Jump to content
FAS Goran
oktopod

O Laguni, Cromi...

Recommended Posts

Da napisem i ovde, moj test auta sa snimka....

 

Quote

 

Renault dci motori su sada i po meni za izbegavanje.

 

Laguna je dosla na 210k kilometara, moguce je da su pravi iz vise razloga a i majstori misle tako a i kvarovi se gadjaju sa kilometrazom. Na okruglo 200k je menjano kvacilo, bas kao sto je majstor i napomenuo, skinuto je delovalo da je iz originala.

 

A onda stize i vrlo ozbiljan i skup kvar, koji naknadno preko google vidim gadja isto na 200k km. Problem je zapravo motor!

 

Krenulo odjednom tokom voznje da se cuje cak-cak-cak iz predela boka motora gde idu kaisevi. Lagano se dovucem do servisa, srecom sve 3 kilometra. Kazu verovatno lezaj radilice!!! To je normalno na 200k !! Krenem da guglam i zaista, "laguna 1.9 dci lezaj radilice" SVIMA na 200k plus minus 20. Kakav je to lezaj pobogu al ajde, nada da nije jos ko zna sta otislo. Najava 1000 eur.

 

Otvore motor kad paz sad, nije lezaj radilice nego pukla klipnjaca!!! EEJ pukla klipnjaca u motoru! Srecom pukao je donji deo, poluprsten onaj a drzao se na jednom srafu pa nije totalni haos, najava 1000-2000 eur.

 

Auto dobar, limarija odlicna, radjen veliki servis, kvacilo....ima smisao uloziti.

 

Daljim pregledom stubline postale ovalne. Turbina ima aksijalni luft (najava 400 eur). Hladnjak procureo, ne ide na generalnu da krpis hladnjak. Creva klime nagnjecena.

 

Ne znam vise ni sam, fotkacu racun konacni sve stavke, uglavnom izaslo okruglo 3.000 eur (tri hiljade eura).

 

Ako bi vise u zivotu kupio Renault, evo tu me pljunite. Kupis auto u odlicnom stanju, platis vise u startu, slatko se navozas al svega 60ak k km, na 200k za bacanje bukvalno.

 

Izem ti auto ciji motor jedva skrpi 200k a onda se sve raspadne, i motor i turbina i hladnjak i creva i ni ne secam se vise....OK da je bio lezaj radilice, realno to je deo koji se menja, al necu valjda klipnjace da menjam....

 

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/43279-renault-laguna-2-19-dci-karavan/&do=findComment&comment=1404582

Share this post


Link to post
Share on other sites

Andreja, zašto ovde ne postaviš pitanje o Laguni??? Ko zna, možda neko ima bolju informaciju? Znam da Totti često svraća ovde :)

 

 

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/23/2018 at 9:38 PM, andreja.micovic said:
Ima i o Delti. Ko zna, može naći. Inače puno korisnih informacija se može naći. Oslikava kakva tema treba da bude. Fokus je na Delti, ali ima i širinu...

Fokus te zanima? Evo:
https://www.carwow.co.uk/news/2018-ford-focus-price-specs-release-date-3356

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konstantovao sam da je Laguna III, čini mi se dosta zapostavljena na našim ulicama. To je razlog razmišljanja o Laguni.

Kopka me zašto je nema u nekom većem broju. Veća je klasa od Megana, a nije nešto skuplji. Vidim da su i ovde po forumu počeli ljudi da ih uzimaju/gledaju... 

 

A kad smo kod 2.0TCe evo ovako nešto:

https://www.autoscout24.com/offers/renault-laguna-grandtour-2-0-tce-205-gt-gasoline-grey-71253b5d-b0aa-011c-e053-e250040a8f9f?cldtidx=2

 

0331792631005.jpg?36e57363048f6244ebe0f20331792631009.jpg?36e57363048f6244ebe0f2

 

videh da imaju i nešto kao 4Control, to mu dođe zakretanje zadnjih točkova u pravcu prednjih na manjim brzinama, u kontra pravcu na višim.

 

Benzinci su nekako siromašniji opremom, uglavnom sam našao 2.0 16V dizele sa ParisInitiale opremom. A benzinci su uglavnom skuplji, identično godište/km a skuplji.

 

Ajd da sačekamo i @totti-ja da doda nešto, možda mi razreši dilemu što nema Laguna toliko.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/23/2018 at 10:56 PM, totti said:

To čak ni PremieRacing ne bi uzeo emoji3.png

 

Bi, bi, budala... Čak je bio na korak od kupovine  B)

 

On 1/24/2018 at 9:42 AM, andreja.micovic said:

Konstantovao sam da je Laguna III, čini mi se dosta zapostavljena na našim ulicama. To je razlog razmišljanja o Laguni.

Kopka me zašto je nema u nekom većem broju.

 

Ne moraš baš ti da budeš opitni kunić   B)

http://www.vrelegume.rs/test/renault-laguna-gt-4control/

 

"Sve u svemu, vozač čini telo sa vozilom, pod uslovom da nije viši od 1,9 m. Jednostavno sedište se ne može spustiti dovoljno nisko, dok upravljač ima skromnu amplitudu podešavanja po visini"

 

On 1/24/2018 at 9:42 AM, andreja.micovic said:

videh da imaju i nešto kao 4Control, to mu dođe zakretanje zadnjih točkova u pravcu prednjih na manjim brzinama, u kontra pravcu na višim.

 

Obrnuto drug  :lol:

 

Da je ovako, samo bi se ubio  :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
37 minutes ago, PremieRacing said:

da nije viši od 1,9 m

E jbg, uvek nesto fali. Patici pola broja, kolima 10cm.

 

U Deltu kad sam seo i sam sam bio iznenadjen mestom/prostorom i oko mene i iza mene. I pomicnom klupom. Poveo brata koji je malo nizi pa smo isprobali. 

Zato mi je delta prvi favorit kad dodje do menjanja kola. A mislim da je Laguna i C5 udobniji auto od delte+ima veci gepek, ali koliko sam C5 gledao opet malo prostora u kabini, za mene i iza mene. Iskreno, iako je svega 20tak puta godisnje, nervira me kad sedi neko iza mene i ja moram da se priblizavam volanu, osecam kako pomera noge, namesta se... 

Toliko redak auto da ni Leskovcanin nije uradio test. Nema nista. Niko nije prosao ka Vranju sa Lagunom III da mu da da testira...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lagunu nikad više u životu .... 

Sva sreća pa pokojnike ne prevoze lagunom , sve bi sahrane kasnile ! 

Laguna je takav promašaj da je to teško opisati , kao ovaj slučaj što je izneo Oktopod . 

Sjedi i  plači . 

Jbt, kupiš stojadina koji nema neki kvalitet i košta malo - malo se i voziš. 

Ovde kupiš kola koja koštaju kao 4 stojadina, nema kvalitet , košta boga oca popravak i opet se malo voziš ! 

 

Alalim ja te retultate testova , pasivna sigurnost i bla bla ,,,, da su svi automobili kao ona nebih više ništa ni kupovao - bicikl i vrti pedale ! 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemoj ti meni sve, nego po stavkama :D

Ako je dci, tipujem da je kao kod Oktopoda, ono, motor je jeo turbine...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene Laguna DCi 6 god vec. Menjano.

Plocice, donji nosac motora. Ciscen egr, mali servisi, 2 akum jer redovno svetla ostanu upaljena po danu, ventilator kabine, gume. Evo je sljaka kao kad je uzeta.

 

Croma, sve u temi.

 

Sent from my SM-J710F using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gazda imao 2010. 1.5 dci. U tri dana crkle dizne, zamajac i turbina se raspala. Posle čovek uradio veliki servis i prodao je :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...