Jump to content
FAS Goran
Mirko_NS

Fiat nuova Bravo 1.9MJT 120KS / 1.6 MJet - teže prvo paljenje?

Recommended Posts

I pumpa niskog pritiska u rezervaru moze da zeza ako mislis na nju. Imas i senzor na pumpi visokog pritiska, nadji neki zamenski stavi pa probaj. Ispitaj creva oko pumpe. Uglavnom, ispitaj sve pre dizni

 

Servisima je to trazenje gremlina sve puno vremena za premalo para

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je to... On te posalje na dizne i kaze da su bile losw a ti nikakvu razliku ne primecujes. Ako neko zna majstora koji je oran sve ovo da ispregleda neka da broj? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je najčudnije, u mom slučaju, da se problem javlja isključivo leti. Zimi nikakav problem auto pali odlično, ma koliko dugo da stoji. Računam ako je pumpa oslabila i treba joj više vremena da nabije pritisak, pravila bi problem svaki put kad auto stoji 2-3 dana bez obzira na godišnje doba, a ne samo leti. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oko 80 eur softverska promena u motornom kompjuteru. U hladnom startu se da malo više goriva na diznama i "prevari" trenutna temperatura, npr. da je 0°C, da bi grejači odradili svoje.
Naravno, sve ovo važi ako je auto potpuno ispravan.
Drugog rešenja nema, šta god radio. Iz ličnog iskustva.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Važi se. Moj sin ima Brava 120 ks, ubili smo se da to napravimo, šta god je testirano, sve je u savršenom stanju a opet, zajebava kad je hladan.
E sad pali kao JTD, na treći okret anlasera.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Biće i br. telefona, bitno je da je misterija rešena.
To verovatno mogu da reše i čip tuning majstori, treba ih pitati.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako zelite zbog ostalih eventualno zainteresovanih kolega (a verujem da ih ima prilicno sa ovim problemcicem na MultiJet) - slobodno ostavite kontakt telefon, nista nije suprotno pravilima foruma, tj. sve dok ne prelazi u otvoreno reklamiranje ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razmišljao sam o tome Ivane ali ne bih želeo dok ne pitam čoveka. Trenutno je na odmoru (do idućeg ponedeljka), a čim se vrati, otići će Urke kod njega i pitaće ga.

 

Послато са LG-G3

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo resenje je ok ako drugo ne pomaze ali prosto mi neverovatno da niko ne moze da prokljuvi o cemu se radi. Da svaki 1.9 mjtd pali na ovaj nacin pa onda ok, ali posto su samo neki onda nesto definitivno nije u redu.

 

Ja cu po planu tamo u avgustu verovatno da oteram u servis i ne odustajem. Krecemo od ventila pa na dole, deo po deo.

 

Tako je moja sestra imala punta koji je tesko palio. Brdo majstora iz SApca, Valjeva  i BG se izredjalo i nista, sve ispravno. I onda se neki lokalni mehanicar, klinac zainatio i nasao. Neki regulator pritiska goriva. Malo zavuceno sranjce od 3.000 dinara.

 

Nesto sigurno jeste i to je verovatno kod svih. Obzirom da je tesko da su svi sa losim ventilima, karikama i sl ostaje neka elektronska zejebancija.

 

Javljam se za jednomesec dana a dodle pratim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druže, i mi smo potrošili brdo vremena i para. Kompresija odlična, pritisak goriva odličan, na CR magistrali odličan, dizne preventivno rađene, EGR blind i softverski OF. Već sam zaboravio šta je sve probano i pokušavano.
Od početka sam bio sumnjičav prema softveru jer taj problem imaju 2006-2008 mjet-ovi. Tražio i na domaćim i na stranim sajtovima i forumima.
Ne ubeđujem te da odustaneš ali sam siguran da sam rešio problem.
Niko od majstora neće da posveti radne sate fantomskom problemu a da ne može to da naplati. To može samo neki entuzijasta i uporan čovek, kada se zainati.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dok se misterija ne resi da malo razmisljam naglas. Juce sam malo trazio po stranim forumima i definitivno je ovo globalni problem a onaj ko ga resi zasluzuje Nobelovu nagradu.

Resenja pouzdanog jos nema  i kako sam zakljucio ovde je problem da kazem softverski odnosno neki davac daje pogresne informacije ili neki kontroler baguje. Dizne i ostale stvari tipa pumpe mozemo verovatno iskljuciti kao uzrok posto je vecina prvo to resavala a niko nije dobio pozitivan pomak.

Na netu sam nasao dva posta o resenju pa cu ih preneti.

Prvi, covek tvrdi da je remontom anlasera resio problem. Navodno bio je dotrajao pa je vukao previse struje. Meni ovo bas I ne izgleda verovatno posto da je tako nebi na drugo verglanje palio normalno.

Drugo, verovatno realnije resenje sam nasao na poljskom pa sam prevodio. Nisam siguran da je google to 100% odradio kako treba pa neka neko strucniji uskoci. U prevodu, bukvalnom, problem je bio u kontroleru (drajveru) dizni. Zamenom software problem je resen. Nisam siguran sta ovo znaci ali ima smisla.

 

Neki kazu da je senzor bregaste problem ali to koliko vidim nije dalo neki rezultat.

 

Meni licno je posle gledanja jednog klipa a I situacije od juce kod mene  a sve povezano sa resenjem koji je kolega pre nekog vremena izneo palo na pamet nesto prilicnno banalno. To je davac temperature. Ne znam odakle ecu dobija tu informaciju ali verujem da je to sa onog davaca. Ako je ta informacija netacna onda mozda ecu pogresno ubrizgava gorivo ili nesto sl. To mi je palo na pamet posto mi je kazaljka temperature  u toku verglanja otisla u crveno i upalila se lampica. Motor je naravno bio hladan i posle paljenja se kazaljka vratila. Ludovanje temperature sam primetio i na nekim video klipovima sa ovim problemom. Kolega je to resio sto je zeznuo ecu da ima info da je motor uvek hladan pa mi to ima smisla. Palo mi je na pamet da bi se moglo probati sa iskljucenom ovim senzorom pa bi onda ecu radio sam nekom podrazumevanom vrednoscu.

 

To su neke ideje pa ako neko hoce I moze da eksperimentise neka proba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad ga prevaris da je hladan verovatno ce okrenuti stepen paljenja na raniji i ukljucti grejace. Do alnasera moze biti naravno jer kada dizel ne vergla dovoljnom brzinom mnogo teze i pali, pogotovo ovi "noviji" koji prave ogromne pritiske u diznama. Za prvo ja razmisljam na glas a drugo je tako :D
Mjt duze inace vergla od jtd-a to je normalno. Recimo komsija je nekad kupio novog 1.3mjt, trenutno ima 60k na satu i ja ga vozim po nekad od prvog dana. Meni se ladno desi da ga ne upalim iz prvog puta. Ono, po osecaju i navici pustim kljuc ali on ne upali pa me iznenadi :D
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mali update,a mozda I nije mali.

 

Danas mi nije dao djavo mira pa sam izasao malo da majstorisem. Skinuo sam poklopac motora i skinuo dzek sa davaca temperature. auto nije paljen od sinoc. Dzek od davaca je bio pun ulja je na njega kaplje ulje od po mojoj proceni sa dela gde se spaja cev sa osisom I gde ide egr, nisam  siguran sta je to ali nije ni bitno.

Usao sam u  auto I okrenu kljuc I motor kresnu na kao mina. Probam jos par puta i isto. Bolje pali nego ranije kada je bio vruc.

Vratio sam dzek nazad I da probam da upali, ali djoka. Verglao je siguro bar 5 sekundi i upalio uz oblak dima.

Sada imam drugi problem, kada sam vratio dzek davac izgleda ne radi uopste posto po davanju kontakta ne prolazi proveri i upajena je lampica za gresku na motoru.

 

Bilo kako bilo to je manji problem, stavicu drugi davac, to bar nije skupo, jedino sto sada ne mogu pratiti temperaturu, ali ne ocekujem probleme.

 

Bilo bi dobro da jo neko pokusa ovo pa da potvrdimo. Skida se jako lako, bukvalni je 5 minuta posla. Skine se poklopac, I skine dzek (ima na sebi sigurnosni mehanizam pa ga samo treba osloboditi malim srafcigerom a pre toga se zuti osigurac gurne prema kabini).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam slikao jer sam bio umazan do guse sa uljem. Termodavac je uvrnut u termostat. Nalazi se sa leve strane sa boka. Praktično prostor izmedju akumulatora i motora. Prati creva od hlađenja. Termodavac je obojen u jarko zelenu boju tako da je lako uocljiv. Kada skines poklopa plasticni sa motora videces, ne mozes da pogresis

Evo kako izgleda deo. Ovo zeleno je termodavac 

 

th6826.88-228x228.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ni danas nisam bio lenj pa sam ponovio experiment. Pre podne sam probao da ga upalim i standardno nije hteo iz prve nego je samo verglao. Upalio iz druge kao i svaki put.  Veceras sam otkacio termodavac I auto je upalio kao mina posle 2 okreta radilice.

Mislim da je definitivno problem sa citanjem temperature. Najverovatnije je samo davac problem a mozda I nesto ecu pogresno cita mada mi je to malo verovatno. To cemo videti kada promenim davac.

 

Danas sam ga I slikao pre nego sto sam se zamazao :) 

 

IMG_20180701_192709.jpgIMG_20180701_192719.jpgIMG_20180701_192719edit.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...