Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Snimljen novi Peugeot 508

 

166621-peugeot%20508%2022.jpg

 

Sem nove generacije modela 208 Peugeot priprema i naslednika sadašnje 508-ice. Aktuelni Peugeot 508 je inače modernizovan 2014. godine, dok bi njegova nova generacija trebalo da krene u prodaju početkom sledeće godine (premijera bi navodno mogla da se održi već u septembru, na sajmu u Frankfurtu).

 

peugeot%20508%20222.jpg

 

Po sadašnjim najavama, nova 508-ica će biti napravljena na EMP2 platformi (koja će omogućiti smanjenje težine u odnosu na prethodnika), a nudiće prostraniji i komforniji enterijer, sa kvalitetnijim materijalima i bogatijom opremom. U gami pogonskih agregata možemo paletu očekivati benzinskih i dizel motora, kao i hibridnu verziju (verovatno kombinaciju benzinca i elektromotora). Jedan od motora u ponudi bi mogao da bude i turbo četvorocilindraš iz Peugeota 308 GTi. Ako je suditi po ovim špijunskim slikama maskiranog primerka, novi 508 bi u stvari mogao da bude u liftback verziji a ne u fomi klasičnog sedana. U svakom slučaju, više detalja nas tek očekuje u narednom periodu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi zna li neko kakav je onaj turbo benzinac u 508ici 1,6 156ks ? Koliko znam onaj prve generacije 1,6 150ks sto je isao u 308 je bas za izbegavanje, a ovo je valjda druga generacija, valjda su popravili motor?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je ovo novi Peugeot 508?

 

176329-peugeot 508 9.jpg

 

Nakon što je obnovio svoju SUV/crossover ponudu (a još planira i novi SUV-Coupe 4008), Peugeot će uskoro promovisati i naslednika sadašnje 508-ice. Aktuelni Peugeot 508 je modernizovan 2014. godine, dok će njegova nova generacija premijeru verovatno imati već početkom sledećeg meseca na sajmu automobila u Ženevi. Što se izgleda tiče, njegov dizajn će biti inspirisan ranijim Peugeotovim koncept vozilima Instinct i Exalt.

 

peugeot 508 99.jpg

 

Nova 508-ica će biti napravljena na EMP2 platformi (koja će omogućiti smanjenje težine u odnosu na prethodnika), a nudiće prostraniji i komforniji enterijer, sa kvalitetnijim materijalima, bogatijom opremom i-Cockpitom. U gami pogonskih agregata možemo očekivati benzinske i dizel motore poznate iz modela 3008 i 5008, kao i plug-in hibridnu verziju (kombinacija benzinca i elektromotora). Jedan od motora u ponudi bi mogao da bude i turbo četvorocilindraš iz Peugeota 308 GTi. Na kraju, nova 508-ica će se proizvoditi u Francuskoj i Kini.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je novi Peugeot 508

 

peugeot 508 45.jpg

 

Nakon što je obnovio svoju SUV/crossover ponudu (a još planira i novi SUV-Coupe 4008), Peugeot će uskoro na sajmu automobila u Ženevi promovisati i novu 508-icu.

 

peugeot_508 2.jpg

 

Dosadašnji Peugeot 508 je modernizovan 2014. godine, ali vreme je za drastičnu promenu.

 

 peugeot_508_333.jpg peugeot 508 456.jpg

 

Što se izgleda novog 508 tiče, njegov dizajn je inspirisan i Peugeotovim koncept vozilima Instinct i Exalt koji su promovisani u prethodnih nekoliko godina.

 

peugeot_508 22.jpg peugeot_508 222.jpg

 

Nova 508-ica je napravljena na EMP2 platformi (koja je po ranijim najavama omogućila smanjenje težine), a nudi prostraniji i komforniji enterijer, sa kvalitetnijim materijalima, bogatijom opremom, ambijentalnim osvetljenjem, multifunkcionalnim volanom, i-Cockpitom, kao i centralnom konzolom sa ekranom osetljivim na dodir.

 

 peugeot 508 4.jpg peugeot_508_3.jpg

 

U gami pogonskih agregata će se naći dizelaši (1.5 i 2.0 BlueHDi) i benzinci (1.2 PureTech i 1.6 e-THP), sa rasponom snage od 130 do 200KS, a kasnije se očekuje i i plug-in hibridna verzija (kombinacija benzinca i elektromotora).

 

 peugeot_508_33.jpg peugeot_508 2222.jpg

 peugeot_508 22222.jpg peugeot_508 222222.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Peugeot 508: nove zvanične fotografije

 

peugeot 508 7.jpg

 

Nakon prvog seta procurelih fotografija, evo i novog kompleta fabričkih slika nove generacije Peugeotovog modela 508, čija promocija će se održati na predstojećem sajmu automobila u Ženevi.

 

peugeot 508 77.jpg peugeot 508 811.jpg

 

peugeot 508 81.jpg peugeot 508 777777.jpg

 

peugeot 508 7777.jpg peugeot 508 8111.jpg

 

peugeot 508 77777.jpg peugeot 508 777.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peugeot 508 First Edition

 

peugeot-508-first-edition 11.jpg

 

Osim standardnih verzija nove 508-ice, Peugeot na sajmu automobila u Ženevi prikazuje i specijalno First Edition izdanje ovog rivala VW Passatu i ostalom modelima u segmentu. Ukratko, kao baza za 508 First Edition je poslužio 508 GT, pri čemu će kupci moći da dobiju Ultimate Red ili Dark Blue boju eksterijera, crne detalje na prednjem delu, dvobojne 19-inčne alu točkove i bogatije opremljeni enterijer (alkantara, crna koža, drvo, hromirani detalji, pragovi sa ''First Edition'' natpisom, aluminijumske pedale).

 

peugeot-508-first-edition 1.jpg

 

Deo opreme čine i full-LED prednja svetla, sistem Night Vision, Focal sound sistem sa bežičnim slušalicama, kao i 3D navigacija na 10-inčnom ekranu osetljivom na dodir. U gami 508 First Edition modela će biti benzinski motor sa 225KS i dizelaš sa 180KS, oba u paru sa osmostepenim automatikom.

 

peugeot-508-first-edition 11111.jpg

 

Francuzi navode da će 508 First Edition biti dostupan u ograničenom broju primeraka, a može da se rezerviše na internetu u 12 evropskih zemalja (isporuke inače startuju u oktobru).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peugeot priprema snažniju verziju modela 508

 

peugeot 508 77.jpg

 

Peugoet je na nedavnom ženevskom auto salonu predstavio novu generaciju svog modela 508 i tada smo saznali da će najsnažniju varijantu prilikom lansiranja činiti ona pokretana snažnijom verzijom 1,6 litarskog turbo motora, ali izgleda da će nju uskoro nadmašiti još snažnija GTi verzija. Konkretnije, pomenuti 1.6 snage 225KS bi trebalo da pokreće verziju GT, a francuski L'argus javlja da će Peugeot u novu 508-icu preneti motor iz modela 308 GTi. Drugim rečima, radi se o 1,6 litarskom turbo agregatu koji u ovom slučaju razvija najveću snagu od 270KS. Ta verzija bi dakle preuzela vrh ponude modela 508 i verovatno će nositi oznaku GTi, ali navodno postoji mogućnost i da taj model u Peugeotu nazovu Ti (po uzoru na 504 Ti). Uz transplantaciju ''srca'' ovoj 508-ici će biti modifikovano i oslanjanje, kočioni i upravljački sistem. Takođe, mogu se očekivati i razne dorade stajlinga, odnosno aero paketa, naplataka i sl, a kroz određene sportske GTi izmene će proći i enterijer. Nova sportski nastrojena verzija bi navodno trebalo da bude predstavljena već ove jeseni u Parizu, a kupcima će postati dostupna početkom sledeće godine. Nedugo nakon nje ponuda modela 508 će biti proširena i hibridnom verziojom koju će pokretati kombinacija 1.6 litarskog turbo benzinca i električnog motora snage oko 220KS.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cene za novi Peugeot 508 u Francuskoj

 

peugeot 508 77.jpg

 

Peugeot je novu generaciju modela 508 zvanično promovisao početkom marta na sajmu automobila u Ženevi, a sada su saopštene i njegove cene za francusko tržište. U ponudi su dizelaši sa 130, 160 i 180KS, benzinci sa 180 i 225KS, kao i paketi opreme Active, Allure, GT Line i First Edition. Cenovnik za Francusku izgleda ovako:

 

Dizelaši

  • BlueHDi 130 BVM6 Active: 32.300€
  • BlueHDi 130 BVM6 Allure: 35.100€
  • BlueHDi 130 EAT8 Active: 34.100€
  • BlueHDi 130 EAT8 Allure: 36.900€
  • BlueHDi 160 EAT8 Allure: 38.800€
  • BlueHDi 160 EAT8 GT Line: 41.200€
  • BlueHDi 180 EAT8 GT Line: 43.300€
  • BlueHDi 180 EAT8 GT Line: 47.600€
  • BlueHDi 180 EAT8 First Edition: 49.950€

 

Benzinci

  • PureTech 180 EAT8 Active: 34.600€
  • PureTech 180 EAT8 Allure: 37.600€
  • PureTech 180 EAT8 GT Line: 40.000€
  • PureTech 225 EAT8 GT: 46.000€
  • PureTech 225 EAT8 First Edition: 48.750€

Za poređenje, Renault Talisman u Francuskoj startuje od 28.900 evra (verzija sa dCi 110 dizelašem), Volkswagen Passat TDI sa 120KS košta 32.600 evra, a Volkswagen Arteon sa benzincem od 150KS ima cenu od 38.250 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Peugeot 508 karavan na sajmu u Parizu?

 

peugeot 508 rxh.jpg

 

Prema poslednjim saznanjima Peugeot će na ovogodišnjem sajmu automobila u Parizu predstaviti karavansku verziju nove generacije modela 508. Očekuje se da će ovaj model nositi oznaku 508 SW, a podsetimo da će sajam u Parizu svoja vrata otvoriti početkom oktobra. AutoBild javlja, pozivajući se na insajdere, da će novi karavanski 508 predstavljati veliki napredak u odnosu na prethodnika, posebno kada je reč o dizajnu i kvalitetu vožnje. U osnovi novi SW će se uveliko nasloniti na limuzinsku verziju, odnosno jedinu pravu razliku će činiti produženi karavanski zadnji kraj. Uprkos činjenici što će naglasak biti na izgledu, a ne toliko na praktičnosti nova generacija će ipak ponuditi veću zapreminu prtljažnog prostora od prethodnika.

 

peugeot 508 sw.jpg

 

Oprema i enterijer će biti preneti iz limuzine, a isto važi i za motorizaciju. Ipak je ovde reč o dve verzije istog automobila. Drugim rečima, mogu se očekivati 1.6 litarski benzinac u nekoliko verzija različite snage kao i 1.5 i 2.0 litarski dizelaši.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

AJLlDp0BNSRhzVaeLs0BwPJHGZ_stLwfE1k0r7PB TestAutomobila video: Polovni Peugeot 508

 

Na testu Peugeot 508 sa motorom 1.6 eHDi snage 115 konja iz 2013. godine:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Karavanski Peugeot 508 SW i zvanično

 

peugeot_508 sw 11111.jpg

 

Nakon najavnih informacija i fotografija, Peugeot je zvanično predstavio i karavansko izdanje nove generacije modela 508.

 

peugeot_508 sw 1111.jpg

 

Nedugo nakon predstavljanja nove generacije modela 508 koji je, prema oceni mnogih, značajno atraktivniji od prethodnika, francuska automobilska kompanija Peugeot je predstavila i elegantnu karavansku verziju sa kojom je najveći ''lav'' dobio i svoju prostraniju i praktičniju verziju.

 

peugeot_508 sw 111.jpg

 

Peugeot 508 SW (Station Wagon) će publici premijerno biti predstavljen na jesenjem Sajmu automobila u Parizu, a sa trovolumenskom verzijom deli opremu, bezbednosne i sisteme za pomoć vozaču, izgled karakteristične unutrašnjosti (i-Cockpit) i pogonske opcije.

 

peugeot_508 sw 11.jpg

 

Ponuda benzinskih motora je zasnovana na 1.6 litarskom četvorocilindarskom turbo motoru (PureTech) koji će moći da se dobije u dve verzije (sa 180 i 225 konjskih snaga), a za prenos snage na prednju osovinu u oba slučaja je zadužen 8-stepeni automatski menjač.

 

peugeot_508 sw 1.jpg

 

6-stepeni ručni menjač će se nuditi samo u kombinaciji sa osnovnim 1.5 litarskim turbodizelskim motorom sa 130KS s kojim će se takođe nuditi i 8-stepeni automatski menjač. Ostatak dizelske ponude je zasnovan na dvolitarskom motoru koji će se u kombinaciji sa 8-stepenim automatskim menjačem ponuditi sa 160 i 180KS.

 

peugeot_508 sw 111111.jpg

 

Hibridna ''plug-in'' verzija će stići u drugoj polovini naredne godine. Prvi primerci Peugeota 508 SW bi u evropske prodajne salone trebalo da stignu u januaru 2019. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrele Gume test: Peugeot 508 2.0 BlueHDi/180 EAT6 GT-Line

 

peugeot 508 2.0 blue.jpg

 

Par meseci pre nego počne prodaja novog Peugeota 508, premijerno predstavljenog na Salonu automobila u Ženevi, poželeli smo proveriti koliko još uvek vredi aktuelni model

 

Nakon punih sedam godina diskretne, ali uspešne karijere (oko 540.000 prodatih jedinica), Peugeot 508 zreo je za penziju. Jedna od poslednjih francuskih lađa, klasičnog stila, odlazi tako u istoriju, na čije mesto dolazi istoimeni naslednik. Istog imena ali ne i istog stila, a po svemu sudeći ni namene. Jer odmah nakon premijere u Ženevi, novajlija je izložen u auto salonima po Parizu, te sam imao više puta priliku razgledati ga i smestiti se u njegovu unutrašnjost. Vidno moderniji, novi 508 je ujedno znatno manje gostoljubiv prema putnicima pozadi, usled formi koje podsećaju na jedan rasni kupe.

 

508_1.jpg

 

Glasno razmišljam, biće da su i u Peugeotu poželeli svoj Audi A5 i Mercedes CLS... Zašto da ne, reći ćete, stil je atraktivan, sportski, ali kao takav može zaboraviti na taxi karijeru, jos manje na službenu upotrebu. Naime, do dolaska Renaulta Talisman, a prestankom komercijalizacije Citroena C5, aktuelni 508 je gotovo zvanično preuzeo ulogu službenog vozila francuske administracije, što u prevodu znači na hiljade prodatih primeraka. Bilo kako bilo, uprkos cunamiju krosovera, klasične limuzine i dalje imaju svoju namenu i poklonike, što su recimo u Renaultu očigledno uzeli u obzir prilikom kreiranja spomenutog Talismana. No vratimo se našoj matoroj "petstosmici", koja, uprkos godinama, i dalje ima šta da kaže. Voženi primerak nosio je oznaku GT-Line, završni nivo koji mu savršeno leži. Daleko smo ovde od slabašnih i bledih verzija koje voze većina pariskih taksista i privatnih šofera VTC, "obuven" u naplatke od 19 cola, sa kristalnim pogledom (Full LED svetla) i lažnom duplom izduvnom granom (sa leve strane je prava), i dalje je u top formi. Šta više, iako naveliko odomaćen na ulicama, privukao je poglede, čak i divljenje par prijatelja koji su mi pomogli u realizaciji fotografija. 

Peugeot 508 stari veoma dobro, posebno nakon ubedljive restilizacije 2014. godine

Lice ovog velikog Lava toliko je bilo izmenjeno, da se lako dalo pomisliti kako se radi o potpuno novom modelu. Modificirana je dakle čitava prednja maska sa svetlosnom grupom i LED dnevnim svetlima u obliku bumeranga, računajući i poklopac motora. Svetlosna grupa pozadi je isto tako modernizovana, dok je hromirana lajsna sa prtljažnika uklonjena.

 

508_501.jpg

 

Za razliku od spoljašnjosti, unutrašnji organi (čitaj: enterijer) našeg 508 počinje da pokazuje znake starenja. Možda ne na prvi pogled, no činjenica je da je restilizacija unutrašnjosti bila znatno diskretnija. Ovo se pre svega odražava na ergonomiju komandi i praktični aspekt, manje na sam dizajn i kvalitet upotrebljenih materijala. Dopadljivi su klasični i bogati instrumenti (postoji čak i merač za temperaturu ulja), kao i obilje mekane plastike.

 

508_2.jpg


Masivna centralna konzola dobila je nakon restilizacije veći i moderniji kolor ekran (7 inča), osetljiv na dodir, sa multimedija sistemom pozajmljenim od novog 308. Obogaćen je kamerom za pomoć pri parkiranju. Nažalost nedostaje trenutno veoma popularan sistem sa pogledom od 360° oko vozila. Za upravljačem malog prečnika, sportski podrezanim odozdo, vozač se oseća veoma prijatno. Pozicija vozača je odlična, zamerke se mogu uputiti jedino preterano brojnim komandama na upravljaču. One za tempomat su smeštene prenisko i kao takve nepraktične za upotrebu. Iako orginalno, rešenje sa dugmetom za startovanje motora i električnom kočnicom, levo od upravljača, ne deluje mi previše praktično. Zavaljen u tvrda, ali udobna prednja sedišta, sa svim mogućim podešavanjima i dobrim bočnim osloncima, nisam osetio ni najmanji umor, nakon tri sata vožnje do Normandije.

 

Pored spomenutih intrumenata, pred očima vozača je i ''head up display'', u vidu komada crne plastike. Proizvođač je uz ovaj model inagurisao ključ/karticu slobodne ruke, toliko praktičnu u svakodnevnoj upotrebi. No sa godinama, 508 ozbijno ''kaska'' sa primenom najsavremenije tehnologije, gde pre svega mislim na inteligentni regulator brzine, odnosno sisteme koji automatski zaustavljaju vozilo pri nižim brzinama ili ga samostalno parkiraju. Opšti utisak kvari i nedostatak prostora za odlaganje sitnica. Dobro, 508 nije nikakav van, ali mnogi konkurenti danas to rade znatno bolje. Na centralnoj konzoli ne postoji ni jedno udubljenje gde se spontano može odložiti telefon ili ključevi, dok su zatvoreni boksovi male zapremine. U naslon za laktove jedva da staje osrednji novčanik ili dve kutije cigareta, uz to, otvara se samo sa strane vozača. ''Test'' flašu od 1.5 lit nekako smo i ugurali u pregrade na vratima, ali samo nakon što smo otpili malo vode i spljeskali je. Pronašli smo i nekoliko detalja kao simbol prošlih vremena, gde pre svega mislim na pepeljaru i CD čitač. Nažalost, kvalitet Hi-Fi sistema JBL nije zaslužan brenda koji nosi! Unutrašnji prostor ne obara rekorde. Daleko smo od jednog VW Passata i Škode Superb, uprkos zavidnom međuosovinskom rastojanju od čitavih 2.82 metara

 

508_rs2.jpg508_rs4.jpg508_rs5.jpg

 

Nema bojazni, odrasle osobe pozadi ipak se osećaju sasvim komotno, jednim delom zahvaljujući ravnom podu, bez uobičajnog tunela. Prtljažnik je solidne zapremine od 473 litara (sa rezervnim točkom smanjenih dimenzija, odnosno 515 litara bez njega), ali je prilično dubok. Da bi se dohvatili predmeti koji su se otkotrljali, mora se ''zaroniti'' u njegovu unutrašnjost. Bez imalo sumnje SW izvedba praktičnija je za familijarnu upotrebu, iako nema mnogo veću zapreminu (560 lit). Peta vrata su lagana za manipulisanje (plastična), dok je utovarni prag znatno niži, sa zaštitnom aluminijumskom lajsnom. Po potrebi, zadnji nasloni obaraju se jednostavnim povlačenjem ručica na boku prtljažnika. Dobijena površina je ravna, a zapremina poraste na odličnih 1.850 litara. Karavan se od limuzine distancira i krovnim nosačima, kao i toliko prijatnim panoramik staklenim krovom.

 

508_3.jpg

 

Iako u zenitu, 508 i dalje se nudi sa svim agregatima koje je imao u startu, izuzmemo li hibridnu verziju. Dobro, gama baš i nije bogata, sastoji se od jednog jedinog benzinskog bloka 1.6 THP/165 (sa ručnim i automatskim šestostepenim menjačem), kao i tri dizela; 1.6 BlueHDi/120 i 2.0 BlueHDi od 150 i 180 KS. Nama je dopao poslednji navedeni, uparen sa donekle prevaziđenim šestostepenim automatskim menjacem EAT6. Razumljivo je da Peugeot nije želeo ulagati u odlazeći model, ali novi šestostepeni EAT8, sa kojim smo se imali više puta priliku sresti, dobro bi mu legao. Nedavno smo ga isprobali u DS7, pokretanim istim agregatom, gde se pokazao apsolutno na visini očekivanja. Šestostepeni u 508 je osetno sporiji, i prilikom prelaza oseća se da proklizava. I ukoliko su kod EAT8 papučice pored upravljača praktično suvišne, ovde dobro dođu kada se želi brzo ''prešaltovati'' u niži ili viši prenos. Sva sreća, obrtni momenat od 400 Nm ispravlja sve nedostatke. Čak i ukoliko izbor prenosa nije najadekvatniji, motor može sve da ''svari''.

 

508_503.jpg


Dobar motor, pun kao oko, koji mu evidentno najbolje leži, i usput obezbeđuje zavidne perfomanse. Na otvorenom putu, odnosno spomenutom auto putu za Normandiju, 508 pokazuje najbolje što zna. Kako to vole da kažu Francuzi, pravi ''Routière'' (od reči rout, tj put, kao sinonim za vozilo namenjeno dugim putovanjima), sposoban da sigurno i udobno svakoga odveze na ''kraj sveta''. Nivo buke u kabini je zanemarljiv. Dobra izolacija uz skromnih 2.000 o/min pri brzini od 130 km/h dokazuju da na dugim turama gotovo nema konkurenciju po udobnosti.

 

508_4.jpg

 

Po gradu je zato pomalo nespretan, posebno prilikom parkiranja. Elektro hidraulična asistencija upravljača je nedovoljna, a prečnik okretanja, od bezmalo 12 metara, prevelik. U ovakvim okolnostima bez mnogo kompleksa popije 10-11 litara dizela, za razliku od vožnje po auto putu, gde smo se izvukli sa samo 6.5 litara. Za razliku od današnjih limuzina, ovaj 508 može se pohvaliti sa rezervoarom od čitavih 72 litre (Talisman 51 lit), što mu obezbeđuje autonomiju od najmanje 1.000 km (zabeležen prosek kreće se oko 7 lit). Bravo Peugeot! Bravo za voznu dinamiku, i dalje je na nivou znatno mlađih konkurenata.

 

508_504.jpg

 

Još prilikom prvog kontakta sa njim, zažalio sam što odgovorni nisu ubacili snažniji agregat, recimo jedan benzinski ili dizel ''šestak'' od barem 250 KS. E sad, želite li i udobnost na nivou reputacije koju ima proizvođač, zaboravite na gume dimenzija 235/40 R19, kao na voženom primerku. Uostalom, uz GT line seriske su nešto skromnije ("samo" 235/45 R18), a kod slabijih završnih nivoa Active i Allure tek 215/60 R16 i 215/55 R17. Sada bih mogao navesti i šta svaki od njih nudi od opreme, nepotrebno zamaranje, jer ukoliko ste zaista zainteresovani lako ćete ih pronaći na sajtu proizvođača.

 

508_502.jpg

 

Osvrnuću se samo na cene, i iz tog ugla gledano pokušati zaključiti vredi li i dalje kupiti jedan 508?

Polovan svakako da, a što se tiče novog, sve zavisi od akcijskih ponuda. Nažalost, u Srbiji ne važe ista pravila kao u Francuskoj. Ovde se popust za ''izlazeći'' 508, u zavisnosti od verzije, kreće se od 20% do 30%, što je znatno više nego što domaći uvoznik. Konkretno, najeftiniji je benzinski 1.6 THP/155 EAT6 Active, po ceni od 23.900 evra, no lično smatram da je znatno interesantniji sa testiranim motorom, uz završni nivo Allure. Akcijska cena iznosi tako 27.900 evra (ranije 32.970 evra), odnosno 2.000 evra manje sa ručnim menjacem. Bez da sam prevrnuo sve cenovnike u Srbiji, tražeći šta se sve može kupiti kod konkurencije za sličnu sumu novca, nalazim da vredi toliko. Dobro, nije sve savršeno, ali u osnovi 508 je bio i ostao ozbiljno konstruisan automobil. Veoma dobro izgleda u svojim poznim godinama, do te mere da bi nas dva seniora, ruku pod ruku, mogli zajedno u švaleraciju. Zato ako ste pripadnik generacija u čijoj je ''šumi seča odavno počela'' onda vredi dobro razmisliti o kupovini ovog automobila. Peugeot 508 je poslednji ''pežohikanac'', klasičnog stila, za razliku od naslednika, čija koncepcija otkriva sasvim drugačije ambicije.

 

508_505.jpg

 

Tekst i slike: Perica Rajković

 

preuzeto sa - vrelegume.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

TopSpeed test: Novi Peugeot 508

 

 Peugeot508 ts.jpg

 

Na međunarodnoj prezentaciji u Nici upoznali smo se sa važnim novitetom iz Sošoa, kojim francuska marka ambiciozno napada D segment poslovno-porodičnih limuzina Predstavljen na ovogodišnjem Salonu u Ženevi, Peugeot 508 privukao je pažnju većine zahvaljujući novoj karoserijskoj formi koju odlikuje nešto agresivniji nastup. Uživo, automobil izgleda još impozantnije nego na slikama, pogotovo u višim GT i GT Line paketima opreme koji su nam bili na raspolaganju za test vožnje po Azurnoj obali.

 

Peugeot508-47.jpg Peugeot508-45.jpg

 

Pored dinamičnog spoljašnjeg izgleda i originalne unutrašnjosti, Peugeot 508 odlikuje i novi 8-stepeni automatski menjač, kao i adaptivno oslanjanje. Velika prednost u odnosu na konkurenciju jeste i Nightvision funkcija.

 

Peugeot508-25.jpg

 

Što se pogonskih jedinica tiče, u ponudi je novi 1.5 HDi od 130 KS, kao i poznati 2.0 HDi od 160 i 180 KS. Postavu benzinaca sačinjava 1.6-litarski motor koji dolazi u verziji sa 180 i 225 konjskih snaga.

 

Peugeot508-20.jpg

 

Kompletan test o Peugeotu 508 čitaćete u avgustovskom izdanju magazina...

 

preuzeto sa - topspeed.telegraf.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...