Jump to content
FAS Goran
skimyou

Lancia Lybra - podizanje radne temperature

Recommended Posts

Pozdrav drustvo, imam problem na Lybri 1.9 jtd, ne pale se ventilatori, navodim da trenutno nemam hladnjak klime i da je klima ispraznjena , kao i da je strucnjak od maistora pokidao zice od senzora pritiska klime,  kada skinem dzek sa termodavaca ventilatori se pale, dok temperatura u leru raste do 98 i ne pali , temperaturu pratim na displeju, tj na skrivenom meniju. Sta bi moglo biti u pitanju, termodavac ili onaj crni relej na hladnjaku izmedju ventilatora? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pozdrav drustvo, imam problem na Lybri 1.9 jtd, ne pale se ventilatori, navodim da trenutno nemam hladnjak klime i da je klima ispraznjena , kao i da je strucnjak od maistora pokidao zice od senzora pritiska klime,  kada skinem dzek sa termodavaca ventilatori se pale, dok temperatura u leru raste do 98 i ne pali , temperaturu pratim na displeju, tj na skrivenom meniju. Sta bi moglo biti u pitanju, termodavac ili onaj crni relej na hladnjaku izmedju ventilatora? 

Ako se ventilatori ukljucuju kada skineš konektor sa davača onda je 100% davač.

Послато са LG-D373 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav.Da li bi za nekih 15km voznje  trebala da se podigne radna temperatura preko 50?Leti mi zakucava na 90 i ne mrda dalje,dok zimi se auto mnogo slabije zagreje,cak ni posle 50km voznje nisam dobio 90 stepeni.Blokiran je egr,sada ne verujem da je ovo normalno da mu toliko treba da podigne radnu temperaturu.Sumnjam na termostat,sta vi mislite?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo sada sam isao da se provozam, -13°, radio 10min u mestu, za oko 10km lagane voznje do 2000 obrtaja je dosao na radnu, mozda i malo pre, jer je dosta radio na leru...

Kada radi 3-4-5min u mestu, treba 11-12km...

Ventilacija od kretanja upaljena na 4 brzinu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni treba 9-10 km da postigne radnu temperaturu, znaci upalim auto i krenem odmah, grejanje naravno upaljeno odmah.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juce sam se cuo sa majstorom.Rece original termostat 8000 a moze da se stavi od nekog renoa koji je 600din i radi odlicno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam pricao sa jednim covekom prodaje delove za lanciu,kaze preporucljivo je da se izvadi stsri,jer leti on moze da zatvori i eto problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam na svojoj bivsoj Lybri imao oba termostata, originalni i od R4, nikad nije bilo problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mali update za problem sa skakanjem temperature. 

Može da bude i do pumpe za vodu. 

Ja sam bio opušten da je u pitanju masa. Međutim kazaljka se lenjo vraćala pri isključivanje elektropotrošaca malo iznad 90.

Tek kad sam izgubio grejanje utvrđeno je da je pumpa provrtela i nije bilo dovoljno protoka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav znam da mozda nije ova tema pa ne znam se kome obratiti. Lancia lybra 1,9jtd ventilator na hladnjaku cas se upali cas se ugasi ali kratko vreme radi sve normalno auto funkcionise. Pa ako neko imao ovakav problem jli ako se neko od vas malo bolje razume da me usmeri. Hvala vam pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi, delimicno je problem vezan za radnu temperaturu, pa cu postaviti pitanje ovde.

 

Kada krene ovaj letnji period, uvek imam problem sa klimom koja radi normalno, ali kada je temperatura preko 25°C napolju i zagrejan motor, klima se gasi i onda mora da prodje nekih pola sata da bi mogla ponovo da se upali.

Bio sam u raznim servisima, niko nema odgovor, meni deluje kao da se stvori neki pritisak u sistemu i klima kompresor ne radi. Punio sam klimu, tako da nije do toga, kazu ne bi mogla da ukljuci uopste da je do gasa. Ima li neko neku ideju?

 

Pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites

U kakvom ti je stanje "saće" tj hladnjak klime i kakav ti je pritisak u sistemu ? (previsok, prenizak i sl). Može biti i reostat/termostat. Čudi me da se gasi i ne može da upali, kao da nabije temperaturu ili pritisak u sistemu. 

 

Za servis za preporuku bih ti rekao za Saleta na Bežaniji, vrstan majstor bar iz mog iskustva. Održavali smo sva 4 auta kod njega, nikad problem nije bio i krajnje korektan tip. Broj imaš dole levo.

 

586766613_klimesale.thumb.jpg.6cae1ac00d7e0a86c0e044a6f3e8bb12.jpg

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...