Jump to content
FAS Goran
Mirko_NS

Fiat nuova Bravo 1.9MJT 120KS / 1.6 MJet - teže prvo paljenje?

Recommended Posts

Sta znaci "zabrinjavajuce dugo"?

 

Jesi pokusao savete iz ove teme - da sacekas da prestane da se cuje pumpa goriva? Jesu grejaci ispravni?

 

Ako jesi, a on i dalje vergla - mozda treba da promenis filtar goriva, mozda akumulator nije u redu, a mozda je i vreme za remont alnasera. Ono sto me zbunjuje je do da moras da stisnes papucicu gasa da bi auto upalio - koliko znam kod Brava se radi o drive by wire sistemu, tj. nema sajle gasa, nego elektronika sve regulise, tako da nisam siguran da pritisak na papucicu gasa pre nego sto je auto upalio imao nekog uticaja.

 

Najbolje bi bilo na dijagnostici pratiti parametre prilikom startovanja - temperaturu vazduha, pritisak u railu, broj obrtaja alnasera, itd., a za tako nesto ti treba majstor kako bi se iz ocitanih parametara utvrdila nepravilnost ako je ima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa znaci jedno 7-8 sekundi. Sacekam sve, ispravni su grejaci, menjao sam zimus jedan, pa pre toga su zamenjena dva, a i izaslo bi mi obavestenje da nisu u redu.

Pa meni jedino sto pada na pamet je akumulator koji je inace slab ili onaj neki softverski problem sto sam procitao negde da postoji. A sto se tice dodavanja gasa to je navika koja mi je ostala iz Juga j Lade, ali zaista i ovde radi isto tako, lakse upali kad se doda gas, bas sam proveravao.

Ne znam kako bih mogao da izvedem to sa dijagnostikom jer je meni problem ono prvo paljenje, svako naredno je u redu. Onda bih morao da ostavim auto da prenoci kod majstora pa onda da se proba, a to je vec cimanje. Ali ici cu sigurno u skorije vreme u servis da se raspitam oko tog problema. Ti Mirko vise nemas problem sa tim? Ne vergla ti duze kad ga palis posle par dana nevozenja?

Sent from my ALCATEL ONE TOUCH 6030X using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

I am with stupid. :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad kazem slab akumulator ne mislim meni konkretno nego generalno za Fiat Bravo. Moj akumulator bi trebalo da je dobar i svakako necu da ga menjam dok ne utvrdim da je problem 100% do njega. Kad je toplije vreme pali normalno, samo preko zime kad je hladno imam problem sa ovim tezim paljenjem. 

@genca sta hoces da kazes time sto si napisao?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako mu fali vazduh samo na prvom paljenju a posle ne?

Pokusaj par puta da mu das kontakt pre paljenje i pustis pumpu da odradi pa vidi onda kako pali.

Послато са GT-I9070 користећи Тапаток 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam imao problem pri prvom paljenju dok sam vozio 1.9 mjtd 140ks Stila. Kada je temperatura oko nule osetno teže pali, kada je -10 nikakav problem... Palio je i na -27 doduše slabije vergla što je normalno, alu posle 5,6,7 sekundi upali. Probao sam i da dam kontakt 2-3 puta pa onda da palim, nekada je bolje, nekad je isto... 4godine sam tako vozio... Bilo je reči o tome već na forumu... Sređivao sam anlaser, kupovao nov akumulator exide 74Ah, čistio egr, maf, map, sipao aditiv nekoliko puta i uvek isto... Jedino što nisam uradio, a verovatno je trebalo a to su dizne na ultrazvuk i pumpa visokog pritiska na remont, ali bi to koštalo najmanje 300e...

Nexus 7

Edited by etibor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti Mirko vise nemas problem sa tim? Ne vergla ti duze kad ga palis posle par dana nevozenja?

Sent from my ALCATEL ONE TOUCH 6030X using Tapatalk

 

Ja nisam ni imao takav problem da auto vergla 7-8 sec.. Jednostavno, pri "hladnom" startu potrebno je pola kruga/krug vise da obrne u odnosu na "vruc" start i to je to. Isto tako, primetio sam da je taj problem izrazeniji pri temperaturama 0-10C, tako da sumljam da stvar do algoritma u ECU. Mozda bi update software-a u ECU resio stvar, ali kada sam ja to zeleo u servisu nisu imali neki kabal, a posle me prosla volja, posto problem nije toliko iritirajuci (a i ne desava se pri svakom hladnom startu).

Edited by Mirko_NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imam taj problem sa tezim prvim startom od kad sam uzeo auto (pre godinu i po dana). Mislio sam da je do akumulatora, stavljen je bosch s5 jaci od originalnog MM i apsolutno nista se nije promenilo. Takodje cekanje par sekundi da pumpa odradi svoje ne pomaze (ili bar ne pomaze dovoljno). Taj problem imam samo kad auto ne vozim duze, ako ga palim vise puta u toku dana sve ide glatko i bez vibracija. 

Nemam nikakvih problema u voznji, nemam nekih vibracija sem tog duzeg verglanja kod prvog paljenja, tako da ne bih menjao nosace motora jer sumnjam da bi ista promenilo, niti mi je jasno kako bi oni mogli da uticu na duze verglanje...

Za sad stoji na tome dok se ne javi neko sa resenjem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mladene apsolutno isti problem imam. A sad kad vidim da nije problem u akumulatoru kako kazes, onda ne znam sta bi moglo da bude... Neka se ukljuci neko od forumasa da pripomogne, ali iskljucivo neko ko je imao taj problem i resio ga je na neki nacin. Misljenja sta bi to verovatno moglo da bude mi nisu od pomoci, hocu da budem siguran sta treba da radim da bih resio to.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako procitate temu od pocetka videcete da sam bio kod n majstora u NSu, na kraju i kod Gorana - svi kazu to je tako. 

 

Takodje, ako pogledate temu od pocetka videcete da su svi Fiat Bravo koje sam probao na raznim placevima imali taj problem, cak i dva Stila sa 1.9MJT koja sam probao su imali taj "problem".

 

Za ovih 40K koliko vozim auto taj "problem" se nije pogorsao - da se zaista radi o nekom kvaru do sada bi moralo da se pogorsa.

Edited by Mirko_NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

@totti koja je poenta foruma onda?? Ja cu kod majstora svakako otici, ali ne zelim da idem dok ne saznam sta je u pitanju, da se ne bi desilo da bacim pare menjajuci nesto sto uopste nije trebalo da se menja a da problem ostane i dalje (sto su neki vec radili). Zato sam i postavio konkretno pitanje na koje ocekujem konkretan odgovor od nekoga ko je isti takav problem imao i resio. Jer ovo nije kvar nego misterija.


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mirko

Nisam mislio na tebe.

 

@Darko

Tvoj post deluje pomalo naredbodavno, pa još i nećeš mišljenja, već da ti neko konkretno kaže šta je problem  :question:

Očigledno je da niko ovde nema takvo iskustvo. Odeš kod dobrog majstora (barem ih u Beogradu ima) i dogovoriš se da ćeš platiti samo ako otkloni problem. Ako majstor od poverenja kaže da je to tako i da tu nema nekog rešenja - onda to i prihvati  :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam akumulator menjao jer mi je to svakako bilo u planu. MM koji dolazi fabricki je slab, isla je zima i nisam hteo da razmisljam. Nadao sam se da ce to resiti problem ali nista se nije promenilo. Ja o tome vise ne mislim, dok neko ne nadje resenje pa primenim :) 30k sam presao za godinu i po dana koliko je auto kod mene, nije se pogorsalo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mladene apsolutno isti problem imam. A sad kad vidim da nije problem u akumulatoru kako kazes, onda ne znam sta bi moglo da bude... Neka se ukljuci neko od forumasa da pripomogne, ali iskljucivo neko ko je imao taj problem i resio ga je na neki nacin. Misljenja sta bi to verovatno moglo da bude mi nisu od pomoci, hocu da budem siguran sta treba da radim da bih resio to.

 

buduci da ti misljenje verovatno je to ili mozda to ne pomaze onda koji .... si se u opste i javljao, forum sluzi da kroza zajednicko razmatranje simptoma dodjemo do zakljucka a zakljucak izvodis sam ne ja ili neko treci koji se javi sa resenjem... buduci da niko odn nas ne vidi tvoju masinu ovde mozes da ocekujes samo nagadjanje... verovatno ces da pitas zbog cega... zbog tolerancije i pravila svaki fiat se pokvari samo na svoj svojstven nacin oko tvog problema je razglabanao na vise strana i ako uspes da nadjes dva ista resenja svaka ti cast zato sto jednostavno nemogu ce je da napises sve podatke koji su vidljivi golim okom...

tvoj problem naj verovatnije uzrokuje vracanje goriva u rezervoar...... a sad ce svi da krenu da me psuju nije gorivo nema sanse i ostalo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

totti

 

ne treba meni niko da govori sta je problem, ja to znam, nego da mi kaze iz licnog iskustva koje je resenje za taj problem. Ja ne znam na osnovu cega si ti zakljucio da moje pisanje deluje naredbodavno? Ja sam samo hteo da zaobidjem situaciju u kojoj se 10 ljudi javi sa svojim misljenjem i jedan kaze: e ja mislim da je u pitanju akumulator, drugi kaze: ma jok, problem je u nosacu motora, treci kaze: ja mislim da bi trebalo da zamenis (lupam) pumpu. Kuda onda to vodi? Ovako sam hteo da ustedim vase vreme i da pozovem nekog ko iz licnog iskustva zna kako se taj problem resava, ako neko takav uopste postoji. Jel se razumemo sad?

 

gusare

 

ovaj odgovor se odnosi i na tebe. Da li je nekad neko na ovom forumu resio problem kada je dobio 10 razlicitih misljenja od kojih nijedno nije sigurno nego nagadjanja? Ne mozes da ocekujes da ja iz svega toga sam izvlacim zakljucak, pogotovo sto ja nisam nikakav strucnjak pa da meni to sto vi predlazete nesto znaci i da ja to razumem. Ovo sto je totti predlozio za majstora i dogovor je dobra ideja, mogao bih da se raspitam za takvu kombinaciju.
I da, srecna vam nova godina! :)


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolega Ticma ti je izbacio sliku/podatak sa 17 stavki koje potencijalno mogu da budu uzročnik problema. Čak i da je kod nekog forumaša jedna od tih stavki bila uzročnik, ne mora obavezno da znači da je i kod tebe.

Kad Auto Data "nagadja" šta sve može da bude problem, šta onda mi amateri da kažemo... Zato te i savetujem - potraži pomoć nekog stručnog i krštenog majstora ako ti to već toliko smeta :thumbup:  A ako ti neko stručno lice od poverenja kaže da je to tako i neminovno (konstrukcijska greška, neisplativost popravke i slično), batali i ne čačkaj mečku :)

 

Srećna i tebi :santa:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imam isti problem na bravu 2007 mjtd 150ks kada duže ga nepalim jako tesko (4-5 sek.) vergla i kao da je prazan akomulator se ponaša ali svaki put upali.Primetio sam da mi se to pojavilo nedavno a da je pre toga i sa starim akomulatorom ( pred smrt ) palio na pola ključa, nisu mi radila 2 grejača i bilo je i preko -20 i palio je ko mina. Stavio sam novi akomulator exide, radio alnaser i isto je ostalo. Primetio sam da mi lampica za grejače na tabli znatno duže sija ( 6-7 sek. bez obzira na temperaturu ) nego pre ovog kvara. Neki put mi se desi da lampa grejača sija 2-3 sek. i onda pali kao mina, ali sve ređe mi se to dešava. Pre mi je i prijavljivao neku grešku ali sada je ito prestao. Ja tipujem na neki senzor ili relej koji napaja grejače.

ne znam šta je ali ću pokušati da reši u nekom servisu pa ću javiti šta je ali mislim da je električar u pitanju. 


Ako je neko primetio da se isto ponaša lampica od grejača a rešio je problem neka javi da ne lutam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja kao i vecina imam ovaj problem, majtor kaze da je moguce da je zbog pritiska pumpe u rezervoaru jer se to desava na pumpi kad se vozi na rezervi... ja nevozim ali pre mene ko zna, medjutim nedade mi mira ovo pa sam probao da promenim gorivo (pumpu to jest) za sada se paljenje polako popravlja i udari su sve manji...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma zavergla i mora kljuc da se zadrzi par sekundi ali se motor sav zatrese...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...