Jump to content
FAS Goran
Mirko_NS

Fiat nuova Bravo 1.9MJT 120KS / 1.6 MJet - teže prvo paljenje?

Recommended Posts

Ne znam za druge ali meni ovo problem nije resilo, ali obzirom da auto normalno pali kad se senzor otkaci(lazira temperaturu), sledece na sta sumljam je map senzor koji u sebi sadrzi iat senzor(intake air temperature) ako nije ni to, videcu ko moze da promeni parametre hladnog starta u eprom memoriji ecu-a, ako je to uopste izvodljivo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod drugara smo zamenili onaj vel'ki relej na požarnom zidu i od tada lakše pali.

Misam ranije hteo da se mešam u traktordžijske rasprave jer sam očekivao povoljan rasplet.

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/7/2018 at 11:18 PM, Mijailović P. said:
Kod drugara smo zamenili onaj vel'ki relej na požarnom zidu i od tada lakše pali.

To je centralna jedinica grejača. Retko kada je ona problem, mada je očigledno .kod tvog drugara, ona bila uzročnik.
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidi a vincentom. Ja mogu da ti posaljem broj na pm ako se on slozi jer rece da ne bi da ostavlja covekov broj javno dok bar jedan od nas ne ode, rijesi problem i pita ga. Ja necu skoro do njega pa mozes umjesto mene, saljem broj samo da se vincent slozi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Složio se. Poslato.
Prvi koji ode neka ga pita da li ima nešto protiv da objavimo njegov tel. Ja nisam .
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo mog zapažanja. Bez obzira na temperaturu prvo paljenje je teže na mom Stilu MW, 88 kw, MJTD.
Skontao sam da dok ne pogasi sve lampice tj. dok ne prestane zujanje pumpe nema trika da upali bez duuuugogp verglanja. Posle pali na pola kljuca svaki put. Onda posle podne kad krenem kući sa posla ista priča...
Na službenim opelima ovako nešto se ne desava, odmah pale na pola kljiča.
Ima li ko ovakvih simptoma?
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je problem kojim se upravo ovdje bavimo vec duze vrijeme i za sad su problemi svedeni na termodavac ili reprogram hladnog starta softverskim putem. Prvo je oko 20e a drugo oko 80e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I na kraju da javim, lose vesti. Nije termodavac. Mada i tu ima nesto dobro. Mislim da ovaj eksperiment skida sumnju sa hardvera odnosno najskupljih komponenti, dizni , pumpe...

 

Obzirom da bez termodavaca auto pali kao blesav, to nameće zaključak da su pumpa i dizne sposobne da isporuče doboljno goriva u pravom momentu. Takodje po meni pada u vodu i teorija da neka dizna pusta gorivo pa da naliva cilindar.

 

Kada se vratim sam mora terma ga kod majstora koji je upoznat sa problemom pa će da čačka. Po njemu postoji nekoliko mogucih problema ali ništa preskupo. 

 

Meni na kraju deluju da je to neki problem u nekom kontroleru, software i sl. ali videćemo. Saga se nastavlja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi,

Evo i ja da se upišem u ovu temu. Od skora sam vlasnik stila mjet 120ks. I jedino što me nervira (za sad) je upravo to paljenje. Dakle kod mene je situacija sledeća. Prvo jutarnje paljenje (to je oko 5.30h) sačekam da pogasi sve lampice i prestane zujanje pumpe, spoljna temp oko 15C, pali ok mada mislim da bi to trebalo bolje tj odlučnije ali dobro. Problem nastane kad završim posao tj 14h. Auto stoji na suncu, spoljna temp 30C+ identičan postupak paljenja kao ujutru tj pre 8 sati i nema šanse da upali kao ujutru (probao i da ranije okrenem ključ ali neće) nego obavezno je potrebno da vergla oko 5 sekundi i to kad krene da sastavlja nije, opet ponavljam, odlučno nego nekako hoću-neću. Ne izbacuje nikakve oblake dima na auspuh i sl. Na dijagnostici nikakvih grešaka. Neki su mi pominjali da alnaser sporije vergla ili je akumulator loš ali onda bi uvek loše (jedva) palio a ne samo kad je spoljna temp visoka. Kad se vozim pa stanem negde na kratko pali odma, ništa ne čekam da se pogasi nego okrećem ključ i startuje kako bi i trebao. Ništa na njemu nije zatvarano (egr), sve je u funkciji, katalizator repariran tj očišćen i vraćen.

Odakle krenuti, električar ili mehaničar? Hvala unapred. Poz.

Edited by Trigger

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ti imas gremlina... Probaj ovo sa termodavacem ko ostali pa vidi kako ce da se ponasa. Za pocetak, dakle, skini termodavac pa probaj. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skinuo sam termodavac, upalio kao mina i mnogo je duze drzao grejace. Vratim termodavac, opet aljkavo pali  E sad gori i check engine zbog skidanja termodavaca ali to cu vec rijesiti. 

Dakle mijenjam i ja termodavac. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ništa nećeš dobiti zamenom SENZORA TEMPERATURE rashladne tečnosti. Već je neko od kolega menjao (1300 rsd), ali problem je ostao. ECU , izgleda, na tim godištima automobila, nešto pogrešno radi, pogrešno dozira gorivo za hladan start.

Mislim, da software na MJet-u, kada je temp iznad +7*C, uopšte ne pali grejače.

Mora malo da se prepravi.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da raščistimo da se grejači pale u zavisnosti od temperature rashladne tečnosti, nevezano za spoljnu temperaturu.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...