Jump to content
FAS Goran
ivy

Fiat Punto mk.1 & mk.2 - gubi vodu / vlažan pod (patos)

Recommended Posts

Evo probao sam to sa crevima i nisu tvrda.Naveo sa u predhodnim porukama da mi voda izlazi iz auspuha a ranije je nije bilo a poceo sam da dolivam vodu.U karteru ulje na normali,nema ona bela skrama na cepu,nisu creva tvrda a to su simptomi da je dihtung otisao.Moracu kod majstora da mi izmeri kompresiju na cilindrima pa ako neki odstupa puno onda mora da je dihtung otisao.

Ta voda iz auspuha ti je kondenzacija, sva kola je imaju. Pre bi motor imao havariju nego da istera vodu na auspuh. Poslušaj ljude i cepaj.

Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da je jedna svecica i celo klipa na tom cilindru kao isprano, dok je na ostalim normalne boje, ukazuje jasno na to na sta ukazuje...:)

Svaki majstor, ma kakav bio to treba da vidi, da ne pisemo u prazno.

Tu svecicu si mogao da slikas i ovde neko odmah da ti kaze sta je i kako.

Creva ne moraju da budu naduvena do deformacije i da izgledaju kao da ce eksplodirati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo danas skidao svecice da proverim ima li razlike na celu klipa.Skinuo sve cetiri svecice i ustanovio da na drugom cilindru slevo na desno celo klipa vlazno a ostala tri suva ko barut. Nije isprano nego je mokro i ima crne cadji na njemu. A ta svecica sto se nalazi na tom cilindru je sive boje a ostale su krem boje.Izvadio sam merac od ulja a na meracu kao da mi je voda pomesana sa uljem.Ovako bi opisao-ulje je na meracu onako krem mutne boje i kao da ima poneku sivu kapljicu mislim da je voda.Kolicina ulja na meracu u normali. Nadam se da ste me razumeli.Bio sam kod jednog majstora i on misli da je dihtung probio pa cemo verovatno od ponedeljka da izmerimo kompresiju u cilindrima pa ako bude bilo otstupanja na nekom cilindru skidamo glavu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako si opisao ja bi zakljucio da je nazalost probio dihtung :( Nije puno skupo nemoj da te bar to sekira.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Creva ne moraju da budu naduvena do deformacije i da izgledaju kao da ce eksplodirati.

Da me buduci citaoci teme ne shvate pogresno-ako je dihtung glave pukao tako da postoji veza-otvor između nekog od cilindara i prostora gde prolazi voda, ne mora doci do deformacije creva i da izgledaju kao da ce eksplodirati, ali je itekako osetna razlika u tvrdoći creva između ovakvog i ispravnog auta.

Njemu sad ispade da mesa sve-gasove u vodu, vodu u ulje.... Pravac majstor-ja to ne bih vozikao tako.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sve je moguce... pravac majstor da ne zahebes to malo ispravnih delova sto ti ostalo....

i to ne da vozis od majstora nego da slepas auto do tamo... jeftinije ce ti bude popravka...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemojte da plasite coveka nije to toliko strasno, ja sam tek posle 10000 provalio da je otisao dihtung glave posto je veoma malo bio stradao, tek kad je jedva verglao zbog kolicine vode u cilindru onda sam rasturio motor :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niko ga ne plasi. Ali i tih 10.000 se cas okrene na satu. Ako se auto vozi iskljucivo o gradu, nikakav problem. Kad ne budem vise mogao da se vozi i stane, do prvog servisa i ok.

Ali, ako se auto cesto vozi van grada, odlazi njime u inostranstvo, sasvim je suludo tako voziti, a da pri tome ni jedan majstor auto nije ni video, a kamo li utvrdio sta mu je tacno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo kasnim, ali...kao što su ljudi već rekli, zaboravi vodu na auspuhu u celoj priči jer nije moguće da voda prođe ''kroz motor'', sagorevanje i stigne na auspuh u istom agregatnom stanju, tj. i dalje kao tečnost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da stigne u istom stanju, kao tecnost, ne moze. Ali, moze da se u zadnjem loncu kondenzuje i eto je opet u tecnom stanju, to moze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da li je to Nenad Jankovic (ako jeste nabijem te na .I. ) :) moze da se kondenzuje i to pogotovu ako ga parkiras na nekoj zelenoj povrsini tako da voda nije merodavna ali kad je malo hladnije ostavljaces oblak vodene pare iza sebe ako je glava u pitanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gomilu pare ostavlaju i potpuno ispravni motori, cim je vlaznost vazduha velika. Tako da nisam siguran da je to bas merodavno.

Merodavnije ispadne da ako ostavlja oblak pare, i/ili izbacuje kondenz po suvom i toplom vremenu, da je to usled trosenja rashladne tecnosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najmerodavnije kompenzacioni sud i šipka za merenje nivoa ulja. Ako iz prvog prebacuje u drugi samo gedore. Ako nestaje iz prvog (a ne curi spolja) isto gedore, a ako nestaje iz drugog samo dolivaj dok ne počne da preteruje i postane skupo. Dotle teraj

Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da stigne u istom stanju, kao tecnost, ne moze. Ali, moze da se u zadnjem loncu kondenzuje i eto je opet u tecnom stanju, to moze.

Ne može ni to, isparila je trenutno ukoliko je došla do cilindara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda nisam jasno napisao... Idemo ovako: voda udje u cilindar. Trenutno prelazi u gasovito stanje(paru). Kao para prolazi izduv i na kraju izduva( zadnji lonac) se ponovo kondenzuje i prelazi u tecno stanje, usled hladjenja i pada temperature.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepo rece @ivan.ik i stvarno nema sta vise da se duzi o tome.

Sto se Matica tice:

@matic-jel te to Velja tako naucio??? :)))

@admin - banujte ovog decka, jako je neozbiljan :)))

Eh da je Velja gde bi mi kraj bio :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izvinjavam se sto kasnim sa nastavkom mog problema.Evo stigao sam pre sat vremena od majstora.Merili smo kompresiju na cilindrima i kompresija je 12 na sva cetiri cilindra.Kaze majstor jos malo pa ko iz fabrike. Auto presao 175000 km. Resili smo da neskidamo glavu jer kao sto kaze kompresija je ok.U sistemu za hladjenje mi je bila cista voda,objasnjenje je jednostavno dolivam vodu vec mesec i vise dana.Sipali smo cist antifriz pa cemo da vidimo da lice trositi.On kaze da je tacka kljucanja vode 100 stepeni a na antifriza izmedju 110 i 120 stepeni tako da postoji mogucnost da je voda isparavala i zato je vremenom nestajala. Voda na auspuhu je verovatno od kondenza koji se stvara na kratkim relacijama koje ja i prelazim.Kaze da ga malo provozam zesce i na duze staze pa ce ta voda iz lonca nestati. A za mokro celo klipa kaze da postoji mogucnost da dizna na tom cilindru neradi pravilno i da vise goriva ulazi u cilindar i neuspava da sagori.Rekao je kao i vi da voda ulazi treba da bude cistije ili oprano celo klipa a ne crno i mokro. Moj motor je multipoint,ima cetiri dizne.To je otprilike to.Videcu sta ce se dalje desavati.Hvala vam momci na pomoci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...