MilanLaki 0 Posted September 18, 2011 Ispod kasete tj. kod suvozaca skini tapacirung i videces kuciste od ventilatora. Na samom kucistu imas dzek koji je ustekan u rezistor. Skini dzek, odvrni 2 srafa i rezistor izlazi napolje Kod novijih Puntica (posle 2003) mislim da ima jos neka fora da bi se izvadio, zaboravio jbg...Ceo ventilator odnosno kuciste gde je smesten drze tri srafa pa mozda ne bi bilo lose da skines i njega i negde na kompresor da izduvas prasinu ili sta se vec nakupilo godinama (nemoj vaditi ventilator iz kucista ako budes skidao, tesko se vadi a ako nisi vec to radio polomices neku zabicu, jer ja jesam ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan_pajce 0 Posted September 18, 2011 (edited) Sve ovo je bezpotrebno cimanje jer sam i ja imao isti problem, uzeo sam polovan deo koji kosta 10e sa ugradnjom ovde u Sapcu... Edited September 18, 2011 by ivan_pajce Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted September 18, 2011 Pa i nije cimanje, moras da skidas kako god okrenes. A razlika je samo u par licni koje zalemis i 10 eur Quote Share this post Link to post Share on other sites
tiberius 0 Posted September 20, 2011 hvala na odgovoru, pogledacu danas sve posle posla pa javljam utiske Quote Share this post Link to post Share on other sites
tiberius 0 Posted September 20, 2011 nasao sam bez problema konektor, otkacio ga, odsrafio dva srafa koji drze rezistor, zatim proverio osigurac, unimer pokazao da je u prekidu, kratko spojio licnom, vratio sve i ventilator je proradio. sutra cu videti da li ima negde da se uzme novi osigurac. ako nekog interesuje evo oznake osiguraca:MICROTEMPKLBBDSG4A00 (nisam siguran da li su nule ili slova O)216CEvo i slike rezistora, na prethodnim se ne vidi bas najbolje:hvala jos jednom Quote Share this post Link to post Share on other sites
tiberius 0 Posted September 21, 2011 potrazio sam na internetu termo osigurac, u pitanju je verzija za 216C/10A. u conradovom katalogu cena originala je 1 eur, u lokalnoj elektronicarskoj radnji 60 din. uzeo sam komad da pa cu zameniti stari pregoreli. ispadne jeftinije od 10 eur za polovni deo koji sutra moze da crkne slika novog termo osiguraca: Quote Share this post Link to post Share on other sites
zaree 0 Posted October 23, 2011 (edited) pozz, imam problem, ne radi mi četvrta brzina ventilacije, ostale tri rade bezprijekorno, i sa klimom i bez nje, da lije neko imao sličnih problema i kako to riješiti. Edited October 23, 2011 by neshaoct spojena tema Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojke 126 Posted October 23, 2011 Ne radi ti reostat koji regulise brzinu ventilatora.Obicno crkne dioda na njemu,resava se zamenom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted October 23, 2011 (edited) ili odradis nesto ovako http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=43334&st=0edit: malo ti je naslov konfuzan, jel radi ili ne radi 4 brzina. Kod mene je samo radilo u 4. Edited October 23, 2011 by MilanLaki Quote Share this post Link to post Share on other sites
zaree 0 Posted October 23, 2011 rade mi prve tri al ne radi mi cetvrta, znam da se ovaj otpornik zameni ako ne rade prve 3 brzine, al šta za četvrtu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted October 23, 2011 4ta je direktna znaci da je los kontakt ili prekid u pitanju glinericu u ruke i od ventilatora pa unazad prati zicu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vuchina 0 Posted November 21, 2011 I ja isto imam problem,otisla je ta 4. direktna brzina,moj majstor mi rece da mora da se kupuje novi prekidac...Jel moze neko okvirno da mi kaze koja je cena,posto on nije znao da mi kaze? Quote Share this post Link to post Share on other sites
pd.dere 0 Posted December 5, 2011 ^^^ Druze molim te reci mi jesi li resio problem? I meni ne readi cetvrta brzina pa me zanima jesi li menjao prekidac ili si uspeo to da popravis? Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted December 5, 2011 (edited) Koliko ja kapiram, to nije bukvalno prekidač već je ceo onaj kružić neka vrsta birača...Koga ne mrzi može to da skine pa da proveri sam ili da odnese u bilo koji TV servis ili sličan.Kako se skida konzola imaš ovde: http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=35283 Edited December 5, 2011 by Oktopod Quote Share this post Link to post Share on other sites
pd.dere 0 Posted December 6, 2011 Molim vas da mi ne uzmete za zlo ako neku temu ponavljam jer to ne radim namerno - nemam pojma o automobilima (osim da ih vozim) ali to nameravam da promenim Naime, crk`o mi ventilator - radila samo cetvrta brzina i onda i ona crkne. Ja se lepo uclanim na sajt i vidim sta da radim: sa dve licne sam prespoio osigurac rezistora koji je crkao i sada mi ventilator radi (hvala clanovima na objasnjenju kako se to radi ) u prvoj drugoj i trecoj brzini ali u cetvrtoj ne radi. Pa kako bi neko bio ljubazan da mi malo poblize objasni. Napominjem da nemam pojma oko auta tako da onaj ko zeli da mi pomogne mora da ima deblje zivce . Oktopod me uputio na jednu temu oko konzole ali ja nemam pojma sta da radim tako da..... hvala u napred Quote Share this post Link to post Share on other sites
ZvucniK 0 Posted December 20, 2011 U toku voznje mi se pokvario ventilator, tj nesto je zasmrdelo i prestao da radi. Naravno odmah sam dosao kuci i seo za komp, ne bili odklonio kvar iz fotelje :-D Posto u tome nisam uspeo danas sam otisao kod elektricara koji je ustanovio da mi je riknuo Reostat (Punto 1, 1996 god) Naravno ima i noviji i stariji tip reostata, stariji tip kosta 1500din, a noviji 4500din, naravno ja ima noviji tip ;-)On je tu nesto premostio i sada mi radi samo u trecoj brzini...Moje pitanje je da li moze ovaj reostat koji imam da se remontuje, ili da kupim polovan posto 4500din je malo mnogo za jedan takav deo.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
randrej 0 Posted January 2, 2012 A kod mene u 4.-to topi osigurač. Prvo je majstor našao da je loš kontakt na džeku negde oko pedale gasa i prespojio džek, radio dva dana i počeo da topi osigurač ako slučajno upalim u 4.brzinu. Zna li ko šta o tome nešto? Quote Share this post Link to post Share on other sites
igorjan 0 Posted January 2, 2012 @ZvucniKdruze sve moze i ne moze zavisi . treba dobar majstor i cekas zica pa da namota rucno.ali bolje kupiti drugi deo(polovan ,nov) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted January 2, 2012 jel ventilator denso ili valeo ima li vozilo klimu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted May 5, 2012 (edited) Skoro sam postao vlasnig puntica 1,2 8v iz 2002god.Nerade mi prve tri brzine na ventilatoru u kabini, a cetvrta radi normalno.Inace auto ima klimu.Nesto sam kao cuo da im je to mana,kao da prekidac nevalja.Nisam imao puno vremena da pogledam malo bolje,videh samo na brzinu da mi hvale dva osiguraca u tabli.Sutra cu se malo ozbiljnije baciti na problem, pa rekoh da pitam za neke smernice,iskustva i slicno. Edited May 5, 2012 by neshaoct spojeno by MilanLaki :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted May 5, 2012 Hvala puno na odgovoru.Nisam imao pojma o ovome i verovatno bi me odrao neki majstor.Pogledacu sutra i javljam rezultat.P.s. jos kad bih vam rekao da sam na "papiru" autoelektricar Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted May 6, 2012 Ustanovio sam u cemu je problem kod mene. Tacno je da je i meni problem do rezistora (osiguraca kod vent.), ali kod mene je problem "malo veci" jer je neko nekad skinuo u potpunosti taj deo,verovatno kao uzorak za zamenu i ja ga nemam sad.Pitao bih malo strucnije clanove da libih mogao u "dzeku" tj.buksni da prespojim kablove direktno i koje? Ja bih na nastavku sam stavio osigurac kao u tabli sto ide. Quote Share this post Link to post Share on other sites
maricaiivica 0 Posted October 18, 2012 (edited) Pozdrav svima!ventilator za grejanje/hladjenje kabine radi samo na broju 4.Da li je ovo tipski kvar ili da krenem redom: ventilator, prekidac, instalacija?Unapred hvala Edited October 19, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gremlin 0 Posted October 18, 2012 Da ti nije previse prljav filter kabine/vazduha/klime?Kad si ga poslednji put menjao? Quote Share this post Link to post Share on other sites
SrdjanNS 0 Posted October 18, 2012 Standardan kvar na Puntu ,crko je reostat koji se nalazi dole pored polen filtera.imaju dva modela reostata,vidi koji je pa ga zameni i ventilator ce raditi na svim brzinama. Quote Share this post Link to post Share on other sites