Kaniđa 1 Posted February 18, 2016 I ja sam još uvek samo veran skuterima Trenutno imam Gileru runner malosijev kit na 70ccm.Ide sasvim lepo,ali i troši Trenutno je čeka rasturanje jer je ostala sa lošim antifrizom pa je zaledio,i sad pušta negde,gde videćemo kad se rasturi. Inače ovo joj je drugi motor,prvi ispljunuo kariku kroz auspuh Nije izdržao 6 sati konstantnog mučenja Padao 3 puta sa njega,jednom se pošteno izlomio,druga dva bila onako ništa strašno Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 24 Posted February 18, 2016 Ja sam gulio skutere, ratosiljao se njih iz gore pomenutog razloga. Opet djavo nije dao mira, posle nekoliko godina dupe bi opet na motor, uzmem jedan skuter, drugi skuter, opet pocnem da gledam neki naked i........dodjem sebi, saberem se Rasprodam to i sad opet samo 4 tocka.Dokle?....... 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
SkyBlu 3 Posted February 18, 2016 (edited) kolika je razlika, ako je razlika 50e, sto se uopste razmisljas pa dobro, i nije strasno jos ako ti i spusti ok je. da je 600-700 bilo bi mnogo, jer imas ti tu kao sto ti je on rekao estetiku, generalisan je pa i to treba proveriti, bezi do njega ako je po njemu diht masa, pogotovo ABRO crvena, diht mase jednimo sme da bude po deklama sa strana, kvacila i paljenja, drugde nigde. stvarno ti pricam, ako je ima znaci da se ciganisalo sa dihtinzima koji su oko 2000 komplet za njega, sta je onda radjeno unutra... gledaj gume, cini mi se da on ima 16 koje su skupa dimenzija, akumulator proveri, obavezno punjenje istog jer imaju probleme s reglerima, vidi koroziju u rezervoaru, obrati paznju na vile i na tragove ulja na istim, lanac jel neravnomerno rastegnut, gledaj zadnji lancanik jel ostar kao suriken, ne sme biti, predni ne mozes da vidis ali bi bilo dobro ako bi video i njega jer se desava ne cesto al se desava da se prednji lancanici vare za osovinu a to je problem zbog kog se motor otvara na pola.... kako pola od ovoga videti kod skutera pa kolega kod kog sam ovo pisao planira da kupi sprint prince 125 ccm, to je kao kruzer nego je admin prebacio deo texta iz druge teme ovamo pa izgleda naoopako pa kod skutera sem na par modela (derbi, gilera itd) nemas lance i lancanike vec cvt prenose s kaisevima i rolnicama. ostalo i skuteri imaju inace, sto kazez za XJ-a, skroz je korektan motor kome ne smeta sto je nejked model jer vetar blagoreceno ubi posle 80 na sat, zaista malo trosi iako ima 4 cilindra, ne pregreva se iako je vazdusno-uljno hladjen, tebi moze biti vrelo naravno, odrzavanje je prosto i jeftino, svega oko 2.5 L ulja ide u njega, svecice su mu od 500 do 2000 komad, imaju problema sa koprama kvacila koje se cuju na leru kad je kvacilo otpusteno, kao da se raspadaju, problem se delimicno resava remontom korpe i zamenom lezaja ali to je privremeno i kratkotrajno. za otvoren put i 2 osobe na njemu je slab, mali takodje. za gradsko prigradski motor super odabir Edited February 18, 2016 by SkyBlu Quote Share this post Link to post Share on other sites
DiscoVolante 298 Posted February 18, 2016 Ma nije zbog para, mislim da je i manje od toga, oko 5000 dinara... nego planiram samo skutere da vozim, pa bi sebe tako da sprecim da mi ne padne na pamet nesto ovako... Ako ti nije velika razlika u cijeni polaganja, odmah idi na A kategoriju. U Hrvatskoj je bila promjena zakona i ja sam položio A2 i sad sam limitiran snagom motocikla. (35 kw)Inače, za početak ti je po meni idealan kakav Beverly 250, model I.E troši litar manje od verzije s karburatorom, dovoljno je udoban za dvoje, drži uredno putnu brzinu od 100 km/h, povoljan je za održavanje i ima dijelova na svakom koraku. Sa 125-200ccm motociklom se nećeš baš usrećiti, puno šaltanja ni zašto, a upotrebljivost dosta pati, ili idi na što jednostavnijeg japanskog nakeda sa zračnim hlađenjem, ili neki od popularnih skutera jer je izbor motocikala manje kubikaže dosta sužen.Ja sam već 6-7 godina na ovom čudu, malo naturpijana PX200, idealno sredstvo za izbjegavanje prometnih gužvi, i mislim da će mi sljedeći korak biti Ducati Monster 696... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 692 Posted February 18, 2016 Ja sa tim Sprintom ne bih smeo van grada ni kad je nov.A ova sklopocija kojo je radjena generalka i koji je izlomljen ne vredi ni 300€ a kamoli 500.Ovo sve govorim jer sam imao Kymco Quanon 125 2009 godiste a kog sam bio kupio za 900E i to pre dve godine a takodje sam imao Sachs X-Road 126 kojisam uzeo za 650€ pre nekih godinu i po dana.Oba motora su imala manje od 1000 km i bili bukvalno kao novi.Kakav crni Sprint u grob stanju za 500€????Imam Piagioo Free 50 kog vozim oko 9-10 godina i dosad sam mu menjao samo crevo od rezervoara do karburatora i sad bi trebalo da kupim akumulator. To je kvalitet a ne ta kineska glupost.Da ne gresim dusu i Sachs nosi neki kineski agregat ali bar lici na nesto a Kymco je odlican niskobudzetni motor i koreanac je.licno sam vozio mojih nekih 5-6-7 motora i svi su bili japanci sem jedne Aprilie Pegaso 650 Trail.Sada vozim skuter Hondu SilverWing 600 i nemam nameru da je skorije menjam jer je potentna i sa svojih 50ks moze po gradu da prati dosta motora.A nju sam uzeo posle B-Kinga koji je postao prejak i jednostavno nisam mogao da ga iskoristim a imao sam ga 6 godina.Zato kazem da kinezi nemaju sta da traze kraj italijana i japanaca jer non stop razmisljas kad ce da stane. Quote Share this post Link to post Share on other sites
francuz69 1007 Posted February 19, 2016 Generalno se vodi prica o kinezu od 125 cc i to u sumnjivom stanju za 500 evra. Za te novce ili za +100 evra se moze naci bez problema Liberty 125 u top stanju koji je pojam svega za bilo kog kineza. I kvalitet, i performanse. Tako da je moja preporuka da se clan prebaci na razmisljanje o tom modelu. Liberty 125 je bukvalno raga koja trpi sve i jedina situacija kada se kvari je kada dugo dugo bude zapusten po pitanju bilo kakvog odrzavanja. Ako se radi obican servis jednom godisnje a inicijalno je Liberty po kupovini bio u ok stanju, taj skuter je izuzev sipanja goriva perpetuum mobile.Ja sam inace vozio kineza od 125 i slazem se sa svim gore navedenim. Na kraju iako je bio u super stanju nisam mogao da ga prodam ni za 300 evra pa sam ga poklonio. A secam se kada sam sa njega seo na drugarovog Liberty-a nisam mogao da verujem kako taj Liberty leti naspram ovog mog.Vec sam 4 godine na Piaggio-u i nemam sta negativno da kazem. Moj sqt je Typhoon koji je fabricki bio 125 a vec 3 godine je Malossi 172 sa sve sportskom radilicom sa punim polutkama, DellOrto 25 karbom, Malossi varijatorom, prepakovanim kvacilom sa Malossi oprugama i.t.d da ne nabrajam sve. Potpuno je zlo kako taj skuter ide, i dok se ne proba nemoguce je to shvatiti. Jedina mu je mana sto trosi od 5 do 7l zavisno od tempa voznje ali kada potegne svaki litar vise mu je oprosten. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1709 Posted February 19, 2016 upravo, bolje uzeti kvalitetniji agregat nego gubiti vreme na Kineze, jesu jeftini ali ja licno bezim kao djavo od njih vijam skutere koji imaju samo Piaggio agregate, Peugoet, Malaguti, Aprilia i jos par proizvodjaca koji ih koriste i to je toI Kymco je u igri, imaju extra kvalitetne masine Ma nije zbog para, mislim da je i manje od toga, oko 5000 dinara... nego planiram samo skutere da vozim, pa bi sebe tako da sprecim da mi ne padne na pamet nesto ovako... pa ako si vec odlucio da vozis, polazi za A, motor kao motor, sve ostalo je u glavia ovaj motor sto si okacio je tipa naked a to je za cisto foliranje po gradu od kafica do kafica. Svaka duza relacija na njemu odvaljuje ledja I ja sam još uvek samo veran skuterima Trenutno imam Gileru runner malosijev kit na 70ccm.Ide sasvim lepo,ali i troši Trenutno je čeka rasturanje jer je ostala sa lošim antifrizom pa je zaledio,i sad pušta negde,gde videćemo kad se rasturi.Inače ovo joj je drugi motor,prvi ispljunuo kariku kroz auspuh Nije izdržao 6 sati konstantnog mučenja Padao 3 puta sa njega,jednom se pošteno izlomio,druga dva bila onako ništa strašno E brate, ala arcis te skutere, kupi skuter sa postenom kubikazom a ne sa tom zenskom pa kod skutera sem na par modela (derbi, gilera itd) nemas lance i lancanike vec cvt prenose s kaisevima i rolnicama. ostalo i skuteri imaju Zato je zeznuto izabrati i kupiti skuter, nista ne vidis, sve je pod plastikom i sedistem. Mozes da vidis amorte, kocnice, da li negde curi , neki hladnjak ako ima i to je to. Macka u dzaku... Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksa_indjija 4 Posted February 19, 2016 Meni ti sport naked-i bas najprivlacniji, bas za to tako malo da se provozas, izglupiras... Za nas koji kasno pocinjemo sa voznjom motora, malo jaci maxi skuter je puna kapa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
baron21 7 Posted February 19, 2016 Uhh, koji je model kawe?Ja bi za pocetka nekog horneta A sto se tice kupovine, mozda da dodas jos malo pa da juris ybr-a? Valjda moze da se nadje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksa_indjija 4 Posted February 19, 2016 (edited) Kawasaki Z1000 Nekako mi Kawasaki k'o Alfa medju automobilima,"najludji". Honda mi je k'o VW. Edited February 19, 2016 by aleksa_indjija Quote Share this post Link to post Share on other sites
baron21 7 Posted March 6, 2016 Koliko li se on puta izlomio Quote Share this post Link to post Share on other sites
SeriouS 6 Posted March 10, 2016 Interesuje me polganje po novom za A kategoriju. Nasledio sam motor DKW 175C, necu da ga prodajem jer mi je uspomena na dedu, pa cu da ga vozim. Posto sam laik sto se tice polaganja za motor neka mi neko kaze zadnje stanje (2016 godina) kako se polaze, koliko kosta, koja mi kategorija treba(a1,a2, a3 ne znam ni sam koje sve ima izmislili ih deset podkategorija) i da li moram da idem na sve casove posto imam vec A kategoriju? Da napomenem da imam 20 godina i da li mogu uopste da vozim taj motor. Motor uopste nije jak, iz 56 godine je, ima 175 kubika. Quote Share this post Link to post Share on other sites
baron21 7 Posted March 11, 2016 Vec imas a kategoriju? Polazes za a2, to ti je do 35kw, ne mozes za punu A pre 24e godine.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 581 Posted March 11, 2016 (edited) On 2/18/2016 at 6:04 PM, Kaniđa said: I ja sam još uvek samo veran skuterima Trenutno imam Gileru runner malosijev kit na 70ccm.Ide sasvim lepo,ali i troši I Ja sam jednom racunao da me me manje kosta voznja Puntom na TNG nego skuterom koji trosi 3-4l na 100km. Ali, sloboda kretanja i parkiranja- neprocenjivo. Ja se bojim da ako nabavim skuter, moji biciklisticki dani rekreativnog pedalanja odose u proslost. Edited March 11, 2016 by gile smederevo greska u pisanju Quote Share this post Link to post Share on other sites
asterix 7 Posted March 11, 2016 Posle duze vremena osmatranja konacno u mom posedu! Do sada ubedljivo najudobniji skuter koji sam vozio,a vozio sam ih dosta,bas bas dosta. Malaguti madison 150,pa onda isti ali restajling od 200 kubika,atlantic 200,piagio x9 125,pezo eliseo 125 i sada konacno ovaj. Kymco xciting 250... Motor je odlican,prenosni sklop isto tako,gume nove,ulaganja nema. Kupljen od drugara kome sam ja nasao upravo ovu spravu i on ga je pazario pre 6-7 godina. Kompletna servisna istorija motora+odrzavao ga je moj ortak. Ko planira kupovinu maxi skutera,ovo je po meni top model za neke normalne pare. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1709 Posted March 15, 2016 (edited) @asterix ovo je stariji neki, po retrovizorima bih rekao 2005-2006 godiste? nema injection nego karburator Edited March 15, 2016 by srdjos Quote Share this post Link to post Share on other sites
asterix 7 Posted March 17, 2016 Bravo Srdjo,2006 je godiste,verzija sa karburatorom. Inace pokazala se kao dobra solucija,ne crkavaju. Problem mogu da naprave retrovizori jer su skupi ako se polome ili slicno. Uvek mozes da odradis kao na kasnijim modelima i zavaris na volan cauru sa untranjim navojem i postavis retrovizor na volan. To je ujedno i moja namera,jer i ovako ne vidim nista,a kada vozim jos nekoga onda bas zakloni retrovizore. Inace kupljene reolnice i kais za zamenu,Malosi rolnice 2100 i kais 4500 dinara. Sasvim ok cena. Ostaje dva lagera volana koji su inace mana na ovom skuteru da zamenim,gornji 3000 i donji 5000 dinara. Menjaju se u paru iako nisu npr oba riknula,jer za zamenu mora da se skida sve sa prednje viljuske. Inace "majstori" naplacuju 80e za donji lager i 50e za gornji. Zamena je do 50e. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1709 Posted March 17, 2016 Kymco su odlicne sprave, jako kvalitetne masine , mozda bi mogli da dodaju malo vise KS na kubikazu jer tu kaskaju za italijanima ali ok Takodje, ovaj mi je sjajan jer svaki njihov maxi skuter ima prostor da ispruzis i odmoris nogu dok recimo Beverly ili Scarabeo to nema a na duzim turama to znaci Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladag 19 Posted May 1, 2016 Drugari sa foruma, imam nameru da kupim motocikl skuter Piaggio Liberty 125. Interesuje me da li je neko od vas uvozio motocikl i da li zna šta je sve potrebno do registracije tj, da li je potrebna i potvrda agencije za bezbednost saobraćaja? Takođe me zanimaju i vaša iskustva sa njime (ako ste ga nekada vozili) i to naročito sa novijim modelom (2006 godište i noviji). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted May 1, 2016 Ono sto sam se raspitivao skoro, po novom, se ne isplati nikako da uvezes motor. Treba E1 papir, pa procena po katalogu, pa ovo pa ono. Pa izadje carina ko sveta petra kajgana. Konkretno sam se raspitivao za nexus 250 2007-2008. Za isti taj motor 2007god sam 2012. platio carinu 500e a sada za isti taj motor je carina i potvrda i ostale gluposti skoro 850e. Sto i da nadjes neki pristojan preko izadje na kraj vise nego li kod nas. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladag 19 Posted May 1, 2016 Tako nešto sam i ja mislio. Ispada da je složenije uvesti motor nego auto, a ni sa registracijama i preregistracijama (naročito za one od 50 ccm) nije bolja situacija. Bukvalno, ne zna se ko koga ... Toliku su zbrku napravili sa novim propisima i zakonima, da se više ne zna da li je bolje da se uveze dobar motocikl ili da se neki pokuša da pronađe u zemlji. Još kada je došlo do toga da se jedan apn 6 mora registrovati kao motocikl, muka me hvata od ovih naopakih zakona. Na kraju, još ću i odustati od kupovine. Suviše je muke i nepoznanica ... i glupih nameta. Koristilo bi mi iskustvo svakoga ko je skorije uvezao motocikl, ako takvih još i ima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
francuz69 1007 Posted May 4, 2016 Ne glupiraj se sa uvozom, barem u slucaju Liberty 125. Razlog je zato sto ih ovde kod nas ima na desetine hiljada. Izbor je ogroman. Tako da koliko god dobar i povoljan da nadjes preko, ovde ce te izaci jeftinije jer je ponuda velika. Liberty 125 imas od 200-300 evra za kante, pa do 700-800 za primerke koji su potpuno sredjeni, takoreci kao novi. Recimo da za nekih 600 evra mozes da nadjes savrsen primerak bez ulaganja. A takav Liberty ces voziti dugo, dugo bez vecih troskova jer su ti skuteri sinonim za rage koje sve trpe. Quote Share this post Link to post Share on other sites