mali_zmaj 40 Posted May 18, 2017 Pratim temu,inace pored Fiata,vozim i Kawasaki Zephyr 750.. Kawa Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 23, 2017 Ovaj motocikl je od drveta i kreće se na gorivo napravljeno od algi Naslov sve govori. Dvojac iz Holandije, jedan naučnik i jedan dizajner, napravili su kako oni kažu, viziju budućnosti motociklizma. Motocikl koji su izradili u potpunosti je u skladu sa načelima ekologije. Pogledajte video u prilogu i uverite se u optimističnu ideju dvojice Holanđana! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 30, 2017 Radionica snova u srcu Beograda Moto Platz je kreativna radionica i galerija, posvećena ljubiteljima motocikala, i mesto na kome mozete potpuno izmeniti i kastomizirati izgled i performanse svog motora, ili kupiti neki od već sređenih motora U strogom centru Beograda otvorena je kreativna radionica za ljubitelje motocikala, umetnosti, dizajna nameštaja, enterijera, rasvete i tetoviranja, Moto Plac (Moto Platz). Iza ovog projekta stoje ljudi koji to - žive. Ukoliko imate motocikl koji ne odražava vaš identitet i želite da ga učinite jedinstvenim, Moto Plac je pravo mesto za vas. Pretežno su orjentisani na kastmizaciju motora u ''kafe rejser'', ''bober'', ''strit fajter'' i ''skrembler'' stilovima, ali mogu ostvariti i druge specifične želje klijenata. U ovoj radionici bave se i hidrografikom, farbanjem, erbrašom, poliranjem motocikala, ali možete uraditi i servis, zamenu guma i sve drugo kao i u standardnom moto servisu. Pored prepravki, ovde možete kupiti i već prepravljen motocikl, ali i niz drugih sitnica poput lampi, manjeg komadnog nameštaja i drugih detalja koji će oplemeniti vaš radni i životni prostor. Moto Plac se nalazi u Makedonskoj 4 u Beogradu, a sve informacije možete dobiti i na telefon: 064 342 3937 preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 6, 2017 Stigao je novi Spitfire Scrambler Pre nekog vremena, britanski CCM Motorcycles nas je iznenadio novi flet-treker modelom po imenu Spitfire. Motocikl je privukao dosta pažnje, a ne sumnjamo da će isto biti i sa njegovom novom varijantom - Spitfire Scrambler modelom. Novi dvotočkaš je zasnovan na istoj ideji kao i prvi Spitfire - spoj jednostavnosti i izgleda, bez napredne elektronike i drugih, po tvorcima ovog modela, nepotrebnih dodataka. Spitfire Scrambler pokreće isti jednocilindarski motor s vodenim hlađenjem i ubrizgavanjem goriva, zapremine 600 kubika, a na raspolaganju je 55 KS i 58 Nm maksimalnog obrtnog momenta. U poređenju sa regularnim Spitfire modelom, Scrambler ima rekonfigurisani podram i 17-inčne felne (umesto 19-inčnih). CCM Spitfire Scrambler donosi visoki prednji blatobran, novi izduvni sistem, ali i znatno izdržljivije pneumatike. Zanimljivost je da je ram napravljen od T45 čelika, istog materijala od kojeg se pravio trup čuvenog Supermarine Spitfire lovca. Napred je potpuno podesiva Dia obrnuta viljuška, a pozadi Tractiv amortizer. Za kočenje je zadužen Brembo - 320-mm disk na prednjem i 240-mm disk na zadnjem točku. Kao i original, i Scrambler će biti proizveden u ograničenoj seriji. Ona će iznositi 250 primeraka, uz cenu od oko 10.300 evra. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 7, 2017 Novi propis - veliki problemi za motocikliste Vozači motocikala koji su prethodnih dana želeli da registruju svoj dvotočkaš imali su problema da to urade. Naime, do problema je došlo prilikom tehničkog pregleda gde su vlasnike obaveštavali da ne mogu da završe ovaj deo registracije, jer je, kako kažu na tehničkom ''prema najnovijoj odluci MUP-a, došlo do promene u zvaničnom podatku o broju osovina koje ima motocikl''. O najnovijem propisu tehničke kuće su obaveštene, ali dok se sa njim ne upoznaju svi, kod pojedinih je još moguće završiti tehnički pregled bez peripetija, dok drugi vraćaju vlasnike motocikala i teraju ih da idu u MUP i zamene saobraćajnu dozvolu, što je novi i nemali trošak. Redakciji Telegrafa se javio Beograđanin koji nije bio te sreće i koji će sada, ne svojom krivicom, morati da izgubi vremena, živaca i novca kako bi registrovao svog dvotočkaša: ''Odvezao sam motor na tehnički pregled na Novi Beograd i tamo doživeo neprijatno iznenađenje. Zaposleni mi je pokazao u saobraćajnu na mesto gde stoji broj osovina i rekao da, po novom, tu umesto dve osovine treba da stoji - nula. Kažu da je nedavno promenjen propis i da motocikli sada nemaju nijednu osovinu. Nisam mogao da verujem šta čujem. Sad ću morati da vadim novu saobraćajnu dozvolu i morati da sačekam na registraciju'', priča očajni čovek. O promeni nisu obavešteni ni u Komitetu za bezbednost saobraćaja, tako da nismo uspeli da dobijemo komentar. Vozačima dvotočkaša kojima uskoro ističe registracija preporučujemo da se ranije upuste u proceduru i naoružaju strpljenjem jer se na novu saobraćajnu dozvolu čeka 10 do 15 dana, zavisno od stanice policije. Najnovija odluka, bez obzira ko je doneo i iz kog razloga, ne samo što je zbunila ljude na tehničkim pregledima, već će da zbuni vozače i da ih košta, a zbog ove odluke na ulicama naći više onih sa neregistrovanim motociklima. Evo šta je potrebno za promenu saobraćajne dozvole: registracioni list sa konstatacijom tehničkog pregleda o izvršenoj promeni tehničkih podataka vozila; uverenje o izvršenom ispitivanju (uverenje o usaglašenosti sa propisima o homolgizaciji odnosno odobrenje Agencije za bezbednost saobraćaja); dokaz o poreklu, vlasništvu i carinjenju motora koji je naknadno ugrađen: saobraćajna dozvola; dokaz o identitetu vlasnika (važeću ličnu kartu ili ličnu kartu za stranca; putnu ispravu ako zahtev podnosi stranac sa dokazom o odobrenom boravku u Republici Srbiji dužem od šest meseci; dokaz o upisu u registar kod nadležnog organa - za pravna lica); dokaz o uplati propisanih troškova, plaćenoj naknadi za izradu i izdavanje saobraćajne dozvole, koja iznosi ukupno 1.314 dinara (na dve uplatnice). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
francuz69 978 Posted June 7, 2017 hahaha, ja sam taj koji se javio redakciji Telegrafa. Jbt, ovaj internet je cudo! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 7, 2017 @francuz69 Ozbiljno? Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5181 Posted June 7, 2017 Strasno... Opet zbog neke idiotske gluposti treba ljudi da trpe i da placaju. Tako nas nasa drzava vodi, nije tu da pomogne i da stiti vec da drka, kinji i pljacka na raznorazne nacine. Mozda ovo i nije namerno ali je onda slucajno napravljeno propustom nekog kretenskog politickog bota na funkciji koji ne bi ni ovce cuvao da je pravde i razuma. Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted June 7, 2017 Ja se izvinjavam nadleznom ministarstvu, ali upravo sam ponovo proverio i ispostavilo se da moj motocikl ima dve osovine oko kojih se obrcu tockovi. Nasuprot tome, moj automobil ima cak 4 osovine. Sta da radim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
francuz69 978 Posted June 7, 2017 (edited) 24 minutes ago, neshaoct said: @francuz69 Ozbiljno? Tita mi. Mislim, nisam trcao u Telegraf da kukam, nego mi ortak radi tamo i ja mu kazem za problem koji sam imao na tehnickom a on rece: ne rise, aj posalji mi samo podatak sa saobracajne da napujdam ove moje. I onda ispade ovaj text. A ovo za 0 osovina... Nemam reci... Neki rchma-pampur a.k.a. Zeton smislio budalastinu iz samo njemu znanih razloga i osini po ledjima naroda Edited June 7, 2017 by francuz69 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 7, 2017 Ovo za 0 osovina je izgleda kao što su smarali za broj pojaseva pozadi kod automobila, pa na osnovu toga tražili da se auti preregistruju na 4 putnika ako ima dva pojasa pozadi, odnosno da ostane 5 samo ako ima tri pojasa pozadi. To se valjda na kraju završilo tako što su odustali od toga posle nekog vremena kad se malo digla prašina... Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted June 7, 2017 Btw, u celoj prici neke cinjenice su malo izvrnute. Prvo, problem nije nov, vec star nekoliko godina. Drugo, glavni uzrok problema su tehnicki pregledi koji upisuju 0 u broj osovina. To je podatak koji se po novom zakonu NE UPISUJE za motocikleTrece, proces zamene saobracajne dozvole ne traje 10-15 dana, vec 3-4 dana. Ja sam je menjao pre 2 nedelje. Sent from my Texas Instruments Scientific Calculator using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
francuz69 978 Posted June 7, 2017 Bogami meni traje vec 10 dana a kako stvari stoje bice jos 10, ali to je zbog kretenske administracije i sluzbenika koji ne mogu da se sastave sami sa sobom Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted June 7, 2017 Koji mup?Ja otisao u glavnu upravu u Ljermontovljevoj u Bg, sacekao 15-tak minuta u redu, predao papire, rekli mi da dodjem za 3-4 dana. Dosao i pokupio bez cekanja u reduSent from my Texas Instruments Scientific Calculator using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5181 Posted June 7, 2017 Vreme potrebno za zamenu plastike stvarno nije ni bitno ni kljucno u ovoj bajci... Krucijalno je to sto nas hebu kako stignu, bez logike i bez lubrikanata, a mi saginjemo glavu i placamo. Samo cu da nabacam sve slicne teme/probleme: "seseljeva" taksa, tablice sa rokom, tablice koje se vracaju ako registracija istekne vise od 30 dana, br. pojaseva, atesti i reatesti, broj motora, nemogucnost registracije na kraci period od 1god., ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
delakroa 38 Posted June 12, 2017 Drugari, da li neko zna kakav je ovo motor? Imam neku zamenu u opciji, kaze covek da je to Grizli, 80ccm, maxi skuter je u pitanju. Toliko samo znam. Da li je neko imao iskustva sa takvim motorom ili da li zna kakav je, da li je za izbegavanje ili vredi da ga uzmem u zamenu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5181 Posted June 12, 2017 Kinez druze. Kvalitet nula, tesko se prodaje a vredi ga uzeti samo ako te iskosta max do 500eur (250-300 je optimum) i to naravno ako radi. mislim, pali, radi, ide. Quote Share this post Link to post Share on other sites
delakroa 38 Posted June 12, 2017 Ili to, za 550 ili Suzuki Burgman 150 za 650 evra. Ali videcu jos, za Suzuki treba da doplatim, a ovaj bi mi bio kljuc za kljuc. Uglavnom hvala za brzi info Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5181 Posted June 13, 2017 Druuuže, naravno da je stanje jako bitno i presudno, ali ovo gore je neuporedivo. Kinez Grizly ili Suzuki Burgman Napni se za 100eur i nećeš zažaliti što si doplatio. AKO je skuter u iole korektnom stanju... A ako je loš, sve su ti to bačene pare. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1580 Posted June 13, 2017 (edited) e pitanje za ove Piaggio agregate, to je jednocilindricni motor. E sad, da li on ima neki kontra teg za smirivanje vibracija? Pitam za masinu od 250ccm sa karburatorom Edited June 13, 2017 by srdjos Quote Share this post Link to post Share on other sites
delakroa 38 Posted June 25, 2017 Da odgovorim na onu moju dilemu oko motora, naime, bio sam da gledam tog Burgmana, probao, stvarno lepo ide, glatko, zacas dostigne stotku, ali to uopste nije Suzuki nego neki Gilly... po netu sam trazio i trazio i nikakve podatke nisam nasao o tom modelu Zna li neko nesto, postoji li to uopste? Cak ni cena nije abnormalna, samo sto sam sumnjicav jaaako. Jeste da vozim kinesku spravu od Sprinta ali ne bih bas, sto kazu, sa konja na magarca... Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted June 25, 2017 Geely, kinezKakav burgman Sent from my Texas Instruments Scientific Calculator using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
delakroa 38 Posted June 25, 2017 Kaze da je Burgman, a pise mu nazad powered by Suzuki, bem li ga Quote Share this post Link to post Share on other sites