Jump to content
FAS Goran
Mirko_NS

Fiat nuova Bravo 1.9MJT 120KS / 1.6 MJet - teže prvo paljenje?

Recommended Posts

On 1/6/2022 at 4:15 PM, Che Guevara said:

Juče bio kod majstora, već jutros druga priča. Sve pohvale za ovu temu, bez koje bi verovatno kupio novi akumulator, cistio alnaser, menjao releje, senzore... bespotrebno.

 

I da napomenem, posao je bio gotov za sat vremena i koštao je 30e.

Jesi bio kod tog u KG? Jel i tebi nastelovao parametre? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se to desava povremeno, iskljucivo leti. Sad kako je udario ovaj minus, pali na pola kljuca. Ako imate nekog proverenog ko to resava, dajte kontakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MiloshBg

Pa evo ti na vrhu strane 2 pinovana posta sa preporukama za tu intervenciju ;) .

Resavalo se reprogramiranjem parametara temperature motornog ECU.

Tada za 60-70 EUR koliko se secam (cene u KG i BG).

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/10/2024 at 11:27 PM, Djuka PA said:

Jesi bio kod tog u KG? Jel i tebi nastelovao parametre? 

Jesam odavno, i otad nemam tih problema... Skroz ok dečko, lako ga je naci (nije u gradu Kragujevcu vec prigradsko naselje), i nije skup (ja sam čekao oko pola sata i platio 30e). Diesel Chip Tuning Kragujevac, Dušan 064 3882 882.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ,da li je neko imao sličan problem?

Prvo što sam primetio da kada okrenem ključ jeste da nema standardnog zvuka ,već neki zvuk koji se muči ( ne mogu to lepo opisati kao kad pumpa dovodi gorivo ,samo se muči ),druga stvar je da auto malo duže vergla dok upali,a sve se to desilo kada se jednog dana ugasio u toku vožnje,u rezervoaru se čuo zvuk vraćanja nafte,kao kad se gudne cefčica u čašu i dune u nju.... Sačekam par minuta ,malo duže zaverglam i auto upali... Radi sasvim normalno. E sad izbacio je dve  greške  za regulator pritiska goriva i istu grešku gde pominje kompijuter i zamenu plusa i minusa. Zamenio sam regulator izbrisao grešku,vozio dva dana i eto ga opet... Izvinite što je sve ovo ovako ali bolje da ga opišem teško... 

 

Edited by Ivan
Spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greška za regulator je povezana sa nedostatkom goriva iz rezervoara tako da je džabe zamenjen, verovatno je problem sa pumpom, filterom itd. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozzzz, isti problem sa GP 1.9Mjet 98KW 130KS, teze pali, pa kao grejaci, pa mi zamenuli sve grejace, ali opet isto, sinoc sam skinuo dzek sa senzora za temp i jutros je palio kao mina, doduse izbaci crni dim, ali pali odlicno sada, tako da verv necu dobiti nista menjanjem tog senzora, nego samo softversko resenje o kom se i pricalo....

Svako dobrooo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...