Jump to content
FAS Goran
ivy

Fiat Punto mk.1 & mk.2 - gubi vodu / vlažan pod (patos)

Recommended Posts

Tuda se vraca voda do pumpe za vodu i verovatno ti curi zbog te male gumice koju vidis na slici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A gde li moze ova gumica da se naruci? Ako resim ovo da skidam al ne znam dal pipati posto pomalo pusta a cev je malte ne nepristupacna cak mislim da bi morao da skinem hladnjak za ulje a to je bas komplikovana procedura lomim se da naspem neki aditiv?  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam sta da ti kazem. Kod benzinaca je dosta pristupacnije. Vidi sa nekim da ti zameni to, ne bi ja nista sipao u sistem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemam iskustva sa ovlascenim servisima mogu li ja da odem ponesem sliku i da tamo narucim ovaj deo uopste jel moguce doci do ovako sitnih delova?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaki deo koji ima svoj kataloški broj može da se poruči.

Koliko vidim, obeležena je na slici pod brojem 6, a onda u onoj tabeli pogledaj šta piše pod brojem 6, tj. kataloški broj. Ako ga ima, može da se poruči.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas nasuo 

mnogo je komplikovano za skidanje pa cemo videti hoce li pomoci i ja sam protivnik aditiva al dzaba kad mora pola auta da se rasturi da se pridje do te cevi,a prodavac mi je rekao ovo kao i preventivno sipaju nije kao metali neki kao pre pa zacepi sve redom i sto treba i sto ne nego kao tecno je nema stete otkud znam primenio sam po uputstvu javljam za par dana dal je stalo jer je malo komplikovano kaplje samo kad je napolju mraz i kad stoji auto 2 dana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ga je zatvorlo onda ga je zatvorilo odmah. Meni je na jednom autu ona tecnost zatvorila rupu pozamasne velicine, nisam mogao da verujem svohim ocima :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad sam gledo suvo ko barut samo ostale fleke gde je izlazilo e sad ipak javljam za dva dana jer meni kao sto sam gore pisao tek posle par dana pocne da kaplje nisam nasuo celi pocu mozda 70 % posto pise da je za 10 l .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat Punto mk1 TD70

 

Od kada mi je pukao zupcasti kao sto vecina vas zna auto mi je negde tajanstveno preko noci gubio rashladnu tecnost "tada vodu" a sada antifriz. Tada je dosta gubio ii majstor je ustanovio da jedna selnica nije bila dobro stegnuta i tada je resio problem, ali od skoro je antifriz poceo ponovo da nestaje sve vise i vise ALI danas dok mi je auto radio u mestu oko 20 minuta da bi dopunio aku koji je vec pri kraju kada sam usao u kola da ugasim motor video sam da mi iz otvora za ventilaciji u centralnoj konzoli izbija jako isparenje iako je vent kabine iskljucen. Okrenem na hladno i dim nestane, vratim na toplo i dim poce da kulja ko da isparava voda a uz to mi je pod mnogo vlazan. U cemu je problem i da li je nesto ozbiljno?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ti je pod vlazan ko sto kazes, kazance za grejanje, tj hladnjak unutra je propisao. Pogledaj creva sto ulaze u kabinu, da nije tu negde vlazno, pa da kaplje na vruc motor.i da uvlaci unutra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledao sam oko creva sto ulazi i nigde ne pusta, suvo ko barut. A ako je prslo kazance kao sto kazes jel komplikovano zameniti ga?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima posla, nije da nema, kad pipnes pod tj tecnost tu, jel masno, kakvo je, ima li miris, verovatno je antifriz. Sto bi reko kolega ovde na forumu, antifriz je sladak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvo kad mi je pio vlazan pod mislio sam da je ostalo malo snega u kolima pa se otopio ali posle nekoliko dana sam ga komplet usisao i lepo ocistio kad ujutru prc, pod opet vlazan. Deluje kao antifriz i mirise kao antifriz. A uz to mi nenormalno magle stakla kad je ukljuceno da greje a kad hladi onda ne magli

Share this post


Link to post
Share on other sites

On je zahebao stvari, mislim na kazance. Ne znam da li da probas ono tecno sredstvo za zaptivanje hladnjaka, ako ne, ne gine ti da kupujes drugo... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uf, ja mislim da samo kazance nije mnogo skupo ali treba doci do njega. Treba skinuti svu plastiku spreda i svu instalaciju. A gde ima to sretstvo da se kupi da probam sa njim?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oko skidanja ima poodosta peripetije, rasturanje dela table, instalacije... vidi po radnjama autodelova, da li ima, moguce i na pumpama da ima, ali trazi u tecnom stanju, ne prah, i uzmi nesto kvalitetnije, wurth, liqui moly... evo ti klip pa baci pogled LIQUI MOLY Radiator Sealant: , jes da je ovde za hladnjak, ali pusti grejanje da vrti vodu, tj da kruzi i mozda pomogne, meni je pre dosta god na prethodnom autu pomoglo. Ne mog postavim link nesto, ali kucaj na youtube Liqui Moly radiator i ce ti izadje brdo klipova

Edited by Buca_Tipo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupio bih ovo samo ne znam dal je za duze staze. Sad sam gledao ovaj video na you tube-u i ne deluje mi lose. Koja je cena ovog proizvoda?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prosle zime smo burazerov hladnjak na audiju krpili nekim ruskim proizvodom, zuta bocica, oko 450din je placena, pomogla je, zakrpila stare rupe. Bio jr zadovoljan, nije gubio tecnost, a za ove markirane wurth, liqui moly sigurno su do 1000din, raspitaj se i koja je cena hladnjaka stavi na papir, vidi sta se isplati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm, prvo bi probao sa ovim proizvodom jer ko zna gde jos izlazi ali je verovatno da je samo na kazancetu pa ako ne uspe onda novo kazance i skidanje enterijera . Valjda kazance nije vise od 50 evra. Isplati li se polovno sa nekog stranca?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je na bivsem golfu nov taj mali hladnjak za grejanje kabine posle godinu dana propisao. Posle toga sam stavio neki polovan sa otpada i dan danas radi, greje i ne pusta vodu nigde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad upalim auto i dam mu gas, cuju se neki mehurici iznutra, spolja nista. Poceo da gubi tecnost ko lud posle zamene antifriza, mislim da je bila cista voda do tad u njemu, skoro sam uzeo auto. Dal da mislim da je ono najgore (dihtung glave) ili da mislim da je nesto manje ozbiljno sto nema veze sa motorom? Tipa hladnjak za grejanje kabine?

 

Dakle, kad upalim auto i dodam gas, cujm mehurice, bukvalno, koji dolaze sa suvozaceve strane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dragomix

 

Nije ti lepo ozracen sistem, imas vazduha u sistemu i zbog toga se cuju kao zuborenje vode, skokni do majstora da ti lepo ozraci sistem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Majstor pitao da li radi grejanje, ja odgovorio potvrdno, on samo sve je u redu i ode. Moram menjam majstora.

 

Inace, resio sam problem tako sto kad palim auto prebacim na hladno na grejacu. Izgleda je zuborila voda u tom drugom hladnjaku. Provericu malo jos, ali mislim da je to to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...