaju dobro, i motor direktno spojen na akumulator vrti

- spojen konektor na ventilator - NE RADI.

 

Ima li tko kakav savjet?

 

lp, bruno

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mm, drugi ventilator da probas ? Posto je sve ispravno i ima struje do njega, eventualno proveri konektor i san ventilator.

Sent from NOMU S10 PRO using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, ISV_01 said:

Mm, drugi ventilator da probas ? Posto je sve ispravno i ima struje do njega, eventualno proveri konektor i san ventilator.

Sent from NOMU S10 PRO using Tapatalk
 

hvala

probao sam mjeriti napon kad priključim trošilo, ventilator, napon tada padne na nulu
onda sam pretpostavio da gubim masu radi korozije ili pregaranja kabla negdje

pa sam za test doveo masu, minus, s kućišta upaljača za cigarete i to je pokrenulo ventilator, mislim da tako radi na 4 brzini
zasad sad do tuda stigao, dalje tražim mogući prekid mase i dobrog autoelektričara  u gradu u kojem sam gost

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quote

VENTILATOR NE RADI NI NA JEDNOJ BRZINI

moj punto je ostao bez mase koja dolazi do prekidača ventilatora

autoelektričar je doveo novu masu na prekidač

zaračunao je 2,5 radna sata

 

lp, hvala na izvrsnom forumu

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo napokon sam i ja rijesio svoj problem, nakon dugooo vremena odgadanja sam jucer otisao do autoelektricara, problem je navodno bio relej, isti je zamjenio, naplatio svoj posao i sad sve radi ok
ja sam sve ostalo ispitao i provjerio osim tog releja, za kojeg uopce nisam imao pojma da je povezan sa ventilatorom kabine... da sam znao ili da je netko ukazao na njega mogao sam sve i sam rijesit hehe
... uglavnom ono sto je bitno jest da ventilator ponovno radi :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...