Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
laza84

Fiat Bravo 1.2 / 1.6 - gubi snagu, pad obrtaja

Recommended Posts

Prvo merenje kompresije pa sve ostalo ;)

 

A cudno mi je to sto ti je ispao cep. To onda nije bilo dobro pritegnuto? Pa iscurela tecnost i pregrejao se(samim tim i prosvirao dihtung)?

Cep treba da ima na sebi sigurnosni ventil da popusti pod pritiskom kad se tecnost pregreje ali ne sme da ispada.

 

Ja u svakom slucaju takodje tipujem na to da je prosvirao dihtung glave(sto ce merenje kompresije sigurno pokazati ako je u toj meri da se oseca na snazi).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uh...ne zelim da te plasim ali opet moje neko slicno licno iskustvo. Na hgt-u se posle cepanja do 6k obrtaja odjednom zacuo zvuk kao da se auspuh probusio i krenuo da bruji i posle recimo dve nedelje progoreo mi je klip i probio blok. Meni se vec 2 puta desavalo da izbaci vodu jer sam zaboravio da vratim cep ali sve normala bude jer brzo skapiram da nisam vratio. Slazem se sa Milos1,mozda ti je dihntung klepio od toplote jer nije imao vodu u sistemu dok si trazio mesto da stajes. Srecno i javi sta si uradio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.2 16v je poznat po slabom dihtungu glave.Zato je novi obogacen gumenom revizijom izmedju 2. i 3.cilindra.Pogledaj izmedju izduvne grane i bloka motora,ima li tragova curenja.Tesko je prici.Treba ti lampa i kanal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad kad je naglo otoplilo praktično nema prelazne temperature treba proveravati određene stvari..

Količinu tečnosti i kvalitet iste..

Zaprljanost rešetki hladnjaka..Trebalo bi malo na kompresor iszduvati prašinu ili oprati vodom.

Ispravnost termostata..

Ispravnost osigurača ventilatora hladnjaka ( Da li uključuje ventilator hladnjaka prva i druga brzina).

Postoji li negde curenje kapanje rashladne tečnosti itd.

I naravno malo više obratiti paznju na kazaljku temperature u ovom toplijem periodu u toku voznje..Znamo da se zimi manje obraća paznja na nju..

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pošto se i ne razumem u auto,ovo mi je takoreći prvenac,kada mi se desilo ovo što sam ispisao gore,pozvao sam par automehaničara i svi su mi striktno rekli da je ili dihtung glave motora ili glava motora,niko nije rekao dođi da pogledamo..Otišao sam kod automehaničara koji je proveren i ispostavilo se da mi je auspuh (zadnji lonac) pun gareži,em od sagorelog ulja em što je lonac iznutra istrulio,toliko je bio pun da kad smo skinuli ceo auspuh samo je krenulo da ispada iz njega sve i svašta.Trenutno mi se izrađuje novi zadnji lonac,tako da ću vam u ponedeljak javiti kakav je efekat,al čim smo skinuli celu izduvnu granu auto je praktično vukao kao što je pre vukao,samo normalno sa minimalnim oslabljenjem jer nema auspuha.Mehanicar mi predlaže da skinem katalizator jer je možda i on začepljen od svega toga,pa šta bi mi vi predložili što se tiče toga? 

ps hvala vam na odgovorima,nisam očekivao da će mi odgovoriti bilo ko,mnogo je lakše kad me uputi neko ko je već upućen u fiatove 'problemčiće'

Share this post


Link to post
Share on other sites

I meni je bio auspuh u ocajnom stanju i pun svega i svacega i posle toga je vukao bolje kad sam odradio ceo novi. Ali avaj kome bi to palo na pamet posle ovoga sto si napisao :D Sve u svemu sreca da nije nista ozbiljnije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma skidaj katalizator, on verovatno odavno vec nema svoju funkciju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otkud znaš da nema? Ja sam tako mislio kad sam ga otvorio beo ko nov..Ako je začepio aj neka skine ako je proziran i nije izgoreo neka ga ne smeta..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam napisao da nema funkciju nego verovatno da nema.  Njemu ako je katalizator kao nov posle 17 godina ja cu da ga pojedem. Jedino ako nema neku smesnu kilometrazu u sta sumnjam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bi nikome palo napamet,ja sam se već finansijski i psihicki spremio za ono najgore hahahahaha :D

znaci najbolje je da skinem katalizator i da vidim jel u funkciji?

igore,ako jos imas hgt-a,koja ti je potrošnja ulja od zamene do zamene? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam HGT-a ali moj nije reper za potrosnju ulja jer moram da mu radim motor da bi bio neki reper. Ali sad recimo da trosi oko 0.5l na 1000km. Svaki put pre kretanja negde proveravam ulje pre voznje i onda samo odjednom fali pola litre dolijem i miran narednih 1000km nekad bude i vise  predjenih km ali to je neki prosek da kazemo ali to je samo zbog losijeg motora. :D  Sad to sto si spremio za najgore ulozi u nesto drugo na autu :rolleyes: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa pazi,ja sam pitao više njih koji imaju fiat bravo,i to baš benzince,većini je takva potrošnja,i dosta mehaničara je reklo da oni troše tako neku količinu ulja,meni sruči od zamene do zamene otprilike 3l,pa sam zato i pitao,dok dizelašima ne troši skoro ništa..znaš da sam to i uradio,upravo idem da uradim veliki servis,zaslužio je :D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam i 1.8 koji je trosio dostaaaa manje ulja od HGT-a tako da verujem da je to samo do motora na koji naletis i koliko je star i pregazen pa vremenom troskare jbg. :D E bravo,tako i treba a sad lepo u temu za predstavljanje automobila i predstavi svoj autic. :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ima i toga,sve su to stariji motori,al cuti i vozi :Dhttps://www.kurir.rs/vesti/drustvo/3045445/vozacima-nece-biti-dobro-od-5-jula-automobili-stariji-od-15-godina-morace-dvaput-godisnje-na-tehnicki-i-to-po-ovoj-ceni-ali-tek-ovaj-uslov-sokirace-mnoge

sreća pa nisam skinuo katalizator,evo šta danas objaviše..

znaš da hoću samo malo da se uhodam sa forumom,da izvalim šta sve ima,pošto sam od skoro napravio profil pa polako da se uhodam :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam svoj katalizator proverio kod Pirketa, cini mi se prosle godine kad sam imao problem sa pustanjem kod grane, reko pogledaj mi katalizator :D Konstatacija "odlican" auto 2001 god :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako bude tolko rigorozno dal će morati i krv da se da uz tehnički?:mellow:

Kako su krenuli sa nametima moraćemo uskoro na ulicu ili u ilegalu nema nam druge..

Share this post


Link to post
Share on other sites

To najavljuju vec godinama, nema od toga nista. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kaskabgd Godinama je bilo i za stakla nema od toga nista pa eno usrase nas pocetkom godine. :D:D  @Trofeo Ja na mom HGT-u mislim da nisam ni imao katal. kad sam radio ceo auspuh,svakako ga nemam sad. :D @Ivan Gradjevinar Forum je odlican,svasta mozes ovde da procitas pametno,samo polako. :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stakla su lako resiva, odes "iza zgrade" i skines folije. Zamisli kad ne bi mogao da prodje tehnicki onaj bez katalizatora, pa pola Srbije ali sigurno pola ne bi moglo tehnicki da prodje. Svi ovi automobili sto se uvoze skinuti su im katalizatori. Evo za plin, i dalje se voze bez atesta. Srbija je ovo brale, to je jedino sigurno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne radi se o tome ko će kako da se snađe za pojedinu situaciju već o tome da nas prave uveliko majmunima..Ja se ne sećam da su nešto pozitivno uradili po običnog vozača zadnjih godina..

Svaka njihova briga za nas se završi samo još jednim nametom..Ko još radi 2x tehnički godišnje?

U većinu zemalja se radi na dve godine..Što se tiče mene lično neka ga pooštre al  da ne moram da plaćam 2x istu stvar..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajmo ovako,danas odem do NS-a i nazad. Na putu do tamo nikakvih problem,nazad idem sa upaljenom klimom sve kul i sve super do negde pola puta do Bg-a krenem da obilazim gas do pola u 5-oj malo krenuo da mi secka i kao probije se i obidjem ja. U par navrata mi se desila ista stvar dok sam dolazio do odredista u Bg-u i tad iskljucim klimu. Vozim po Bg-u patosiram gas dodje do 3 ili 4k obrtaja i kao da lupa u blokadu ne moze da ubrzava a dere se. Onda dam gas a on kao da je iskljucio gorivo pustim gas dam on nastavi da ubrzava malo pa opet izgubi. Stanem  i probam u leru to sve dodje do 4k i ni da mrdne dalje i krene da mi obara obrtaje do lera. Iskljucim auto i upalim ga,obrtaji u leru sve normala odose do crvenog i zivahno. Sta moze da bude,problem je ocigledno u klimi jer mi ona toliko oslabi auto da jedva ide skoro slabije od 1.8 kog sam imao pre 2.0,ovaj ne bi smeo da je oseti skoro uopste. Videcu kasnije da li je sve ok i u voznji kao sto je ok u leru sad ali svaka ideja je dobro dosla sta bi moglo to da bude. Moja neka ideja je da je zapamtio neku gresku auto dok je bila klima upaljena a da je sa novim startovanjem to nestalo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...