oktopod 283 Posted August 26, 2010 Auto je od oca, ali je znači u familiji pošto ga i ja nekad poteram Nemoj neko da se ljuti ali je u odnosu na Stila aždaja što se tiče kvaliteta sveg materijala, lim, plastika, krajnje obrade, opreme....a poredim ga sa Stilom jer je cena slična, ne znam koji je koja kategorija takoreći Plaćen je 5200 eur pre godinu dana, plac je platio registraciju, tako se otac pogodio, nije išao na spuštanje cene...bio je loš akumulator, to su mu rekli, auto na BG table, uvežen pre 3 godine, vlasnik iz Mladenovca...ima primeraka sada i za 3500, možda ima i Stilo za te pare, ali ko zna šta je tu sve problem Ali ima klasičnu francusku foru, navuku te na komfor a onda te oderu delovima, na primer, ležaj točka se ne izbija pa menja drugim, već menjaš komplet disk/glavčina/ležaj za 10 ljada kinti i slično...mali servis je sa rukama 10 ljada takođe, ali su sve original delovi u ovlašćenom servisu. Ima dual zone klimu, 6 brzina, kutijicu za naočare kod rukodržača iznad glave vozača, naslon za glavu se otvara na dve polovine pa podešavaš ugao pod glavom, CD radio sakriven iza vratanaca sa komandama na volanu, kontrolu proklizavanja točkova pri kretanju, naslon za ruku napred i pozadi, električne podizače, držač za mobilni povezan sa radiom, nivo ulja u motoru na board compu, 16ice felne aluminijumske, poklopac šrafova felni na ključ, kartica sa centralnom bravom, sama se zaključaju vrata kad kreneš...i tako neke stvari Evo koja slika... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted August 26, 2010 Lagunesku! Lep auto - vrlo jeftin u prodaji! Zašto - ne znam. Skup za održavanje - čuo sam.Ništa mi na prvi pogled ne smeta kod njega sem jedne male stvari... Preveliki za grad. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jagodinac 3 Posted August 26, 2010 Brale zelim ti da se lepo i "jevtino" vozite. Ja radim u renou a kupio sam Lybru ne znam zasto. Salim se malo sve najbolje i od mene. Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted August 27, 2010 Hvala na lepim željama Ja isto cenim da je problem savremenih dizela mnogo pritiska te turbina te dizne te ovo te ono, pa ne valja kada uzmeš auto koji je prešao preko 200 ljada, tu verovatno ima nešto pod pritiskom ili nešto tipa zamajac ili ne daj bože gore da te sačeka...Ovaj je prešao pravih 150 ljada, ima knjižicu iz Nemačke i poklapa se taman kilometraža do sad..A mislim da ovakva auta koja su prešla manje od 150-200 ljada ne bi trebalo da imaju većih problema, al bar se ne zezaš svako malo sa "sitnicama" kojima više koštaju ruke, nego te malo sačeka pa pukneš sve to ukupno opet zbog reči Francuskog porekla - KOMPLET Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted August 27, 2010 Francuzi su oduvek,na nekim modelima, imali te fazone ,ako hoces da menjas jedan deo,on je obavezno u kompletu sa necim drugim ,to ima i svoje dobre strane ,teze se prave fals delovi loseg kvaliteta,a samim tim i zamenski deo duze traje,a losa strana takvih teh.resenja je naravno cena,koja obicno saceka drugog vlasnika,koji kupi polovnan auto .Mada sam takodje cuo da taj fazon sa vise delova u kompletu,ubacuju na sve vise novijih automobila,na Passate,pa i na novoj Cromi,postoje te varijante-ode jedan deo menjas dva ili vise.A sve nas to dovodi do one narodne mudrosti :Nisu ludi ovi na zapadu ,da cim im istekne garancija,batale auto i pazare novi ,jel majstori na zapadu i delovi,znaju da budu vise puta skuplji nego kod nas. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted August 29, 2010 Deo postova prebačen ovde:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=43313 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jagodinac 3 Posted August 31, 2010 Hvala na lepim željama Ja isto cenim da je problem savremenih dizela mnogo pritiska te turbina te dizne te ovo te ono, pa ne valja kada uzmeš auto koji je prešao preko 200 ljada, tu verovatno ima nešto pod pritiskom ili nešto tipa zamajac ili ne daj bože gore da te sačeka...Ovaj je prešao pravih 150 ljada, ima knjižicu iz Nemačke i poklapa se taman kilometraža do sad..A mislim da ovakva auta koja su prešla manje od 150-200 ljada ne bi trebalo da imaju većih problema, al bar se ne zezaš svako malo sa "sitnicama" kojima više koštaju ruke, nego te malo sačeka pa pukneš sve to ukupno opet zbog reči Francuskog porekla - KOMPLETPosalji mi broj sasije ako hoces na e-mail pacu da pogledam na poslu sta je sve radjeno i kad je zadnji put bila u renou i na kojoj kilometrazi.Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted September 19, 2011 Evo da javim da posle skoro dve godine na autu ništa sem ležaja točka i kraja spone nije vrisnulo od mehaničkih delova, ali je imao i jedan skup kvar od 12 ljada din, nisu se zaključavala suvozačeva vrata pa je morala cela brava da se menja, a i pukla je jedna pa druga sajla prozora...Sve u svemu ništa spec Jedino što se bliži veliki servis, videćemo koliko će da košta, ali opet, to je nešto što mora da se odradi, auto je daleko od kvarljivog Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted August 23, 2017 (edited) Evo mene opet, dobronamerno Renault dci motori su sada i po meni za izbegavanje. Laguna je dosla na 210k kilometara, moguce je da su pravi iz vise razloga a i majstori misle tako a i kvarovi se gadjaju sa kilometrazom. Na okruglo 200k je menjano kvacilo, bas kao sto je majstor i napomenuo, skinuto je delovalo da je iz originala. A onda stize i vrlo ozbiljan i skup kvar, koji naknadno preko google vidim gadja isto na 200k km. Problem je zapravo motor! Krenulo odjednom tokom voznje da se cuje cak-cak-cak iz predela boka motora gde idu kaisevi. Lagano se dovucem do servisa, srecom sve 3 kilometra. Kazu verovatno lezaj radilice!!! To je normalno na 200k !! Krenem da guglam i zaista, "laguna 1.9 dci lezaj radilice" SVIMA na 200k plus minus 20. Kakav je to lezaj pobogu al ajde, nada da nije jos ko zna sta otislo. Najava 1000 eur. Otvore motor kad paz sad, nije lezaj radilice nego pukla klipnjaca!!! EEJ pukla klipnjaca u motoru! Srecom pukao je donji deo, poluprsten onaj a drzao se na jednom srafu pa nije totalni haos, najava 1000-2000 eur. Auto dobar, limarija odlicna, radjen veliki servis, kvacilo....ima smisao uloziti. Daljim pregledom stubline postale ovalne. Turbina ima aksijalni luft (najava 400 eur). Hladnjak procureo, ne ide na generalnu da krpis hladnjak. Creva klime nagnjecena. Ne znam vise ni sam, fotkacu racun konacni sve stavke, uglavnom izaslo okruglo 3.000 eur (tri hiljade eura). Ako bi vise u zivotu kupio Renault, evo tu me pljunite. Kupis auto u odlicnom stanju, platis vise u startu, slatko se navozas al svega 60ak k km, na 200k za bacanje bukvalno. Izem ti auto ciji motor jedva skrpi 200k a onda se sve raspadne, i motor i turbina i hladnjak i creva i ni ne secam se vise....OK da je bio lezaj radilice, realno to je deo koji se menja, al necu valjda klipnjace da menjam.... Edited August 23, 2017 by oktopod Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted August 23, 2017 On 19.9.2011. at 10:10 AM, oktopod said: Evo da javim da posle skoro dve godine na autu ništa sem ležaja točka i kraja spone nije vrisnulo od mehaničkih delova Ureko si ga... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted August 23, 2017 @oktopod Gdeeee si Oktopode Sličnu priču sam čuo skoro i od jednog čoveka zaposlenog u AMSS koji radi na šlepu za članove AMSS, ali i ovako generalno. Kaže da nema Renaulta, ne bi imali šta da šlepaju. Pominjao je Lagunu baš... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted August 23, 2017 Ja iskreno sumnjam u 200k km, a inace ti stari 1.9 dci 120ks imaju problem sa lezajevima, odnosno problem je u tome sto je servisni interval koji je fabrika propisala 30k km i onda fakticki 15k vozis za razbijenim uljem koje ostavlja posledice... Na restyle modelima su "skratili" interval na 15k km. Imao sam megana brutalno cipovanog (oko 160hp) upravo tog 1.9 dci sa gomilom kilometara (bar 350k) i mene je mojih 30ak k lepo sluzio...dan danas ga vidjam po gradu ali motor je u medjuvremenu zamenjen. Novija generacija dizela im ide u mecke tako da verujem da nisu losi, ili je sve postalo konfekcija Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted August 23, 2017 Pobogu dellas, i na tvom ex Meganu je zamenjen motor, al nema veze, dobar je to auto. Reno je smeće, end of story. Imali su doduše još većih promašaja, tipa 3.0 dci, kome na 100 i kusur hiljada hilzne propadnu u bloku. Drugar je vlasnik renault Sava servisa, pa mi je pričao o tom slučaju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted August 23, 2017 Ne kazem da nije smece od auta, samo kazem da je i na bmw modelima bilo promasaja (2.0 136ks sve i svasta pravi probleme, 2.0d 177ks - pucanje lanca napravi havariju, 2.0d 184ks - opet lanac), znaci sve se vise ide ka konfekciji. A moj ex megane je zgazen dobro, tad je bio 8 godina star, a imao 300+ hiljada km. Ali renault je video gresku i napravio restyle 131ks koji nema nikakav problem. Rodjak mi vozi novu c klasu c200 sa renoovim motorom 1.6dci, ne znam koliko ce km preci ali sam odusevljen kako auto ide i koliko smesno trosi (cipovan je), bas cemo videti da li je mecka sebi dozvolila motor koji ne moze da predje 200k. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted August 23, 2017 Svaki polovan je macka u dzaku i kad tad sve dodje na naplatu. Za moj garantuju svi da je presao 150k koliko je na satu pa je turbina umrla. Novo je novo uvek bilo, ima i tu problema, ali opet je novo kako god okrenes. Steta sto nemamo nacina da kupimo novo, inace ove lomatine ne bih pogledao u zivotu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted August 23, 2017 Koji maler jebote, ako ništa bar imaš "kao nov" auto koji će da te služi još dugo.. Iskreno, nema šansi da bih uložio novca u protivvrednosti auta u isti taj auto, radije bih ga prodao na kilo. Mislim, ovo je samo moje mišljenje, nemoj da se ljutiš Quote Share this post Link to post Share on other sites
IlijaGM 5 Posted August 23, 2017 Ulaganje premasuje vrednost auta,i ako ulozis sve to posle nemas racuna da ga prodas vec da ga vozis do izdisaja.Jedino neko jeftinije resenje uz rizik je ugradnja polovnog motora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted August 23, 2017 Ulaganje od 3000 u lagunu se granici sa ludilom, za te pare se skoro kupuju dve druge. Ili jedna domaca i jedna strana u najgorem slucaju. Prodaj ti nju za koliko mozes i onda juri nesto drugo, ima ljudi koji ce proci sa 500eur u Sapcu ili sl. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted August 23, 2017 Ja koliko sam shvatio pare već date i auto popravljen ili se uveliko radi a pare spremaju...? Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted August 23, 2017 Ja sam shvatio da su pare date, i auto popravljen, lepo je napisao da je račun izašao 3000€, sa sve novim hladnjakom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5297 Posted August 24, 2017 On 8/26/2010 at 4:36 PM, Damjanović said: Lep auto - vrlo jeftin u prodaji! Zašto - ne znam. Skup za održavanje - čuo sam. Reče čovek još prvog dana... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted August 24, 2017 Caletov kolega ima istu Lagunu, prelazi boga oca kilometara tipa 2,3 hiljade mesecno. Ali nije imao takva ulaganja.. Cak ni turbo nije menjao.. jbg kako se zalomi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
asterix 7 Posted August 25, 2017 O Boze! Polovan motor sa papirima je 150 e,turbo 100. Ali ok,tvoje pare pa mozes i da ih zapalis,tvoje su. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted August 25, 2017 500 eur cela operacija u Sapcu sa sve novim lezajevima preventivno na drugom motoru Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted August 27, 2017 Auto je od oca, ima 65 godina pa verujem da je planirao sa njim do kraja... A ne bi ni on dao 3 soma da je znao, jednostavno jedno po jedno se pokazivalo a kasno je bilo za nazad vec se nakupili troskovi. Polovan motor i ugradnja jesu oko 500 manje vise ali koji motor si uzeo aj sad. Drugu da je kupio u ok stanju je 2 soma al opet sta sa motorom. Za 3 soma ne bi nasao da je u stanju u kakvom je njegova sad. Mislim da kapirate poente, jedno je misljenje drugo je kad te stigne situacija... Na njegovom mestu bih odmah kupio drugi auto a ovaj prodao budzasto, ali kazem vam krenula je procena od 1000 a dok ne raskupusas motor ne znas i nadas se... Quote Share this post Link to post Share on other sites