vujasin 11 Posted August 26, 2010 Evo ovaj vakuum ventil mi je malo masan od ulja. Plastično crijevo povrh njega koje ide od interkulera do usisa sam ponovo zabrtvio diht masom i opet se ovaj ventil ispod masti. Ne ide valjda kroz njega ulja? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted August 26, 2010 To plastično crevo od inerkulera je puklo. Pukotina je verovatno toliko malena da ne možeš da je vidiš. Ulje se sliva na ventil. Pokušaj da ga potpuno odmastiš pa nakon kraće vožnje da otkriješ gde pušta, da se uveriš.Ja sam našao, ali nije mi mnogo pomoglo, morao sam da ga menjam jer krpljenje ne uspeva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vujasin 11 Posted August 26, 2010 Vidim da je to crijevo rađeno od 2 dijela, i na ovom kolenu je spoj. Sad sam taj spoj malo premazao sikafleksom pa ćemo vidjeti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Smederevac 0 Posted August 26, 2010 ^^^ Kod mene isti problem samo što sam ja primetio na onoj gumici malu rupicu gde verovatno curka ...Da li neko zna gde se može nabaviti ova providna gumica ?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted August 26, 2010 ta providna gumica bi i trebala da ima rupu zbog pritiska ili vakuma koji bi morao mehanizam da savljadjuje da je nema Quote Share this post Link to post Share on other sites
vujasin 11 Posted August 29, 2010 Odšarafio sam to plastično crijevo sa usisa. Stavio malo diht mase i sad ne curi ni kap. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jim9 79 Posted January 10, 2011 I meni tu ima malo ulja.Obrisao sam pre par dana da vidim gde pusta pa evo sad cekam da pokaze Nego jel ona mala gumica treba da bude fiksirana,zato sto meni stalno ispada,odnosno ja je navucem na dole ali ona opet spadne? To tako treba ili da nadjem neku malu selnu i za nju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vujasin 11 Posted April 15, 2013 Je li itko išta uspio riješiti s ovom klapnom na usisu? Mislim da pušta na osovini klapne koja prolazi kroz kučište. Lagano mi već kaplje po kabelima i getribi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted April 15, 2013 http://www.clubfiat.net/forum/guides/560-how-remove-clean-replace-jtd-115-throttle-body.html kreneš odavde i kasnije rasturiš leptir i predihtuješ osovinicu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted April 16, 2013 (edited) Ovaj se bavio kompletnim čišćenjem http://alfisti.hr/fo...p?topic=7006.20U principu ovako ostalo su nijanse http://zilvia.net/f/tech-talk/305836-how-throttle-body-rebuild-disassembly-assembly.html Edited April 16, 2013 by ivan.ik Quote Share this post Link to post Share on other sites
vujasin 11 Posted April 16, 2013 Na ovim linkovima je samo priakzano čiščenje throttle bodia. Tu je tema o curenju ulja, ali ništa nije još riješeno. Koliko sam vidio tu na jednom linku na kojem je prikazano čišćenje tog ventila vidi se da na osovini leptira postoji neka gumica. Taj ventil nije bio od JTD-a 115 nego nekog drugog motora. Da li i na JTD-u postoji takva neka gumica između osovine leptira i kučišta?http://www.fiatforum.com/stilo/285408-oil-over-throttle-body-jtd-2.html#post3223103 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted April 16, 2013 Mora da postoji neki dihtung. Čekamo da neko to rasturi i slikama dokumentuje.Ja do juna se neću baviti nikakvim čišćenjem, tada sam na odmoru i pošto je ortak zapeo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SrdjanNS 0 Posted April 17, 2013 I kod mene je mastio na tom ventilu i odatle cureo po menjacu dok nisam uradio remont turba,od tada nema ni kapi,a nista nije dihtovano.samo je opran inter kuler sa crevima i taj gore venntil i klapna oprani i odmasceni.Od tada ima 6 meseci i nigde nema masnoce i ulja."Normalno" je da bude malo masno kod tog ventila,ali ako sa njega kaplje i curi po menjacu treba pogledati stanje turba i proveriti da lii koliko ima ulja u samom inter kuleru,bilo bi dobro da se skine sa auta i dobro opere kuler i creva za vazduh,jer ako ima ulja u samim crevima hoce da ih nagrize pa da pucaju kad turbo nabije pritisak.Tako da bolje spreciti nego leciti,jeftinije je Quote Share this post Link to post Share on other sites
vujasin 11 Posted April 18, 2013 Da li ti je trošio što ulja prije remonta turba? Meni za sad se ne primjeti da išta potroši na 10tkm. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SrdjanNS 0 Posted April 18, 2013 Dosta je trosio,samo iz kulera i gumenih creva sam izvadio oko 1-1,5litru ulja.Ako ti ne trosi onda bez brige Quote Share this post Link to post Share on other sites
vujasin 11 Posted April 20, 2013 Provjerio sam osovinu turbine i nema nista lufta. Moze ona jos dugo, tek joj je 280 tkm. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cobra11 1 Posted May 1, 2014 Jel mi moze neko reci kako idu vakum crevcice od vakum pumpe, vakum ventila i turbine... Ima tamo kod filtera za gorivo neki anti-pollution (ako se to tako zove), u to cudo idu tri vakum crevcice mene interesuje redosled creva do tog cuda kod filtera, meni tamo jedna visi na prazno a dve su vezane u ''T'' a poso je auto prljav od ulja + vakum vuce unutra ako bas i vuce, Bog zna sta sve moze uvuce untra Dakle 3. crevo visi na prazno (vidi se u sledecoj slici) 2. ide u vakum ventil a 1. do turbine. Mozda je i obrnuto tesko saznati koja je koja jer su tamo slepljene sa izolacijom. Na drugoj slici se vidi da iz vakum pumpe ide jedno crevo u ''T'' razvodnik jedno u turbinu a drugo direktno do onog anti-pollution ako se tako zove a trece drzim u prstima to visi onako za ukras . Inace JTD 115ks, 2001gAko neko zna kako ispravno da pospajam ona crevcica nek pomogne. ne znam kako da stavim slike Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted May 2, 2014 Slike ovako: http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=54045 Verujem da ti je crevo spalo sa vakuuma na usisu, tj onoj polugici sto gasi auto. evo slika pa tu odmah iza Inace od turba ti jedno crevce ide do overboost ventila (na akumulatoru ili u braniku), iz njega u vakuum tank. na vakuum tanku imas taj anti pollution ventil. Koliko se secam treba da imas dva creva koja idu do T racve i drugo do vakuum ventila. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cobra11 1 Posted May 2, 2014 Kolega.Jankovic, hvala ali meni treba redsled onih crevcica u anti pollution. Sve je spojeno i overboost (do trubine) i do onog vakumventila sto gasi auto. Iz debelog vakum creva tamo mi je zascvorano sa obicnim "T" razvodnikom (slika 2) i to tako sto od razvodnika "T" ide direktno u turbinu a drugo do anti pollution a odatle se vraca u ventil za gasenje.Ali to bi trebalo da bude ovako :-od vakum debelog creva, preko malog creva direktno do anti pollution- u anti pollution se racva jedna ide u overboost pa dalje u turbinu a druga ide u ventil za gasenje (leptir ili sta je) Sad kako pisem mi napalo da imam 2 moguce kompinacije Znaci jedna mora da bude dobro spojena a to je ta od anti pollution pa do ventila za gasenje. Jer auto gasi normalno. Znaci ostaju samo dve koje bi trebalo isprobati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted May 2, 2014 Crevo br 3 ide direkt iz tanka u anti pollution Imas jos creva 5, 11 i 12 ta tri creva se kace na racvu, na vakuum za gasenje auta i na overboost imas jos jedno crevo koje ide sa overboost na turbo tacno kacenje ovih creva 5 11 i 12 trenutno ne znam ali znacu oko 17h Quote Share this post Link to post Share on other sites
cobra11 1 Posted May 2, 2014 Da tako sam i aj video na fiatEPERU, ali dzaba kad ne pise 5, 11 i 12 ne pise kuda tacno idu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted May 2, 2014 javicu ti danas kad budem kod auta Quote Share this post Link to post Share on other sites
cobra11 1 Posted May 4, 2014 Evo ja danas popravio moj anti pollution i saznao kako koje crevo ide. Dakle meni je falilo crevo od onog razvodnika sa konektora pa do samog antipollutiona, meni je to islo direktno i bilo opacno stavljeno. Kaa se stavi naopacke celo vreme uvlaci fals vazduh, meni to bilo tako od kad sam kupio auto. Crevo oznaceno sa brojem 11 ide do vakum ventila za gasenje, 12 ide do overboost pa dalje do turbine a crevo pod brojem 5 ide od vakum pumpe do antipollutiona.Znaci u antipollutionu se razdeli vakum a do vakum ventila za gasenje (crevo 11) se ukljucuje automacki kada je potrebno pri gasenju, to je ono sa konektorom.Tesko pristupacan teren, jedva sam ga skinuo, a nazad jos gore jer onda treba i creva nakaciti. Ali popravljeno. Malo je otislo sa teme ali nisam nasao posebnu temu o antipollution.Inace i meni masan onaj vakum ventil i to posteno vec kaplje po celom menjacu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted July 21, 2014 Kod mene su bila izmesana creva br.12 i br.3 Br.12 iso na drugu rupu a ne na prvu kao na slici...e sad dal ima veze ne znam.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
sashicus 4 Posted July 26, 2014 Kod mene se bilo svuklo crevo ono dole sto se kaci na dno vakuum ventila, i bas je zadnjih par dana treslo prilikom gasenja, vratio sam ga i sad se gasi mirnije ali ne tako mirno kao kad ga ugasim kada prstom stisnem onu polugicu na vrhu ventila. Tada se gasi bas mirno i u kabini i u pod haubom. Da li tu ima nekog dihtovanja ili popravke, ili da kupujem nov ventil, ili da angazujem dejicu, kod njega nema stresanja :-) p.s. Poluga na ventilu radi, tj kad ugasim kljucem ona se povlaci na dole, ali po mom nestrucnom misljenju, tu fali neki vakuum ili neko dihtovanje da bo se rad zavrsio mirno. Heeelp! Quote Share this post Link to post Share on other sites