Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

carfectionyoutubelogonovi.jpg Carfection: Peugeot 508 SW Sport Engineered

 

Mnogi misle da su se dobri sportski Peugeot modeli završili sa 205 GTI, i jedina dilema je u tome koja njegova varijanta (1.6 ili 1.9) je bila najbolja. Ali, ipak...Peugeot nikada nije prestao da pravi sportske modele jer su posle postojali 106 i 306 GTI, a u novije doba tu su 208/308 GTI.

Danas postoji sportski Peugeot koji košta preko 60.000 evra, ima 355 konja, ide 5.2 sekundi do stotke, ima i dva elektromotora...i karavan je:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Za volanom Peugeota 508 PSE

 

1.6 turbo-benzinac plus elektromotor daju ukupno 360KS/520Nm, a pogon je na svim točkovima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Peugeot 508 PSE

 

1.6 turbo-benzinac plus elektromotor = pogon na svim točkovima sa 360KS/520Nm...i PSE značka :)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Peugeot 508 PSE na Autobanu

 

Za 360 konja nije posebno impresivno, ali to je zato što se lako zaboravi da 508 u ovoj plug-in hibrid varijanti ima preko 1.900 kilograma:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Peugeot 508 PSE

 

PSE varijanta 508 može da bude u ovoj sivoj, crnoj ili beloj boji. Nema drugih broja u ponudi za 508 PSE, čime Peugeot želi dodatno da ga istakne.

Osim boje, PSE varijantu karakteriše drugačija maska hladnjaka, tri žute crtice (kao obeležje PSE modela) na početku haube, prednji branik je mnogo agresivnijeg dizajna sa većim usisnicima za vazduh, ali nisu svi pravi iako su svi dodatno istaknuti jer su ofarbani žutom. Tu su i završeci na oba branika uklopljeni sa dodacima na pragu, koji realno više služe da vizuelno pojačaju širinu auta nego što doprinose njegovoj boljoj  aerodinamici...

Pogon je hibridni sa 1.6 turbo-benzincem (4 cilindra) koji ima 200KS/300Nm, menjač je osmostepeni automatik, a između benzinca i menjača je elektromotor sa 110KS, plus još jedan elektromotor na zadnjoj osovini sa 113 konja, pa auto ukupno ima 360KS/520Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

yesautouklogoyoutube.jpg YesAutoUK: Peugeot 508 PSE

 

Peugeot 508 PSE je ozbiljan auto, ali takav mora i biti kad mu je konkurencija u vidu Audija S4, BMW-a M340i ili Mercedesa AMG C43. Uz to, Peugeot ima jednu stvar koju njegovi pomenuti rivali nemaju: ovaj auto je PHEV. Peugeot 508 PSE se može priključiti i napuniti za vožnju potpuno na struju sa dometom do 50 kilometara. Naravno, možete da koristite bateriju zajedno sa benzinskim motorom i tada dobijate 355 konjskih snaga koje se šalju na sva četiri točka, i vreme od 5.2 sekunde do stotke.

Sve to zvuči impresivno, ali je jednako impresivna i njegova cena od oko 65.000 evra:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autocar.jpg Autocar: Peugeot 508 PSE vs BMW 330e

 

BMW ima 2.0 turbo-benzinac i elektromotor između benzinca i automatskog menjača sa 8 brzina. Benzinac pravi 181KS, elektromotor još 87KS, ali auto ukupno raspolaže sa 249KS jer nikada oba motora ne rade istovremeno sa 100% snage. Baterija ima 7.6 kWh i nalazi se iznad zadnje osovine. Peugeot 508 PSE ima više snage (355KS, osnova mu je 1.6 turbo-benzinac plus elektromotor za zadnje točkove), veću bateriju i brži je auto iako je malo teži:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr: Peugeot 508 PSE

 

Peugeot 508 u najpotentnijoj verziji PSE gde razvija 360 konja, prenosi ih na sve točkove, a kakav je u vožnji proverio je Jura :) 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carbuyer.jpg CarBuyer: Peugeot 508 PSE

 

508 PSE je pokušaj Peugeot-a da ponudi i brz auto i impresivnu ekonomičnost, a sve to uz pomoć plug-in hibridnog pogona. Rezultat je najmoćniji Peugeot serijski model do sada. Ispod sportskog dizajna, 508 PSE je praktičan automobil i u fastback i u karavan varijanti, ima luksuznu unutrašnjost prepunu najnovije tehnologije. Ima 1.6 turbo-benzinac i dva elektromotora za ukupnih 355 konja. Pogon je na svim točkovima, menjač je automatski sa 8 brzina, do stotke stiže za 5.2 sekunde i punim gasom ide sve do 250 km/h. Zahvaljujući bateriji od 11.5 kWh Peugeot kaže da samo na struju može da pređe do 40 kilometara.

 

Ali, najvažnija cifra je da ovakav 508 košta skoro 70.000 evra.

E, tu je problem jer za te pare može da se kupi npr. Audi S4, ili BMW Serija 3 u najboljoj specifikaciji (pre nego se uđe na teren M3). Šta li su mislili u Peugeot-u kad su ga tako cenovno pozicionirali...verovatno da imaju dobitnu kombinaciju. :)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carmagazineyoutubelogonovi.jpg CarMagazine: Peugeot 508 SW PSE

 

Peugeotova linija GTI modela više ne postoji, ali da li to znači da su prestali da prave brze automobile? Značka PSE (Peugeot Sport Engineered) sugeriše da nisu prestali, ali kakav je veliki plug-in hibrid od 355 konja sa pogonom na svim točkovima u odnosu na legendarne hothatch modele? Da li 508 SW PSE ustvari predstavlja novu eru hibridnih sportskih automobila?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsireland.jpg CarsIreland: Peugeot Sport Engineered 508 SW

 

Najveći probem koji ovaj auto ima na tržištu je odgovor na pitanje - kako prelomiti u glavi plaćanje od malo preko 70.000 evra za jedan Peugeot? Ok, jeste ovakav 508 najjači ikada serijski Peugeot...ali je 70k evra u pitanju :D 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

fifthgearyoutube.jpg Fifth Gear: Peugeot 508 Sport Engineered vs BMW 340i

 

Ko god želi da postane ''zelen'' kad su automobili u pitanju, ali istovremeno mora da vozi na velike udaljenosti, s'punim autom i da sve to bude zabavno - za sve njih hibridne performantne limuzine mogu biti rešenje. 

Jedna takva je Peugeot 508 PSE, ali da li je zaista toliko dobar i brz kao npr. benzinska verzija BMW-ove legendarne Serije 3? Ova verzija ''trojke'' ima 374KS/500Nm, dok 508 PSE raspolaže sa 355KS/520Nm u pakovanju ukupno težem za 200 kilograma od BMW-a:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiže električni Peugeot 508

 

231419-peugeot f3.jpg

 

Peugeot se priprema da krene u svoju najdrastičniju i najširu promenu u poslednjih nekoliko decenija, a jedan od noviteta će biti i nova, treća generacija 508-ice koja će se nuditi u električnoj verziji. Od 2025. električni automobili francuske kompanije će se prebaciti sa stare arhitekture PSA Grupe na Stellantis STLA modularne EV platforme nove ere.

 

peugeot f2.jpg

 

Peugeot Inception concept je već ć najavio novo doba za Peugeot, uvodeći napredne funkcije autonomne vožnje, mnogo snažnije motore i baterije većeg dometa sa bržim kapacitetom punjenja. Peugeot nema planove da pravi serijsku verziju samog Inceptiona, ali njegove oštre proporcije i nisko spuštena silueta ga prirodno čine najbližim Peugeotu 508, koji je u prodaji od 2018. i zato će biti zamenjen otprilike kada stigne prvi EV baziran na STLA platformi.

 

peugeot inception 1.jpg

 

Budućnost modela 508 je dugo bila neizvesna jer je prodaja na tradicionalnim tržištima limuzina i karavana D-segmenta naglo pala u svetlu povećane potražnje za SUV-ovima, a brojni rivali, uključujući tu Ford Mondeo i Opel Insigniju su već ukinuti. Izvršna direktorka Peugeota Linda Džekson rekla je da brend nema nameru da ukida linije modela dok se ponovo osmišljava. Govoreći prošlog meseca na Sajmu potrošačke elektronike u Las Vegasu, Džekson je rekla: ''Imamo neke sjajne modele i želimo da zadržimo asortiman iste veličine, isti broj modela. Dakle, sve je u osvežavanju svakog našeg modela.''

 

Najava Peugeotove nove generacije EV-a uključuje i nisko spušteni fastback kao 508

Iako će zamena za 508 verovatno zadržati isto ime, biće u velikoj meri restilizovana i suptilno repozicionirana u pokušaju da poveća svoju popularnost i da je bliže poveže sa svojim budućim kolegama iz game, od kojih će sve biti inspirisano dizajnom Inception concepta. Naslednik modela 508 će verovatno biti povišeno vozilo kako bi iskoristio pomeranje globalnog tržišta ka krosoverima, ali će zadržati svoju konvencionalnu siluetu limuzine. Džekson je rekla da će ovo spajanje segmenata (prvi put istraženo sa sveže lansiranim Peugeotom 408) obezbediti najbolju ravnotežu efikasnosti i praktičnosti za EV sledeće generacije. Ona je objasnila: ''Mislim da niko ne govori da će SUV-ovi nestati, jer su i dalje popularni, ali svi tražimo načine da ih učinimo aerodinamičnijim, i zato počinjete da prelazite na malo drugačije siluete.''

 

Džekson je istakla višu poziciju u vožnji i poboljšanu ''modularnost'' koju nude SUV-ovi kao glavne faktore njihove privlačnosti, ali je rekla da bi eksperimentisanje sa novim stilovima karoserije u ovom segmentu moglo dovesti do poboljšanja efikasnosti, čime bi se povećao domet i smanjila emisija CO2 po automobilu. Direktor proizvoda Peugeota Žerom Mišeron je sažeo viziju kompanije za buduću segmentaciju proizvoda rekavši: ''Postoji život osim SUV-ova. On je naveo da je Peugeot 'veoma uspešan' sa svojim modelima 2008, 3008 i 5008, ali je dodao da automobili sa 'niskim krovovima' kao što su 208 i 308, ostaju jaki oslonci linije. U narednom portfoliju i dalje ćemo imati ravnotežu između SUV-a i drugih koncepata.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peugeot 508 restajling

 

232120-Peugeot 508 2023 08.jpg

 

Peugeot je danas zvanično prikazao obnovljeni model 508 koji je i dalje dostupan kao limuzina i karavan (SW). Očekivano, doterana 508-ica je dobila revidirani logo lava i korporativnu masku, uz tanja prednja svetla. Sa matrix LED tehnologijom, elegantnija svetla uključuju poznati potpis sa tri kandže.

 

Peugeot 508 2023 07.jpg

 

Takođe, i zadnja potpuno LED svetla imaju novi izgled istog motiva sa tri kandže.

 

Peugeot 508 2023 06.jpg

 

Kupcima će na raspolaganju stajati i tri nove boje (Okenite White, Titanium Grey, Eclipse Blue), tri nivoa opreme (Allure, GT, Peugeot Sport Engineered) i nekoliko dizajna aluminijumskih felni u veličinama od 17 do 20 inča. Za vrhunski PSE, francuski brend ugrađuje gume Michelin Pilot Sport 4S.

 

Peugeot 508 2023 05.jpg

 

U unutrašnjosti nalazimo pre svega modernizovani 10.0-inčni infotainment i 12.0-inčnu potpuno digitalnu instrument tablu, a treba reći da u zavisnosti od motora, postoji nekoliko režima vožnje (Electric, Eco, Hybrid, Normal, Sport, 4WD) i podešavanja oslanjanja (Normal, Sport, Comfort).

 

232124-Peugeot 508 2023 04.jpg

 

Automobil dolazi sa bogatom opremom, od grejanog vetrobrana i električnog otvaranja vrata prtljažnika do sistema za noćno osmatranje i prilagodljivog tempomata sa funkcijom stop & go. Peugeot je za 508 predvideo i kamere visoke definicije za parkiranje, zajedno sa prepoznavanjem saobraćajnih znakova i aktivnim upozorenjem na napuštanje trake sa korekcijom trake. Na kraju, u ponudi je i Focal audio sistem sa 10 zvučnika i ''sabvuferom''.

 

232125-Peugeot 508 2023 03.jpg

 

Što se tiče motora, ponuda počinje sa trocilindričnim 1.2 turbo-benzinskim agregatom od 130 konjskih snaga. Za neka tržišta Peugeot će takođe nuditi 508 sa 1.6 četvorocilindričnim agregatom od 218 KS. Pored toga, kupci mogu da dobiju 1.5 četvorocilindrični turbo dizel sa 130 konja.

 

232126-Peugeot 508 2023 n02.jpg

 

Par plug-in hibridnih pogonskih sistema se nudi u obliku pogona na dva točka kombinovanjem benzinskog motora od 150KS ili 180KS sa elektromotorom, za kombinovanu snagu od 180KS i 225KS.

 

232127-Peugeot 508 2023 01.jpg

 

Na vrhu ponude će biti 508 PSE, koji ima benzinski motor od 200KS, elektromotor od 81 kW povezan sa automatskim menjačem i elektromotor od 83 kW pozadi. Kominovana snaga je 360 KS, uz 4x4 pogon. Trio PHEV modela koristi bateriju od 12.4 kWh koju možete napuniti iz standardnog punjača od 3.7 kW ili opcionog punjača od 7.4 kW, koji dolazi standardno na 508 PSE. Peugeot 508 restajling u prodaju kreće ovog leta.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

emisijaSATyoutubelogonovi.jpg EmisijaSAT: 2015. Peugeot 508

 

Šta se može očekivati od polovnog Peugeot 508? Koliko košta održavanje? Šta se najčešće kvari?

Verzija u videu ima 1.6 dizel sa 120 konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potrošnja "3,6 na otvorenom i 4,7 u gradu" ???

U kom to "paralelnom univerzumu" ?

:) 

Naravno, u pitanju je čuveni NEDC, koji je zbog svoje potpune nerealnosti deklaracija odavno i napušten.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...