igor0511 2877 Posted July 26, 2014 Ja bih pustio tako kako je. Meni se npr svaki 30. put malo strese auto dok je isto kao kod tebe daleko lepše gašenje ako sam pritisnem vakuum ventil, ali šta je tu je. Nije ni ovako strašno i ne smeta. Inače, dosta se smanjilo stresanje sa čišćenjem klapne i drukanjem vakuum ventila nakon toga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted July 28, 2014 Sto se tice stresanja pri gasenju, imao sam iskustvo voznje sa zacepljenom T-racvom.Em sto auto nije isao nikako do nekih 2800 obrtaja, pa sam ga u preticanjima vozio kao benzinca... Em sto se culo neko tutnjanje u zadnjem loncu kao da je otisao auspuh, em se stresao pri gasenju...Cim sam se vratio sa puta, T-racva samo malo razbusena burgijom, auto se totalno vratio u normalu. Opet je preo na leru, mirno se gasio i izuvao kad povuce .Cisto mala digresija i moje licno iskustvo od ranije... Kako tolika sitnica moze totalno da promeni dozivljaj auta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sashicus 4 Posted July 28, 2014 Meni je ta T racva bila zacepljena kad sam preuzeo auto i bukvalno se ponasao kako je ivan opisao, da ne ponavljam, posle ciscenja racve auto da se ne prepozna. A sto rece igorce , strese se pri gasenju svaki 30-ti put, tako da nije strasno. Zadnjih par dana mi je bilo spalo jedno crevce, kad smo menjali termostat pa smo razdrmali... Mada se idealno mirno gasi kad se rukom stisne polugica na vakuum ventilu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2877 Posted July 29, 2014 (edited) Takođe, T račva zacementirana, ali samo sa jedne strane iz nekog razloga tako da nije nešto drastično slabije vukao. Najveću razliku sam primetio jer sada povlači sa 1700 obrtaja kao pre sa 2200, ali stresanje i dalje ostaje. Inače, ja sam pre 2 nedelje proveravao egr, map i klapnu. Map kao nov, egr još nije potpuno zacementirao, a klapna je masna iznutra, ali nijedan komad uglja nisam izvadio iz nje kao kada je egr bio otvoren. I posle svog tog drnanja prvih 30 gašenja se gasio neverovatno tiho. Čak i bez onog "pola kruga" koji kaiš napravi kada se okrene ključ već bukvalno odmah staje sve sa radom i nečujno tako da je definitvno do klapne, ali ne smeta mi jer stvarno nije strašno. Edited July 29, 2014 by igor0511 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Baccara 0 Posted July 29, 2014 T racva koju pominjete, na sta tacno mislite, tj koja joj je funkcija i gde se nalazi? Moja croma je kao baba do 2000 obrtaja, iako ima 150hp, ali da ne offujem, samo me interesuje racva kad je pomenuste vec Quote Share this post Link to post Share on other sites
vvarnica 2 Posted August 21, 2014 Pozdrav, sta bi trebalo proveriti, kada pritisnem tu polugicu auto se samo ugusi ali se ne ugasi. Da li je prljava klapna usisa pa ne zatvara do kraja ili je nesto do vakuma i creva koje dolazi ispod? Quote Share this post Link to post Share on other sites
genca 2 Posted August 21, 2014 Rumun.....brate....;)prljava klapna.Skini crevo intercoolera pa ce ti se kasti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mc Shok 0 Posted June 2, 2016 Poz ljudi.. jedno pitanje .. kad skinem crevce sa t racve koje vodi na vakum rezervoar i kad pokusam ustima da duvam ili izlacim vazduh,nit mogu ubaciti vazduh niti izvuci,kao da je zacepljeno.. dali to tako treba ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
godzi82 5 Posted July 28, 2016 (edited) Zanima me sledeća stvar, imam stila 1.9jtd 85kw 2004 god. Od skora sam čuo da mi vakum pumpa zvecka na leru. Što se tiče samog kočenja nemam nikakvih problema, mada sam primetio da mi se nekad u vožnji prilikom ubacivanja u niži stepen prenosa desi kao da auto malo sam prikoči. Znam da treba da koči motorom ali je to izraženije. I druga stvar je da malo lenjiji nego pre. Inače već sam na nekom postu od ranije pisao da sam čistio EGR, MAP, protokomer i leptir usisa. Da li to može biti razlog vakum pumpe i koji su uopšte simptomi da je ona za zamenu? Edited July 30, 2016 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted July 28, 2016 Menjaj je, pre nedelju dana coveku na citroenu doduse zaglavi i polomi bregastu. Naravno i ventile i sve Quote Share this post Link to post Share on other sites