dragomix 0 Posted December 13, 2015 Ne znam gde da pitam ovo, pa aj ovde jer imam cudan "problem". Naime, primetio sam da je auto u poslednje vreme poceo da ostavlja mrljice kad stanem negde. Stavio kartonce ispod auta da vidim sta curi i neko jutro karton potpuno mokar, neko nema kapi na njemu. Pomno pratim sve tecnosti, rashladnu, kocionu, ulje motora... sve zakovano i ne trosi se nista od ovoga, a i primetio bih da je neko ulje zbog masnoce. Grejanje u kabini odlicno, ko da upalim furunce kad auto dostigne radnu temperaturu. Ne pregreva se i radnu temperaturu dostize i po ovako hladnom vremenu za nekih 2-3 kilometra. E sad pitanje je, da li je moguce da se negde kondenzuje vlaga i da mi to ostavlja mrlje? Magla je skoro svaki dan... Da li je moguce busan kanister za tecnost od prozora posto bas tu negde ostavlja mrljice, a ne znam kako to da proverim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
rakisvu 0 Posted July 29, 2016 (edited) Cao svima, ja sam nov. Pre par dana kupio sam Punta 2003 god. I primetio sam da auto jako trosi vodu tj. mesavinu. Ako je tecnost recimo na liniji maksimuma za par kilometara ce biti negde daleko ispod minimuma. E sad majstor mi je rekao da ce ona negde ispod stati da se nece dalje smanjivati i da to ne smeta? Nisam primetio da bilo gde curi, auto odlicno vuce, grejanje radi odlicno, takodje dihtung je koliko mi se cini menjan relativno skoro vidi se po njemu. Jedino sto sam primetio malo pre da se na onom poklopcu od one posude gde se sipa antifriz cuje kao da on odpusta pritisak, predpostavljam da je to normalno, ali da li je normalno da toliko odpusti i to takvom brzinom? Edited July 30, 2016 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
snebojsa 56 Posted July 30, 2016 Ja bih na tvom mestu nalio izmedju min i max, pustio auto da radi na leru i pratio situaciju. Ako toliko mnogo gubi vodu morao bi da primetis gde. Sto se tice toga da se nece vise smanjivati nivo kad dodje ispod minimuma ponekad ima smisla. Pritisak u sistemu za hladjenje kada je auto na radnoj temperaturi je mislim oko 0.9 bara. Sto ima manje vode u sistemu taj pritisak je manji. Ako postoji negde rupica (recimo na hladnjaku) ili labav spoj creva, tu ce pod pritiskom izlaziti dok ne izadje toliko da se pritisak smanji i onda ce prestati. To naravno ne treba ostavljati tako nego sanirati sto pre. Mozda ti ne valja taj poklopac posude gde sipas antifriz, kazes da tu cujes da ispusta. On treba da ispusta visak kada pritisak predje odredjenu granicu, recimo kad se sipa preko max ili kad je probio dihtung pa nabija pritisak. Mozda mu je oslabio taj feder pa ispusta i kad je pritisak manji, u granicama normale, ko zna. Ako imas kljuc za svecice ne bi bilo lose da ih proveris jednu po jednu. Ako imaju normalnu svetlo braon, kremkastu boju onda je ok, a ako je neka isprana, cista, znaci da je probio dihtung, svejedno sto mislis da je skoro menjan. Za grejanje ces znati da li dobro radi tek kad spoljasnja temperatura bude dosta manja nego sto je sada, trenutno je dosta toplo pa ti to nije realno stanje. Ako nista ne uspes onda promenis majstora, mozda ce taj drugi imati neko resenje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 30, 2016 16 hours ago, rakisvu said: Jedino sto sam primetio malo pre da se na onom poklopcu od one posude gde se sipa antifriz cuje kao da on odpusta pritisak, predpostavljam da je to normalno, To je ok, čitav sistem je pod pritiskom kako bi se na taj način dodatno podigla temperatura ključanja tečnosti. Pogledaj sada, nakon spajanja tema, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rakisvu 0 Posted August 1, 2016 Hvala na zaista brzim odgovorima, skidao sam vazdusni filter i kad sam video gde su svecice i na netu kako se skidaju odustao sam od tog poduhvata Tecnost je zaista stala tamo negde dole ispod minimuma i sad ne pada i ne trosi vise, temperatura mu je uvek na pola cak sam ga danas namerno vozio na uzbrdicu i nije podigao ni makac. Tako da necu da diram ali mi i dalje nije bas najjasnije zasto je ispod onog sto je fabrika propisala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nenad1981 4 Posted December 8, 2016 (edited) Evo i ja da se priključim malo temi. U pitanju je novi Bravo 1,6 16V, počeo je da gubi rashladnu tečnost na usisnoj grani sa donje strane (kako mi je majistor rekao to im je mana) Uglavnom, stavljena druga polovna, plaćena 120e (sa sve map senzorom) Evo i mesta gde je probilo Molim admin-e da ako je potrebno prebace post u odgovarajuću temu Stilo/Bravo Edited December 8, 2016 by nenad1981 Quote Share this post Link to post Share on other sites
fast_1107 1 Posted November 26, 2017 Pocelo je prije par mjeseci.Kad upalim auto cuje se klokotanje vode u kabini prvih par minuta dok se ne zagrije.Pogledao sam posudu antifriz je bio na minimumu.Prije par dana sam dosu antifriza i ozracio .Danas pogledam ponovo antifriz na minimumu.Nisam primjetio da je nesto mokro u kabini.Zabrinut sam da nije dihtung glave iako je motor radjen prije 30 hiljada Quote Share this post Link to post Share on other sites
STARVIN MARVIN 9 Posted November 26, 2017 Pregledaj sva creva i hladnjak pusti ga da radi na leru dok ne propusti termostat a onda kreni redom sa nekom lampicom da trazis. 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
fast_1107 1 Posted November 26, 2017 Pregledo upravo sva crijeva nigdje ne pusta.Ali zato sam slomio plasticni šaraf na crijevu za ozracivanje.Tek sam sad jebo ježa u ledja a to boli Quote Share this post Link to post Share on other sites
STARVIN MARVIN 9 Posted November 28, 2017 Nisi,nadji obican sraf sa istim navojem aonaj koji je.slomljen razbusi i ureznicom procisti stari navoj. On 11/26/2017 at 2:32 PM, fast_1107 said: Pregledo upravo sva crijeva nigdje ne pusta.Ali zato sam slomio plasticni šaraf na crijevu za ozracivanje.Tek sam sad jebo ježa u ledja a to boli Posalji sliku molim te! 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
fast_1107 1 Posted November 29, 2017 (edited) hvala prijatelju.Rijeseno sve.Sto se tice gubitka antifriza.Nije nigdje curio vec je strado dihtung motora koji je zamjenjen prije 30 hiljada.Et toliko o majstorima.Dihtung je bio zaljepljen silikonom.Šaraf sam rijesio tako kao sto si rekao zavrnuo drugi ali posto se motor radio zamjenili su mi komplet tu racvu,sistem sa nekog drugog auta Edited November 29, 2017 by fast_1107 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lazanski 0 Posted February 3, 2019 Drugari, punto 1.2 8v, gubi antifriz. Ali nije mi jasno gde, lepo greje, na cepu od ulja nema nista, ne dize temperaru. Desava se sa nedelju dana ne izgubi uopste a nekad i posle jedne voznje padne ispod minimuma. Da li znate gde moze da gubi? Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
kreator 287 Posted February 3, 2019 (edited) Parkiraš da na ravnu čistu površinu..Naravno da bude zagrejan motor otvoren temostat.Ostaviš ga da malo radi .Posle pomeriš auto i videćeš ako ima tečnosti..Ukoliko ne pušta na malom hadnjaku u kabini.. Edited February 3, 2019 by kreator 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lazanski 0 Posted February 3, 2019 Hvala, probam pa javljam. Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted February 3, 2019 Skini poklopac zupcastog kajsa pa pogledaj da ne pusta na pumpi za vodu. Moze da bude mala kolicina tecnosti koja u dodiru sa vrucim motorom ispari, osusi se, pa zato nemas barice. Udji u janal i glefaj lepo po bloku motora, oko dihtunga glave, svako crevo i selnu gde vidis detaljno pregledaj. 1.2 hoce da procuri i na samom dihtungu glave i to na spolja, ne u motoru samo posto ima i to obicaj 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 439 Posted February 3, 2019 @Lazanski A kako to da nedelju dana ne gubi uopste pa onda za dan izgubi do ispod min? Ako gubi,gubi... Skoro kupljen auto ili menjan antifriz? 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
M1K194 1 Posted May 29, 2021 Društvo, imam pitanje. Imam problem sa oticanjem antifriza, ali ne stalno. Jednom mi je iscurelo sve i odmah sam dopunio i od tada vodim računa i tek tek pada nivo, ali sam sada primetio da je pao na minimum i vidim da je mokar na ovom mestu (slika). To je gledano iznutra, sa leve donje strane hladnjaka. Jel znate šta može biti? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mitros 139 Posted September 5, 2021 On 9/23/2012 at 11:49 PM, Ticma said: Nemojte da plasite coveka nije to toliko strasno, ja sam tek posle 10000 provalio da je otisao dihtung glave posto je veoma malo bio stradao, tek kad je jedva verglao zbog kolicine vode u cilindru onda sam rasturio motor Mozda je i kod mene isto kao kod tebe.Neki majstor kaze dihtung,neki kaze da to ne vidi. Jedino sto se pokazuje je dim iz auspuha,pri paljenju, par sekundi,ali se tad nista ne vidi bukvalno.Ali nije uvek,npr svaki 5dan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mitros 139 Posted September 5, 2021 27 minutes ago, mitros said: Mozda je i kod mene isto kao kod tebe.Neki majstor kaze dihtung,neki kaze da to ne vidi. Jedino sto se pokazuje je dim iz auspuha,pri paljenju, par sekundi,ali se tad nista ne vidi bukvalno.Ali nije uvek,npr svaki 5dan. Inace menjan hladnjak vode i sipan nov antifriz. Quote Share this post Link to post Share on other sites