Joca 1 Posted August 25, 2010 Da li je moguce da kad se ohladi motor nakon paljenja istog cvakara oko minut kao stari dizelasi,ovo mi se desavalo i na moru naprimer posle celog dana na parkingu bez hladovine na +40,cim malo digne temperaturu nestane taj ostar zvuk.A kad je makar i malo zagrejan motor,bukvalno na 20 stepeni radi normalno tj mekan zvuk.u voznji je sve besprekorno.Pitam se kako li ce nazimu da cangrlja kad leti zakiva ovako(od marta je auto kod mene)u pitanju je marea 1.9 jtd Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted August 26, 2010 Zvuk hladnog i toplog jtd-a se razlikuje, ali ne mnogo. Kako leti tako i zimi. Ako je sve kako treba zimi razlika nije veća. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dadan78 0 Posted August 18, 2011 (edited) PozdravKao sto sam vec pisao bila su mi ispucala crijeva za dovod vazduha koja su zamjenjena ali mi je i dalje ostao zvuk nekog malataranja koji se cuje negdje iz motora, samo da napomen da motor radi normalno sa normalnim obrtajima i zvukom. Ovaj zvuk dolazi iz onih vazdusnih crijeva i najslicniji je zvuku nekog taraktora bup bup bup.kada smanjim dotok zraka u motor taj zvuk nestaje . da lineko moze da mi kaze sta bi moglo biti i sta bi mogao uradit ...Napomena: zvuk dolazi negdje iz motora i najboljese cuje u cijevima sa zrakom i povezan je sa obrtajima vise obrtaja vise bupova ...temperatura motora je normalna i nema vecih problema tokom voznje.. Edited August 18, 2011 by neshaoct spojena tema Quote Share this post Link to post Share on other sites
bogdan850 0 Posted November 5, 2012 (edited) Imam cudan zvuk ne znam cega dok je motor na leru,ne znam kako bih opisao taj zvuk,nesto kao blago zvizduckanje,ili tako nesto,manifestuje se samo dok je motor na leru,cim dodam malo gas ili krenem zvuk nestaje,imam ustisak da zvuk dolazi iz kontorlne table?ima li neko ideju sta bi moglo da bude?mada sutra cu kod majstora da vidim sta ce on da kaze Edited November 7, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted November 6, 2012 Vidi ti to ipak kod majstora,ali ipak je mozda kais od alternatora...on ume da zvizdi :whistle: A kada das gas ili u toku voznje moze da se ne cuje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bogdan850 0 Posted November 6, 2012 Videcu danas,pa cu javiti sta sam uradio... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bogdan850 0 Posted November 6, 2012 Problem resen,posle detaljnog osluskivanja motora kod majstora,crevo usisa pravi neku vrstu vibracije koja se prenosi u kabinu rezultirajuci takvim zvukom.samo smo ga malo pomerili u ucvrstili.sad je sve kao pre... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Joca 1 Posted March 22, 2013 Da li je moguce da kad se ohladi motor nakon paljenja istog cvakara oko minut kao stari dizelasi,ovo mi se desavalo i na moru naprimer posle celog dana na parkingu bez hladovine na +40,cim malo digne temperaturu nestane taj ostar zvuk.A kad je makar i malo zagrejan motor,bukvalno na 20 stepeni radi normalno tj mekan zvuk.u voznji je sve besprekorno.Pitam se kako li ce nazimu da cangrlja kad leti zakiva ovako(od marta je auto kod mene)u pitanju je marea 1.9 jtdResen problem.Zamenjen auto Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted March 22, 2013 Najbolje resenje Aj nek je srecno Quote Share this post Link to post Share on other sites
bobeksu 0 Posted August 21, 2013 (edited) obicno kada je topao motor i radi na leru zna kao da zavija nesto, ne radi kao dizel nego zavija pogotovo ako mu upalim svetla da li imate neku ideju sta bi moglo biti? Edited August 21, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted August 21, 2013 Vjerovatno alternator...tj njegova remenica...ja imam isti problem i skorije moram mjenjati remenicu alternatora sa kvacilom. Ta remenica treba u jednom smjeru da zaglavi a u drugom da se slobodno vrti...meni stoji zaglavljena u oba smjera pa pravi opterecenje i varira ler...sad za zujanje moguce da potice odatle...testiraj tako sto ces skinuti pk kais i ako ne bide varijacija lera onda problem trazi u nekoj od remenica pk kaisa...servo klima alternator remenica radilice...vidi kako se koja vrti i cuje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bobeksu 0 Posted August 21, 2013 alternator sam nosio na remont i majstor mi promeno remenicu a menjana mi i remenica radilice Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted August 21, 2013 Jesi probao kad skines pk kais da li se tako desava i cuje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bobeksu 0 Posted August 21, 2013 moracu to proveriti sutra mada ako se dobro secam imao sam jednom isti taj problemi kada sam sipao wurthov cleaner za dizne resio mi problem jedno vreme Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted August 21, 2013 Kad raskacis pk kais ako se bude culo moze biti zupcasti set ili nesto u motoru...onda otpises pk kais i pripadajuce remenice... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bobeksu 0 Posted August 22, 2013 bio sam danas kod majstora kaze da je regulator pritiska goriva, sta mislite o tome? Quote Share this post Link to post Share on other sites
igorstoja83 0 Posted August 22, 2013 Da li je moguce da kad se ohladi motor nakon paljenja istog cvakara oko minut kao stari dizelasi,ovo mi se desavalo i na moru naprimer posle celog dana na parkingu bez hladovine na +40,cim malo digne temperaturu nestane taj ostar zvuk.A kad je makar i malo zagrejan motor,bukvalno na 20 stepeni radi normalno tj mekan zvuk.u voznji je sve besprekorno.Pitam se kako li ce nazimu da cangrlja kad leti zakiva ovako(od marta je auto kod mene)u pitanju je marea 1.9 jtdImam isto to kao sto je navedeno iznad,ima li neko strucan da mi kaze o cemu je rec??Znaci kad je hladan kao da radi neravnomerno jedan minut i onda je sve ok. Fiat Brava 1.9 JTD Quote Share this post Link to post Share on other sites
bobeksu 0 Posted August 25, 2013 da ali mani varira ler i kad je vreo proturiras ga par puta onda radi normalno mozda minut i onda opet turira Quote Share this post Link to post Share on other sites
bobeksu 0 Posted August 26, 2013 (edited) izvadio sam regulator pritiska goriva i vidim da ga neko zaseko na vrhu tj tamo gde je filter da li to tako moze da radi? Edited August 26, 2013 by bobek Quote Share this post Link to post Share on other sites
igorstoja83 0 Posted September 13, 2013 (edited) Postovani forumasi primetio sam da mi auto dok je hladan ujutro radi neravnomerno tj nema ujednacen zvuk.Dok radi u pozadini se cuje neki cudan zvuk kao da blago zavija i tako minut dva dok ne sastavi i dok se ne zagreje i onda je sve ok.Da li je to normalno,a ako nije sta bi moglo da bude?Da napomenem da auto ide odlicno,skoro je dimio crno pa sam mu ocistio i zatvorio egr i resio dimljenje al ovo sa zvukom je ostalo.Molim za pomoc,hvala unapred. Edited September 14, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted September 13, 2013 Nije normalno da se tako cuje. Jesi skidao pk kais da vidis da nije neka od remenica/lezajeva u tom dijelu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
igorstoja83 0 Posted September 13, 2013 (edited) E da zaboravio sam i da kazem da mu je skoro radjen i veliki servis i da mu je pritom menjana remenica radilice stavljena nova posto je ova bila vec losa,a za lezajeve ne znam.Sta da radim u cemu moze biti problem?Posto se ja ne razumen pa da pitam jel moguce da radi na tri klipa dok ne sastavi?Hvala na odgovoru druze Edited September 13, 2013 by igorstoja83 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 795 Posted September 13, 2013 Da li obrtaji na leru, varijaju u opsegu od 800 do 950 obrtaja? Quote Share this post Link to post Share on other sites
igorstoja83 0 Posted September 13, 2013 Da druze,kad ga upalim obrtaji padnu sa 900 na 800 par sekundi i onda se vrate opet na 900 i tu stoje,mada sam cuo da je to kao normalno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 795 Posted September 13, 2013 Kod mene se variranje obrtaja javlja prilikom prvog pokretanja motora i traje sve dok ne počne da diže temperaturu. Dakle nakon 1-2 km (zavisi da li je leto ili zima) dolazi do variranja i to se javlja valjda zbog zatvorenog EGR ventila. U suštini, ne može da škodi, čak je to normalna pojava ako je zatvoren EGR ventil. Quote Share this post Link to post Share on other sites