Jump to content
FAS Goran
phantom

Koliko ima bajkera među nama? / skuteri, polaganje za A

Recommended Posts

Ovaj motocikl je od drveta i kreće se na gorivo napravljeno od algi

 

motocikl%20drvo.jpg

 

Naslov sve govori. Dvojac iz Holandije, jedan naučnik i jedan dizajner, napravili su kako oni kažu, viziju budućnosti motociklizma. Motocikl koji su izradili u potpunosti je u skladu sa načelima ekologije. Pogledajte video u prilogu i uverite se u optimističnu ideju dvojice Holanđana!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radionica snova u srcu Beograda

 

moto%20platz%201.jpg

 

Moto Platz je kreativna radionica i galerija, posvećena ljubiteljima motocikala, i mesto na kome mozete potpuno izmeniti i kastomizirati izgled i performanse svog motora, ili kupiti neki od već sređenih motora U strogom centru Beograda otvorena je kreativna radionica za ljubitelje motocikala, umetnosti, dizajna nameštaja, enterijera, rasvete i tetoviranja, Moto Plac (Moto Platz). Iza ovog projekta stoje ljudi koji to - žive.

 

moto%20platz%2011.jpg

 

Ukoliko imate motocikl koji ne odražava vaš identitet i želite da ga učinite jedinstvenim, Moto Plac je pravo mesto za vas. Pretežno su orjentisani na kastmizaciju motora u ''kafe rejser'', ''bober'', ''strit fajter'' i ''skrembler'' stilovima, ali mogu ostvariti i druge specifične želje klijenata. U ovoj radionici bave se i hidrografikom, farbanjem, erbrašom, poliranjem motocikala, ali možete uraditi i servis, zamenu guma i sve drugo kao i u standardnom moto servisu. Pored prepravki, ovde možete kupiti i već prepravljen motocikl, ali i niz drugih sitnica poput lampi, manjeg komadnog nameštaja i drugih detalja koji će oplemeniti vaš radni i životni prostor.

Moto Plac se nalazi u Makedonskoj 4 u Beogradu, a sve informacije možete dobiti i na telefon: 064 342 3937

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stigao je novi Spitfire Scrambler

 

spitfire-scrambler-1.jpg

 

Pre nekog vremena, britanski CCM Motorcycles nas je iznenadio novi flet-treker modelom po imenu Spitfire. Motocikl je privukao dosta pažnje, a ne sumnjamo da će isto biti i sa njegovom novom varijantom - Spitfire Scrambler modelom. Novi dvotočkaš je zasnovan na istoj ideji kao i prvi Spitfire - spoj jednostavnosti i izgleda, bez napredne elektronike i drugih, po tvorcima ovog modela, nepotrebnih dodataka. Spitfire Scrambler pokreće isti jednocilindarski motor s vodenim hlađenjem i ubrizgavanjem goriva, zapremine 600 kubika, a na raspolaganju je 55 KS i 58 Nm maksimalnog obrtnog momenta. U poređenju sa regularnim Spitfire modelom, Scrambler ima rekonfigurisani podram i 17-inčne felne (umesto 19-inčnih).

 

spitfire-scrambler-6.jpg

 

CCM Spitfire Scrambler donosi visoki prednji blatobran, novi izduvni sistem, ali i znatno izdržljivije pneumatike. Zanimljivost je da je ram napravljen od T45 čelika, istog materijala od kojeg se pravio trup čuvenog Supermarine Spitfire lovca. Napred je potpuno podesiva Dia obrnuta viljuška, a pozadi Tractiv amortizer. Za kočenje je zadužen Brembo - 320-mm disk na prednjem i 240-mm disk na zadnjem točku. Kao i original, i Scrambler će biti proizveden u ograničenoj seriji. Ona će iznositi 250 primeraka, uz cenu od oko 10.300 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi propis - veliki problemi za motocikliste

 

motociklisti.jpg

 

Vozači motocikala koji su prethodnih dana želeli da registruju svoj dvotočkaš imali su problema da to urade.

Naime, do problema je došlo prilikom tehničkog pregleda gde su vlasnike obaveštavali da ne mogu da završe ovaj deo registracije, jer je, kako kažu na tehničkom ''prema najnovijoj odluci MUP-a, došlo do promene u zvaničnom podatku o broju osovina koje ima motocikl''. O najnovijem propisu tehničke kuće su obaveštene, ali dok se sa njim ne upoznaju svi, kod pojedinih je još moguće završiti tehnički pregled bez peripetija, dok drugi vraćaju vlasnike motocikala i teraju ih da idu u MUP i zamene saobraćajnu dozvolu, što je novi i nemali trošak.

 

Redakciji Telegrafa se javio Beograđanin koji nije bio te sreće i koji će sada, ne svojom krivicom, morati da izgubi vremena, živaca i novca kako bi registrovao svog dvotočkaša: ''Odvezao sam motor na tehnički pregled na Novi Beograd i tamo doživeo neprijatno iznenađenje. Zaposleni mi je pokazao u saobraćajnu na mesto gde stoji broj osovina i rekao da, po novom, tu umesto dve osovine treba da stoji - nula. Kažu da je nedavno promenjen propis i da motocikli sada nemaju nijednu osovinu. Nisam mogao da verujem šta čujem. Sad ću morati da vadim novu saobraćajnu dozvolu i morati da sačekam na registraciju'', priča očajni čovek. O promeni nisu obavešteni ni u Komitetu za bezbednost saobraćaja, tako da nismo uspeli da dobijemo komentar.

 

Vozačima dvotočkaša kojima uskoro ističe registracija preporučujemo da se ranije upuste u proceduru i naoružaju strpljenjem jer se na novu saobraćajnu dozvolu čeka 10 do 15 dana, zavisno od stanice policije. Najnovija odluka, bez obzira ko je doneo i iz kog razloga, ne samo što je zbunila ljude na tehničkim pregledima, već će da zbuni vozače i da ih košta, a zbog ove odluke na ulicama naći više onih sa neregistrovanim motociklima. Evo šta je potrebno za promenu saobraćajne dozvole:

  • registracioni list sa konstatacijom tehničkog pregleda o izvršenoj promeni tehničkih podataka vozila;
  • uverenje o izvršenom ispitivanju (uverenje o usaglašenosti sa propisima o homolgizaciji odnosno odobrenje Agencije za bezbednost saobraćaja);
  • dokaz o poreklu, vlasništvu i carinjenju motora koji je naknadno ugrađen:
  • saobraćajna dozvola;
  • dokaz o identitetu vlasnika (važeću ličnu kartu ili ličnu kartu za stranca; putnu ispravu ako zahtev podnosi stranac sa dokazom o odobrenom boravku u Republici Srbiji dužem od šest meseci; dokaz o upisu u registar kod nadležnog organa - za pravna lica);
  • dokaz o uplati propisanih troškova, plaćenoj naknadi za izradu i izdavanje saobraćajne dozvole, koja iznosi ukupno 1.314 dinara (na dve uplatnice).

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Strasno...

 

Opet zbog neke idiotske gluposti treba ljudi da trpe i da placaju. Tako nas nasa drzava vodi, nije tu da pomogne i da stiti vec da drka, kinji i pljacka na raznorazne nacine. Mozda ovo i nije namerno ali je onda slucajno napravljeno propustom nekog kretenskog politickog bota na funkciji koji ne bi ni ovce cuvao da je pravde i razuma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja se izvinjavam nadleznom ministarstvu, ali upravo sam ponovo proverio i ispostavilo se da moj motocikl ima dve osovine oko kojih se obrcu tockovi.

Nasuprot tome, moj automobil ima cak 4 osovine.

Sta da radim?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
24 minutes ago, neshaoct said:

@francuz69

 

Ozbiljno? :D:D 

Tita mi. Mislim, nisam trcao u Telegraf da kukam, nego mi ortak radi tamo i ja mu kazem za problem koji sam imao na tehnickom a on rece: ne rise, aj posalji mi samo podatak sa saobracajne da napujdam ove moje. I onda ispade ovaj text.

 

A ovo za 0 osovina... Nemam reci... Neki rchma-pampur a.k.a. Zeton smislio budalastinu iz samo njemu znanih razloga i osini po ledjima naroda

Edited by francuz69

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo za 0 osovina je izgleda kao što su smarali za broj pojaseva pozadi kod automobila, pa na osnovu toga tražili da se auti preregistruju na 4 putnika ako ima dva pojasa pozadi, odnosno da ostane 5 samo ako ima tri pojasa pozadi. To se valjda na kraju završilo tako što su odustali od toga posle nekog vremena kad se malo digla prašina...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Btw, u celoj prici neke cinjenice su malo izvrnute.
Prvo, problem nije nov, vec star nekoliko godina.
Drugo, glavni uzrok problema su tehnicki pregledi koji upisuju 0 u broj osovina. To je podatak koji se po novom zakonu NE UPISUJE za motocikle
Trece, proces zamene saobracajne dozvole ne traje 10-15 dana, vec 3-4 dana. Ja sam je menjao pre 2 nedelje.


Sent from my Texas Instruments Scientific Calculator using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogami meni traje vec 10 dana a kako stvari stoje bice jos 10, ali to je zbog kretenske administracije i sluzbenika koji ne mogu da se sastave sami sa sobom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji mup?
Ja otisao u glavnu upravu u Ljermontovljevoj u Bg, sacekao 15-tak minuta u redu, predao papire, rekli mi da dodjem za 3-4 dana. Dosao i pokupio bez cekanja u redu


Sent from my Texas Instruments Scientific Calculator using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vreme potrebno za zamenu plastike stvarno nije ni bitno ni kljucno u ovoj bajci... Krucijalno je to sto nas hebu kako stignu, bez logike i bez lubrikanata, a mi saginjemo glavu i placamo.

 

Samo cu da nabacam sve slicne teme/probleme: "seseljeva" taksa, tablice sa rokom, tablice koje se vracaju ako registracija istekne vise od 30 dana, br. pojaseva, atesti i reatesti, broj motora, nemogucnost registracije na kraci period od 1god., ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari, da li neko zna kakav je ovo motor?

Imam neku zamenu u opciji, kaze covek da je to Grizli, 80ccm, maxi skuter je u pitanju. Toliko samo znam.

Da li je neko imao iskustva sa takvim motorom ili da li zna kakav je, da li je za izbegavanje ili vredi da ga uzmem u zamenu?

 

66ac17656e31-800x600.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kinez druze. Kvalitet nula, tesko se prodaje a vredi ga uzeti samo ako te iskosta max do 500eur (250-300 je optimum) i to naravno ako radi. mislim, pali, radi, ide.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ili to, za 550 ili Suzuki Burgman 150 za 650 evra. Ali videcu jos, za Suzuki treba da doplatim, a ovaj bi mi bio kljuc za kljuc. Uglavnom hvala za brzi info ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druuuže, naravno da je stanje jako bitno i presudno, ali ovo gore je neuporedivo. Kinez Grizly ili Suzuki Burgman  :huh:

 

Napni se za 100eur i nećeš zažaliti što si doplatio. AKO je skuter u iole korektnom stanju... A ako je loš, sve su ti to bačene pare.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

e pitanje za ove Piaggio agregate, to je jednocilindricni motor. E sad, da li on ima neki kontra teg za smirivanje vibracija?

Pitam za masinu od 250ccm sa karburatorom

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da odgovorim na onu moju dilemu oko motora, naime, bio sam da gledam tog Burgmana, probao, stvarno lepo ide, glatko, zacas dostigne stotku, ali to uopste nije Suzuki nego neki Gilly... po netu sam trazio i trazio i nikakve podatke nisam nasao o tom modelu :ermm:

Zna li neko nesto, postoji li to uopste? 

Cak ni cena nije abnormalna, samo sto sam sumnjicav jaaako. Jeste da vozim kinesku spravu od Sprinta :D ali ne bih bas, sto kazu, sa konja na magarca... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geely, kinez

Kakav burgman :D

 

 

Sent from my Texas Instruments Scientific Calculator using Tapatalk

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...