bane000 108 Posted July 6, 2015 Šta mislite o ovoj Alfi, kako vam izgleda? Uvezena je iz Belgije i predhodni vlasnik je iz Smedereva drzi radnju "Italia auto", a sad je u Majdanpeku pa ako znate bilo šta o autu recite. A evo i oglasa: http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/6582152/alfa-romeo-156-jtd-mjet-16v Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nezir 1 Posted December 18, 2019 (edited) Pozz društvo.. Zagledam jednu 156icu, znam da je o ovoj temi napisano sve moguće ali na šta bi trebao pažnju obratiti prilikom kupovine? Mane osim prednjeg trapa? Konkretno me interesuje ova: Alfa Romeo 156 2.4 JTD Berlina sport (6.000 KM)https://www.olx.ba/r/30814473/161760 Zanimaju me vaša mišljenja o autu/cijeni i sl. Edited December 19, 2019 by Ivan Spojeno i dodat PrintScreen Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17455 Posted December 19, 2019 @Nezir Pitanje je spojeno sa postojecom temom. Mozes da pogledas i druge brojne teme o JTD agregatima, a imas i ovu slicnu temu za kupovinu 156: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nezir 1 Posted December 19, 2019 Imao je otac mareu 1.9 jtd sw tako da sam malo upoznat sa motorom. Volio bi čuti mišljenje forumaša, jer su definitivno iskusniji od mene što se tiče održavanja, kvaliteta i tih stvari, za ovu alfu iz oglasa. Tj da li je dobra cijena i ako je skupo koliko bi bilo uredno, naravno računajući da je sve kao što je napisano u detaljno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted December 19, 2019 2.4 je isti kao i 1.9 samo sto ima jedan klip vise i mnogo lepsi zvuk, cak im je potrosnja skoro ista, nijansu vise trosi 2.4. Ukratko, odlican je. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nezir 1 Posted December 19, 2019 (edited) Pretpostavljam zato sam i gledao da bude 2.4 Edited December 19, 2019 by Woodoo ne treba citirati upis napisan neposrednog pre tvog Quote Share this post Link to post Share on other sites
BGMilos 126 Posted December 19, 2019 Mora li ovaj motor da ide napolje za veliki servis ili se radi na kolima? Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 439 Posted November 24, 2020 (edited) Jel zna neko nesto o ovom automobilu? https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/17220672/alfa-romeo-156-19-jtd isao sam juce da ga pogledam. Kvacilo je odmah za zamenu.Tvrdo je bas i hvata na vrhu sto bi rekli ima jos malo zivota u njemu.Malo rdje kod spoja leve sajtne i blatobrana i na jos par mesta odozdo.Trap je dobar,sve ostalo radi.Veliki servis je takodje potrebno odmah uraditi jer sadasnji gazda ga nije radio,a vozilo je kod njega godinu i po dana. Edited November 24, 2020 by werp690 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted November 24, 2020 Pa sta je "Redovno servisirano." ako je kvacilo na izdisaju i nije radjen veliki servis? Menjao jelkice i brisace pa zato? Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 439 Posted November 24, 2020 (edited) Ne znam posto je auto od "Specijaliste za alfe" Na trapu bi rekao da nema trenutno nista da se radi. Diskovi i plocice su novi. Nosaci dobri, nema tresenja, lupanja, tandrkanja. Sta je servisirano ne znam jer ni oni ne znaju tacno Zato i pitam da ne zna neko slucajno nesto vise o automobilu. Enterijer je odlican ( Rekao bih menjan ) ..itd.. Auto kupljen od majstora za Alfe na komandi ( Znam gde je servis ali ne znam coveka) Njima je ovo treci auto u porodici,a imaju i kombi i ovaj bi sada bio na prodaju. Mislim da oni nista tu i nisu radili sem eventualno tih diskova i plocica .Jedne, dve zamene ulja za godinu i po dana i to je verovatno to. Edited November 24, 2020 by werp690 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 931 Posted November 24, 2020 24 minutes ago, Milutinac said: Pa sta je "Redovno servisirano." ako je kvacilo na izdisaju i nije radjen veliki servis? Kvačilo se ne menja na određenoj kilometraži nego kada počne da pravi probleme. To jako dobro i sam znaš. Šta da je uložio min 1000 e koliko bi koštao veliki servis i kvačilo u taj auto. Za koliko para bi ga prodao? Ako bi imao sreće i našao nekoga tko ceni to što je ovaj uložio dobio bi možda 100e više nego da nije to uradio. Prema tome ovako je bolje za prodavca a i za kupca ukoliko se je našao u toj računici. 1 Zan Batist reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 439 Posted November 24, 2020 Otkud 1000e za veliki servis i kvacilo? Zamajac je dobar. Mislim nisam zlonameran nego ne znam cene za Alfu ali mi 1000e deluje suludo mnogo za 1.9 jtd od 115ks Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted November 24, 2020 Za takav neki automobil sa oglasa smatram da se "redovno servisiran" odnosi da je mali servis radjen na 10-15 hiljada, da je veliki servis radjen na 50-60 hiljada, da kvacilo nije takvo da ce da se raspadne sledeceg dana itd. I da to ima necime da se podkrepi. To je za mene "redovno servisiran" auto, i ako dodjem da vidim tako opisan auto - ocekujem ipak neke stvari nego da ne pise to. Sam sam menjao kvacilo pre ikakvih problema djuture sa zamajcem, a ne da krenem na more sa tvrdim kvacilom i da se sve raspadne tamo gde najvise netreba i da se pitam - PA KAKO JBT REDOVNO GA ODRZAVAM?! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 931 Posted November 24, 2020 @Milutinac Na koliko se radi veliki servis kod tebe po preporuci proizvodjaca? Ako se ne varam kod tebe je zupcasti remen. Suludo mi je raditi veliki servis na 60 000Km? Pa zupcasti remen se je pre 30 godina menjao na 100 000Km, Ako se dobro secam mislim i Zastave da su imale veliki servis tu negde malo pre 100 000Km. Zupcasti remen pre 30 godina i sada to su dva sveta. Na Pasatu B 6,7 i 8 sa 1.6 TDI motorom se veliki servis radi na 210 000Km. Mislim da se na Alfi 1.7 TBI menja na 150 000Km ali to je luda masina. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted November 26, 2020 Po preporuci proizvodjaca... Quote 120.000km ili... Irrespective of mileage, the timing drive belt must be replace every 4 years for heavy duty applications, cold climates, town use, long periods idling) or at least every 5 years. Ja cu se drzati nekog ovog naseg domaceg pravila - 60.000 ili 5 godina, a posto ce mi se tacno poklopiti i jedno i drugo - tako ce i biti... 3 djomla, horvat and MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted November 26, 2020 Bogami ja sam imao Stila gde 100k nije radjen veliki servis, ono je ne daj boze nikome na sta je licio kais, ispucao sav, a ORIGINAL Fiat je bio. Da sam vozio malo duze bilo bi RIP Jtd... Najbolje je 60-70k raditi veliki servis i nema zime. Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted November 26, 2020 Ali u knjizici cak i pise, ukoliko se auto vozi dosta po gradu, da treba skratiti interval, u mom slucaju cak na 4 godine! Mada, i ja se nekako uvek drzim tog domaceg pravila, 5 god/60k, i nema brige... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted November 26, 2020 38 minutes ago, horvat said: Ali u knjizici cak i pise, ukoliko se auto vozi dosta po gradu, da treba skratiti interval, u mom slucaju cak na 4 godine! Da da, eno ga bas to gore u mom postu Quote Irrespective of mileage, the timing drive belt must be replace every 4 years for heavy duty applications, cold climates, town use, long periods idling) or at least every 5 years. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 931 Posted November 26, 2020 Ako auto retko izlazi iz grada taj neće ni dočekati dva velika servisa pa makar se radio na 50 000km. Drugar pre par godina uvezao kombija 4godine starog sa pravih 60 000km. Veći grob od vozila nisam video do sada. Uzeo od neke dostavne službe iz Pariza. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted November 26, 2020 Kvačilo se ne menja na određenoj kilometraži nego kada počne da pravi probleme. To jako dobro i sam znaš. Šta da je uložio min 1000 e koliko bi koštao veliki servis i kvačilo u taj auto. Za koliko para bi ga prodao? Ako bi imao sreće i našao nekoga tko ceni to što je ovaj uložio dobio bi možda 100e više nego da nije to uradio. Prema tome ovako je bolje za prodavca a i za kupca ukoliko se je našao u toj računici. To je vec pitanje racunice i isplativosti prodaje. Naravno da mu nije isplativo da sve zameni i da ga za tepsiju ribe. Ali ne moze da bude odrzavan auto gde se kvacilo raspada a mali servis radjen pre 100 godina. Tako je bilo i za moj A4. Odrzavan, full, cuda muda, a kvacilo u raspadu i veliki servis treba da se radi u roku od odmah. Verovatno je to isto rezonovanje kao ovaj sto prodaje Alfu. Sipa mu gorivo, cisti i pere i ajmo u oglase kao odrzavan auto. Za mene je odrzavan auto onaj na kome se servisi rade po fabrickoj preporuci (u najgorem slucaju, ja to radim mnogo krace) i na kome se ne ceka da kvacilo ostane na podu negde u sred voznje. Sto pomenu Milutinac, garantujem i da brisace nije menjao na vreme (kao i servise sto nije radio). Tako je i kod mene bilo (brisaci raspad, odvod za vodu zapusen i slicne "sitnice"). A da, mali servis radjen na 15k nezavisno koliko prodje. To je za mene sve, samo ne pravilno odrzavanje. Sent from my SM-G975F using Tapatalk 1 Zvezdo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted November 26, 2020 On 11/24/2020 at 12:21 PM, Milutinac said: Pa sta je "Redovno servisirano." ako je kvacilo na izdisaju i nije radjen veliki servis? Menjao jelkice i brisace pa zato? Sve ono što zahteva do 50eur ulaganja....i to jednom, eventualno dva puta godišnje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 15, 2021 Neovlašćeni: Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 5 dobrih i loših stvari o ovom modelu: Quote Share this post Link to post Share on other sites