Jump to content
FAS Goran
oktopod

O Laguni, Cromi...

Recommended Posts

Ukusi su razliciti. Kod Lybre me je odusevila zavrsna obada enterijara - luksuz potpuni. U odnosu na to Laguna je plastikaner. Udobrnost i prostranost su na strani Lagune.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bih rekao da je udobnija od Lybre. Skoro sam do Zakintosa vozio u jednom cugu 1.200 km i posle skoro 14 sati za volanom nisam bio ni najmanje umoran. Laguna jeste komfornija ali to nije merilo kvaliteta nekog automobila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno receno sto se tice udobnosti laguna je zakon oba auta vozim svaki dan.

Lagunu u servisu (bar dve dodju dnevno)a lybru privatno.

Sad sam za vikend bio u Srbiji sto se tice auto puta lybra je izuzetno udobna ali kad sam krenuo od lazarevca za jagodinu preko aradjlovca taj put nije bas u najboljem stanju voznja je bila vrlo losa lybra je bila prilicno neudobna.

Trapovske delove koje je nas prijatelj Damjanovic obelezio ovde u austriji izdrze 50000km kao i spone unutrasnje i spoljasnje itd,itd

A AGR ventil je problematican za blokadu jer je tehnicko resenje drugacije nego kod lybre,pa ne preostaje nista drugo neko nego redovno ciscenje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nakon problema sa kočnicama automobil sat vremena jurio brzinom od 200 km/h

renault%20laguna%20gt%2011.jpg

Automobil jednog Francuza je nakon problema sa kočnicama jurio duže od sat vremena brzinom od 200 kilometara na sat. Frank Lecerf iz Pont-de-Metza, koji se nalazi u blizini grada Amiensa, je krenuo u supermarket po namirnice. Međutim, tokom vožnje je došlo do kvara na njegovoj Renault Laguni i svaki put kada bi Lecerf pritisnuo kočnicu, automobil bi još više ubrzao.Automobil je ubrzo dostigao brzinu od 200 kilometara na sat.

Lecerf je uspeo da nazvove policiju i da ih obavesti o svojoj situaciji. Policija je poslala nekoliko automobila koji su locirali Lecerfa, a onda ga i pratili na autoputu. Sa Lecerfom su u kontakt stupili i inžinjeri Renaulta, ali nisu uspeli da smanje brzinu automobila.

Policija je ispred njega obezbeđivala put i omogućavala mu da prođe bez problema. Na kraju je u automobilu nestalo goriva, a Lecerf je do tada već prešao belgijsku granicu.

Frank Lecerf je već tužio Renault zbog ovoga.

http://auto.blog.rs/...nom-od-200-km-h

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozac boluje od epilepsije, auto je bio specijalno prilagodjen njemu. Sigurno je imao automatski menjac sto znaci da nije mogao da ga ubaci u ler ili iskljuci. Na mapi se vidi gde je krenuo a gde stao.

cxca4301.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvi put čujem za prilagođavanje automobila vozačima koji boluju od epilepsije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozac boluje od epilepsije, auto je bio specijalno prilagodjen njemu. Sigurno je imao automatski menjac sto znaci da nije mogao da ga ubaci u ler ili iskljuci. Na mapi se vidi gde je krenuo a gde stao.

cxca4301.jpg

Svaki automatik moze da se izbaci na ler u voznji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ručica možda može, ali da li je to radilo u tom trenutku? ;)

Takođe, ne znam da li je na tom modelu ručica "menjača" elektronska ili mehanička...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze da se prebaci u neutral u toku voznje kad auto nije prepravljan kao sto je ovde slucaj. U tom kontekstu sam napisao, tokom voznje je uspostavljen kontakt sa renoovim inzenjerima, a pre toga i sa policijom. Oni nisu mogli da mu pomognu sto znaci da ler nije bio opcija za resenje ovog problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

na koji način automatski menjač pomaže tokom epileptičnog napada kod vozača?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laguna je lepa, udobna dok je nova....sve dok počnu problemi i tu je kraj dilemi.Fiat nova Croma je "baba roga"  u odnosu na Lagunu.Ima neprikosnoven motor koji niko još nije sahranio za 400 000 km.Elektronika je Bosch što se pokazalo pouzdano, trapovi vešanje kao i  menjač su od GM OPEL što je za naše puteve mnogo izdržljivije.Cena delova za tekuće održavanje je povoljnija u odnosu na Lagunu, ali što se tiče limarije kao i polovnih delova po otpadima u prednosti je Reno Laguna  gde je veći izbor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je ovo potpuno neverovatno.

Kako se bre istopi i štopka.
Više mi deluje da je neki električni kvar u pitanju, mada

onda ne bi bile istopljene i lajsne na vratima.

Mada, možda u Renou i tu ide neka struja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas kada sam bio u servisu da menjam ulje ispred mene bila jedna Laguna 3, 2.0 DCI.
Filter goriva: 7500 dinara (mene je toliko izašao komplet servis sa rukama).
+ u nju ide preko 6l ulja, valjda zbog DPF-a.

Ali je realno to dobar auto, pogotovo taj 2.0 sam čuo da hvale i da su na njemu ispravili neke dečije bolesti koje je imao 1.9.

 

Mana je svakako cena i cena održavanja. Laguna 3 je u cenovnom rangu sa Alfom 159.

Ni sekunu ne bih razmišljao šta bih uzeo.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni su Renoi simpatična kola, ali nikada ih ne bih vozio jer u toj kategoriji uvek ima nešto bolje.

 

Clio vs MiTo / GP nije neko poređenje.

Megane vs Bravo / Delta / Julija / C4, opet Italijani pobeđuju

 

Laguna vs 159 nije ni za poređenje :)

 

A skupi su poprilično. Teča ima Thaliu 1.4, više je Dacia nego Reno, ali košta poprilično za održavanje. Jedino stvarno malo troši i daleko ide bolje od moje Astre, ali to je baš mali auto, više u rangu Corse nego Astre osim što ima ogroman gepek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš tako. Jako je mala unutra i nije mi prijatna baš za vožnju.

 

Ali za 75 konjića ume fino da počupa na manjim brzinama.

 

Najveća zamerka od mene je što treba zvezde da se poklope da bi se vozila na autoputu. Jednom smo se po jačem vetru vozili do Novog Sada i imao sam osećaj da idemo na dva točka koliko se zaljulja kada je vetar udari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

TestAutomobila TestAutomobila video: Renault Laguna II 1.9 dCi 

 

Na testu je Renault Laguna druge generacije sa osveženim izgledom, model je iz 2006. godine, nosi motor 1.9 dCi koji je na konkretnom autu čipovan i sada ima 150 konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...