bit 936 Posted October 18, 2021 Kolege neka preporuka za presvlačenje sedišta na motoru,ko dobro radi,gde...?Imaš na bjbikers forumu teme i slike radova ljudi koji presvlače sedišta i prave po želji mala umetnička dela za sedalni deo Može ti to uraditi i svaki tapacirer ako ima odgovarajući materijal. https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?url=https://forum.bjbikers.com/index.php?/topic/126488-modifikacija-i-presvlacenje-moto-sedista/&share_tid=126488&share_fid=12215&share_type=t&link_source=app 1 nstyner reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nstyner 171 Posted October 18, 2021 Hvala za info,kontaktiraću ga. Prethoidni vlasnik na Max-u je presvukao sedište materijalom koje je jako teško za održavanje a nije baš ni kvaliteteno odrađeno,krenuo na sedećem delu da popušta šav tako da sledi sređivanje! Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta 251 Posted October 18, 2021 https://www.facebook.com/STIV-DESIGN-214630235223636/ 1 nstyner reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted October 28, 2021 Vožnja motocikla van sezone Fotografija od Shashank Kumawat sa Pexels Hladno vreme ne znači nužno i kraj sezone za motocikliste. Bilo da želite da iskoristite svaki plaćeni dan registracije ili vam je motocikl sredstvo za dostavu, slede saveti u inat hladnoći. Zaštitna oprema Za bilo kakvu vožnju po lošem i hladnom vremenu, lična zaštitna oprema je preduslov za bilo kakvu aktivnost na motociklu. Kada je temperatura manja od 10 stepeni, potrebno je da koristite nešto drugačiji arsenal opreme nego inače. Kaciga pod obavezno mora da bude zatvorenog tipa. To je integralna (full face) ili ''flip-up''. Sve ostalo neće funkcionisati. Ispod kacige koristite podkapu. Po mogućstvu, zimski model koji ima zaštitu od vetra koja prekriva vrat i deo grudi. Ukoliko nemate takvu podkapu, za zaštitu možete iskoristiti veliki šal ili deblju maramu. Jedan od problema sa kojim ćete se sigurno susreti je magljenje vizira. Magljenje nastaje tako što topao vazduh koji izdišemo dolazi u kontakt sa hladnim vizirom. Postoje ''anti fog'' sredstva, ali jedino pravo rešenje je ''PinLock''. To je dodatak koji se montira na vizir kacige, stvarajući vazdušni džep između vas i hladnog vizira što sprečava magljenje u velikoj meri. Jakna i pantalone moraju biti namenske za vožnju motocikla uz dodatak zimske postave. Zapamtite, bez obzira na sve, oprema mora da vas zaštiti od pada. Zbog toga, ne dolazi u obzir korišćenje zimskih pantalona i jakni bez zaštite u vidu protektora. Dobro je da pantalone i jakna imaju mogućnost spajanja ziperom. To će vas u mnogome zaštiti od prodora hladnog vazduha. U nekim slučajevima, ni dodatna zimska postava nije dovoljna. U tom slučaju, potrebno je koristiti tzv. aktivni veš. Šake i stopala su prvo što strada na hladnoći jer ne mogu da zadrže toplotu. Rukavice pod obavezno moraju biti zimske (ali namenske za motocikliste). Kao alternativu u obzir možete uzeti podrukavice. One zapravo predstavljaju terminalni sloj koji klasična moto rukavica nema. Obuća mora da bude duboka kako bi prekrili celokupan članak. Čarapa ovde takođe igra bitnu ulogu, pa je savet da koristite one od merino vune. Kišno odelo Čak i da imate vrhunsku zaštitnu opremu, ona neće vredeti ako je natopi kiša. Leti i možete nekako da ''istrpite'', ali u kasnu jesen, mokra oprema je siguran put do hipotermije. Kišno odelo treba uvek da vam bude u pripravnosti i na dohvat ruke. Ne samo što će vas zaštiti od kiše, već će vas utopliti i učiniti vožnju prijatnom bez obzira na spoljašne uslove. Kišno odelo je osnovni deo opreme svakog motocikliste, zato ne odlažite kupovinu. Dodatna oprema na motociklu Pored lične zaštitne opreme, postoji i nekoliko odličnih rešenja u vidu dodatne opreme za vaš dvotočkaš koji vas mogu zaštiti od vremenskih uticaja. Povišeni viziri i štitnici za ruke odlično blokiraju strujanje hladnog vazduha. Ako vam se ne dopadaju kako izgledaju, uvek ih možete demontirati kada dođe lepše vreme. Kada su skuteri u pitanju, za većinu istih možete nabaviti ''kecelju'' ispod koje možete sakriti noge. Verovatno najbolja stvar koju možete da ugradite su grejači ručica. Nisu skupi, relativno lako se montiraju. Bićete prezadovoljni rezultatom. Jednom kada budete osetili taj komfor, nećete pristati na manje. Postoje i opcije kao što su grejači sedišta. Neki modeli skutera i motocikala tu opciju imaju fabrički ili se mogu naknadno ugraditi. Važno je napomenuti da motocikli i skuteri u većini slučajeva imaju električni sistem koji ne može da podrži više dodatih potrošača, pa budite oprezni pri ugradnji opreme za grejanje kako bi izbegli kvarove na namotajima, regleru ili čak i požar. Hladni režim vožnje Kada su temperature bliže minusu, celokupan motocikl se ponaša drugačije. Agregat teško dostiže radnu temperaturu, pa je potrebno biti nežan na gasu. Gume su hladne i tvrđe. Više ne možete očekivati prijanjanje kao što imate leti. Ulje u amortizerima postaje gušće, pa će se motocikl osetno drugačije ponašati prilikom upijanja loše podloge. Zbog gore pomenutog veoma je bitno da uskladite vožnju sa zimskim okolnostima. Držite veće odstojanje od drugih vozila zbog dužeg zaustavnog puta. Kada skrećete, budite lagani na gasu i ne naginjite se previše bez preke potrebe. Gas otvarajte tek kada je motocikl izašao iz nagiba. Ako vaš dvotočkaš poseduje modove vožnje, koristite mod za kišu. Ako nema, budite u jednom stepenu prenosa više nego inače. To će zahtevati nešto precizniju kontrolu kvačila zarad bezbednosti. Zlatno pravilo je da svaka komanda koju dajete motociklu ne sme da bude odsečna, već odmerena i progresivna. Potencijalne opasnosti Kada je hladno, postoji niz potencijalnih opasnosti na koje vi ne možete da utičete. Neizmerno je bitno da vi kao motociklista budete svesni toga. Jer kada jednom shvatite da ste na dva točka inferiorni u saobraćaju, bićete bolji motociklista. Vidljivost je smanjena usled magle i zagađenosti, stakla su zamagljena. U takvim uslovima niko ne očekuje motociklistu niti će se posebno truditi da vas uoči na vreme. Rešenja za to nema, osim da adaptirate svoju vožnju i vozite kao da ste nevidljivi. Donekle možete pomoći sebi korišćenjem reflektujućeg prsluka. Strogo vodite računa o podlozi na kojoj vozite. Asfalt, beton, kaldrma, sve od toga pruža manje ili veće prijanjanje gumi. Posebno vodite računa o šinama (tramvajske) koje su bukvalno klizave kao led. Pri prelasku usporite i trudite se da šine pregazite točkom pod uglom od 90 stepeni. Odnosno, što više poprečno kako ne bi proklizali. Pored šina, izuzetno su klizave sve obojene površine, kao što su pešački prelazi. Pogotovo kada je vlažno. Točkom gađajte onaj manji neofarban deo pešačkog. Izbegavajte opalo lišće na kolovozu jer je takođe klizavo. Zaključak Uz dobru opremu dvotočkaš se može koristiti sve dok je suvo, bez leda i snega. Pored opreme, vožnja po hladnom vremenu zahteva nešto veći nivo veštine upravljanja motociklom i odličnu sposobnost opažanja okoline, identifikaciju potencijalnih pretnji i brzu reakciju kao odgovor. Zbog svega navedenog, ako ste početnik ili vam manjka dobra oprema najbolje je da svog ljubimca ostavite da na miru prezimi do proleća. Autor: Aleksandar Stojanović preuzeto sa - polovniautomobili.com 1 gile smederevo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted November 3, 2021 Tucano urbano i njihov Termoscud su pravo rešenje. Uz još malo zimske opreme, ni zima nije problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1593 Posted November 3, 2021 A zimske gume? 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nstyner 171 Posted November 3, 2021 (edited) @gile smederevo Bogami Gile opremio si se za zimsku vožnju,a ne ko mi što makine teramo u zimovnik! Edited November 3, 2021 by neshaoct dodao tag 1 bit reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted November 5, 2021 On 11/3/2021 at 8:09 PM, srdjos said: A zimske gume? Realno, potrebne su ako baš hoćeš da vozis non-stop. (Osim kad je poledica) Ja ću tek ponekad zimi kad bude preko 5 stepeni C i suvo da se provozam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nstyner 171 Posted November 9, 2021 iiiii sedište na Max-u sređeno! Ispalo je Top,prezadovoljan sam! Uživo još lepše izgleda,sve mi žao sesti na njega.... 3 chikavili, PremieRacing and gile smederevo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted November 9, 2021 On 11/3/2021 at 9:05 PM, nstyner said: @gile smederevo Bogami Gile opremio si se za zimsku vožnju,a ne ko mi što makine teramo u zimovnik! Samo da je suvo i suncano...'ladnoca nije problem. 1 nstyner reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1593 Posted November 10, 2021 On 11/5/2021 at 10:34 PM, gile smederevo said: Realno, potrebne su ako baš hoćeš da vozis non-stop. (Osim kad je poledica) Ja ću tek ponekad zimi kad bude preko 5 stepeni C i suvo da se provozam. Ralno su potrebne čim postane hladnije i vlažnije Recimo, Michelin City Grip koje sam vozio na Apriliji 250 su loše po mokrom i vlažnom kolovozu, Čim počne kiša morao sam jako oprezno da vozim jer se proklizavanje baš osetilo. Generalno, jako sam nezadovoljan s tim gumama E sad, zamisli takve gume u zimskim ili hladnijim vremenskim uslovima sa puno vlage Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5306 Posted November 22, 2021 (edited) Bio juče na radionici u organizaciji...: https://abm.rs/smart-moto-workshop/ Vredi. Edited November 22, 2021 by PremieRacing 1 nstyner reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5306 Posted November 26, 2021 Kolege, da vidimo planove za sledeću godinu? Ja se ove nisam baš navozao i jedva čekam da se završi, a iskreno se nadam (nepopravljivi optimista) da će nam sledeća biti bolja i lakša za putovanja... Meni je cilj Sicilija. Godinama već to planiramo na početku sezone i nikako da se sklope kockice. Rumunski Transovi svakako za neki produženi vikend. Bosna, CG i Albanski SH20 apsolutno treba da se ponovi, Srbija - istok, jug i malo zapad se podrazumevaju... Vi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta 251 Posted November 26, 2021 Planova ima ali šta će se odvozati videćemo. https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1LN_46zmw2DhfXr4pEfcjY8wR1udBUf5Y&usp=sharing https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1Kp4nwpAc0ZqDPunien8_vtjHalr_H9zG&usp=sharing https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1C3r-G0cwEM4PjEf59Z4FXJFog6VHm25J&usp=sharing I južna srbija je neistražena dovoljno.Poput krive feje i vlasinskog jezera. 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
kockica 62 Posted November 26, 2021 Tek sad videh ovu temu pa i ja da se upisem Od planova za sl godinu ako stignem do placa u Topoli par puta na biiip sam , nemam puno vremena za voznju sto zvog posla sto zbog bebe ali volimmmmmmmmmmm Moja lepotica Yamaha Dragstar 250 1 bit reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Desmo 430 Posted December 15, 2021 3 PremieRacing, chikavili and nstyner reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5306 Posted December 23, 2021 Prelepotica... Quote Share this post Link to post Share on other sites
DiscoVolante 294 Posted December 23, 2021 (edited) Nakon 40ak tisuća kilometara na Ducatiju, tražio sam zamjenu. Ducati mi je bio savršen motor od izgleda, voznih osobina, kočenja, zvuka, ali htio sam prijeći na nešto jače, i po mogućnosti udobnije. Tražio sam Ducatija S2R 1000, ali jednostavno ili su bili groblje, ili preskupi, pa sam se skoro dva mjeseca vozio na posuđenoj Vespi. U igri je bila i Multistrada, ali problem je bio što nitko u blizini nema takav motor, a kupovati ga na slijepo bez da probam bar 20 kilometara kako se vozi mi je bila lutrija.... Jednostavno nisam znao što uzeti, i na kraju je izbor pao na Triumph Street Triple, 107 konja, 167 kilograma, tri cilindra... Izgleda kao da si ga sam sklepao od onog što si našao u garaži, ali i u tome ima malo čari. Netko ga je slagao u Dark varijantu i apsolutno sve pitura u crno, to sam rješio, možda ga i vratimo u sjajnu crnu ako budem imao volje... Motor je jednostavno brutalan, lagan, dovoljno snage, upravljiv, jedino mi fali zvuk Ducatija i kočnice, ogromna je razlika u kočenju, i možda bih volio malo tvrđi zadnji amortizer. Edited December 23, 2021 by neshaoct prebacio slike na FLCS server 6 nstyner, bit, chikavili and 3 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta 251 Posted December 23, 2021 I ja sam pogrešio sa konja na magarca Quote Share this post Link to post Share on other sites
viper 108 Posted December 23, 2021 (edited) Za sada sam na Suzukiju gsr 600 Edited December 23, 2021 by neshaoct prebacio slike na FLCS server 4 bit, neshaoct, nstyner and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nstyner 171 Posted December 24, 2021 Lepe makine kolege... Quote Share this post Link to post Share on other sites
viper 108 Posted December 24, 2021 Hvala kolega, sređujem sad sve preko zime, uradio zamenu prednjih pločica i kočione tečnosti.Novi ulje motul i filteri, zamenio korman, stavio malo širi.Na redu je sređivanje vila i semeringa, mada ne curi nigde.Zamena lančanika i lanca, pred početak sezone nove gume Mitas sport force+ itd…Sent from my iPhone using Tapatalk 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
DiscoVolante 294 Posted December 25, 2021 On 12/24/2021 at 3:33 PM, viper said: Hvala kolega, sređujem sad sve preko zime, uradio zamenu prednjih pločica i kočione tečnosti. Novi ulje motul i filteri, zamenio korman, stavio malo širi. Na redu je sređivanje vila i semeringa, mada ne curi nigde. Zamena lančanika i lanca, pred početak sezone nove gume Mitas sport force+ itd… Sent from my iPhone using Tapatalk Pripazi s Mitasom dok je hladan, i ako imaš dosta brzih cesta/autoputa, začas ćeš je uništiti, guma je jednokomponentna i namijenjena je vožnji po zavojima kao da si ukrao motor. Imao sam par setova na Ducatiju i bila mi je super, precizna, lako se obara, brzo se ugrije, za stil vožnje kakav sam njegovao je bila idealna. Nakon nje sam prešao na Diablo Rosso 3 i Mitas mi se puno bolji pokazao. Sad sam na Sport Touring gumama, i izuzev toga što su malo tuplje, nema zamjerki, za cestu je možda i bolji izbor od čiste sport gume. Quote Share this post Link to post Share on other sites
viper 108 Posted December 25, 2021 Hvaka za info.Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta 251 Posted December 27, 2021 https://milospavkov.net/2021/12/27/moto-deda-mrazevi-nastavili-tradiciju-deljenja-paketica/?fbclid=IwAR2qhq8VDljtplcycC7hT_5QtZ6-XRfZtGrXhs2_XnR9NYuWCkaMDvAFKNQ 2 PremieRacing and dach@ reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites