Jump to content
FAS Goran
MilanLaki

Fiat Punto mk.2 - ventilator ne radi u svim brzinama

Recommended Posts

Ispod kasete tj. kod suvozaca skini tapacirung i videces kuciste od ventilatora. Na samom kucistu imas dzek koji je ustekan u rezistor. Skini dzek, odvrni 2 srafa i rezistor izlazi napolje :) Kod novijih Puntica (posle 2003) mislim da ima jos neka fora da bi se izvadio, zaboravio jbg...

Ceo ventilator odnosno kuciste gde je smesten drze tri srafa pa mozda ne bi bilo lose da skines i njega i negde na kompresor da izduvas prasinu ili sta se vec nakupilo godinama :thumbup: (nemoj vaditi ventilator iz kucista ako budes skidao, tesko se vadi a ako nisi vec to radio polomices neku zabicu, jer ja jesam :rolleyes: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve ovo je bezpotrebno cimanje jer sam i ja imao isti problem, uzeo sam polovan deo koji kosta 10e sa ugradnjom ovde u Sapcu...

Edited by ivan_pajce

Share this post


Link to post
Share on other sites

nasao sam bez problema konektor, otkacio ga, odsrafio dva srafa koji drze rezistor, zatim proverio osigurac, unimer pokazao da je u prekidu, kratko spojio licnom, vratio sve i ventilator je proradio. sutra cu videti da li ima negde da se uzme novi osigurac.

ako nekog interesuje evo oznake osiguraca:

MICROTEMP

KLBBDS

G4A00 (nisam siguran da li su nule ili slova O)

216C

Evo i slike rezistora, na prethodnim se ne vidi bas najbolje:

img8422mod.jpg

hvala jos jednom

Share this post


Link to post
Share on other sites

potrazio sam na internetu termo osigurac, u pitanju je verzija za 216C/10A. u conradovom katalogu cena originala je 1 eur, u lokalnoj elektronicarskoj radnji 60 din. uzeo sam komad da pa cu zameniti stari pregoreli. ispadne jeftinije od 10 eur za polovni deo koji sutra moze da crkne :)

slika novog termo osiguraca:

img8424mod.th.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozz, imam problem, ne radi mi četvrta brzina ventilacije, ostale tri rade bezprijekorno, i sa klimom i bez nje, da lije neko imao sličnih problema i kako to riješiti.

Edited by neshaoct
spojena tema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne radi ti reostat koji regulise brzinu ventilatora.Obicno crkne dioda na njemu,resava se zamenom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

rade mi prve tri al ne radi mi cetvrta, znam da se ovaj otpornik zameni ako ne rade prve 3 brzine, al šta za četvrtu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

4ta je direktna znaci da je los kontakt ili prekid u pitanju glinericu u ruke i od ventilatora pa unazad prati zicu

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja isto imam problem,otisla je ta 4. direktna brzina,moj majstor mi rece da mora da se kupuje novi prekidac...

Jel moze neko okvirno da mi kaze koja je cena,posto on nije znao da mi kaze?

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Druze molim te reci mi jesi li resio problem? I meni ne readi cetvrta brzina pa me zanima jesi li menjao prekidac ili si uspeo to da popravis?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Molim vas da mi ne uzmete za zlo ako neku temu ponavljam jer to ne radim namerno - nemam pojma o automobilima (osim da ih vozim) ali to nameravam da promenim :thumbsup:

Naime, crk`o mi ventilator - radila samo cetvrta brzina i onda i ona crkne. Ja se lepo uclanim na sajt :thumbup: i vidim sta da radim: sa dve licne sam prespoio osigurac rezistora koji je crkao i sada mi ventilator radi (hvala clanovima na objasnjenju kako se to radi :unworthy: ) u prvoj drugoj i trecoj brzini ali u cetvrtoj ne radi. Pa kako bi neko bio ljubazan da mi malo poblize objasni.

Napominjem da nemam pojma oko auta tako da onaj ko zeli da mi pomogne mora da ima deblje zivce B).

Oktopod me uputio na jednu temu oko konzole ali ja nemam pojma sta da radim tako da..... hvala u napred

Share this post


Link to post
Share on other sites

U toku voznje mi se pokvario ventilator, tj nesto je zasmrdelo i prestao da radi. Naravno odmah sam dosao kuci i seo za komp, ne bili odklonio kvar iz fotelje :-D Posto u tome nisam uspeo danas sam otisao kod elektricara koji je ustanovio da mi je riknuo Reostat (Punto 1, 1996 god) Naravno ima i noviji i stariji tip reostata, stariji tip kosta 1500din, a noviji 4500din, naravno ja ima noviji tip ;-)

On je tu nesto premostio i sada mi radi samo u trecoj brzini...

Moje pitanje je da li moze ovaj reostat koji imam da se remontuje, ili da kupim polovan posto 4500din je malo mnogo za jedan takav deo....

rrr40.jpg rrr41.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kod mene u 4.-to topi osigurač. Prvo je majstor našao da je loš kontakt na džeku negde oko pedale gasa i prespojio džek, radio dva dana i počeo da topi osigurač ako slučajno upalim u 4.brzinu. Zna li ko šta o tome nešto?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ZvucniK

druze sve moze i ne moze zavisi . treba dobar majstor i cekas zica pa da namota rucno.ali bolje kupiti drugi deo(polovan ,nov)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro sam postao vlasnig puntica 1,2 8v iz 2002god.Nerade mi prve tri brzine na ventilatoru u kabini, a cetvrta radi normalno.Inace auto ima klimu.Nesto sam kao cuo da im je to mana,kao da prekidac nevalja.Nisam imao puno vremena da pogledam malo bolje,videh samo na brzinu da mi hvale dva osiguraca u tabli.Sutra cu se malo ozbiljnije baciti na problem, pa rekoh da pitam za neke smernice,iskustva i slicno.

Edited by neshaoct
spojeno by MilanLaki :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala puno na odgovoru.Nisam imao pojma o ovome i verovatno bi me odrao neki majstor.Pogledacu sutra i javljam rezultat.P.s. jos kad bih vam rekao da sam na "papiru" autoelektricar :blushing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ustanovio sam u cemu je problem kod mene. Tacno je da je i meni problem do rezistora (osiguraca kod vent.), ali kod mene je problem "malo veci" jer je neko nekad skinuo u potpunosti taj deo,verovatno kao uzorak za zamenu i ja ga nemam sad.

Pitao bih malo strucnije clanove da libih mogao u "dzeku" tj.buksni da prespojim kablove direktno i koje? Ja bih na nastavku sam stavio osigurac kao u tabli sto ide. :question:

punto_el_010.jpg punto_el_011.jpg

punto_el_012.jpg punto_el_013.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima!

ventilator za grejanje/hladjenje kabine radi samo na broju 4.

Da li je ovo tipski kvar ili da krenem redom: ventilator, prekidac, instalacija?

Unapred hvala

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Standardan kvar na Puntu :) ,crko je reostat koji se nalazi dole pored polen filtera.imaju dva modela reostata,vidi koji je pa ga zameni i ventilator ce raditi na svim brzinama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...