Roda Rodic 0 Posted April 22, 2016 Pozdrav drustvo, imam problem na Lybri 1.9 jtd, ne pale se ventilatori, navodim da trenutno nemam hladnjak klime i da je klima ispraznjena , kao i da je strucnjak od maistora pokidao zice od senzora pritiska klime, kada skinem dzek sa termodavaca ventilatori se pale, dok temperatura u leru raste do 98 i ne pali , temperaturu pratim na displeju, tj na skrivenom meniju. Sta bi moglo biti u pitanju, termodavac ili onaj crni relej na hladnjaku izmedju ventilatora? Quote Share this post Link to post Share on other sites
dj_warped 1 Posted April 23, 2016 Pozdrav drustvo, imam problem na Lybri 1.9 jtd, ne pale se ventilatori, navodim da trenutno nemam hladnjak klime i da je klima ispraznjena , kao i da je strucnjak od maistora pokidao zice od senzora pritiska klime, kada skinem dzek sa termodavaca ventilatori se pale, dok temperatura u leru raste do 98 i ne pali , temperaturu pratim na displeju, tj na skrivenom meniju. Sta bi moglo biti u pitanju, termodavac ili onaj crni relej na hladnjaku izmedju ventilatora? Ako se ventilatori ukljucuju kada skineš konektor sa davača onda je 100% davač. Послато са LG-D373 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 699 Posted January 7, 2017 pozdrav.Da li bi za nekih 15km voznje trebala da se podigne radna temperatura preko 50?Leti mi zakucava na 90 i ne mrda dalje,dok zimi se auto mnogo slabije zagreje,cak ni posle 50km voznje nisam dobio 90 stepeni.Blokiran je egr,sada ne verujem da je ovo normalno da mu toliko treba da podigne radnu temperaturu.Sumnjam na termostat,sta vi mislite? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 50 Posted January 7, 2017 Evo sada sam isao da se provozam, -13°, radio 10min u mestu, za oko 10km lagane voznje do 2000 obrtaja je dosao na radnu, mozda i malo pre, jer je dosta radio na leru... Kada radi 3-4-5min u mestu, treba 11-12km... Ventilacija od kretanja upaljena na 4 brzinu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 720 Posted January 7, 2017 Meni treba 9-10 km da postigne radnu temperaturu, znaci upalim auto i krenem odmah, grejanje naravno upaljeno odmah. Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 699 Posted January 7, 2017 Radnu temperaturu podrazumevate 90 stepeni?Jel tako?Znaci meni je verovatno termostat otisao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 720 Posted January 8, 2017 Na sredinu da dodje skala, to je 90°. Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 699 Posted January 8, 2017 Juce sam se cuo sa majstorom.Rece original termostat 8000 a moze da se stavi od nekog renoa koji je 600din i radi odlicno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 699 Posted January 9, 2017 Od renoa 5 termostat.Sad da li vaditi stari koji je ostao otvoren? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 50 Posted January 9, 2017 Kako hoces... moze i da ostane fabricki. @MS PK nije vadio fabricki. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted January 9, 2017 Ja sam izvadio, pomesao si me sa nekim, u stvari sa svima Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted January 9, 2017 (edited) Ja nisam vadio stari u Doblu. Edited January 9, 2017 by Markobgd Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 699 Posted January 10, 2017 Danas sam pricao sa jednim covekom prodaje delove za lanciu,kaze preporucljivo je da se izvadi stsri,jer leti on moze da zatvori i eto problema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 720 Posted January 10, 2017 Ja sam na svojoj bivsoj Lybri imao oba termostata, originalni i od R4, nikad nije bilo problema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 699 Posted January 16, 2017 Resio sam problem jos pre par dana.Stavljen termostat od renoa 5. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted February 4, 2019 Mali update za problem sa skakanjem temperature. Može da bude i do pumpe za vodu. Ja sam bio opušten da je u pitanju masa. Međutim kazaljka se lenjo vraćala pri isključivanje elektropotrošaca malo iznad 90. Tek kad sam izgubio grejanje utvrđeno je da je pumpa provrtela i nije bilo dovoljno protoka. 1 Sedla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Alen8989 0 Posted February 4, 2021 Pozdrav znam da mozda nije ova tema pa ne znam se kome obratiti. Lancia lybra 1,9jtd ventilator na hladnjaku cas se upali cas se ugasi ali kratko vreme radi sve normalno auto funkcionise. Pa ako neko imao ovakav problem jli ako se neko od vas malo bolje razume da me usmeri. Hvala vam pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
nenad88 0 Posted June 10, 2021 Pozdrav ljudi, delimicno je problem vezan za radnu temperaturu, pa cu postaviti pitanje ovde. Kada krene ovaj letnji period, uvek imam problem sa klimom koja radi normalno, ali kada je temperatura preko 25°C napolju i zagrejan motor, klima se gasi i onda mora da prodje nekih pola sata da bi mogla ponovo da se upali. Bio sam u raznim servisima, niko nema odgovor, meni deluje kao da se stvori neki pritisak u sistemu i klima kompresor ne radi. Punio sam klimu, tako da nije do toga, kazu ne bi mogla da ukljuci uopste da je do gasa. Ima li neko neku ideju? Pozdrav! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4023 Posted June 11, 2021 (edited) U kakvom ti je stanje "saće" tj hladnjak klime i kakav ti je pritisak u sistemu ? (previsok, prenizak i sl). Može biti i reostat/termostat. Čudi me da se gasi i ne može da upali, kao da nabije temperaturu ili pritisak u sistemu. Za servis za preporuku bih ti rekao za Saleta na Bežaniji, vrstan majstor bar iz mog iskustva. Održavali smo sva 4 auta kod njega, nikad problem nije bio i krajnje korektan tip. Broj imaš dole levo. Edited June 11, 2021 by ISV_01 Quote Share this post Link to post Share on other sites