vranic.a 0 Posted July 2, 2014 A posto koristi... Kako bre da razmaknem hladnjak od klime i ovaj za hladjenje. Nemoguce da su povezani samo sa 3-4 vijka? Da li je neko vrsio ovaj zahvat, bio bih zahvalan za malo uputstvo cisto da ne polomim nesto zbog cega bi prolongirao posao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2576 Posted July 2, 2014 (edited) Ja kad spiram hladnjake,(to radum preventivno jednom godisnje), samo jak mlaz vode spreda,i voda prolazi kroz oba hladnjaka. Eventualno ako ti je bas bas mnogo zaprljano,ako su celije pozapusavane skroz,koristi neki odmascivac ili neko malo jace sredstvo koje ce da razbije taj krs i masnocu sa puta koja se skupila.... Edited July 2, 2014 by Sedla Quote Share this post Link to post Share on other sites
vranic.a 0 Posted July 3, 2014 Razdvojio sam malo, Prsko i sa zadnje i prednje strane, jutros primetim znatno bolju situaciju skala malo niže nego inače. Ponovicu jos jednom sa odmašćovačem i da probam da skinem ventilatore pa sa zadnje strane da vratim što se nakupilo unutra, ako spustim temp za 3-4 stepena odlično.Mislim da je ovo jedna od uzroka ali i dalje, ventilator treba da pali kad skala poraste, nije mi jasno nema u ecu da je bilo pregrevanja izgleda da je elektronika malo brljavila. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2576 Posted July 3, 2014 (edited) Skala NE SME da poraste ni u kom slucaju. Meni pali ventilatore redovno,a ne secam se kad mi je mrdnula skala sa radne temperature. Cak i pod maximalnim opterecenjem,35° napolju,upaljena klima,guzva u gradu kreni-stani,skala kad zakuca na radnu temperaturu- ne mrda. Edited July 3, 2014 by Sedla Quote Share this post Link to post Share on other sites
vranic.a 0 Posted July 3, 2014 Pa koji bi onda bio razlog da skala skoci a da ventilatori ne upale, ili da ne upali drugu brzinu, posto prvu pali na nekih 96 sto sam se sinoc uverio? Bez obzira da li je hladnjak prljav ili ne, ventilatori mora da pale, ja sam bio svedok sa majstorom da je skala bila na cca 100 i da ventilatori nisu upalili, a sinoc sam bio svedok kod elektricara da je skala bila na 90 na dijagnostici 96 i upalila je prvu brzinu? Nema logike nego da ecu ne salje dobre signale na releje ili da je neka greska na davacu temperature. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted July 3, 2014 Verovatno je do davaca, probaj drugi ako nadjes Quote Share this post Link to post Share on other sites
vranic.a 0 Posted July 3, 2014 Ma imam od prethodnog termostata, ostalo je da probam da ga zamenim sutra da vidim sta ce da se desi.Ovo je neki gremlin Nega glupost garant ali samo da provalim koja.Pada mi na pamet da nije dobro odzracen i da ima negde mehur, i to cu da proverim Tih, ovo se nije desavalo dok je bio termostat od Renoa 4 pih ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
M626 0 Posted July 4, 2014 Meni u 95% slucajeva drzi skalu zakucanu na 90 stepeni. Desavalo mi se za vreme leta sa ukljucenom klimom da se temperatura podigne (uglavnom pri vecim opterecenjima). Do cega ovo moze da bude? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted July 4, 2014 Do mase , da se ne izrazim drugacije Quote Share this post Link to post Share on other sites
cika_kole 825 Posted July 4, 2014 i ja sam imao igranku sa pokazaivacem...zimi sve ok, a kad otopli skace na 110, pada na 90 u milisekundama...odem kod elektricara i od minusa na akumulatoru do obelezenog na slici dodamo kabl, znaci nova masa i vise nema da igra, stoji na 90 i milina...masa zna u 95% slucajeva da zeza... Kod mene na minus klemi je bilo mesta da se doda kabl...a druga slika se vidi gde je zasrafljeno, ima mesta, ne mora nista novo da se busi, urezuje, dodaje... tako sam pojacao masu i od tada nemam problema sa kazaljkom...inace mi islo na zivce jako, volim kada je sve na svom mestu... Meni u 95% slucajeva drzi skalu zakucanu na 90 stepeni. Desavalo mi se za vreme leta sa ukljucenom klimom da se temperatura podigne (uglavnom pri vecim opterecenjima). Do cega ovo moze da bude?vidi ovo moje, mene je zezalo kao i tebe i sve to zarad klime... od tada nemam problema... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted July 4, 2014 cika kolegde si ovo postavio drugi kraj. Ja stavio pod sraf od amortizera I isto je.Ne mogu da lociram ovaj gde je ili da farbam lybru u silver pa da nadjem Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jastrebov 6 Posted July 4, 2014 (edited) Sraf od amortizera nije dobra masa jer obicno ima farbe ispod pa je zato masa loša. Ocisti mesto na kome stoji stari kabel , ustvari otkaci ga sa menjaca pa dobro ošmirglaj i onu papucicu od kabla i ono mesto gde je ona povezan na menjacu i karoseriji. Posle toga kad montiras nazad kabel stavi novu feder podlosku i dobro stegni. Ovako mozes sigurno resiti problem sa masom a ako ne onda kupi u prodavnici nov kabel pa zameni . To nije neki problem. Edited July 4, 2014 by Jastrebov Quote Share this post Link to post Share on other sites
cika_kole 825 Posted July 4, 2014 (edited) cika kolegde si ovo postavio drugi kraj. Ja stavio pod sraf od amortizera I isto je.Ne mogu da lociram ovaj gde je ili da farbam lybru u silver pa da nadjem jedna slika je malo mutna, ali tu je druga...to bas kod amortizera tu, ali mislim da nije sraf od amortizera, vidis ono crevo koje mi je puklo, iznad creva je kutija sa osiguracima ili cime vec, e ispod mi elektricar na postojeci sraf to povezao i od tada nemam problema, radila klima ili ne stoji na 90 stepeni....sad sam ti slikao taze... Sraf od amortizera nije dobra masa jer obicno ima farbe ispod pa je zato masa loša. Ocisti mesto na kome stoji stari kabel , ustvari otkaci ga sa menjaca pa dobro ošmirglaj i onu papucicu od kabla i ono mesto gde je ona povezan na menjacu i karoseriji. Posle toga kad montiras nazad kabel stavi novu feder podlosku i dobro stegni. Ovako mozes sigurno resiti problem sa masom a ako ne onda kupi u prodavnici nov kabel pa zameni . To nije neki problem. koliko znam iz prica raznoraznih elektricara, menjac kazu da nikako nije dobro mesto za masu...sad bem li ga... Edited July 4, 2014 by cika_kole Quote Share this post Link to post Share on other sites
vranic.a 0 Posted July 4, 2014 (edited) E malopre odzraci omalo sistem na metalnim cevima iza ventilatora za svaki slucaj, Pogledao Masu ma podebeo kabl ide od kleme preko karoserije do Menjaca, mada se razmisljam da stavim jedan srednji kabl od kleme negde na neki vijak na motoru, blize, mislim da je dobro mesto oko EGR-a ali moram da pronjuskam jos.Za sta su releji sa prenje strane akumulatora pored fara ima ih dva, zamalo da napravim belaj, osta greska u kompu pa cu da vidim da obrisem ovih dana. Inace su kontakti bili oksidirali pa sam WD om resio situaciju? Edited July 4, 2014 by vranic.a Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted July 4, 2014 @jastrebov skidao sam malo farbu kad sam stavljao. @cika Kolehvala probacu da vidim sta se desava @vranicza ventilator cini mi se Quote Share this post Link to post Share on other sites
vranic.a 0 Posted July 5, 2014 Ma ja negde procitao a sad ne znam gde da sa tih releja pin 86 povezes na - da testiras da li rade ventilatori, kad nesto kvrcnu i auto nece da upali, jedva nadjoh osigurac, pored motora brisaca u kutiji. ladan znoj me probio. Nesto mi sumnjivo to sa relejima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vranic.a 0 Posted July 5, 2014 Upravo sam skidao masu sa akumulatora, klema je bila uzasna, skrama unutar, izgleda kao da je ok a u stvari nije.Sledi dodavanje zice za masu prema motoru.Sta mislite o vijku koji iza vetilatora spaja one dve cevi za vodu, deluje mi blizu. Gledao sam i vijke oko leptira ali mi ovo nekako najpodesnije. Da li je dovoljno 6mm2 ili treba deblji kabl? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vranic.a 0 Posted July 5, 2014 E pa imam dobre vesti. Za razliku od dosadasnjih dana.Danas probana gospodja Lybra na 30 ak km i sledece su informacije. Temperatura se podigne na 90-91 i opadana 88 gde stoji stabilno (tacka otvaranaj termostata po specifikaciji), radila klima ili ne. Uz blaze uzbrdice se popenje na 90 i pada na 89. U cetvrtoj na 100, 110 (cca 3000 rpm) poraste na 90 i posle pola minuta pada na 88. Do danas ovakva voznja je davala temperaturu stabilna na 92 a isla do 95-96 C i vise.Vrseno odzracivanje i ciscena klema mase. Sta je bilo ne znam ali jedno od ovo dvoje ili oboje. Sledi pojacavanje mase po planu za svaki slucaj. Mislim da sam resio problem, hvala svima puno!!!Za sedam dana idem u CG, javljam kako sam prosao sto se temperature tice, nadam se da ce sve biti OK. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vranic.a 0 Posted July 23, 2014 E pa po povratku iz CG ovakvi su utisci: Do dole sve stabilno bez pomeranja skale.Na povratku uz Crkvine pri vrhu se skala za temperaturu popela za 2mm iznad crte 90, na skrivenom meniju od klime kada sam proverio bila je temp 106. Stao sam odmah i pustio klimu da pokrenem prvu brzinu ventilatora posto sam proverio ventilator nije upalio do tad, odmah je svuklo na 95. Isto mi se desilo oko Nove Varosi. Napomenuo bih da sam i malo dao zisku oko 90ak uz oba uspona u nekom trenutku.Dodata je masa i sa njom sam resio deo problema. I dalje je ostalo da ventilator nekada nece da upali.Obzirom da je provereno na dijagnostici i da je raskacen termodavac, palila je tada obe brzine, sa klimom pali po potrebi i prvu i drugu brzinu, zbog cega sa ugasenom klimom i ventilacijom ne pali ventilatore po podizanju temperature?Zna li ko na koliko stepeni pali ventilatore ( prva/druga brzina )? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3449 Posted July 23, 2014 Meni je pre neki dan, iako je drugi auto u pitanju, krenula kazaljka preko pola u gradskoj vožnji. Tada sam kucnuo relej za ventilator i proradila je prva brzina. Kasnije sam to sredio. Sa klimom je radio ventilator. Pojačane su mase ka šasiji i motoru još pre neku godinu. Od tada nisam ništa čačkao. Osigurači i releji imaju poklopac ali je očigledno da zub vremena čini svoje. Samo dobar sprej za el. kontakte i redovna kontrola. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vranic.a 0 Posted July 23, 2014 Gde se nalaze ti releji i osigurači za ventilatore? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3449 Posted July 23, 2014 Za Lybru ne znam pouzdano ali negde u motornom prostoru kod/u osigurackoj kutiji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jozovac 0 Posted July 23, 2014 Na Lybri osigurai su levo dole do volana otvoris onu kao malu fioku,a kontakte ( dva dzeka )za brzine ventilatora su do akumulatora.Barem tako je kod mene, Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites