Jump to content
FAS Goran
phantom

Koliko ima bajkera među nama? / skuteri, polaganje za A

Recommended Posts

On 7/29/2022 at 6:05 PM, PremieRacing said:

Pet dana rumunskih transova

Tek sad vidim ovo, posto sam bio na odmoru. Svaka cast :thumbup:, a i slike su extra. 

Bas mi je zelja da odvozam Transfagarasan autom. Treba ubosti i vreme kad je otvoren i uklopiti se sa odmorom i obavezama.

Pogotovo sto nam je blizu, na samo 500 km od BG, ako se dobro secam. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voznja autom je kao kad voziš tenk na otvorenom i očekuješ da nešto vidiš. Nista ne vidis. 

Prava priča je vožnja motorom jer to je druga dimenzija. 

Ja sam se nagledao takvih prizora dok sam vozio da čovek ne veruje šta propusti sve dok se vozi autom. Neverovatno a neshvatljivo za one koji nikad nisu seli na motor. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verujem apsolutno. Samo sam napomenuo "autom", jer imam jedino to prevozno sredstvo :D. A obozavam da vozim i voleo bih na taj nacin da probam konfiguraciju kao na Transfagarasanu. Vozio sam vise konfiguracija npr. brdskih trka i kod nas i po bivsoj Jugi. Ima bas lepih vozackih deonica, serpentina, prelepe prirode, ali ni blizu u toj duzini. 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/13/2022 at 3:27 PM, Ivan said:

...

Bas mi je zelja da odvozam Transfagarasan autom. Treba ubosti i vreme kad je otvoren i uklopiti se sa odmorom i obavezama.

...

 

I treba, bilo čime. I autom, i motorom, i bajsom. Svakako je top. Ali ne samo TF. Ima neverovatnih puteva za vožnju i prelepih pejzaža (dve odvojene stvari) u Rumuniji. Tu su svi 'transovi', pa put Petrosani - Targu Jiu, pa njihova Dunavska magistrala, pa ... ma baš puno. 

 

Naglašavam bilo kako i naglašavam da su put za vožnju i pejzaž različite stvari zato što Dule i ima i nema poentu. Ja kad 'vozim put' onda mi je uživanje u vožnji na prvom mestu. Petrosani - Targa Jiu je kao staza, leteo sam i uživao u super brzoj vožnji a prirodu sam video samo na jednoj pauzi. Tako isto i pola ili 2/3 TA.

Al' zato neke druge puteve sam samo i jedino uživao u prirodi... I verujem da su stotine i stotine njih u automobilima podjednako uživali. Pauza ovde, pauza onde, a njima je još lakše da stanu i izađu iz auta nego nama na motorima. Stani, skini kacigu, skini potkapu, skini jaknu, poređaj to sve da ne padne, izvuci čepiće iz ušiju, izvadi telefon iz torbice, šetaj u čizmama i znoji se kao prasac, pa onda reverse order. Čepići, telefon, potkapa, jakna, kaciga, zakopčaj se, kreni... Ponekad ne pređeš ni par kilometara kad ono još lepše mesto za pauzu... Stani, skini, sve ponovo   :X

 

Ali sve ima svoje i podjednako se uživa kad je priroda nestvarna a putevi vrhunski   :thumbsup:

 

 

btw, medvedi su ko krave ili ovce na putu. Ima ih svuda i uopšte ne obraćaju pažnju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trenutno po svim parametrima je Honda X-ADW 350 bum ako se radi o novom skuteru s tim sto je ona preko 7000. 

Suzuki Burgman 400 je takođe oko te cifre a tu je i Yamaha X-Max 400. 

E sad polovnjaka ima ali ali neki poput Burgmana 650 ili Aprilie SRV su preskupi za odrzavanje i trose mnogo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih izbjegao X-Maxa, ima preloš ovjes i kočnice za skuter te snage i težine, plastika prekruta i pod rukom se osjeti uvijanje. Beverly 400 mi je bolji dosta u vožnji, kao i izradom.

Ali, od novih skutera, najbolji je polovni T-Max. Upravljiv, agilan, odličan ovjes i kočnice, televizija u boji za sve 300-400 ccm skutere.

Da mi zdrav razum ne brani toliko novaca izdvojiti za skuter od 50 konja, vjerojatno bi bio i u mene u garaži.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tek taj T-Max kosta oko 11k nov a sa opremom ide i na 12k. 

Imao sam T-Max 500 2007 restajling sa dva diska i prodao ga a vozio ga kupcu u Ćupriju. Pri tempu od 140 je trosi 6,5L a toliko ne trosi ni moj BMW R1200GS 2010.  

Što se tiče Royal Enfilda ipak je to indijac a i njima su skocile cene i znam da onaj sa 650 ccm je sad skuplji za 950€ u odnosu na prošlu godinu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radije biram 10ak godina starog T-Maxa od novog X-Maxa.

X-Max je primjer svega onog lošeg što se dogodilo u modernoj auto/motoindustriji, lijep proizvod s lošim komponentama, debelo preskup.

I T-Max je preskup, ali bar se vozi dobro i ide za razliku od manjih klasa skutera.

Da troši, troši, uglavnom je između 7 i 8, a ganjanja je 10+.

Ali za vozilo koje u većini slučajeva napravi cca 5000 km godišnje, mislim da to nije prebitna stavka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To u najboljem slučaju 5000km, nekada leto neda, nekada neke druge obaveze. 1500-2000km ko pređe, može reći da se vozao , mislim na prosek, svih koji imaju motore u garaži, ako se ne putuje, već tu malo da zameni auto u toplim danima.

Ima ljubitelja koji ne silaze sa dva točka, ne postoji hladnoća i loše vreme za njih ali to je mali procenat.

Za mene su ti novi preskupa roba da bi 9 meseci bili u garaži.

Naravno svako prema potrebama, ako se želi putovati na dva točka, da to bude i statusni simbol, granice nema, ali ako hoće da se zadovolji samo ona obična potreba, zbog koje i većina vozi motor, malo vetra u kosi i širok pogled pri vožnji, može se ta želja zadovoljiti i sa mnogo manje sredstava, a da bude lepo, pogotovo što sezona traje vrlo kratko.

Kao i u svemu, mnogo je stepenica do nečeg vrhunskog, pitanje je samo da li je to potrebno.

 Evo i sada je toliko hladno ujutro za motor da je potrebna kompletna zimska oprema.

 Ja volim u papuča, dok je toplo .

 

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mora značiti, ja koristim motor na dnevnoj bazi za obavljanje obveza, od 5og do 9og mjeseca auto skoro i ne palim, a i zimi sam često po gradu na dva kola da izbjegnem gužvu, a ne iz gušta, i odradi se 7-8 t km. Nekad se i 20+ tisuća km godišnje radilo.


Bude tu i đireva, ali sve su kraći, uglavnom je to do stotinjak kilometara.

 

52144415954_a415d886b2_b.jpg

 

Ružno pače, ali genijalno prijevozno sredstvo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Definitivno meni jako lepa ruta je od Smedereva ka Kladovu,preko Golupca. Posle nek.se spušta ka Pirotu, jer verovatno će tamo da udje u Bugarsku. 

Jeste da je to tura više za one koji idu u Rumuniju,ali ako ima vremena da prodaje tuda-sto da ne?

Druga varijanta je da gadja stari put ka Nišu,pa posle stari put do Pirota, tj preko Sićevačke klisure. Dakle, AR ka KG,pa ka Batočini ka JA, ĆU, PN i ostalo ka Nišu. 

 

Edited by gile smederevo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro me vozio covek na kawasakiju nekom bolesnom , leteli smo 100 -140 prosek po krivinama kakav osecaj brutalan kao raketa da se vozi, kad bih ja seo terao bih punim gasom dokle moze tako da nije bas to za svakog za mene znam da bi u prvoj godini zavrsio na param parcad, i dalje 4 tocka na zemlji a glava na ramenu mi je najsigurnija opcija ;) Ali osecaj na motoru je vrhunski - najbolji ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/12/2022 at 11:36 AM, bit said:

Evo i sada je toliko hladno ujutro za motor da je potrebna kompletna zimska oprema.

S tim u vezi ;) 

Pokušavao sam da se dokopam jeftinije varijante pokovnog k'o novog Termoscud-a (kecelje) iz Italije, ali nije išlo. Jbg, nekad treba odustati Na kraju , nadjoh nov u Bgd, pa nek ide život ... Uglavnom, ovaj model nije idealan za moj skuter, ali je 95% prilagođen. Uz malo cinculiranja, uspeo sam da ga montiram. Biće dobro rešenje za suve i hladne zimske dane, mada je i nepromociv, pa i ako bude neke kiše -necu da brinem. 

IMG-20220928-WA0003.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...