Jump to content
FAS Goran
phantom

Koliko ima bajkera među nama? / skuteri, polaganje za A

Recommended Posts

On 12/23/2021 at 6:05 PM, DiscoVolante said:

...

Jednostavno nisam znao što uzeti, i na kraju je izbor pao na Triumph Street Triple, 107 konja, 167 kilograma, tri cilindra...

...
Motor je brutalan, lagan, dovoljno snage, upravljiv, jedino mi fali zvuk Ducatija i kočnice, ogromna je razlika u kočenju, i možda bih volio malo tvrđi zadnji amortizer. 

 

mot13.jpg

 

 

Oprosti Tomo, nisam te prepoznao  :thumbsup:

 

Toma Volante.jpg

 

A kočnice su ti u filmu bile na visini zadatka...:  

Toma Volante stopie.jpg

 

 

Šalu na stranu, izabrao si odličan i kultni model. Kad se pojavio, bio je revolucija. I kočnice i zadnji amort možeš lako da upgrade-uješ pa ćeš imati  top motor za narednih 50tkm. Čestitam od srca na izboru i želim ti da se navozaš bez ikakvih problema   :cheers:

 

 

Ja se malo provozao u januaru, da mu prostruji ulje i da me pukne adrenalin, pa ga vratio na zasluženi odmor do početka sezone...

 

IMG-c2cb663864f2b63eea964e8fa3864e42-V.jpg   Screenshot_2022-01-04-11-59-22-077_com.miui.gallery.jpg

Edited by PremieRacing

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala, hvala.

 

Inače, motor ima trkaći pedigre, otkad je kupljen nov, vožen je na Triumph kup utrkama u Italiji, tu je napravio 15ak tkm i nakon toga došao u Hrvatsku gdje je služio doslovno za vožnje do kafića.  Baš racionalna kupnja.

 

Malo je drljav vizualno, ali mehanički je odličan, da imam volje valjalo bi ga obojati u original boju, naći kakve auspuhe, ali jednostavno mi se ne da..

 

I KTM je super, baš motor za sve, od putovanja, divljanja po otvorenoj cesti, vožnje po gradu, na žalost sve ide u smjeru ADV motora koji su većini preteški i preveliki za svakodnevnu upotrebu, tu su KTM i prva Multistrada napravili vrhunski kompromis...

 

51800540532_fa3c6bbe46_b.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svetski Hard Enduro šampionat u Srbiji

 

hard enduro.jpg

 

Prvi put u istoriji moto sporta u Srbiji jedna trka voziće se u našoj zemlji u okviru FIM Hard Enduro Svetskog prvenstva. Od 18. do 21. maja 2022. godine, XROSS HARD ENDURO reli biće održan na Tari, Mokroj Gori i Zlatiboru koji će ujedno biti i domaćin takmičenja. Na reljefima koji u potpunosti odgovaraju ovom sportu, svoju sposobnost i granice izdržljivosti odmeravaće oko 300 vozača iz celog sveta, među kojima će se naći i najveće zvezde ovog sporta.

 

Xross Hard Enduro reli startovaće u sredu, 18. maja, kada će pred vozačima biti prolog, odnosno Akrapovič Straight Rhythm 1 na 1. Događaj će biti organizovan u centru Zlatibora, i predstavljaće pravi spektakl i atrakciju za gledaoce, dok će takmičarski deo početi 19. maja. Tokom tri dana, učesnici će na svojim motorima pokušati da savladaju 300 kilometara ekstremnih terena, a u okviru relija biće vožene četiri klase: Pro, Expert, Hobby i prvi put klasa amatera.

 

''Ponosni smo što upravo Xross Hard Enduro reli ove godine upisuje Srbiju na svetsku mapu auto-moto takmičenja. Šampionat počinje trkom u Izraelu. Druga trka voziće se u našoj zemlji. Takmičenje se zatim nastavlja u Austriji, Italiji, Rumuniji, SAD-u, Kanadi i završava u Španiji u oktobru ove godine'', izjavio je u  organizator i osnivač XROSS-a, i dugogodišnji predstavnik Srbije u najtežim enduro offroad trkama, Vladan Komatović, ujedno najavljući i dolazak najboljeg hard enduro vozača svih vremena Grejema Džarvisa, koji će u aprilu održati Masterklas (dvodevna radionica) na Zlatiboru, a u maju pokušati da odbrani svoju titulu. Očekuje se da će Xross Hard Enduro reliju prisustvovati više od 10.000 posetilaca, koji će na sve tri planine, na posebnim lokacijama za gledaoce, moći da prate trke na licu mesta, dok će za ostale zaljubljenike u ovaj sport organizatori omogućiti direktan prenos trka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

IMG_20220610_153208.thumb.jpg.ea33fcd87fbc5056f9610f41ba104d00.jpgIMG_20220610_153220_1.thumb.jpg.e435c771abdeb2f9157bad4e87f74e69.jpgIMG_20220610_153237_1.thumb.jpg.3c29dcb5116996dc746d42d5d0e1fdfa.jpgIMG_20220610_153248_1(1).thumb.jpg.57efa8dcd840f8469f1cdf04c802cbea.jpg

 

Služi Max za sve pare,pogotovo kakve su nam gužve po gradu rešavam sa njim grad i okolinu veoma brzo,stvarno sam prezadovoljan....

Sedište odlično leglo....:thumbup:

 

IMG_20211229_222029.thumb.jpg.c35ab29005661ab3949812d5e79b1dea.jpg

 

Povremeno se ogrebem od kuma za ovu lepoticu da mi malo podigne adrenalin....:yes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pošto sam skontao da Sym Jet 14 i nije ono što tražim od skutera, jako brzo sam ga prodao i uzeo Symphony ST, takodje 125ccm. 

Pre svega udobnost i nivo opreme su bolji:,dupli amorti nazad, disk kočnica nazad, priprema za kofer, rezervoar u podu, pa više mesta ima ispod sedišta. Da ne bude zabune Jet 14 je vozljiviji i dinamičniji skuter, ali za mladju populaciju. 

 

IMG_20220507_201257_6.jpg IMG_20220507_201318_5.jpg

IMG_20220507_120719_1.jpg IMG_20220507_120707_5.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi,
Treba mi savet. Zivim na NBG i u toku dana imam po par puta potrebu da odem do negde i zavrsim nesto. Dovoljno daleko da nije za peske a dovoljno blizu da mi je muka da palim auto i trazim parking.
Resio sam da uzmem skuter. Ponuda polovnih je nikakva a ja imam samo AM kategoriju.
Razmisljam da uzmem nesto od 50cc (eventualno podignem na 80cc) i kroz jedno dve godine polozim i predjem na nesto jace...ako skontam da je to to sto zelim.
Dilema: da li uzeti kineza, tipa Peda i da mi nije zao da stoji ispred zgrade, ili nesto bolje tipa aprilia zbog prodaje kasnije...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzeo. Presao za 3 dana 150 km i prezadovoljan sam.
Danas imao malu ekskurziju. Krenuo sa nbg, preko avale do ikee i nazad.
Do 45 kmh, razradjuje se a ima i blokadu.
Cekam tih 500km da odradim prvi servis i skinem blokadu pa da vidim kako ide. Za sada sam zadovoljan, lepo me je vukao uzbrdo a ima me!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam A kategoriju od svoje 16. godine. Pre tog sam polagao za mopede. Vozao sam kao klinac Tomose i baš se sit navozao sa A3 i posle dva BT-50 ( prešao sam sa njima oko 30 hiljada km za relativno kratko vreme). I taman dok sam se kao mlad student lomio da uzmem tadašnji CTX-80, odjednom sam "presekao" i odlučio da batalim potpuno.

Padalo mi je par puta na pamet da za grad uzmem sebi neki skuter, ali, uvek me je bilo strah - zbog moje dece. Da bi njima to moglo pasti na pamet to isto. I nisam hteo ... Čak i danas mi povremeno padne na pamet, ali, "izdržim" nekako taj "napad" :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nikad nisam razumeo taj 'strah zbog dece'. Valjda zato što mi je motor br.1 sporedna stvar u životu. Uvek mi je bolje da sve to vide i nauče od mene dok su mali nego da se tamo negde kasnije, kad se osamostale, reše da voze skuter/motor... Baš ono što se brani u mladosti može lako da bude predmet želje kasnije. A 'learning curve' tj. proces učenja je potpuno drugačiji, nebo i zemlja. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam imao takav odnos, kako je po bgd rizicno, sve dok nisam seo i razmislio. Skontao da ja bajs vozim 100% putem a skuter sa svojih 45kmh maks nije nesto puno razlicit od bajsa. Bezbedniji je sta vise.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moje starije dete verbalno ne iskazuje bilo kakav interes ka motociklima, ali, mladje dete (kćerka, tek završila srednju) godinama „ubija“ sa stalnom pričom oko motocikla. Rekao sam joj i nedavno da što se mene tiče, neka slobodno polaže A kategoriju, pa ćemo nešto da uzmemo, ako želi.
Iskreno, nadam se da će da se predomisli.
Po meni, ko želi brz i bezbrižan prevoz po gradu, za tako nešto lepo uzme neki besni nadogradjeni e-bajs, sa motorom od 1 do 2 KW. 
Jer, ako želiš, ideš kao da si F1, a potpuno si „van zakona“. 
Onaj i sa najslabijim skuterom mora da pazi na sve propise i kamere kao da vozi kola, dok onaj sa e-bajsom još uvek ima isti nivo slobode kao da vozi običan bajs, a ima brzinu bilo kog skutera.  
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na otvorenom putu u gradu velikom opasno je voziti slabe motore, jer kad dođeš u situaciju da te šleper ili autobus jedva obilaze to je opasno. Opet za snažnije motore nije svako, plus oprema komplet izađe kao i motor. Auto mali za grad poput beograda je odličan izbor. A mi koji 90% vremena vozikamo bez nekog saobraćaja, naselja do 50 000, skuter ili bilo koji 125cc radi posao, mnogo bolje od auta. Ili moj primer naselje 25000 duša, i relacija od 12km do vikendice, stari piaggio liberty 125cc milina, može i u šumu može i po putu. Nit ga perem, nit ga lickam, samo ulje zamenim i benzin sipam.

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve se slažem samo moram i da dodam: ono za velike gradove važi do trenutka kad taj grad ne postane nesnosan, kad preraste sam sebe...

 

Ipak je i za prevelike gradove, sa ozbiljnom gužvom i problemom parkiranja, skuter/motor odlična opcija. Tako radi ceo svet, pogotovo mediteranske zemlje koje imaju uslova (vremenskih) da veći deo godine ili cele godine vozaju dvotočkaše. Bojim se da je i Beogradu došlo to vreme...

Share this post


Link to post
Share on other sites
34 minutes ago, PremieRacing said:

...pogotovo mediteranske zemlje koje imaju uslova.../...da cele godine vozaju dvotočkaše.

 

zaboravio sam da navedem "i kulturu" al' kasnim sa editom...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paaaa bilo je i toga kad sam vozio Suzuki. :D

Sad vozim BMW pa se nekako ništa ne uklapa. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...