Ticma 537 Posted January 4, 2015 Tuda se vraca voda do pumpe za vodu i verovatno ti curi zbog te male gumice koju vidis na slici. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted January 4, 2015 A gde li moze ova gumica da se naruci? Ako resim ovo da skidam al ne znam dal pipati posto pomalo pusta a cev je malte ne nepristupacna cak mislim da bi morao da skinem hladnjak za ulje a to je bas komplikovana procedura lomim se da naspem neki aditiv? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7730 Posted January 4, 2015 Pa ako bas hoces sipaj onaj tecni Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted January 4, 2015 Ne znam sta da ti kazem. Kod benzinaca je dosta pristupacnije. Vidi sa nekim da ti zameni to, ne bi ja nista sipao u sistem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted January 5, 2015 Nemam iskustva sa ovlascenim servisima mogu li ja da odem ponesem sliku i da tamo narucim ovaj deo uopste jel moguce doci do ovako sitnih delova? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 5, 2015 Svaki deo koji ima svoj kataloški broj može da se poruči.Koliko vidim, obeležena je na slici pod brojem 6, a onda u onoj tabeli pogledaj šta piše pod brojem 6, tj. kataloški broj. Ako ga ima, može da se poruči. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted January 6, 2015 Danas nasuo mnogo je komplikovano za skidanje pa cemo videti hoce li pomoci i ja sam protivnik aditiva al dzaba kad mora pola auta da se rasturi da se pridje do te cevi,a prodavac mi je rekao ovo kao i preventivno sipaju nije kao metali neki kao pre pa zacepi sve redom i sto treba i sto ne nego kao tecno je nema stete otkud znam primenio sam po uputstvu javljam za par dana dal je stalo jer je malo komplikovano kaplje samo kad je napolju mraz i kad stoji auto 2 dana. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7730 Posted January 6, 2015 Ako ga je zatvorlo onda ga je zatvorilo odmah. Meni je na jednom autu ona tecnost zatvorila rupu pozamasne velicine, nisam mogao da verujem svohim ocima Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted January 6, 2015 Sad sam gledo suvo ko barut samo ostale fleke gde je izlazilo e sad ipak javljam za dva dana jer meni kao sto sam gore pisao tek posle par dana pocne da kaplje nisam nasuo celi pocu mozda 70 % posto pise da je za 10 l . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted January 7, 2015 Sve suvo kao barut i kod termostat i kod cevi Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted January 17, 2015 (edited) Fiat Punto mk1 TD70 Od kada mi je pukao zupcasti kao sto vecina vas zna auto mi je negde tajanstveno preko noci gubio rashladnu tecnost "tada vodu" a sada antifriz. Tada je dosta gubio ii majstor je ustanovio da jedna selnica nije bila dobro stegnuta i tada je resio problem, ali od skoro je antifriz poceo ponovo da nestaje sve vise i vise ALI danas dok mi je auto radio u mestu oko 20 minuta da bi dopunio aku koji je vec pri kraju kada sam usao u kola da ugasim motor video sam da mi iz otvora za ventilaciji u centralnoj konzoli izbija jako isparenje iako je vent kabine iskljucen. Okrenem na hladno i dim nestane, vratim na toplo i dim poce da kulja ko da isparava voda a uz to mi je pod mnogo vlazan. U cemu je problem i da li je nesto ozbiljno? Edited January 19, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted January 17, 2015 Ako ti je pod vlazan ko sto kazes, kazance za grejanje, tj hladnjak unutra je propisao. Pogledaj creva sto ulaze u kabinu, da nije tu negde vlazno, pa da kaplje na vruc motor.i da uvlaci unutra. Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted January 17, 2015 Gledao sam oko creva sto ulazi i nigde ne pusta, suvo ko barut. A ako je prslo kazance kao sto kazes jel komplikovano zameniti ga? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted January 17, 2015 Ima posla, nije da nema, kad pipnes pod tj tecnost tu, jel masno, kakvo je, ima li miris, verovatno je antifriz. Sto bi reko kolega ovde na forumu, antifriz je sladak. Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted January 17, 2015 Prvo kad mi je pio vlazan pod mislio sam da je ostalo malo snega u kolima pa se otopio ali posle nekoliko dana sam ga komplet usisao i lepo ocistio kad ujutru prc, pod opet vlazan. Deluje kao antifriz i mirise kao antifriz. A uz to mi nenormalno magle stakla kad je ukljuceno da greje a kad hladi onda ne magli Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted January 17, 2015 On je zahebao stvari, mislim na kazance. Ne znam da li da probas ono tecno sredstvo za zaptivanje hladnjaka, ako ne, ne gine ti da kupujes drugo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted January 17, 2015 Uf, ja mislim da samo kazance nije mnogo skupo ali treba doci do njega. Treba skinuti svu plastiku spreda i svu instalaciju. A gde ima to sretstvo da se kupi da probam sa njim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted January 17, 2015 (edited) Oko skidanja ima poodosta peripetije, rasturanje dela table, instalacije... vidi po radnjama autodelova, da li ima, moguce i na pumpama da ima, ali trazi u tecnom stanju, ne prah, i uzmi nesto kvalitetnije, wurth, liqui moly... evo ti klip pa baci pogled LIQUI MOLY Radiator Sealant: , jes da je ovde za hladnjak, ali pusti grejanje da vrti vodu, tj da kruzi i mozda pomogne, meni je pre dosta god na prethodnom autu pomoglo. Ne mog postavim link nesto, ali kucaj na youtube Liqui Moly radiator i ce ti izadje brdo klipova Edited January 17, 2015 by Buca_Tipo Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted January 17, 2015 Kupio bih ovo samo ne znam dal je za duze staze. Sad sam gledao ovaj video na you tube-u i ne deluje mi lose. Koja je cena ovog proizvoda? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted January 17, 2015 Prosle zime smo burazerov hladnjak na audiju krpili nekim ruskim proizvodom, zuta bocica, oko 450din je placena, pomogla je, zakrpila stare rupe. Bio jr zadovoljan, nije gubio tecnost, a za ove markirane wurth, liqui moly sigurno su do 1000din, raspitaj se i koja je cena hladnjaka stavi na papir, vidi sta se isplati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted January 17, 2015 Hm, prvo bi probao sa ovim proizvodom jer ko zna gde jos izlazi ali je verovatno da je samo na kazancetu pa ako ne uspe onda novo kazance i skidanje enterijera . Valjda kazance nije vise od 50 evra. Isplati li se polovno sa nekog stranca? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20011 Posted January 19, 2015 Meni je na bivsem golfu nov taj mali hladnjak za grejanje kabine posle godinu dana propisao. Posle toga sam stavio neki polovan sa otpada i dan danas radi, greje i ne pusta vodu nigde. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dragomix 0 Posted November 11, 2015 Kad upalim auto i dam mu gas, cuju se neki mehurici iznutra, spolja nista. Poceo da gubi tecnost ko lud posle zamene antifriza, mislim da je bila cista voda do tad u njemu, skoro sam uzeo auto. Dal da mislim da je ono najgore (dihtung glave) ili da mislim da je nesto manje ozbiljno sto nema veze sa motorom? Tipa hladnjak za grejanje kabine? Dakle, kad upalim auto i dodam gas, cujm mehurice, bukvalno, koji dolaze sa suvozaceve strane. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla83 1 Posted November 12, 2015 dragomix Nije ti lepo ozracen sistem, imas vazduha u sistemu i zbog toga se cuju kao zuborenje vode, skokni do majstora da ti lepo ozraci sistem Quote Share this post Link to post Share on other sites
dragomix 0 Posted November 12, 2015 Majstor pitao da li radi grejanje, ja odgovorio potvrdno, on samo sve je u redu i ode. Moram menjam majstora. Inace, resio sam problem tako sto kad palim auto prebacim na hladno na grejacu. Izgleda je zuborila voda u tom drugom hladnjaku. Provericu malo jos, ali mislim da je to to. Quote Share this post Link to post Share on other sites