Jump to content
FAS Goran
phantom

Opel Astra H

Recommended Posts

Opel Astra H GTC 1.3 CDTI odnosno ko kaže da nema Stilo sa 1.3 M-jet motorom???

Nije baš Stilo coupe ali mu je opako slična dok su registracija i kasnija prodaja lakše jer je ipak švaba u pitanju :thumbsup:

Ako je suditi po sadašnjim cenama preko (proizvodi se do kraja 2010 posle možda kao classic) - dosta su cenjene ove GTC verzije pa će trebati još par godina da se one približe našem džepu ...

ali kad se to jednom desi - verujem da ćemo ih viđati mnogo više na našim putevima, mada ih ima i sad malo ali uglavnom benc i 1.7 cdti jer 1.3 niko nije uvozio kod nas :whistle:

 

astra h01.jpg astra h02.jpg

astra h03.jpg astra h04.jpg

astra h05.jpg astra h06.jpg astra h07.jpg

 

i nikad mi neće biti jasno što nije isti motor ubačen u Stila jer ni Astra nije mnogo lakša ako je uopšte lakša :welcome:

http://suchen.mobile...umber=1〈=en http://suchen.mobile...umber=1〈=en http://suchen.mobile...umber=1〈=en

 

 

Edited by neshaoct
update naslova / prebacio slike na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kome treba auto od 1.250 kg. i 90 KS? Trebaš nekada i da pretekneš nekoga...da upališ klimu...da povezeš par ljudi...za sve to ni preko 100 konja u automobilu te veličine i težine nije baš dovoljno, a kamoli ispod toga...

Stilo je počeo svoj život sa motorima te snage (benzinac sa 80KS i 6 brzina, kao i JTD sa toliko konja). Videli ljudi da to nije optimalno...i prestali da ugrađuju te motore od 2004. godine. Nije Fiat kriv što je Opel godinama kasnije uvideo da je glupost stavljati taj motor u automobile te klase... :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

drugar baš zapeo da idemo i tražimo njemu karavan sa 1.3 CDTI motorom jer njegova logika je da ako je zadovoljan sa sadašnjom Astrom G 1.6 8v(85ks)

onda će biti prezadovoljan sa Astrom H 1.3 CDTI od 90 ks :thumbup: - kad i ako nađe nešto zadovoljavajuće -javljam ovde :unworthy::welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozio sam Merivu sa tim motorom realno preslab je za auto te velicine. :thumbdown:

Mada opet je bolji nego oni stari dizeli koje je opel pre ugradjivao.

Teca je imao kadeta 1,5td sa isuzu motorom to je bio auto zmaj nisi ga mogao ubiti a golf dvojka je mogao samo u bu..u da ga gleda.

E pre par godina je teca kupio Merivu sa 1.7 cdti motorom od 100ks,auto je katastrofa on je do 2500 obrtaja mrtav ali u pravom smislu

a onda posuntavi mislim da kod ni jednog drugog auta ta rupa u ubrzanju nije tako izrazena.

Jedan poznanik radi u opelu i on sam kaze da od kad je opel uzeo fijatove motore oni vise nemaju problema. :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

aj pitaj drugara ili ti iznesi mišljenje šta je bolji izbor 1.7 cdti ISUZU/ GM ili 1.3 CDTI za Astru :question: - o 1.9 M-jet/ CDTI znam da je ubedljivo najbolja opcija :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ako prave novog Brava,onako velikog sa 5 V,sa motorom 1.4-90KS(benzin)

ne vidim zasto bi ova Astra u varijanti 3 V i motorom 1.3 CDTI-90KS(dizela) isla losije od njega,cak mislim da ide i bolje :yes,a trosi sigurno manje.

Medjutim cinjenica je da u tu karoseriju i za auto te klase sve ispod 110 KS je kompromis na racun preformansi automobila,ali ne bez razloga.

Ja bih mozda ovu Astru 3V povezao sa starim Bravom u kog je isao na primer benzinac 1.2 16V 80KS,pa onda onaj motor kog Dovla ima u jos vecoj karoseriji Fiat Bravi 1.9,mislim da je 75 KS,oba ova Fiata uopste ne idu lose,bez obzira na kubikazu odnosno konjazu.

Tako da po meni ova Astra uopste nije losa kupovina,ekonomican,savremen dizel iz Fiatove kuce :thumbup: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja osim ovog 1.3 cdti nisam probao mislim iz braka fiat-opel.

Ovaj 1.7 nebih nikako preporucio jer je ubrzanje stvaro izuzetno lose ta rupa je ekstremna pa te vrlo lako zezne u preticanju.

Sa ovim deckom sam vec par puta pricao na tu temu i on sam kaze da fijatovi motori su super bez problema. Ja mu verujem jer prvo austrijanac je (nasi oce malo da preteruju) i ne pati od nemackog kompleksa jer privatno vozi hondu integru. Ja licno ako vec ne mogu da priustim 1.9 onda bih uzeo 1.3 jer je to ubrzanje linearno i konstantno nije toliko izrazena turbo rupa kao kod 1.7.

druga stvar imas lanac umesto z.kaisa to je brale isto usteda izmedju 600-1000 eura jer lanac se menja na 250000 a kaiseve menjas na svakih 100000 itd itd

ali naravno to je moje misljenje sto ne mora da znaci da je i naj pametnije.

Bitno je sta on zahteva i ocekuje od tog auta pa prema tome neka odlucuje. Drugarski savet za tebe nemoj puno da utices na tu odluku ogradi se na vreme jer pricam ti iz iskustva moze vrlo lako da se desi da pukne po tvojim ledjima. jer sam i ja tako par puta hteo da pomognem pa sam dobio tipa "jeb..a zaj..o si me ovaj auto nije to sto sam trazio da me nisi ti ubedio ja ga nebi kupio" ili "je...a nasao si mi krs odnese mi brdo para" itd

Ovo je samo dobro nameran savet nemoj molim te pogresno da shvatis sve je iz naiskrenije dobre namere.

Pozdrav#

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala momci drago mi je da ima još istomišljenika da ne budem jedini optimista ovde :whistle: jedina zamerka je stipsarenje na termometru koji nema ni u jednom paketu opreme...

@jagodinac -

nemaš frke niko se nebi ljutio jer em čoveka znam ceo život, em je on meni pomogao prilikom izbora Punta, em je zadovoljan kako ide taj motor kod mene pa ga zato i traži u Astri H :thumbsup: i ako je zajebo on mene onda ću i ja njega tako izborom odličnog auta :unworthy::thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta Astra je užasan auto, jedino što valja je Fiatov motor. Ja sam vozio benzinca i više varijanti dizela, karavan, običan, crvenu CDTI, itd itd... Sem što idu ko besne zbog jedine stvari koja nije njihova na tim kolima, sve ostalo je grozno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogu samo da kazem da je izbor automobila slican izboru zene i da ces onoj koja ti se svidja oprostiti mnogo toga :D

Pa tako i sa savetima koji auto izabrati....Ono sto se svidja meni, nekom drugom moze biti krajnje prosecno i nezadovoljavajuce

Koliko god se mi trudili da izbor automobila pravdamo racionalnim razlozima, to je RETKO racionalno i uglavnom je emotivno.

Naravno, govorim o vrsti automobila, tipu motora i sl. ne o tome da cemo se zaljubiti u auto kome pola stvari ne radi ili ne valja

Share this post


Link to post
Share on other sites

@nidza : ajde ako te ne mrzi malo detaljnije opise tvojih tvrdnji jer jeste ovo FLCS ali nismo poznati po neargumentovanom pljuvanju po ostalim kolima ...:whistle:

čisto je uporedi sa Stilom sve osim fiatovih motora o kojima znamo doooosta; jer em su klasa em ga voziš :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da ste bez razloga potcenili taj 1.3 90KS motor, imao sam priliku da ga vozim u Astri H sa 5 vrata i bio odusevljen ubrzanjima (pri pomisli da je 1.3 motor)... Taj auto ima 6. brzina i jako su dobro naslagane, tako da sa tim motorom u tom autu nema greske (naravno nije za ludovanje, ali je osecaj voznje bolji nego u 1.6 100 KS)...

Sto se tice 1.7 CDTI 100 KS... Moj rodjak je pre 10ak dana kupio Merivu 2007 sa tim motorom. Juce sam sa tim autom bio do NS i nazad i iskren da budem nisam primetio da je ta turbo rupa mnogo izrazena... Naprotiv, bio sam odusevljan time sto se auto ne muci ispod 2000 o/min (najveci moment mu je na 2300 o/min), cak i jako dobro povuce, cak i u 5.oj... Na 3000 o/min ide 140 km/h i nije ni malo bucan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma ljudi ajmo sad 1.3 hello... sta moze 1.3..morash ga forsirati stalno u nizem stepenu prenosa ako ista zelish da odradish kako treba bez bojazni da te proda na gasu...Druga je prica kad auto ima 900 kg ili 1200 recimo..ali ta astra nije ispod 1400 kg sa tim motorom je bulja...plus ukljuci mu klimu i stavi dvoje ljudi i ti si cao dovidjenja...Po meni ako ga imash za grad je ok recimo , nesto vise od toga po meni je smesno...:) ali ok to je moje mishljenje... mislim da nikada nikome na pamet ne bi palo da hvali 1.3 motor da je finansijska situacija drugacija i mogucnosti naseg naroda veca... ali na zalost gleda se sto manje da te izadje kasnije registracija , potrosnja i sl... i onda se hvali sve to... kao super je , odlicno ide i sl... a i sam svestan da to nije to... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

bio odusevljen ubrzanjima (pri pomisli da je 1.3 motor)... Taj auto ima 6. brzina i jako su dobro naslagane, tako da sa tim motorom u tom autu nema greske (naravno nije za ludovanje, ali je osecaj voznje bolji nego u 1.6 100 KS)...

Ja cu samo da te pitam da li si nekada provozao neki auto sa tim motorom?

Astra sa tim motorom ima 1330 kg, Corsa 1100 kg...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@nidza : ajde ako te ne mrzi malo detaljnije opise tvojih tvrdnji jer jeste ovo FLCS ali nismo poznati po neargumentovanom pljuvanju po ostalim kolima ...:whistle:

čisto je uporedi sa Stilom sve osim fiatovih motora o kojima znamo doooosta; jer em su klasa em ga voziš :thumbup:

Volan je tvd, čudan, čudno leži, sedište je okej. Enterijer mi se ne dopada, ergonomija je čudna, plastikaner kao kineske igračke još dodatno (za moj ukus) upropašćen onim sivo srebrnim elementima. Poprilično je bučan. U firmi imamo ja mislim preko 50 komada ukupno, svima do jedne su crkle klime i moraju da se remontuju svake godine ako misliš da će rade. Letos sam po parkingu redom tražio jednu kojoj radi klima, ne radi nijednoj! Umro sam od vrućine. Nije da se paze nešto specijalno, ali održavaju ih kako se i inače održavaju kola po Nemačkoj. Poređenja radi, moj Stilo je 2004. godište, klimu nikad nisam pipnuo. Kad se vozi malo oštrije, auto deluje tvrdo i nestabilno u isto vreme, po mom mišljenju najgora moguća kombinacija.

U Stilu se osećaš mnogo ušuškanije, toplije, Astra je nervozna, glasna, šuplja nekako. Ovo je moj subjektivan osećaj. Možda neko voli takav auto, dok meni lično Stilo izgleda kao čitava klasa više kad si putnik u njemu. Jedino što moram priznati je da crvene CDTI idu bolje nego bilo koji Stilo sa kojim sam se vozio. Ne znam da li je Astra možda malo lakša, ili stavljaju kraći prenos u multijet motore, ali stvarno idu preterano. Sa druge strane, možda je to isto subjektivno, jer ti volan beži iz ruku kad stisneš gas do poda.

Stilo i Astra su uporedivi samo na papiru - moje subjektivno mišljenje. Ograđujem se od svake objektivnosti, jer sve ovo što se meni ne sviđa na Astri je možda nekome drugom prednost. Nije me ubedila da je u pitanju kvalitetan automobil i ne bih je sebi uzeo nikad ispred nekog aktuelnog Fiata. To što drže cenu bolje od Fiata jeste samo zbog toga što ljudi ne znaju da kupuju. Mislim da je publika na ovom forumu ipak malo više zainteresovana za automobile od prosečnog kupca. Koliko samo loših proizvoda opstaje na tržištu jer ljudi nemaju pojma šta kupuju zapravo.

Završio bih pitanjem sveta kome se dopada Astra u principu - koji su argumenti? Ovo je Fiatov forum, pretpostavljam da dobro poznaju Fiate. U čemu je Astra bolja da bi je kupili?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Markoni , nisam astru ali jesam suzuki swifta sa tom kubikazom benzinca sa 90 konja....za njega je to dobro... i cisto sumnjam da astra ide bolje od swifta......tako da ostajem pri svom mishljenju... :p:P mozda nekad i promenim misljenje...bilo bi po meni bolje da je 1.3 benzinac sa turbinom

Iskreno markoni..ovaj snimak korse me nista nije odusevio jer mu do stotke treba 12, 13 sekundi.....ne vidim koja je poenta...to sto je izgurao do 200 posle mucenja ili sta....:p:P:p:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poenta je to da to nije slabasan auto koji ne moze 160 km/h da nagura, kako ste poceli da ga predstavljate... Dakle auto je dovoljno jak za svakodnevnu voznju i putovanja, moze sa njim lepo i da se pretekne... Za moje pojmove je extra slab, mene bi zadovoljila samo OPC ;) (ali je nikada ne bih kupio)... Kao sto sam rekao, na papiru su isti Astra 1.3 CDTI 90 KS i Astra 1.6 Twinport 100 KS, s' tim da je 1.3 CDTI mnogo laksi za svakodnevnu voznju i daje bolji osecaj ubrzanja... Ako pricas o novom Swiftu, njemu je ubrzanje do 100 km/h preko 11 sekundi, a Astri 1.3 CDTI je ispod 12, tako da ce biti da je i za Astru to dobro... ;) pritom astra ima 15 km/h vecu maksimalnu brzinu :harhar: ... Imao sam prilike stvarno mnogo automobila da provozam, i od manjih dizela taj 1.3 CDTI, ili ti JTD, je na mene ostavio najbolji utisak...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@nidza

Hmm, da krenem od najtežeg pitanja odnosno poslednjeg zašto mislim da je Astra bolja od Stila ( jer otvorio sam temu baš sa tom idejom...):

Astra je Opel dakle nemac koji će u zemlji Srbiji narednih minimalno 10-tak godina biti NO. 1 ( VW; Ford ; Opel) bez obzira na stvarno stanje i mišljenje o kvalitetu itd ...a ja sa svojom teško stečenom crkavicom da kontriram tržištu i narodu jednostavno neću više i ne mogu da si to priuštim ...

Lično mi se smučilo da ljudi koji imaju stariji auto i u lošijem stanju od njega ali Opel, Ford ili VW ih održavaju jeftinije i čim požele da ih prodaju to i urade po realnoj tržišnoj ceni u roku od par dana ... a mene niko ni da zove za Punta :wallbash:

E sad ono subjektivno - meni plastika u Astri H mnogo bolje izgleda i "leži" i manje cvrči nego u i jednom Stilu koji sam video na skupovima + par koje sam provozao od drugara ... naravno i sam dizajn kokpita mi je lepši u Astri uz ergonomiju koja im je slična i tu nema šta više da se raspravlja ...

Ti kao vlasnik Stila i dugogodišnji vozač istog verovatno bolje osećaš neke nijanse i tu isto nema rasprave jer imaš jače argumente od mojih sa te strane, ali ja i dalje ne mogu da se otmem utisku kad god mi se pruži prilika da provozam drugaricinu Corsu 1.2 benz da je mnogo kvalitetnija od mog Punta (osim motora - naravno :thumbup:) mada je tu i onaj osećaj koji verujem da imaju svi vozači Punta mk2b - ko da smo u Yugu ne toliko zbog kvalieta, već pre svega jer ih ima ko g... i voze ih svakakvi likovi ... %28.gif

na kraju ti si treći čovek koji mi je rekao da opeli imaju gadan problem sa klimom ( Astre i Corse) čak sam pričao sa komercijalistom iz jedne velike domaće firme koji mi je napljuvao Corsu C i D sa 1.3 CDTI motorima jer su ih obe imali u floti i imali su probleme sa ECU, bregastim diznama i klimama naravno :wallbash:

sad su dobili nove Fieste 1.4 TDCI i za sad su zadovoljni mada su prešle samo 50 kkm u proseku ...

Na kraju balade ni sam ne znam kad bude došlo srećno vreme da kupujem drugi auto šta bih pre uzeo Astru ili Stila - biće žestoka dilema :coffee::book::whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma nije bre, meni je benzin u krvi, to sto sada vozim je nebitno ;)

Po meni je u toj Astri najbolje resenje 1.6 Turbo 180 KS ili OPC (2.0 Turbo 240 KS)... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po logici "samo snaga je bitna" ne bi postojala gomila auta danas u toj klasi koji kreću u ponudi sa 80-90ks u benzinu sa smešnim obrtnim momentom ili kao ovaj sa devedesetak konja i dvestotinak NM. Taj auto sa tim motorom ide isto kao punto 1.3 multijet 69ks ili isto kao grande punto 1.3 multijet 75 ks (svi su 13,5 do sto i ista međuubrzanja 80-120) a sve to je realno osetno bolje od benzinca sa 90ks odnosno efikasno je kao benzinac od barem 110ks (da ne načinjemo staru temu benz-dizel - pravim poznavaocima su međuubrzanja i preticanje (obrtni moment) daleko bitniji od sprinta 0-100 koji se nikad ne desi u realnoj vožnji). Neko je pomenuo šaltanje: mali multijet ima max obrtni moment na niskih 1700-1800 obrtaja što znači da je potreba za šaltanjem u toj klasi 80-90-100ks motora kod njega minimalna. Uvek je postojao stilo sa 100ks benzinac, 100ks astra benzinac koja će na mnogim stazama ostati iza ovog 1.3 90ks. Po toj logici onda treba da benzinci krenu od nekih 120-130ks za tu klasu, puntiće i grande puntiće i sve živo ne treba proizvoditi (bravo 90ks benzin, grande 65ks benzin!, astra 1.4 16v 90ks-muči se kao isus na međuubrzanjima!..........). Druga stvar su troškovi, kvalitet izrade i neverovatna lakoća održavanja ovog motora o kome brine izuzetno i bogati zapad. Oni mnogo marljivo beleže running costs, registraciju koja je izuzetno skupa u bogatijim zemljama i ostalo.

Što se stila tiče, nisu oni uvideli da "ne valja" nuditi auto te težine sa malo konja jer to ponavljaju sa bravom a i francuzi i nemci rade isto. Kada je stilo dobio jače motore, slabiji su podeljeni grande puntu koji je tad izašao. Mnogo je tu marketingškog razmišljanja, verovatno su tada stila ostavili sa jakim motorima samo za ljubitelje jače vožnje a prodaja je trebala da se rasplamsa na grande puntu i pripremi teren za novi bravo. Ekonomisti kažu > "životni ciklus proizvoda" koji je jedna evolucija u kojoj kitiš i sklanjaš, dodaješ i menjaš varijante kako bi prodao što bolje i oni vode fabriku a inženjeri i tvorci konjskih snaga ipak slušaju njih

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što se stila tiče, nisu oni uvideli da "ne valja" nuditi auto te težine sa malo konja jer to ponavljaju sa bravom a i francuzi i nemci rade isto. Kada je stilo dobio jače motore, slabiji su podeljeni grande puntu koji je tad izašao. Mnogo je tu marketingškog razmišljanja...

Na najvažnijem tržištu za Fiata (domaćem, italijanskom), oni moraju ponuditi automobil za početnike (ljude koji su tek dobili dozvole). Za njih postoje ograničenja u snazi automobila koji mogu voziti i to je jedan od razloga zašto se prave automobili sa 1.300 Kg i 90 KS...i zašto je to urađeno i sa novim Bravom.

Mora da bude toliko težak da bi imao svu opremu koju prosečni kupac traži, a ne sme da ima 150 KS, jer ga početnik ne može kupiti, tj. ne sme ga voziti.

Sve fabrike vole da nekome prvi auto bude baš njihov, jer tako potencijlano dobijaju kupca koji će kroz ceo svoj životni vek biti vezan za tu istu fabriku automobila.

Uglavnom...automobili sa optimalno manje snage nego što im treba se prave zbog određenih zakonskih ograničenja, plus zbog njihove cene, jer su naravno uvek to najjeftiniji modeli.

Takođe, treba imati u vidu i poslovnu politiku određenog brenda. Npr. nova Delta je ustvari novi Bravo. Platforma i te priče...to se naročito vidi po unutrašnjosti.

Ali...dok u novi Bravo ide i atmo. benzinac 1.4 sa 90KS, u novu Deltu se ugrađuju samo Turbo motori (benzin ili dizel)...itd, itd...

Inače, novi Bravo 1.4 sa 90KS je znato startniji automobil nego Astra 1.3 CDTI...a i taj Bravo 1.4 je pravljen samo kao kompromis, ne kao optimalno rešenje za automobil te veličine i težine.

Pominjana međuubrzanja...kada je tolika razlika u ubrzanju i maksimalnoj brzini na strani Bravo 1.4 (12.5s/14.7s i 179 Kmh/170 Kmh), teško da Astra sa 1.3 CDTI odjednom može imati mnogo bolja međuubrzanja. Jedina je razlika što sa npr. 50-60 Km/h ta Astra bez problema može nastaviti u trećoj...ili čak četvrtoj...dok ćeš onaj Bravo sa 1.4 atmo. benzincem morati da vraćaš u drugu ako želiš maksimalno međuubrzanje...ali tada ode potrošnja.

Lakše se vozi turbo motor, komfornije...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto rece Nesha turbo je konza :thumbsup:

Evo i poredjenja sa preformansama pomenutih modela

http://www.cars-data.com/en/car-compare.html

Primetice te da je Astra teza od Brava,samim tim i sporija,dosta je stedljivija,a obrtni memenat je mnogo,mnogo veci :yes i pri mnogo,mnogo manjim obrtajima,cime se opet varcamo na turbinu,tako da za preticanja i u nekim medjuubrznjima,mislim da bi ipak ovaj osnovni model Brava ostao kratkih rukava.

jos je zanimljivo da ova Astra sa 5 vrata 1.3CDTI najmanje trosi :blink:

Edited by mik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...