Jump to content
FAS Euroauto Goran
ivy

Fiat Punto mk.1 & mk.2 - gubi vodu / vlažan pod (patos)

Recommended Posts

Molim Vas treba mi pomoc.Prije par dana primjetila sam da mi odnekud curi voda,pogledala sam ispod haube i vidjela da mi fali vode u hladnjaku,nadospem malo i primjetim da mi kapa voda tacno na sredini auta,odvucem kod majstora,medjutim,kad sam dosla gore bilo je sve suhoi rekao mi je da je moguce da je samo iscurio visak vode,odem na posao i opet aj da provjerim vodu kad ono spalo skroz ispod minimuma.Opet odem kod majstorai covek pregleda svaki spoj,ventil i opet sve suho,a meni konstantno ako auto miruje nekih 10 sati voda nestane,u čemu je problem.prije par dana smo isli na more i morali smo samo jedanput nadosuti vodu a inace sve je proslo kako treba.molim vas neka me neko posavjetuje jer ne bi volila da mi se desi nesto gore od ovoga ako ovo ovako nastavi.poz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li ti se (pre nego što su počeli ovi problemi) pregrejao motor?

Kako se sada ponaša temperatura motora, tj. da li ima nekih problema sa tim? Pretpostavljam da nemaš problema sa temp. jer si išla i na more...al' da proverim... :thumbup:

Proverena su creva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovatno je neko crevo negde malo busno, meni je pre par dana curila voda - rupica na crevu je bila bukvalno debljine dlake...

Mislim da creva treba malo bolje pregledati...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li ti se (pre nego što su počeli ovi problemi) pregrejao motor?

Kako se sada ponaša temperatura motora, tj. da li ima nekih problema sa tim? Pretpostavljam da nemaš problema sa temp. jer si išla i na more...al' da proverim... :thumbup:

Proverena su creva?

Nije se pregrijavao motor,al mehanicar je pregledao sve i kaze de je sve suho(doduse on je to gledao dok je bilo upaljeno auto)nema nigdje znaka da igdje kapa,prepipao je sve spojeve crijeva i nije nasao nista.je li moguce da je to samo visak vode jer ja kad moram dosuti to nije ni 1 casa(2dl)kod mene na autu nema termometra nego se samo upali lampica(odredjena) ako nesto nije uredu(za sada se nista nije palilo)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih pokušao da vidim kad se napravi barica od njenog epicentra na gore odakle kaplje. Negde mora da se formira kap. Ne znam gde na Puntu stoji pumpa za vodu ali sam čuo za jedan slučaj kod nove Dacie dizela da je gubila vodu na njoj. Da su creva u pitanju nema logike da prestane curenje kad se auto zagreje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne lici mi da je glava jer se onda ne bi stvarala bara ispod. Ja bih rekao da je vodena pumpa. Mozda ima neki trip da kada se zagreje zaptije dobro, a kada se ohladi da krene da curka. Inace, ako curi na crevu nema sanse da u voznji ne curi, tada bi bas trebalo da na nekom crevu curi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj da ne dosipas tih 2dl i ako auto dalje ne trosi vodu, onda je to verovatno visak tecnosti koji se prelije po prvom zagrevanju.

Ponekad nije dovoljno da auto radi na leru da bi se videlo gde curi. Desava se da auto gubi tecnost ali u voznji kad je pritisak u rashladnom sistemu veci zbog vecih obrtaja motora. Moze da bude bilo gde ali se najlakse vidi ako je u motoru plavi antifriz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Popravljeno, nije nista strasno. Ipak je pukao hladnjak ali majstor je samo zakrpio nije bilo potrebe za novim.Morao je dobro zagrijati auto i onda ga je ugasio i cekao,nakon pola sata pocelo je da kapa i tako je nasao kvar.

Hvala vam svima na pomoci i dobrim savjetima :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ne bih otvarao novu temu, pisacu ovde posto je slican problem, isti motor. Naime skoro sam imao izletanje sa puta, i podigao mi je temperaturu zbog toga sto sam razbio hladnjak. Da ne duzim, zamenjen je hladnjak, stavljen nov, sve lepo vraceno na mesto itd. Motor radi ok, nema "slina" ni na cepu od motora ni na cepu od posude sa vodom. E sad...Stvar je u tome sto se nivo vode spusti na otprilike 1/3 kada je motor hladan, a posle otprilike nekih 10 minuta rada na leru, voda se vrati na max tj na onoliko koliko je i sipano kada je menjan ceo antifriz nakon lupanja hladnjaka. Da li je to normalna situacija ili jok? Jel se desavala nekome slicna situacija. Pozz

Edited by Marko Vasic

Share this post


Link to post
Share on other sites

to je ok.a evo slicice zamene pumpe za vodu na 1.9D cisto da obogatimo temu

02032011156.jpg

02032011157.jpg 02032011158.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uh prepade me Miki, mislio sam da su te slike znacile da mora da se menja pumpa za vodu. Praticu jos par dana da vidim da li ce da nestaje vode iz sistema.

Hvala ti na odgovoru.

Pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste to je potpuno normalno....voda se ,kao i sva druga tela, siri na temperaturi i samim tim zauzme vecu zapreminu. Posle zamene hladnjaka sigurno je negde malo ostalo vazduha a vi ste sipali na max....posle par ciklusa zagrevanja je isterao to i voda je malo pala i ostavila veci vazdusni prostor u cantri koji omogucuje da se voda vise rasiri. Ako ti je bas stalo kad je dibidus ladan dolij do maximuma i posle u voznji nece oscilovati toliko..

Share this post


Link to post
Share on other sites

...naspem pun hladnjak odem do aerodroma i on svukao izmedju minimuma i dna. To je rapidno trosenje vode! Gledao sam ispod kola nigde ne kapa na put. Mislim da bi tako znacajan gubitak morao biti vidljiv. Idem kod pravog majstora za koji dan al me bas interesuju predvidjanja!!! Isao sam kod jednog majstora i on mi je rekao da je verovatno pumpa za vodu posto sam ja sumnjao na dihtung on mi rece nije dihtung sigurno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pogledaj sva creva i selne. Mozda je popustilo, pa tu kaplje ili isparava.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Temperatura je ok dok se koliko toliko krecem... Zna da krene da dize ako upadnem u guzvu na gazeli. Al uglavnom stoji zakovana.... Uhh sta znaci "pukla glava"? jel se onda cela glava menja? Nema nista da se obrusi zakrpi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sredio sve... Bila otisla glava.. Sve ukupno 24700din.. Junacka cena al moralo se. Samo mi je poceo sad da se gasi na semaforima sto nije ranije al odlucio sam da je dan lep da je leto stiglo da su devojke skratile suknje i tako to... Ili vako ili u lazu lazarevic

Share this post


Link to post
Share on other sites

e ovako,vec duze vreme imam problem-auto mi nekako ,,gubi" vodu, ustvari voda curi ali nikako da provalim sta je,a i majstor to nije znao.

Auto kada je u pokretu, tj. kad radi drzi isti nivo vode, ali kada ga parkiram i ugasim - pogladam ispod auta ima velika bara, iza po putu kojim sam se kretao nema nista,a kada se sve to osusi nema znakova ponovnog curanja.

Rezime:punto 1.2 2002 ,,gubi" vodu, a voda se vidi ispod auta samo u trenutku kada gasim auto!

Molim vas,ako neko zna o cemu je rec da mi pomogne.

P.S.Punto dize temperaturu ali samo kad npr vozim, stanem da uplatim kredit i ugasim ga na 2 minuta, upalim ga i temp skoci naglo, pogledam ispod ogromna bara.

Mozda je malo opsirno, ali ne znam kako drugacije da objasnim

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

druze provjeri spoj crijeva za vodu sa metalnim dijelom koje ulazi u motor gledano sa prednje strane to crijevo dodje ispod katalizatora e na to crijevo obrati paznju otjeraj majstoru nek ti pogleda tu oce kapat kad auto ne radi kad nema pritiska nadam se da ces me shvatit na koje crijvo ti govorim il ako ima koji majstor ovde na forumu nek kaze kako se tacno zeove ovo crijevo e i javi sta je bilo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni kad auto stoji ne pusta vodu,vec kad upalim,ali naglo ispusti vodu da ga ugasim!?Jutros sam pregledao sva creva i nista-suva ko barut.A,konkretno,mokar je onaj stubic gde se sipa voda,gde pise min/max,i sve oko njega 10 centimetara u precniku...!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ništa ti ne preostaje nego da ispratis taj predeo oko ulivanja tečnosti u sistem, naravno od momenta paljenja, dizanja temp. pa sve do gasenja motora

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav drustvo,kod mene je slican problem bio..1.2 16v puntac 80ks,bio mi crkao termostat,posle zamene primetio sam da posle voznje kada ostavim auto ili ga parkiram ispod ostaje fleka(napominjem kad je motor vruc)cim malo odstoji npr, posle 20-25min pocinje da se vidi fleka!dignem haubu i gledam...u toku rada motora,tacno na zaptivacu od termostata videlo se kako rosi,kaplje voda,kap po kap,ako malo omasi kapljica i padne na blok motora u momentu se susi,a ako ide pravim putem kapljica ide niz neki lim i pravi fleku....napominjem nisam imao nikad problema sa variranjem nivoa rashladne tecnosti niti sa pregrevanjem,ali sam tako gubio vodu!ali i sam zaptivac kada je bio nov pre ugradnje,je bio kilav i neki kao da je od flis papira!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...