Terza 1 Posted August 22, 2010 Evo sta mi se desava u zadnje vreme... Na punom gasu, najcesce kad sa nizih obrtaja dodam gas do daske (u preticanju i sl.) Desi mi se auto prijavi kvar, tj prijavi da u filteu goriva ima vode. Ova greska kako dodje tako i nestane, tj poruka na bordu se zadrzi svega par sekundi i nema je vise. Posle nekog vremena (ne stalno) u slicnim uslovima se javi pa opet nestane. Pritom, nemam nikakve promene u ponasanju auta, isto se cuje, ne dimi, skroz lepo vuce, samo s vremena na vreme prijavi ovo. E sad me zanima ako neko zna, ostalo mi je jos 4000km do servisa. To mi je od prilike nesto malo manje od 2 meseca voznje, pa mi recite sada, da li moram pod hitno da menjam ovaj filter ili nije opasno i da sacekam ktaj tog servisnog intervala pa da ga zamenim na redovnom servisu? Jos jedno zapazanje da iznesem, ne zelim time nista da kazem, mozda ima veze, mozda je slucajnost. Nikada ranije mi se ovako nesto nije desavalo, pre par dana prvi put sam sipao (napunio rezervoar) gorivo na MTD, potrosio pola rezervoara i tada se javio kvar. Inace gorivo mi deluje ok, lepo vuce, lepo radi, ne dimi ni malo... Nikakvih promena nisam imao, osim ovoga... Da li je do njihovog goriva ili se skupilo od ranije, ko ce ga znati... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted August 22, 2010 Moguće je da je da je greška od senzora koji se nalazi na dnu filtera nafte.Kod mene je bila lažna uzbuna. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 1 Posted August 22, 2010 A taj senzor se menja sa sve filterom ili se ubacuje u filter? Kako to ide, hoce li mi na sledecoj zameni filtera to nestati ili moram dalje da trazim kvar...? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted August 22, 2010 Terza senzor se navija na filter. E sad da li je kvar senzora il ne je pitanje....Pogledaj prvo kontakte na njemu...Možda da skineš filter i proveriš da nema vode u njemu (ne znam koliko je osetljiv senzor i da li reaguje baš kad ima dosta vode ili je dovoljno i malo) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 1 Posted August 22, 2010 Ma kontakti i sve ostalo je ok. Pa nista vozicu dok ne pocne da prijavljuje stalno. Za sad je smao povremeno. Videcu jos. Uglavnom ne utice na voznju. A i ako ima vode nece se u oktobru lediti tkd. najverovatnije ce da saceka redovan servis Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted August 22, 2010 Nije problem da ledi nego ulazak,eventualni, vode u sistem za ubrizgavanje ...Odvrni bar senzor i ispusti malo "vode" iz filtera... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 22, 2010 filter nafte je u stvari separator vode u gorivu, to cak i pise na nekima...- A gde ide ta odvojena voda ili ostaje u filteru? Ako ostaje, postoji li rizik da se filter prepuni vodom i nema funkciju?Voda ostaje na dnu filtera, zato i postoji senzor vode u filteru na dnu. Inace, postoji problem sa starim senzorom koji ima metalni sraf na vrhu i zna da javi fals. Postoje novi senzori koji su komplet plastika i sa njima nema tih problema.http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=37692---------------------Sve to sam pronašao tako što sam otvorio ovu stranu:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showforum=22Onda skroluješ na dno te strane i videćeš sa leve strane jedno polje za pretragu samo tog podForuma.Ukucaš u to polje voda u filteru, lupiš Enter.Ako ne vidiš to polje, pogledaj ovu temu:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=40109 Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted August 22, 2010 postoji problem sa starim senzorom koji ima metalni sraf na vrhu i zna da javi fals. To je bio slučaj kod mene. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted August 22, 2010 A možda i ima vode.Zahvat je prost, odšrafi senzor, pusti malo da iscuri, zašrafi nazad. Voda je teža od nafte i nakupiće se na dnu filtra, tačno na senzoru. Kada zavrćeš senzor pazi kako šrafiš jer može da se slomi ako se pretegne - ja sam imao loše iskustvo da sam izbacio jedno 40 litara nafte duž Jurija Gagarina... Quote Share this post Link to post Share on other sites
zlox 1 Posted August 22, 2010 I meni se to desavalo jesenas dobrih 2 meseca, prestalo je kad sam prestao da tocim na OMV i privatnim pumpama i presao samo na MOL. Otad se vise ni jednom nije javila greska Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted August 22, 2010 imas verovatno stari tip senzora u filteru goriva,ima krstasti sraf na vrhu i kod njih se to desava ponekad.postoji noviji ti koji je kao ceo od plastike pa ako ti treba pisi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 1 Posted August 22, 2010 Ok, hvala puno, sutra cu da proverim. Ispustim malo pa cu videti mogu li sam da resim "kvar"Hvala vam jos jednom... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 1 Posted August 27, 2010 Evo samo da kazem da mi se kvar vise ne desava! I jos jedna stvar koju sam zapazio listajuci korisnicko uputstvo. Prilikom prijavljivanja vode u filteru goriva, pali mi se samo poruka na ekranu, a u uputstvu stoji da se za svaki kvar pali i zuti trougao ili ona kao kantica ispunjena tecnoscu ukoliko je u pitanju voda u filteru goriva...?E sad kod mene bese samo poruka, nikakva dodatna lampica. Inace sve lampice su ispravne, pale se za druge stvari ili prilikom startovanja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
a.m 1 Posted August 27, 2010 ja se vozim sa tim javljanjem skoro dve godine i promenio par filtera i isto biiip javlja mi najcesce kad sam na rezervi mislim ono kad se upali zuta lampica za rezervu,TERZA kako si to resio Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lyon 0 Posted August 27, 2010 Meni se desilo dva puta na sekundu prijavi, ali prvi put kad je temperatura za sat vremena pala vise od 15 stepeni, a drugi put kad sam iz lepog vremena uleteo u jako nevreme sa kisom. Pretpostavljam da je prvi put doslo do neke kondenzacije, a drugi put....sta znam, mozda neka promena otpora.....mislim, nisam strucnjak ali obzirom da se po normalnom vremenu nije desilo, mozda ima veze.Obratio bih paznju da se desava svaki drugi dan, ovako se ne brinem previse Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 1 Posted August 27, 2010 Kako sam resio? Pa nikako Dovezao auto do rezerve, pre toga pogledao kontakte na filteru, proverio ga... Sipao ponovo pun rezervoar i evo nema nista vise... Sta li je bilo ko ce ga znati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stylo 1 Posted September 1, 2010 I meni se to desilo kad sam vozio na rezervi, pa sam natocio pun, e sad je li zbog toga sto sam vozio na rezervi ili zbog goriva na ovoj pumpi gdje sam tocio... Do tad nije, a ni poslije. Ali cim sam ocistio senzor, samo odsrafio, malo ocistio prestalo je.Tako da sad ne praznim rezervoar ispod trecine Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 1 Posted September 1, 2010 Hehe, pa mozda, evo ni meni se vise ne desava! A inace rezervoar uvek punim do cepa, a za praznjenje, pa kako kad...Obicno napunim, i kad spadne ispod polovine, ili pred rezervom ga opet punim do kraja. Uglavnom nikad ne idem da mi sija rezerva! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stylo 1 Posted September 1, 2010 Pa da i ja tako cim dodje na pola razmisljam o punjenju . Ali taj jedan put mi se desilo da udjem u rezervu i odmah mi javio vodu A i majstor mi je rekao da tocim stalno da ima vise u rezervoaru, sto zbog trunja i raznog gliba, nego valjda i zbog pumpe... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jagodinac 3 Posted September 2, 2010 Hehe, pa mozda, evo ni meni se vise ne desava! A inace rezervoar uvek punim do cepa, a za praznjenje, pa kako kad...Obicno napunim, i kad spadne ispod polovine, ili pred rezervom ga opet punim do kraja. Uglavnom nikad ne idem da mi sija rezerva!He,He,He da ne radis na kopu slucajno kad je uvek do cepa Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 1 Posted September 3, 2010 Ne! A sto na kopu? Mislis na kopu (rudniku) ili na kopu (kopaoniku) ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jagodinac 3 Posted September 3, 2010 Mislim na rudnik kolubaru tu se snabdeva pola Lazarevca Ne ljuti se mala salaPozdrav za tebe Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted September 3, 2010 ...najcesce kad sa nizih obrtaja dodam gas do daske (u preticanju i sl.)...Prosto - nemoj više da daješ gas iz nižih obrtaja naročito ne u preticanju Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 1 Posted September 5, 2010 Ma kakvi, bilo nekad, kamiondzije valjale visak dizela d2, ali i to je davno zavrsena prica... A evro dizela nikad nije ni bilo Nema se, kriza, arapi stisli ma opusteno, nego nisam odmah skapirao o cemu pricas Kamo lepe srece da je tako POzzzz Quote Share this post Link to post Share on other sites
-OTPRAVNIK- 0 Posted November 16, 2011 Kada zavrćeš senzor pazi kako šrafiš jer može da se slomi ako se pretegne - ja sam imao loše iskustvo da sam izbacio jedno 40 litara nafte duž Jurija Gagarina...Ovo se upravo dogodilo mom caletu.Previse je zategao i slomio taj senzor.I sad na mnogo je mesta trazio da kupi novi senzor ali nije mogao da nadje.Jel zna neko gde ima da se kupi to cudo i jel ide odvojeno kupovina ili sve skupa sa filterom?I da, jel mogu kola da funkcionisu bez toga posto mu je jedan majstor rekao da to i nije bitna stvar?Hvala. Quote Share this post Link to post Share on other sites