Jump to content
FAS Goran
Kypck

Alfa Romeo 156 2.0 jts / JTD / JTDm restyle

Recommended Posts

Nadam se da će još mesec dana ostati po starom :) Nemam pojma koliko neću moći da se odreknem punta kad uzmem alfu, jednostavno sam zavoleo taj auto, tipa na semaforu poljubim volan, zahvalim italijanima što su ga stvorili, da imam uslova vremena i para, da kupim alfu a punta da sređujem limariski, stavim xenone, zatamnim, promenim felne, i još malo ga ubrzam i da bude za lepo vreme :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pouzdano znam za jednog sto je ljubio znak na volanu Alfe, nisam znao da to rade i Fiatisti :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemam pojma za druge ( verujem da i oni, ali neće da se odaju sad ovde nije im prijatno :) ) , ali što se mene tiče da, i to često, na semaforu, dok čekam žuto, poljubim volan, par puta kad je leto i otvoren prozor čujem da se neko smeje i pogledam da me ljudi gledaju ko debila, nasmejem se i poljubim volan opet :) A kad uzmem alfu, na semaforu ima da zlostavljam volan , a ne da ga ljubim :) 

Edited by Paradajz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo 156 ( fabricka oznaka 932) predstavljena je na Salonu automobila u Frankfurtu 1997. godine, kao naslednik modela 155.

Lepota italijanskog dizajna automobila doživela je jedan od svojih zvezdanih trenutaka 1997. godine prilikom predstavljanja Alfa Romea 156. Za razliku od svog uglastog prethodnika, modela 155, 156-ica je zavodljivim linijama momentalno privukla pažnju svetske javnosti i kupaca automobila. Vešto iskorišćeni dizajnerski trik sa sakrivenim kvakama na zadnjim vratima poslužio je da se ovaj model prihvati kao jedan kvazi kupe, što je samo pospešilo prodaju. Obli farovi uz karakterističan Alfin gril dominiraju prednjim delom 156-ice, a utisak snage dodatno naglašava poveći otvor za hladnjak. Pozadi su svetla takođe u prvom planu, jer je ovaj put iskorišćena ideja sa Alfe 33, na kojoj su svi pokazivači smešteni u jednoj liniji. Prćasti zadnji deo karoserije sa velikim branikom odaje utisak masivnosti, mada on nikako nije toliko velik kao kod nemačke konkurencije.

 

http://www.pmlautomobili.com/automobili/alfa_romeo/alfa_romeo_156.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni deluje skroz korektno za te pare.. Malo su zazori pozadi sumnjivi kod štopova i gepeka.. Kod ovakvog auta koji je povoljan, a dobro izgleda bih ja obratio pažnju na plivajući zamajac, sve ostalo nije preterano skupo za zameniti...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obrati pažnju na trapove,sabijaju sa cenom remonta. Imam je u kući i kompletan remont trapova košta oko 450 eur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Remont sa novim ili repariranim delovima? 4 reparirane viljuske Tejovic+Birth gume balans stangle×ruke je malo jace od 200€

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Donje viljuške 4500,gornje 2500,krajevi letve,gumice i čaure,stabilizatori,prednje i zadnje sablje,uporne spone,zadnje čaure, + ruke + reglaža trapa . Reparirani delovi su od Tejovića, a čaure i blokovi Euro 07. Ima i lik na Pevcu,taksisti rade kod njega,skuplji je 5-10%,daje garanciju 1god ili 30hkm.

U AP sportu su samo delovi oko 52000din.

Edited by vicent

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari, potrebna mi je mala pomoc, ili bolje receno glas razuma. Posto sam u fazi nabavke drugog auta, neki moj izbor je pao na 2 sledeca, posto je dolata za oba tu negde ista 

 

cxcb6920.jpg
 
cxcb6921.jpg
 
Malopre sam isao da gledam ovu prvu i "nije losa". Ono sto sam ja primetio da fali, lajsna ukrasna na grilu, vozacko sediste pocepano na jednom mestu, nema radio, nema Asr, rucica menjaca mi je nekako cudna posto ne moze u 5. kada motor radi (na leru nisam probao), diskovi zreli za zamenu, samo jedan kljuc. To je ono sto sam primetio za par minuta razgledanja, dok motor lepo radi na leru i upalio je na pola kljuca. 

 

Ono sto me buni je ova u Ns-u, jer ima motor koji je moja zelja, plus je u fulu, jedino sto me plasi je stanje iste koje ne mogu da proverim dok ne odem gore, a to kosta malo vise jer moram odavde da krenem sa jos jednim autom i prikolicom. Sto vise razmisljam, to imam osecaj da sam sve vise zbunjen i nemam pojma sta mi je ciniti.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da ovu u NS nije u nekom stanju cena govori sve..Ipak je to 2005. godiste i u full je opremi tako da je tu nesto cudno mora da ima neku falinku..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedino da neki kolega malo zagleda ovu ako bude u prolazu.

Iskreno ne znam koliko su cene 156ica trenutno, ali znam da  je jedna baš dobra 2004.god uzeta za 3500e pre dve godine tako da mi ova cena na prvoj ne deluje baš malo za toliko nedostataka posle površnog pregleda. 

 

Najpametniji savet koji bih ja mogao da ti dam je "tri puta meri i jednom seci". Ja bih još jednom detaljnije pregledao ovu prvu i sačekao neku vest od druge pa da uporedim šta se više isplati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi, jedan komsija planira da ide da gleda i da uzme ovu alfu sebi, nije klinac, vec malo stariji i ozbiljan covek, ali mu se svidja alfa i resio je da je kupi ... rekao sam mu da saceka par dana da vidim da li mogu da saznam nesto o njoj, jer registrovana je na PP, a prodaje se u Mladenovcu ... 

 

http://www.polovniautomobili.com/oglas4764226/alfa_romeo_156_hitnooo/

 

Po meni to je matoro i nije vredno paznje, ali covek se zaljubio :D 

 

image.jpg image.jpg image.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Korektno je malo sirok pojam. Treba covek prvo da bude realan prilikom kupovine, br1 ti je Koliko para - toliko muzike ( ne odnosi se na nikoga konkretno, da se razumemo :) )

 

Da ne ulazimo u raspravu - "korektno" znaci da se zna servisna istorija auta i kilometraza i da se prema tome formira i cena. Sve drugo je - "koliko para, toliko muzike". Korektan je recimo bio moj Bravo - servisna iz Italije, servisna iz Srbije. Naravno, kada je odvezen na pregled - majstor nije imao sta da konstatuje sem da se radi o automobilu u odlicnom stanju.

 

ps28.jpg

http://www.polovniautomobili.com/oglas4733508/alfa_romeo_156_19_mjet/

 

sta mislite o ovom placu i ovom automobilu?

 

Kada je tako sjajan - zasto nema servisnu? Ako se i odlucis - ni slucajno ne uzimaj bez provere kod majstora, obavezno da ti kaze korekcije na diznama, koliko je proslo od poslednje regeneracije DPFa (ako ima DPF), koliko ima zabelezenih resetovanih servis intervala (racunaj da je servisni interval za dati motor sigurno 30000km), kolika je kilometraza u motoru, da li turbo i egr pravilno reaguju na dodavanje gasa. Naravno, ostaje i provera vesanja, kvacila i klime (osnovno mozes proveriti sam - da li hladi i greje, da li reaguje za prebacivanje smera duvanja i slicno).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja samo mogu da pohvalim motor, naravno kada je u dobrom stanju.

Nikako bez majstora. Ako neki auto može da ima raznih "bubica" onda je to Alfa. Vidi dizne obavezno, turbinu takođe... Viljuške su verovatno loše... ALi nemoj takve stvari da te odvrate, ako je motor dobar, ne duvka, viljuške i dizne se lako srede. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

to svakako, prvo provera svega pa onda kupovina, da nema te nekog majstora da preporucite u NS?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

ps28.jpg

http://www.polovniautomobili.com/oglas4733508/alfa_romeo_156_19_mjet/

 

sta mislite o ovom placu i ovom automobilu?

Plac mi deluje lepo. Sljunkovit a ravan .... :p Ovo je bilo jace od mene.

 

Sve deluje lepo osim zazora na zadnjem desnom stop svetlu a i na sledecoj slici gepek ne lezi dobro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se tice zazora, sve 156-ice karavani imaju fabricki problem sa tim zazorom na gepeku. Ne mora uopste da znaci da je auto udaran...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ova alfa iz oglasa je stara 10 godina, tako da nikako ne moze da bude nova, normalno je da je vozena, (I da je presla...) I da ima gresaka kao I svaki drugi auto koji se prodaje. (negde vece negde manje,kao I ulaganja) ali ako nema servisnu, ne mora da znaci da je auto los. Znajuci JTD motor, I njihov kvalitet, takav auto moze da predje mnogo kilometara. Po meni je na autu najvaznija karoserija da nije udarana I trula, a motor, da je dobar, a on uz odrzavanje moze biti dobar I posle 250.000-300.000km. A ako je negde zakacen ili ogreban pa ofarban, bas me savrseno ne zanima (ako je lepo uradjeno) koliko ima auta starih 10 godina pa da bar ni jednom nisu bila ogrebana? Ko gleda na takve sitnice, tipa, farban blatobran(sto je neprevazidjena tragedija :laughing:) zagreban branik, na autu od 10 godina, uvek ostaje auto salon, I kupovina novog! Polovno je polovno.koristeno(ne kazem da nema polovnjaka u perfektnom stanju, I bez ulaganja, sa pravom kilometrazom I servisnom, ali takvi se ne prodaju cesto, ili kada se prodaju traze mnogo,mnogo vise od najjeftinijeg,pa bude ima I jeftinije...)pa kada vodeci se logikom ima jeftinije kupi krs, onda ta marka auta obicno ne valja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma upravu si ti, netrazim ni ja da je ko nov za te pare, to da je zagreban malo cuknut... to nisam gledao ni na Bravo-u kad sam ga kupovao a on je mladji tri godine od alfe. Meni su karoserija da nije trula i motor i manjac da nemora to da se radi, sve ostalo se sredi, naravno mali i veliki servis bi se odma radili

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mali i veliki servis naravno,ako se vec ne zna kada je radjen uradi se pa se kasnije ne misli o tome, normalno proveriti i trapove i kocnice, radi sopstvene a I radi tudje bezbednosti.A sve ostalo ukoliko ima nesto polako,s vremenom ce sve doci na svoje. I sitnije ogrebotine se lako srede, (kome smetaju,kao meni recimo) ima dobrih majstora,profesionalnih farbara koji to lepo urade i nista se ne primeti,tako da meni ne smeta ako je farban iz estetskih razloga, ali opet ona krpljenja i sastavljanja od 3 auta 1 su krajnji bezobrazluk,jer se time dovodi u opasnost u slucaju sudara zivoti onih u autu.Ali bas zbog takvih treba biti oprezan,i uvek biti realan,bar ja tako uvek mislim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...