Jump to content
FAS Goran
ZLO32

Turbina za Stila 1.9 JTD - nova ili popraviti staru?

Recommended Posts

posto mi je "otisla" turbina na stilu (sam sam kriv, priznajem jbg) zanima me da li je bolje da kupim novu turbinu ili da popravljam staru, ako popravljam turbinu planiram da je posaljem za uzice, posto kazu da su najbolji i cuo sam da oni tamo odrede cenu pa koliko ispadne.... pa sad mucim muku.... neki savet... hvala unapred

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovatno imaju već gotove remontovane turbine.

Ponudi staru i doplatu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

novu turbinu tesko da mozes da kupis,mozes samo neku vec remontovanu...sredjena turbina je 250e sad vidi sta ti se vise isplati da li da saljes pa da cekas ili stavis i vozis...

Kako si uspeo ako nije tajna da je sjebes?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okreni Turbo Servis Bozec ovde u Cacku stvarno dobro rade i pitaj koliko bi kostala remontovana turbina. Vidi ponudi mu tu i doplati mu za repariranu to ti je najbolja moguca kombinacija da se oslobodis stare a ujedno i da manje platis a cini mi se da on ti daje cak i garanciju na remontovanu sto je iskreno retkost za turbine a koliko mi se cini da lik u Uzicu ne daje garanciju. Broj ti je 060 39 47 999 Vladimir Bozovic. Poz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daju garanciju naravno i oni i Bosh servis u Novom Miloševu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Glas za servis u Novom Milosevu mom kumu su radili turbinu na Vektri B pre tri godine i covek je prezadovoljan..ja sam doterao auto tada iz N.Miloseva isao je kao blesav..po meni uvek je bolje reparirati u dobrom servisu i imati garanciju nego uzimati nesto polovno. :thumbdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, Kole ti je lepo rekao, verovatno misli na Zeravicu u Novom Milosevu! Po meni, to je mozda i najbolji Bosch servis u zemlji! Ja sam radio svoju jednom u Sapcu, Bos servis Burin i ok su je odradili, garancija je bila 6 meseci, ja dve godine posle toga nisam imao nikakvih probleme (posle nisam ni vozio taj auto). Dosao sam ujutru, sacekao da se auto malo ohladi, skinuli ljudi, odradili i popodne bilo gotovo sve!

Ujak moj je radio u Uzicu, garanciju naravno daju, sad je 6 meseci, mozda cak i godinu dana. 300 evra je ako ti menjaju sve, a ostaje samo tvoje kuciste. Njegova se sjebala treci dan...On je opet vratio, ljudi naravno uvazili garanciju, sredili mu sve i sada evo treca godina kako vozi bez problema!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uvek traziti kompletan remont, jer se kod nas remont cesto podrazumeva samo kao zamena onih delova koji su pohabani. Npr cesto se zameni lezaj turbine ali ne i osovinica, ili se ostavi stari rotor koji je nacet tj krenuo da se trosi ali "dobar". Ista je stvar i sa ventilom pritiska, cesto se samo prefarba. Jos jedna stvar, na probnom stolu turbine se zaista sve vidi, koliika su odstupanja od idealnog tj fabrickih, samo sve zavisi od servisera i kolike norme on odredi kao ispravne.

Remont turbine je oko 250-350e i ja sam uvek za varijantu da se sve osim kucista zameni. Evo sad pogledah nova turbina za stila 115ks kosta 850e tako da je razlika ipak ocigledna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

novu turbinu tesko da mozes da kupis,mozes samo neku vec remontovanu...sredjena turbina je 250e sad vidi sta ti se vise isplati da li da saljes pa da cekas ili stavis i vozis...

Kako si uspeo ako nije tajna da je sjebes?

Svaki nov dio se može kupiti (naručiti) ali to košta.

Svaka turbina ima svoj vijek trajanja na novijim vozilima, pa nije golf 2 TD pa da možeš voziti dok se ne raspadne a turbina još radi.:wallbash:

U okolini Sarajeva (kiseljak) čovjek radi reparaciju svih turbina i kada sam ga pitao : ima li posla?

Rekao mi je da je digao i opremio jedan sprat kuće samo na turbinama od megana.

Remont (reparacija) turbine košta oko 250€ a nova turbina za stila 115KS košta oko 1300€ da se naruči iz Italije.

Stvar je dubine džepa a navodno da u fijatu za takve turbine kažu da je vrhunac trajanja iste do 300.000 kilometara.

To ne znači da neće riknuti i za 150.000KM.

Za turbine je najvažnija stvar redovno mijenjanje ulja.

Kada se startuje motor treba ga pustiti da u leru odradi barem 20 sekundi jer tako se produžava i sami vijek trajanja turbine.

Ista stvar je i kod gašenja motora.

Prije gašenja motora, pustiti ga da se smiri u leru barem 20 sekundi pa tek onda ugasiti motor.

Serviseri koji se imalo razumiju ovu problematiku će razumjeti o čemu pričam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eee ljudi hvala svima na pomoci. skupio sam pare :) oterao auto kod drugara podigli na dizalicu, skinuli onu zastitu i imali sta da vidimo, interkuler pun ulja kao i crevo od turbine. kasnije kada smo skinuli turbinu izgledala je uzasno, lopatice rotora pokidane i ona sama je bila puna ulja. Kao sto je neko od vas predlozio zvao sam Zeravicu i ispali su najjeftiniji. Cekao sam 5 dana dok ode i dodje posto sam iz Smedereva. Materijal za tubinu je ispao 19 500 i ruke 8300 dinara kada sam je otvorio kao nova je bila (dobija se i garancija od godinu dana).

sutra menjam filtere, ulje, cistim interkuler i creva i idem na malo dalji put. cim stignem pisem utiske :) hvala jos jedanput i veliki pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

eee ljudi hvala svima na pomoci. skupio sam pare :) oterao auto kod drugara podigli na dizalicu, skinuli onu zastitu i imali sta da vidimo, interkuler pun ulja kao i crevo od turbine. kasnije kada smo skinuli turbinu izgledala je uzasno, lopatice rotora pokidane i ona sama je bila puna ulja. Kao sto je neko od vas predlozio zvao sam Zeravicu i ispali su najjeftiniji. Cekao sam 5 dana dok ode i dodje posto sam iz Smedereva. Materijal za tubinu je ispao 19 500 i ruke 8300 dinara kada sam je otvorio kao nova je bila (dobija se i garancija od godinu dana).

sutra menjam filtere, ulje, cistim interkuler i creva i idem na malo dalji put. cim stignem pisem utiske :) hvala jos jedanput i veliki pozdrav

opet nisi napisao kako si je zeznuo a u prvom postu si rekao da si ti kriv.

Sta si odradio na kolima da bi ti crkla turbina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

izvini, zaboravio sam. posto sam auto dobio sa 18god, bez vozackog iskustva i ne praveci razlike izmedju benzinca i dizela vozio sam na velike obrtaje, jedanput nabio gas do 5000 obrtaja i od tada je poceo da izlazi crni dim (mnogo vise nego sto treba i od tada samo do 3000obrt) i da curi ulje, tako se vukao auto dosta dugo ali nije mogao vise, skupio sam pare i zamenio, sve ukupno mi izaslo malo manje od 500e

ej ljudi desava mi se sada da mi propadne gas (da nece da primi) nekih 5-6 sek ne reaguje papucica gasa ali samo kada stanem pa treba da krenem (uz lera u 1 brzinu) rece mi mehanicar da je moguce da je do papucice gasa da odradim na dijagnostici i ako zna neko cuje mi se onaj piskav zvuk (ono zvizdanje) kada dajem gas jel zna neko sta moze da bude.

danas sam se vratio sa puta ide perfektno :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da turiranje na leru je ubijanje turbine, ne toliko sami obrtaji koliko to sto radi neopterecena. Za zvizdanje proveri crevo od turbine do interkulera i dalje, verovatno propusta negde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam reparaciju turbine na proslom autu radio u Bosh servisu i ok su mi uradili, zadovoljan sam bio i tako prodao auto sa tom turbinom, nisam imao problema. Znam da su davali i neku garanciju, sad koliko tacno, ne znam... A po meni je uvek bolje da sredis tvoju, jer kad je sredis dobijes NOVU, a polovna je uvek polovna... Mada lako moze da se vidi u kakvom je stanju, ali opet...

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bozec turbo servis u Cacku, svaka preporuka ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj Bosh kod kojih sam ja radio je u Sapcu, mogu da nadjem broj... Kazem ne znam kako su drugima radili, ali ja sam ok zadovoljan. Nisam se ni raspitivao niti bilo sta, tada sam vozio pasata i odem kod njih neplanirano, imao sam problema sa snagom, vucom i nekim senzorom temperature goriva... A ispostavi se da je i turbina i neki regulator na njoj i onda je ljudi skinu i odrade na licu mesta, tako da nisam ni mogao da biram, dosao sam ujutru, kad su ustanovili da je turbina skinuli je, odradili i do popodne namontirali na kola, da lineku garanciju...i to je to odprilike, druga iskustva nisam imao.

Sto se Uzica tice, znam da je moj ujak radio kod njih i da mu je prozvizdala posle svega par dana, on je skine, poslaje im opet i uvazili su garanciju odradili ponovo i od tad nema problema. A sto se cene tice u to vreme mene je izasao remont nekih pedesetak evra manje nego njega, on je radio na A4 remont.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nasao sam na forumu broj za Bozec u Caku i za Zeravica servis u N.Milosevu.

Malo sam pretrazivao, ima jos nekoliko servisa:

Remont-NS, Veternik

Selp turbo servis, Beograd

Todorovic, Krusevac

Kako se radi reparacija, da li skidam i nosim/saljem u servis, pa mi vrate sredjenu i montiram? Ili dodjem autom u servis, oni skinu i srede u toku dana (to je mislim bolja opcija, brzi i ne placam majstora dodatno da skida i da vraca turbinu na auto).

Share this post


Link to post
Share on other sites

E za Zeravicu sam cuo sve najbolje stvarno. Bio sam davno tamo, bas davno... Secam se da je tad pasat bio relativno nov :) Mozda je to bilo nesto oko 2000.te god :) I odusevili su me koliko su poslovni, sredjeni, bas su tada imali nivo. nakon svake popravke majstor koji je radio seda sa tobom u auto i idete na test voznju. Usluzni su bili nema sta, to je moje iskustvo sa njima od pre desetak god :) Bar ja mislim da ima toliko vise se i ne secam, sad kako je ne znam, bio sam tada samo jednom. A naravno uvek je bolja opcija da ti skinu i nameste turbinu oni koji je i remontruju, jer tako mozes odmah da je probas, ustanovis postoji li jos neki problem. meni je tako odradjeno,dosao kod njih ujutru oni skinuli, remontovali i vratili nazad. Probao odmah i to je to. Najbolja opcija... Meni se tada desilo da mi je crko bio i neki magnetni ventil turbine i dan danas se secam kako izgleda i gde stoji i posle remonta turbine nije otvarao kako treba, tako da su i to odmah sredili. E sad zamisli da sam turbinu skinuo, poslao na remont i vratio nazad, namontirao kod drugog majstora sta bi bilo, auto opet ne bi isao kako treba, a ja bi jurio dalje da nadjem sta ne valja, dodatno placao, nervirao se itd. Ovako su mi odma nasli da je i taj ventil, koji cak ne stoji ni blizu turbine, niko ga ne bi primetio. Ne kazem da kod tebe moze biti jos nesto, ali uvek je bolje da posao radi jedan majstor nego da se tu petlja vise njih.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel iam neki kontakt za ovaj Bosch servis i za Bozec u Cacku?

060 39 47 999 Vladimir Bozovic - Turbo servis Bozec Cacak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radio sam servisiranje/reparaciju turbine u Bozec servisu u Cacku. Auto je bio u drugom servisu u Cacku, oni su skinuli turbinu i dosao je covek iz Bozeca, uzeo turbinu i taj dan uvece doneo repariranu, namontirali na auto i to je to, prilicno brzo odradjeno. Cena 280eur (toliko bi me kostalo i da sam auto oterao kod njih, jer ako radis kod njih ne naplacuju montazu/demontazu). Cena za JTD reparaciju je 180-350eur, u zavisnosti koliko je stradala i sta se menja. Po meni skroz korektan servis.

Nakon reparacije nisam primetio nista posebno u odnosu na period pre nego sto je riknula, osim mozda sto manje dimi kad se nagazi po gasu malo ostrije...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam radio na multijetu, slali su je u Uzice i kostala je 350 e! :no

Za sada je sve u redu, a mislim da sam presao sa njom oko dvadesetak hiljada.

Medjutim, sada mi je rekao drugar koji inace radi fiatova auta da on moze resiti za manje para...tvrdi da ce biti dobra!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...