milos.becejac 5 Posted October 30, 2015 Na Trosarini, u Marina Drzica imas majstor Duleta, uzece ti crvenu da napravi ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dača01 1 Posted October 30, 2015 (edited) Pffff, crvena... Ću rasturim sam... Edited October 30, 2015 by Dača Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dača01 1 Posted December 15, 2015 Samo da javim da sam zamenio reostat ventilatora kabine, jer ventilator nije radio u prvoj brzini.Kupio sam polovan na kupujem/prodajem. 600 dinara. Namonitrano i sad radi i u prvoj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
markan1.3 2 Posted January 24, 2016 Da podelim i svoje iskustvo... Radilo samo na 4oj brzini pa reko da skinem da vidim sta je. Kad ima i sta da vidim. Konektor je toliko izgoreo da je jedna zicica ispala skroz. Ceo grad prevrnuh da nadjem taj konektor ali uzalud. Tako sam resio da direktno vezem. Ovde sam na svaki vezao zicu posebno sa buksnom i izolovao izolirkom. Zatim te zice spojio luster klemama za zice u autu. A da i na nekom otpadu su mi trazili 1000 din samo za taj muski konektor. 1000 im m.... 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
markan1.3 2 Posted January 24, 2016 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
branko321 0 Posted July 6, 2016 (edited) učlanio sam se samo da bih se zahvalio na postovima koji su mi pomogli da rešim problem ventilatora. Edited July 6, 2016 by branko321 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted July 6, 2016 @branko321 Dobrodosao na forum!Drago nam je da smo od pomoci Quote Share this post Link to post Share on other sites
milanml 2 Posted August 28, 2017 Sve pročitah detaljno, ali moj ventilator ne radi samo u trećoj brzini. Gde tu ,,leži zeka"? Radi se o mulijet-u 1.3 sa klimom. Ostale brzine se ponašaju normalno i ventilator ne cijuče. Relativno skoro sam ga podmazivao. Hvala unapred za pomoć, ako neko zna rešenje ovakvog problema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19985 Posted August 28, 2017 @milanml verovatno reostat, uglavnom je znak da je on za zamenu kad da ne radi jedna od 4 brzina, to je najčešći kvar. 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
milanml 2 Posted September 3, 2017 Pošto sam meĐed od 120 kila, reših da se savijem na dnevnom svetlu u budžak kod suvozačevih nogu i ispitam šta se dešava sa trećom brzinom. Šesnaest znojeva me oblilo! I naravno čim sam se uhvatio za džek, a ventilator je bio uključen, vidim da neka igrankica sa kontaktom postoji. Imam šta i da vidim, buksna se rastopila i razglavila na trećoj brzini. Našprengujem to sa malim šrafcigerom i voilaaaa! Dakle pitanje topivog osigurača je samo kada ne radi nijedna, osim direkta na četvrtu, kada ne radi samo jedna ili dve, onda su buksnice u problemu. Svakako hvala, na odgovoru. 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MrExtra 1 Posted November 8, 2018 (edited) Jednim slucajem sam pojacao ventilaciju na 4 i u tom trenutku je prestala radit ventilacija. Kada pritisnem dugme klime pojavljuje se zuta lampica ali opet ventilacija ne radi ni u jednoj brzini. Ako moze neko da mi pojasni o cemu moze biti rijec ili slucajno da zna ima li neki osigurac za tu ventilaciju i gdje se nalazi tj koji je broj. ps. nije se osjetio smrad ventilatora tj miris paljevine kada se to desilo. Lijep pozdrav Edited November 8, 2018 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
vzr 34 Posted November 8, 2018 Ako je kod tebe 4 brzinski ventilator sa manuelnom klimom (zuta lampica) i Punto MK2B onda bi trebalo da je ovako: Osiguraci: F06 i F07, to su oni veliki, mogu biti od 30 do 50 ampera u zavisnosti od modela i opreme (single speed / 4 speed air blower, AC automatska/manuelna) Relej: R11 1 1 MrExtra and neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19985 Posted November 8, 2018 Ili eventualno reostat koji često ume da napravi problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Quest 0 Posted December 23, 2018 molim savjet, imam dva Punta u obitelji, jedan sestrin mk2b sa klimom i moj mk2a bez klime kod nje je problem bio da joj nije radila treca brzina ventilatora, uzeo sam novi otpornik i danas kad sam ga isao isprobati, znaci spojio sam ga na dzek i upalio ventilator da puse, taj otpornik se veoma brzo zagrijao, toliko da ga nemozes rukom dirnuti i nakon samo minute rada krenuo se osjecat neki miris kao da se plastika topi sve su brzine radile moja pretpostavka je da je razlog tomu sto je bio izvan svog kucista, inace stoji odmah uz ventilator i kako se on okrece tako i taj otpornik hladi, jel mi moze netko iskusniji potvrdit ovu teoriju? znaci ako ga stavim u njegovo odgovarajuce mjesto nebi trebalo biti nikakvih problema, nece nista izgorit? ne usudim se to odmah uradit dok mi netko to ne potvrdi e sad moj Punto, kod njega je stvar da nekad radi ventilator, nekad ne, potpuno nasumicno ventilator i otpornik su ispravni, obadvoje sam odmah testirao na sestrinom autu, osigurace sam isto provjeravao, stavljao nove, nije ni do njih sta bi jos mogao da testiram? Quote Share this post Link to post Share on other sites
elektrotuby 2 Posted December 23, 2018 Da reostat mora biti u svom kucistu jel ga hladi ventilator Quote Share this post Link to post Share on other sites
bruno punto 1 Posted July 31, 2019 bok ljudi, dobra tema i pomaže kod problema s ventilatorom kabine, pregledao sam postove i pregledao svog punta s klimom no i nisam uspio otkriti uzrok kvaru: - osigurači ispravni, F6 (30A), F7 (50A), F8 (30A), F31 (7,5A) - relej ispravan, zamijenjen drugim s ploče - rezistor i tremo osigurač ispravni, mjerno om-metrom - na stezaljke motora ventilatora stiže 12,28V na svim položajima od 1 do 4 (na akumulatoru je 12,44V) - četkice motor ventilatora izgledaju dobro, i motor direktno spojen na akumulator vrti - spojen konektor na ventilator - NE RADI. Ima li tko kakav savjet? lp, bruno Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4023 Posted July 31, 2019 Mm, drugi ventilator da probas ? Posto je sve ispravno i ima struje do njega, eventualno proveri konektor i san ventilator.Sent from NOMU S10 PRO using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
bruno punto 1 Posted July 31, 2019 2 hours ago, ISV_01 said: Mm, drugi ventilator da probas ? Posto je sve ispravno i ima struje do njega, eventualno proveri konektor i san ventilator. Sent from NOMU S10 PRO using Tapatalk hvala probao sam mjeriti napon kad priključim trošilo, ventilator, napon tada padne na nulu onda sam pretpostavio da gubim masu radi korozije ili pregaranja kabla negdje pa sam za test doveo masu, minus, s kućišta upaljača za cigarete i to je pokrenulo ventilator, mislim da tako radi na 4 brzini zasad sad do tuda stigao, dalje tražim mogući prekid mase i dobrog autoelektričara u gradu u kojem sam gost Quote Share this post Link to post Share on other sites
bruno punto 1 Posted August 2, 2019 Quote VENTILATOR NE RADI NI NA JEDNOJ BRZINI moj punto je ostao bez mase koja dolazi do prekidača ventilatora autoelektričar je doveo novu masu na prekidač zaračunao je 2,5 radna sata lp, hvala na izvrsnom forumu 1 Axic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Quest 0 Posted August 22, 2019 evo napokon sam i ja rijesio svoj problem, nakon dugooo vremena odgadanja sam jucer otisao do autoelektricara, problem je navodno bio relej, isti je zamjenio, naplatio svoj posao i sad sve radi ok ja sam sve ostalo ispitao i provjerio osim tog releja, za kojeg uopce nisam imao pojma da je povezan sa ventilatorom kabine... da sam znao ili da je netko ukazao na njega mogao sam sve i sam rijesit hehe ... uglavnom ono sto je bitno jest da ventilator ponovno radi Quote Share this post Link to post Share on other sites