Jump to content
FAS Goran
skimyou

Lancia Lybra - podizanje radne temperature

Recommended Posts

Prvo sa diagnostikom pogledaj to sto se ventilator ne pali, ima u fiat ecu scanu akutator za 1 i 2 brzinu, medjutim da li se motor hladi prirodno (recimo kada se vozi nizbrdo u 4-5)? Da eliminises termostat!

Drugo simpa mi je to sa gijanjem na +40 (sala mala)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nizbrdo i na ravnici stoji na 90 bez ikakvih problema. Cim dodjem na neku uzbrdicu, temperatura skoci na 120+ u roku od 5 minuta, i moram da upalim klimu-grejanje na max da mi to govedo pod haubom ne bi sagorelo. Prvi put kod Valjeva, drugi put kod Iriga i na vencu..

Kada se prikaci na dijagnostiku i upali test, i za prvu i za drugu brzinu isto reaguje. Relej "cakce" ali se ventilator ne pomera. Zamenimo relej, ista stvar. Kaze da ima neku gresku/problem/kvar u vezi komp-ventilator. Sutradan bi trebao time da se pozabavi elektricar, jer kaze da je moguce da je jedan od kablova negde stradao..

Edited by neomckane

Share this post


Link to post
Share on other sites

To bar nije problem skine se konektor sa ventilatora i uzme multimetar ili brifer, stavi se na odgovarajuce polove i onda na FECU Scan sa akutatorom palis ventilator i pratis instalaciju do prvog mjesta gdje dobije napon i onda znas gdje je kvar, a uzmi 12 volti sa akumulatora i spoji na ventilator da vidis da li je motor u kvaru ili je ispravan. ako proradi onda idi dalje traziti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To prvo ce verovatno elektricar sutra da obavi, posto je najjednostavnije, a ne moze da pogresi..

A ovo drugo je majstor probao na licu mesta, i nista se nije desilo.

Ne znam, ne znam da li je gore da je crk'o motor ventilatora, posto zamena ne moze biti brza i jeftina, ili da je negde kabl napravio biiip, pa da mora pola stvari da cupa napolje :laughing:

Edited by neomckane

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ispod creva za koje si naveo da je prslo, nalazi se cvoriste kablova,koje zna da bude totalno zamrljano od ulja i uljnih para koje pravi slabo dihtovanje interkulera.

Moze da osteti izolaciju kablova, bukvalno se istopi. Proveri-moze da bude a i ne mora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Provereno jutros. To cvoriste je solidno zasticeno i nije osteceno :)

Kupili smo novo gornje crevo, i jos jedno malo drugacije od kojeg ce se napraviti ono krace, tako da ce taj problem biti resen.

Sto se tice ventilatora, kupili smo dva releja, posto su ona dva malo dogorela. Iiii, dobra stvar je da je ventilator proradio, na "divlje", tj. direktnom vezom. Dijagnostika i dalje prijavljuje problem za relej ventilatora brzine 1 i relej ventilatora brzine 2. Zanimljivo, posto releji funkcionisu pri testiranju. Tako da, pretpostavka je da je stradala veza relej-ventilator, posto sve ostalo, ukljucujuci i predosigurace, funkcionise kako treba.

Medjutim, iako ni jedan problem nije u potpunosti otklonjen, pojavio se novi. Naime, auto vise ne moze da se upali. Kontakt radi, sve se popali kako treba, ali onda dalje moze samo da vergla u prazno. Dijagnostika javlja problem u elektronskom kljucu, iako je do sada radio bez ikakvih problema..

O zivote..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gremlini sto bi se reklo...niste li malo "elektrosokirali "kompjuter dok ste cackali instalaciju na divlje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sumnjam..

Greska oko elektronskog kljuca se pojavila jutros, a tek posle jedno 2 sata smo prikacili tako ventilator..

Mislim, nismo mi nego je majstor, a ja sam samo dezurni posmatrac :laughing: Valjda je dobra stvar sto ventilator radi, posto onda bar znamo gde je greska/problem..

Ali iskreno me najvise brine to kada majstor kaze "ne znam.." (vezano za gresku elektronskog kljuca). A zbog nekih obaveza, pre ponedeljka necemo nista novo saznati..

Ajde sad jedno ne-preterano-pametno pitanje. Sta mislite, moze li ta greska imati veze sa mapom?

Posto je prethodni vlasnik odradio chipovanje, pa smo mi nedavno snimili neku fabricku mapu za koju se utvrdilo da je za drugi paket opreme (pravi problem sa esp-om). A ovih dana bi trebao da dodje gospodin sa opremom da nam snimi originalnu mapu koju su mu poslali zabari..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kontakt radi, sve se popali kako treba, ali onda dalje moze samo da vergla u prazno. Dijagnostika javlja problem u elektronskom kljucu, iako je do sada radio bez ikakvih problema...

Ne razumeju se više ključ i brava, tj. komp. Ne čitaju više lepo uzajamne kodove. Probaj sa drugim ključem, onda ćeš znati da li je do ključa ili brave.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isprobano sa oba kljuca. Ako se ne varam, dok vergla, onaj centralni displej se pali i gasi. Ne znam znaci li to ista :laughing:

Oh well, hvala vam svima na pomoci, a ja se nadam da cu od ponedeljka imati bar neke pozitivnije vesti..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vratili smo se od doktora, zivi i zdravi :laughing:

Bice da smo imali mnoooogo srece, posto se lako moglo desiti da bude jos nekih kvarova, pa i da dodje do manjeg pozara..

Puklo crevo, pregoreo relej, sagoreo osigurac, prekinut kontakt, luda masa, i sve tako redom..

SUS, creva su zamenjena (gornje i srednje), zamenjen je relej, zamenjeni osiguraci, zamenjene sve papucice osiguraca i ojacani kontakti. Tako da sada sve funkcionise, i sutra ujutru sledi drugi pokusaj odlaska u CG :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vratili smo se sinoc. Sve je proslo kako treba, osim.. :laughing:

..noc pre polaska nazad crk'o akumulator. Upaljen preko kablova, a narednih nekoliko paljenja je bilo znatno otezano. Uzeli novi kada smo stigli u NS, a stari je jos dobrih 20 minuta kuvao, pa smo sada konacno valjda mirni :laughing:

Edited by neomckane

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na mestu koje sam oznacio na slici je izlazio dim, i sa jedne i sa druge strane. Svetle boje, poprilicno jakog mirisa. A i culo se kao kada voda kljuca..

f10.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izlazi samo kad akumulator vri, tj prepunjava. Slušao sam ljude kojima je akumulator čak eksplodirao. Nimalo naivna stvar.Kao što Martini reče bolje proveri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U servisu smo odmah posle montiranja novog akumulatora merili. Upalili auto, merili u leru, merili prilikom turiranja, sa upaljenom i ugasenom klimom, i punio je na oko 13,3, ako se ne varam, ili bese 13,7.

Danas-sutra cu, ako stignem, da se provozam nekih 10ak km pa jos par puta da izmerim, cisto da budem miran.

A u ponedeljak svakako idem ponovo do majstora, na redovan servis, pa cemo jos jednom sve proveriti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...