Jump to content
FAS Goran
MilanLaki

Fiat Punto mk.2 - ventilator ne radi u svim brzinama

Recommended Posts

Nije prljav, skoro zamenjen zajedno sa uljem i ostalim filterima.

Kada se auto krece, neki vazduh prolazi ali to nije od ventilatora.

1,2 i 3 pozicija, sve isto a tek na 4. zavrti i to punom brzinom, kako i treba.

Siguran sam da je problem sa strujom, samo gde?

Standardan kvar na Puntu :) ,crko je reostat koji se nalazi dole pored polen filtera.imaju dva modela reostata,vidi koji je pa ga zameni i ventilator ce raditi na svim brzinama.

Ovo sam hteo da cujem :unworthy:

Jel zakacen na ventilator ili zasebno stoji pored njega? Kako se skida? Ako znas naravno, i ovo je sasvim dovoljno.

Fala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pored ventilatora i polen filtera,na njega je zakacena el. instalacija sa 4 zice.Ne mozes promasiti,samo pogledaj inad suvozacevih nogu.Drzi se sa dva srafica i uboden je u tunel od grejnog tela,uglavnom se skida sa krstakom srafcigerom ili sa gedorom i nastavkom od 6mm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I kod mene je radila samo 4-ka. Srecom bio samo los kontakt na konektoru.

Glupost,ali ja resio problem.

Proverite i to pre nego sto navalite na majstorije :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I kod mene je bio isti roblem. tj delimicno jos uvek i postoji. Jos kada sam kupio auto neko je od debele zice improvizovao osigurac i na cetvorci mi sprzi i reziztor i prekidac. Za polovno su mi trazili 50, 60, i do 80 eur. U delti "sve novo" 4500 din.

To je bilo pre nekih 3 god....

Kvar delimicno jos uvek postoji jer mi na trojci i cetvorci posle par min sprzi osigurac, na kecu i dvojci radi.

Edited by greenpunto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugaciji problem sa ventilatorom. Postao je bucan, pa se osetio miris nagorelih kablova i na kraju prestao da radi.

Reostat je ispravan, bilo je do cetkica. Tesko se nalaze, jer su im dimenzije specificne 7*8 mm, dok tacnu duzinu nisam mogao da

utvrdim. Posto sam prekopao ceo grad, ukljucujuci tri servisa za premotavanje motora, pronasao sam odgovarajuce medju starim cetkicama

kod jednog servisera bele tehnike i to za 0 dinara. Skracene smirglom na oko 11-12 mm, kolektor ociscen vodenom smirglom 600 i sve radi.

Kasnije sam slucajno saznao da cetkice 7*8 koriste MAKITA busilice i brusilice, a cena je oko 500-600 dinara za par. Opet jeftinije od motora.

Paznja pri skidanju motora, zbog plasticnih zabica koje se lako mogu polomiti. Na skidanje pletenica originalnih cetkica ne vredi trositi vreme.

Presecite i zalemite na zice novih cetkica. Pozeljno je da cetkice budu bakarno-grafitne kao original, ali mogu i cisto grafitne uz kontrolu na 6 meseci, zbog

brzeg trosenja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Majstor mi menjao ceo antifriz danas. Nisam palio grejanje do predvece kad ono radi samo 4. brzina ventilatora. Da li je isti saveti vaze i za Stila?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poz.Gde se tacno nalazi ventilator na Puntu dvojci??Znam da je ispod kasete,gde je i filter.Samo me zanima sa koje strane jel sa desne kad se gleda prema filteru???I sa kojom mascu da ga podmazem???Moze ona tovat mast,ili neko ulje????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znate li na kom mestu na ventilatoru treba da se podmaze????ja sam podmazao od ispod ima jedan cep,i gore na spoju propelera sa osovinom sam kapnuo ulje.Bolje je nego pre,i u pocetku nije skripalo uopste,al je sad opet pocelo.Zanima me znaci ne kojem jos mestu da podmazem,ako znate???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima! Takođe me interesuje (ako mogu slike) gde se nalazi ventilator na Puntu classic i gde treba da podmažem, da se više ne čuje dosadno "cijukanje" na prvoj i drugoj brzini?

Hvala unapred

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je ovaj plasticni deo sa slike 40 % istopljen. Danas sam proverio jer mi samo pozicija 4 radi za ventilator.

 

cxcb6111.jpg

 

Da li samo ovaj plasticni dzek  (ili kako se vec zove) mogu da zamenim ili i onaj druugi? \

I da li je to kraj problema ili mora nesto drugo da se cacka s obzirom da su zice malo nagorele?
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I kod mene slican problem.Prvo su mi crkle prve tri brzine ventilatora, radila je 4ta ali je posle dan dva i ona zatajila. Pratio sam uputstva sa foruma i nasao reostat kod suvozaca, kabl sam izvukao i izgleda ok, ne vidim da je nesto pregorelo, ali sad ne mogu da izvucem reostat. Plus kod mene nema tog srafa koji bi trebalo da drzi reostat nego je samo plastika u plastici. Sta da radim? Da pritisnem plasticni jezicak koji sam uocio  i povucem muski ili ima neki suptilnijij nacin da izvucem reostat?Ne mrda ako ga sa pola snage cimnem.Punto mk2 sa slike je u pitanju, bez klime,

Edited by Slobelix

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam isti problem na puntu mk.1, radi samo 4-ta brzina, citao sam pazljivo sve, ali posto se uposte nerazumem u kola, jel moze neko da mi kaze gde stoji taj rezistor ( u kaseti kod suvozaca ima jedan deo sa nekim osiguracima i sl. gledao sam i u upustvu koje sam dobio uz auto ali pola tih stvari koje se tu nalaze nisu pipisane, tj nespominju se uopste, samo se vide na slici). Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ispod suvozacevih nogu je ventilator , znaci skroz dole ispod kasete .Imas dzek sa mislim 3 zice otkacis ga i imas jos 2 srafa i tu je reostat .

Ja sam imao isti problem na mk2 otisao kod el.i sredio to za svega 300 din. najverovatnije prespojio samo licnom .Ako zelis da sam popravljas  mogu ti sutra postaviti sliku da vidis gde je .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala ti, uspeo sam da ga nadjem. Kupio sam u ap sportu nov, ne bi uspeo to sam da popravim ni uz uputstva :D mada sma hteo da naucim nesto ali ovako mi je ipak lakse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav drustvo. Krenem jutros na posao I nece ventilator da duva u prvoj,drugoj I trecoj brzini. U cetvrtoj sasvim normalno. Kazite mi gde tacno da nadjem ovaj rezistor? U pitanju je punto 2001 god., sa klimom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne radi mi ventilator klime u prvoj brzini???

Prostudirao sam celu temu. Skino ventilator, očistio ga, ošmirglao sam čak i konektore na rotoru i četkice, pošto je bio bučan i sve ostalo što ste savetovali u ovoj temi.

 

Skinuo sam i ovaj rezistor, prelemio na njemu novi termo osigurač od 216 c/ 10a  i dalje ništa... Ne radi u prvoj brzini...

 

Ima neko neki savet?

 

nokia_fon_104.jpg
 
nokia_fon_106.jpg
Edited by Dača

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad strada ovaj reostat,obicno ne rede prve 3 brzine samo cetvrta,mozda ti sam prekidac pravi problem!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije tesko rasturiti konzolu. Dva inbusa sa strane i konzola ispada, prekidac je na sitne plus srafove i izlazi sa sve konektorom i cupa se sa zadnje strane. Meni je negde izgubio struju od osiguracke kutije u kabini do ventilatora (BSI) pa elektricar napravio to za 1.500dinara to i stopku da ne pali migavac kad kocim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

'bem ga, Miloše, da sam 'teo tebe da pitam, pitao bi te u Univerzum teretani.... :D

Edited by Dača

Share this post


Link to post
Share on other sites

lelelelelelel Daco :D hahahhahahahahhahahahahaha daj ja cu da ti rasturim :D

 

Ma meni treba neko ko će da napravi, a ne da rasturi... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...