Jump to content
FAS Goran
Kypck

Alfa Romeo 156 2.0 jts / JTD / JTDm restyle

Recommended Posts

Šta mislite o ovoj Alfi, kako vam izgleda? Uvezena je iz Belgije i predhodni vlasnik je iz Smedereva drzi radnju "Italia auto", a sad je u Majdanpeku pa ako znate bilo šta o autu recite. :)

A evo i oglasa:

 

http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/6582152/alfa-romeo-156-jtd-mjet-16v

Untitled.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozz društvo.. Zagledam jednu 156icu, znam da je o ovoj temi napisano sve moguće ali na šta bi trebao pažnju obratiti prilikom kupovine? Mane osim prednjeg trapa? Konkretno me interesuje ova:

 

Alfa Romeo 156 2.4 JTD Berlina sport (6.000 KM)
https://www.olx.ba/r/30814473/161760

 

Untitled.thumb.png.ccb8ab655640b34ca60d2fbfabd0a008.png

 

Zanimaju me vaša mišljenja o autu/cijeni i sl. 

 

 

Edited by Ivan
Spojeno i dodat PrintScreen

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Nezir

Pitanje je spojeno sa postojecom temom. Mozes da pogledas i druge brojne teme o JTD agregatima, a imas i ovu slicnu temu za kupovinu 156:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao je otac mareu 1.9 jtd sw tako da sam malo upoznat sa motorom. Volio bi čuti mišljenje forumaša, jer su definitivno iskusniji od mene što se tiče održavanja, kvaliteta i tih stvari, za ovu alfu iz oglasa. Tj da li je dobra cijena i ako je skupo koliko bi bilo uredno, naravno računajući da je sve kao što je napisano u detaljno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.4 je isti kao i 1.9 samo sto ima jedan klip vise i mnogo lepsi zvuk, cak im je potrosnja skoro ista, nijansu vise trosi 2.4. Ukratko, odlican je.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pretpostavljam zato sam i gledao da bude 2.4

Edited by Woodoo
ne treba citirati upis napisan neposrednog pre tvog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel zna neko nesto o ovom automobilu? https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/17220672/alfa-romeo-156-19-jtd   isao sam juce da ga pogledam. Kvacilo je odmah za zamenu.Tvrdo je bas i hvata na vrhu sto bi rekli ima jos malo zivota u njemu.Malo rdje kod spoja leve sajtne i blatobrana i na jos par mesta odozdo.Trap je dobar,sve ostalo radi.Veliki servis je takodje potrebno odmah uraditi jer sadasnji gazda ga nije radio,a vozilo je kod njega godinu i po dana. 

Edited by werp690

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam posto je auto od "Specijaliste za alfe" Na trapu bi rekao da nema trenutno nista da se radi. Diskovi i plocice su novi. Nosaci dobri, nema tresenja, lupanja, tandrkanja. Sta je servisirano ne znam jer ni oni ne znaju tacno :) Zato i pitam da ne zna neko slucajno nesto vise o automobilu. Enterijer je odlican ( Rekao bih menjan ) ..itd.. Auto kupljen od majstora za Alfe na komandi ( Znam gde je servis ali ne znam coveka)  Njima je ovo treci auto u porodici,a imaju i kombi i ovaj bi sada bio na prodaju. Mislim da oni nista tu i nisu radili sem eventualno tih diskova i plocica .Jedne, dve zamene ulja za godinu i po dana i to je verovatno to.

Edited by werp690

Share this post


Link to post
Share on other sites
24 minutes ago, Milutinac said:

Pa sta je "Redovno servisirano." ako je kvacilo na izdisaju i nije radjen veliki servis?

Kvačilo se ne menja na određenoj kilometraži nego kada počne da pravi probleme. To jako dobro i sam znaš.

 

Šta da je uložio min 1000 e  koliko bi koštao veliki servis i kvačilo u taj auto. Za koliko para bi ga prodao? 

Ako bi imao sreće i našao nekoga tko ceni to što je ovaj uložio dobio bi možda 100e više nego da nije to uradio. 

Prema tome ovako je bolje za prodavca a i za kupca ukoliko se je našao u toj računici. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otkud 1000e za veliki servis i kvacilo? Zamajac je dobar. Mislim nisam zlonameran nego ne znam  cene za Alfu ali mi 1000e deluje suludo mnogo za 1.9 jtd od 115ks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za takav neki automobil sa oglasa smatram da se "redovno servisiran" odnosi da je mali servis radjen na 10-15 hiljada, da je veliki servis radjen na 50-60 hiljada, da kvacilo nije takvo da ce da se raspadne sledeceg dana itd.  I da to ima necime da se podkrepi. To je za mene "redovno servisiran" auto, i ako dodjem da vidim tako opisan auto - ocekujem ipak neke stvari nego da ne pise to.
 

Sam sam menjao kvacilo pre ikakvih problema djuture sa zamajcem, a ne da krenem na more sa tvrdim kvacilom i da se sve raspadne tamo gde najvise netreba i da se pitam - PA KAKO JBT REDOVNO GA ODRZAVAM?!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Milutinac Na koliko se radi veliki servis kod tebe po preporuci proizvodjaca?

Ako se ne varam kod tebe je zupcasti remen.

Suludo mi je raditi veliki servis na 60 000Km? Pa zupcasti remen se je pre 30 godina menjao na 100 000Km, Ako se dobro secam mislim i Zastave da su imale veliki servis tu negde malo pre 100 000Km.

Zupcasti remen pre 30 godina i sada to su dva sveta.

Na Pasatu B 6,7 i 8 sa 1.6 TDI  motorom  se veliki servis radi na 210 000Km. 

Mislim da se na Alfi 1.7 TBI menja na 150 000Km ali to je luda masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po preporuci proizvodjaca...

 

Quote

 

120.000km

 

ili...

 

Irrespective of mileage, the timing drive belt must be replace every 4 years for heavy duty applications, cold climates, town use, long periods idling) or at least
every 5 years.

 

 


Ja cu se drzati nekog ovog naseg domaceg pravila - 60.000 ili 5 godina, a posto ce mi se tacno poklopiti i jedno i drugo - tako ce i biti...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogami ja sam imao Stila gde 100k nije radjen veliki servis, ono je ne daj boze nikome na sta je licio kais, ispucao sav, a ORIGINAL Fiat je bio. Da sam vozio malo duze bilo bi RIP Jtd...

Najbolje je 60-70k raditi veliki servis i nema zime. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali u knjizici cak i pise, ukoliko se auto vozi dosta po gradu, da treba skratiti interval, u mom slucaju cak na 4 godine! 

 

Mada, i ja se nekako uvek drzim tog domaceg pravila, 5 god/60k, i nema brige...

Share this post


Link to post
Share on other sites
38 minutes ago, horvat said:

Ali u knjizici cak i pise, ukoliko se auto vozi dosta po gradu, da treba skratiti interval, u mom slucaju cak na 4 godine! 

 

 

 

 

Da da, eno ga bas to gore u mom postu

 

Quote

 

Irrespective of mileage, the timing drive belt must be replace every 4 years for heavy duty applications, cold climates, town use, long periods idling) or at least
every 5 years.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako auto retko izlazi iz grada taj neće ni dočekati  dva velika servisa pa makar se radio na 50 000km.

Drugar pre par godina uvezao kombija 4godine starog sa pravih 60 000km. Veći grob od vozila nisam video do sada. Uzeo od neke dostavne  službe iz Pariza. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kvačilo se ne menja na određenoj kilometraži nego kada počne da pravi probleme. To jako dobro i sam znaš.

 

Šta da je uložio min 1000 e  koliko bi koštao veliki servis i kvačilo u taj auto. Za koliko para bi ga prodao? 

Ako bi imao sreće i našao nekoga tko ceni to što je ovaj uložio dobio bi možda 100e više nego da nije to uradio. 

Prema tome ovako je bolje za prodavca a i za kupca ukoliko se je našao u toj računici. 

To je vec pitanje racunice i isplativosti prodaje. Naravno da mu nije isplativo da sve zameni i da ga za tepsiju ribe. Ali ne moze da bude odrzavan auto gde se kvacilo raspada a mali servis radjen pre 100 godina.

Tako je bilo i za moj A4. Odrzavan, full, cuda muda, a kvacilo u raspadu i veliki servis treba da se radi u roku od odmah. Verovatno je to isto rezonovanje kao ovaj sto prodaje Alfu. Sipa mu gorivo, cisti i pere i ajmo u oglase kao odrzavan auto.

Za mene je odrzavan auto onaj na kome se servisi rade po fabrickoj preporuci (u najgorem slucaju, ja to radim mnogo krace) i na kome se ne ceka da kvacilo ostane na podu negde u sred voznje.

Sto pomenu Milutinac, garantujem i da brisace nije menjao na vreme (kao i servise sto nije radio). Tako je i kod mene bilo (brisaci raspad, odvod za vodu zapusen i slicne "sitnice"). A da, mali servis radjen na 15k nezavisno koliko prodje. To je za mene sve, samo ne pravilno odrzavanje.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/24/2020 at 12:21 PM, Milutinac said:

Pa sta je "Redovno servisirano." ako je kvacilo na izdisaju i nije radjen veliki servis? Menjao jelkice i brisace pa zato?

Sve ono što zahteva do 50eur ulaganja....i to jednom, eventualno dva puta godišnje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...