Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
laza84

Fiat Bravo 1.2 / 1.6 - gubi snagu, pad obrtaja

Recommended Posts

Imam Fiata Bravo 1.2 16v,u zadnje vreme desava se da gubi gas i snagu,znaci dok vozim auto jednostavno uspori i padne broj obrtaja,onda naglo se vrati u predhodno stanje,na instrument tabli mi ne pokazuje da imam neku servisnu gresku,znaci lampica (check engine)ne gori.Pa ako se neko susretao s istim problemom a resio ga je,molio bi za pomoc. Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovatno nikad nisi odradio servis dizni,ciscenje throtla,zamena svecica,Kablova,bobine?1.2 16v je osetljiv motor.Lepo ide al sve mora da je u top formi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji ti je tip motora?Ako su ti da lipogresne svecice,za drugi tip,pocnu da prave problem posle 300-400km.Nisu iste svece za euro 2 i euro 3 ,1.2 16v motore.Tu je mogucnost da ti probija neki kabel ili bobina.Ne treba verovati ni novim delovima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

rijesio sam problem danas,kada sam nasuo pun rezervoar goiva,prestalo je da trza,sto znaci da je pumpa goriva povukal talog,sutra je vadim napolje na ciscenje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uuuuuuu,prijatelju,ako ima taloga da zagusi pumpu....onda.... :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

fiat bravo 1.6 16 v ..e bre ..malopre se vracam zamenio sam termostat vozim i kad po gasu kao da propadne papucica naglo i ne znam sta kao da izgubi snagu uspori i nesto pukne kao da ispod mene ne znam ni ja ili je mozda pod haubom..

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa mozes da svratis da pogledamo u cemu je stvar.Ako hoces javi se pa da pogledamo.Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

to mi se desilo dok sam vozio na plinu... sad kad sam ga probao u mestu sve kontra ne benzinu kad dam gas kao da se gusi i slabi obrtaji i kao da pukne nesto cuje se al tiho,na leru 9-1000 obrtaja radi, a na plinu rade obrtaji normalno i prima gas al tokom voznje rekao sam sta se desava...to u voznji kad pukne cuje se nesto ne znam ni ja kao petarda da pukne al priguseno negde nisam ni siguran ili ispod mene tj sa moje strane negde gde je auspuh otprilike tu se cuje, ne verujem da je pod haubom,znaci samo uspri i kao da mi propadne papucica gasa kao da se ugusi i pukne taj zvuk se cuje i gotov da se ugasi, to mi se nije desavalo dok nisam zamenio termostat danas, prvo bilo sve ok sve do veceras, da li je moguce da je do toga?

ako je neko imao slicnih problema dobro bi mi dosla pomoc ili savet , e taman jedno popravim nesto drugo iskrsne.... :veryangry::wallbash: dodje mi da ga zapalim i a u k...c.

Edited by danijel88

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posto ja imam plin i benzin a gubilo snagu na oba i pucalo kao sto sam pre opisao da ne pisem opet, posao sam od najjednostavnije stvari, znaci na na crevu koje usisava vazduh bas gde je prikaceno za motor ima jedna tzv. membrana od gume okolo koja je tu zbog plina koji je ugradjden jer kada kojim slucajem dodje do male explozije membrana se rasiri i izbaci tj propusti gas,i vraca se u prvobitan polozaj,ona je samo navucena oko nije stegnuta da bi mogla da vrsi svoju funkciju,e sad posto se ona nije vratila bila u pocetnu poziciju tj. svoje leziste nego se malo isprecila,pri svakom jacem gasu tu je vukao vazduh i na plinu i na benzinu,i tu se gubila snaga i cula se explozija svaki put, kada sam je namestio kako treba vozio jedno 10-ak minuta i problem je bio naravno resen ,nema vise gubljenja snage ni pucanja :thumbsup:

Eto ja sam vam detaljno opisao i pomogao onom ko ima mozda slican problem...

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poz ljudi,Imam fiat bravo 1.2 16v 2000 god kod sebe vec 4 god.Unazad sigurno godinu dana pojavio se ne rešiv problem.

Auto mi gubi snagu jednostavno obrtaji padaju na 400-500 obrtaja,auto počne trokirat,zna se desit da se potpuno ugasi,kad hoću da ga upalim neće bez gasa,ili upali ali obrtaji su na 400-500.U vožnji primjecujem kad mi se to desi da mi volan nekako malo teži.Auto mi zna tada trošit više goriva.Da problem bude veći ne znam kad se to može desiti,kad ga fino vozim(60-80km/h) auto koliko toliko normalno rad cim stisnem malo jače gas odma padaju obrtaji-kao da se preforsira tako nekako.

Isao sam ko mehanicara i ovaj jedan mi kaže da mi je otišao regulator ler gasa-neki elektronski dio,odem na dijagnostiku u ovlašteni fiat servis,kazu mi da je sa elektronikom sve uredu,ali da se ventili moraju mjenjat i sve što ide uz to.Ne mogu skontat da li su ventili uzrok padu obrtaja ili nešto drugo,jer auto nekad radi normalno a nekad tako poludi.

Da nije problem u pumpi pošto sam sipao loše gorivo i većinom vozio na rezervi,kontam da nije vuklo mulja pa ga guši?

Vidim da ljudi imaju sličnih možda čak i istih problema sa istim motorm,ako neko zna molim vas da mi pomognete bilo kakvim savjetom. Hvala unaprijed

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dizne, pritisak pumpe za gorivo, MAP senzor a moze biti i leptir gasa ili step motor, pogledaj temu servisa pa kontaktiraj nekoga da resi problem :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala ti na savjetu.I ja vucem na to da su mozda dizne ili pumpa jer je gorivo katastrofa čista i vječito mi na rezervi,sad dolazim od maistora rekao mi cim se to bude desilo da dodjem odma da izmjerimo pritisak goriva,nadam se da ce bit to jer stvarno više pun mi .... tog problema.Hvala ti još jednom na savjetu

Share this post


Link to post
Share on other sites

ee poz ljudi evo mene opet.

evo ovako,neki dan kad sam sipo gorivo otvorim rezervoar kad samo cujem puff,ne znam da li to tako treba al nekom logikom rezervoar treba imat oduska,odem na put malo jace vozim auto opet pocne trokirat padat obrtaji na 400-500,odem kom mehanicara izmjerimo pritisak goriva OK.

EE sad uzme skine crijeva sto dovode gorivo od rezervoara do motora i sa kompresorom izbuva,skine zastitu i ocisti klapnu krpom nije prskao spreom,i poprsce kontakt spreom kontakte oko step motorica,za sada auto radi kako treba,tjerao sam ga bas u visoke obrtaje s namujerom da vidim sta ce biti ali nista radi normalno.

Posto su sada malo temperature pali preko dana vidicu kad upekne dal mi taj pritisak na rezervoaru pravi prob. ako bude pravio mjenjam cep.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ee poz ljudi evo ustanovili smo sta je problem.navodno fiat bravo 1.2 16v ima fabricku gresku koja se javlja nakon predjenih 80 000 km,greska je u softveru,zato se desava da padaju obrtaji,da se gasi itd itd...a opcija za popravak je Delta servis u Beogradu,ali cuo sam da kosta puno para.Eto to sam saznao ako je kome od pomoci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima, slican problem kao  ovaj na pocetku ove teme, u pitanju je 1.6 16v `97god., znaci u voznji se desi da izgubi snagu, upali se lampica za dijagnostiku i tek posle nekoliko kilometara vrati se u normalu i lampica dijagnostike se ugasi, u tom trenutku kad zeza obrtaji su od 400-500 i rad motora je kao da trokira. Dijagnostika samo za lambda sondu kaze da nije u redu. Pre nedelju dana sam je zamenio, stavio sam novu i juce mi se tek opet na 2 sekunde upalila lampica za dijagnostiku i ugasila. Znaci dijagnostika kaze da je sve u redu osim sonde, sta mislite sta to moze biti?

Edited by SasaP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima,

 

Zamolio bih vas za pomoć.

Imam fiat bravu 1,6 benzin,2001 godište.

Pre 10tak dana sam primetio da mi auto u vožnji izgubi snagu,to traje vrlo kratko (oko pola minuta) i onda auto onda dobije normalan rad i snagu.Kako je vreme prolazilo dešavalo se prekid u radu traje sve duže.Auto je radio na dva klipa i imao zvuk kao kultivator!

 

Juče sam odvezao auto kod majstora koji je utvrdio sledeće:

-na motoru ima prekid na 1 i 4 cilindru

-nisu svećice (stavljene su nove pre par meseci)

-nisu kablovi (stavljeni su novi pre dva meseca)

-nije bobina (isprobali smo polovnu koja radi i nije do toga)

-nisu dizne (stavljali smo ispravne i auto se isto ponaša)

 

Majstor mi je rekao da je onda verovatno kvar na kompjuteru jer ima prekid negde,tj. ne daje "signal" da motor konstantno radi dobro.To mu je pokazala i dijagnostika.

Zvao sam par prodavaca polovnih delova i cena polovnih kompjutera je od 100 do 150 eura.

Čuo sam da ima majstora koji samo skinu kompjuter sa auta,"poprave" ga i vrate isti koji radi kao novi.Cena je dosta povoljnija,oko 50 eura. Kod mene to niko ne radi nego u Šapcu,ali nemam kontakt.

 

Molim vas za pomoć!

Da li je od vas neko ima sličan problem i kako ga je rešio?

Unapred vam se svima zahvaljujem!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguce da prekida izlaz za bobinu na ECU to jest jedan namotaj bobine pa ti ne rade 2 cilindra to jest 2 svecice.

To je recimo cest kvar na puntu 2 1.2 8v mada se to moze desiti na svakom autu.

Proguglaj malo,moze se naci i na youtube kako se radi repair mada je pipavo i nije bas za kucnu radinost.

Dobar autoelektricar to moze da resi bez zamene ECU.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav clanovi. Imam problem sa fiatom,auto se trese pri voznju,nece da radi na ler,kada vozim tipa u drugu na pola gasu okej je cim pustim gas odmah krene da se trese,trza. Auto nema snagu,odmah zatrese u vece brzine,nekad dobije snagu ali kada mu dajem gas polako. Hvala svima koji mi pomognu sa problemom ili me upute sta je problem. Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi,imam jedan problem oko automobila pa reko ako može neko ko je imao nešto slično da me uputi na šta da se fokusiram.

U pitanju je fiat bravo 1.2 benzin 2001 godište 16v..Juče kada sam izašao na auto put išao sam nekih 110/120 na sat i kada sam krenuo na onu veću uzbrdicu kod bubanj potoka(ako ste iz bga) auto je odjednom izgubio snagu i krenuo je da se čuje kao da mu je na nekom mestu bušan auspuh.Kada sam stao na prvo mesto gde sam mogao,proverio sam auspuh nije bilo ničega vidljivog,otvorio sam haubu i video sam da nema čepa na hladnjaku,i samo je krenuo da izbacuje vodu jer nije imao čep,kada sam mu dodao vodu koju je izbacio on je ispustio vodu i onda sam mu opet dodao ali nisam hteo da ga palim dok nisam imao čep,kada sam stavio čep upalio sam ga, auto radi normalno,upalio je na pola ključa ali izgubio je snagu kada mu dam malo jači gas,ne vuče kao pre.

 

sad nista se tu ne može reci dok ne pogleda majstor,al sam hteo da vidim da neko od vas nije imao slican problem..neko mi kaze pogledaj pumpu za vodu,neko kaze glava motora(mehanicar naravno) neko kaze dihtung glave motora.Nije pomešao ulje i vodu i ne diže mi temperaturu dok ga vozim,kada dostigne odredjenu temperaturu upali ventilator i sve je normalno sto se tice toga,creva koja idu iz hladnjaka nisu tvrda,normalna su.

 

hvala vam unapred

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...