Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Novi Peugeot 508 na probi ''Novosti''

 

rtwyrt.jpg

 

O, LA, la! Neponovljivi francuski šarm na točkovima, Azurna obala, Nica, Kneževina Monako...

To što je Peugeot izabrao i ulice Monte Karla za promociju, prvu test vožnju novog modela 508 pomalo nas je iznenadilo, jer, zna se koje ''aždaje'' mame uzdahe u ovom delu sveta. Međutim, prvi susret sa novim automobilom sa znakom lava na haubi, ulazak u raskošnu, modernu kabinu nam je razvejao sve nedoumice. A činjenica da su se za našom limuzinom okretali i na ulicama Monte Karla, zagledali je na parkingu, komentarisali sa osmesima - sve govori! Peugeot je opet na megdanu najvećim automobilskim magovima koji prave sedane iz takozvanog D segmenta, koji čini se jedini, odoleva žestokom jurišu SUV vozila i krosovera.

 

6jy.jpg

 

Peugeot je svoj najnoviji biser naprosto izvajao. Skladne, sportske linije, kompaktnija struktura, a pri tome i znatno lakša, sa vratima bez rama, sa spektakularnim enterijerom, unapređenim ''I-kokpitom'' koji je već postao zaštitni znak ovog brenda plene na prvi pogled. Tu je i veliki tač-skrin ekran od 10 inča, pa digitalna komandna tabla od 12.3 inča, sjajni, sportski volan, divna ručica menjača. Paketi opreme su vrhunski, a obilje moderne tehnologije, asistencije vozaču, mogućnost otvaranja krova, vrhunska klima, vrhunski audio-sistem je nešto što se i očekuje od ovakvog vozila! Ovaj sedan je dug 4.750 mm, širok je (sa retrovizorima) 2.098 mm, visok 1.404 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2.793 mm. Prtljažnik ima zapreminu od 487 litara, a u kabini ima mnogo mesta za odlaganje sitnica, flaša, čaša...

 

yru.jpg

 

Zapremina rezervoara je 55 litara, što, uz podatak o prosečnoj potrošnji, garantuje dugo krstarenje... Motori pod haubom su priča za sebe. Svi ispunjavaju eko norme koje će tek biti obavezujuće i svi su izuzetno ekonomični. Benzinski su čuveni ''pjuer tek'', radne zapremine 1.598 kubika, sa 180 odnosno 225 KS. Upareni su sa vrhunskim automatskim menjačem sa osam brzina. Ubrzanje od 0 do 100 km/h je od 7.3 do 7.9 sekundi. Maksimalna brzina je 230, odnosno 250 km na čas. Potrošnja u proseku iznosi 5.4 litra na 100 km.

 

u6yu.jpg

 

Dizelaši su i na našem tržištu veoma cenjeni ''blu HDI'' agregati. U ponudi je motor sa 1.499 kubika sa 130 odnosno 180 KS. Slabiji može da bude uparen i sa manuelnim šestobrzincem, a jači dolazi u paketu sa automatskim, osmobrzinskim. Potrošnja od 3.8 do 4.5 litara u kombinovanom režimu vožnje... Na naše tržište ovaj lepotan stiže početkom jeseni. Cena za naše tržište se još ne zna, a u Francuskoj prodaja će startovati sa 32.000 evra.

 

preuzeto sa - novosti.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam priliku skoro da ga vozim i da se vozim u njemu. Auto apsolutni ne zaostaje za premijumom, a npr enterijer je od nekih i bolji (konkretno poredio sam ga sa kumovim BMW G30). Jedina mana mu je sto je poprilicno mali za D segment, manji od svih konkurenata koje sam probao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peugeot priprema plug-in hibridni 508 sa 300KS?

 

peugeot_508 sw 111111.jpg

 

U skladu sa trendovima Peugeot planira da proširi ponudu modela 508 sa snažnom plug-in hibridnom verzijom koja bi na tržištu trebalo da se pojavi već tokom sledeće godine. Tako bar javlja britanski ''Autocar'' pozivajući se na insajderske izveštaje koji kažu i da će pogonski sklop tog modela razvijati snagu od oko 300KS. Konkretnije, trebalo bi da se radi o plug-in hibridnom pogonskom sklopu čiju osnovu će činiti 1.6 litarski turbo benzinski 4-cilindrični motor uparen sa 8-stepenim automatskim menjačem zadužen za pokretanje prednjih i pozadi smešteni električni motor zadužen za pokretanje zadnjih točkova. Tako bi ovaj model imao i pogon na sva četiri točka. Benzinac će navodno razvijati snagu od oko 200KS, a električni motor će mu pomoći sa dodatnih oko 100KS. Potonji će svoju energiju dobijati od litijum-jonskih baterija smeštenih u pod prtljažnika, a njihov kapacitet bi trebalo da bude dovoljan za oko 50 km isključivo električne autonomije.

 

Ova hibridna varijanta će verovatno biti dostupna i u limuzinskoj i u karavanskoj verziji modela 508, a ugradnja plug-in hibridnog pogona ne bi trebalo da ima nikakav uticaj na ponudu prostora unutar putničke kabine ili prtljažnika. Dodajmo i da bi dotični pogonski sklop trebalo da se proširi ponudom Grupe PSA i na ostale modele koji koriste istu platformu EMP2. Na kraju dodajmo da bi Peugeot uskoro mogao da predstaviti i verziju modela 508 pokretanu sa 1.6 THP motorom iz modela 308 GTi snage 272KS. Nova sportski nastrojena verzija bi navodno trebalo da bude biti predstavljena već ove jeseni na sajmu automobila u Parizu, a kupcima će postati dostupna početkom iduće godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen Peugeot koncept za sajam u Parizu

 

184242-peugeot c 111.jpg

 

Prvi čovek Peugeota Jean-Philippe Imparato je još pre nekoliko meseci saopštio da će ova francuska kompanija ovogodišnji sajam automobila u Parizu iskoristiti da javnosti prikaže novi koncept automobil.

 

184241-peugeot c 11.jpg

 

Tada je najavljeno da će to biti izuzetni i radikalni koncept, ali drugi detalji nisu saopšteni. Sada su konačno objavljene i prve ''teaser'' slike koje pokazuju da se radi o studiji kupea, verovatno sa elektrifikovanim pogonom.

 

184240-peugeot c 1.jpg

 

Mada još nisu poznati detalji, prepostavlja se da je ovaj za sada neimanovani koncept napravljen na platformi novog Peugeota 508, a ostaje da se vidi da li možda najavljuje neki budući 508 Coupe.

 

184252-peugeot c 11111.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Produženi Peugeot 508 za Kinu

 

peugeot 608 11.jpg

 

Nova generacija Peugeota 508 je uhvaćena i u verziji sa produženim međuosovinskim rastojanjem, ali odmah treba napomenuti da je to varijanta koja će se najverovatnije prodavati samo na kineskom tržištu (nezvanično bi trebalo da nosi oznaku Peugeot 608). Takođe, automobil je dobio i duže zadnje bočno staklo, dok je zadnji deo urađen u formi klasične limuzine (za razliku od evropske varijante kod koje se poklopac prtljažnika podiže zajedno sa zadnjim staklom).

 

peugeot 608 1.jpg

 

U vesti se ne navodi za koliko je kineski 508 (ili 608) duži od evropskog, ali će ti dodatni santimetri u svakom slučaju biti zaslužni za više mesta za putnike pozadi. U gami će se naći naći nekoliko motora, svi u paru sa 8-stepenim automatskim menjačem, a kasnije se očekuje i plug-in hybrid verzija.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

AN66SAz_SwKxVF1wYUVGqqmu4wXpntVKE5cy4i5g Emisija SAT: Test Peugeot 508

 

U vreme kada se maštovitost i hrabar dizajn očekuju od SUV modela i krosovera, koji su trenutno najpopularnija klasa, najtraženija među kupcima, Peugeot predstavlja novu generaciju ''508'' kao drsku kupe-limuzinu koja ima nameru da vrati vozače u pomalo zaboravljeni segment tržišta. Osim atraktivnog dizajna, predstavlja elegantniji enterijer i sjajnu kombinaciju malog, a snažnog benzinca i osmostepenog automatskog menjača.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peugeot 508 SW First Edition

 

peugeot sw 111.jpg

 

Peugeot je par meseci nakon predstavljanja nove generacije modela 508 u limuzinskoj verziji predstavio i podjednako privlačnu karavansku verziju SW, a sada je stigao red i na zaista posebnu varijantu ''First Edition''. 508 SW First Edition se bazira na modelu 508 SW GT i svojim kupcima, po uzoru na sličnu varijantu limuzine, nudi još bogatiju opremu.

 

peugeot sw 1.jpg

 

Spolja najveću novost čini nova maska motora i 19-inčni lagani naplaci Augusta. Takođe, kupcima će biti dostupne tri posebne boje karoserije Twillight plava, Pearly bela i Amazonite siva. U unutrašnjosti 508 SW First Edition se od ostatka ponude razlikuje crnom postavom krova, aluminijumskim papučicama, novim ambijentalnim osvetljenjem, Nappa presvlakama u crvenoj i crnoj boji, raznim ukrasnim detaljima, posebno postavljenim podom prtljažnika i sl.

 

peugeot sw 1111.jpg

 

Dodajmo i da je ovaj model opremljen sistemom Night Vision, head-up displejem s prilagodljivim prikazom, indukcijskim punjačem mobilnih telefona, 10-inčnim HD ekranom sa sistemom prepoznavanja glasa, Connected 3D navigacijom, audio sistemom Focal koji dolazi s bežičnim slušalicama, el. otvarnajem vrata prtljažnika i sl.

 

peugeot sw 11.jpg

 

Što se motorizacije tiče ovaj model će biti dostupan s benzinskim 1.6 PureTech motorom snage 225KS i dizelskim 2.0 BlueHDi motorom snage 180KS. Oba su opremljena stop-start sistemom i uparena su sa 8-stepenim automatskim menjačem. Za sada nije poznato koliko primeraka karavanskog First Editiona će biti pušteno u prodaju, ali znamo da će onlajn prodaja u Francuskoj početi već danas, dok će u desetak drugih evropskih država od danas biti moguća rezervacija.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

TopSpeed test: Peugeot 508 GT 2.0 BlueHDi 180

 

Peugeot 508 ts.jpg

 

Francuski proizvođač puca visoko sa novom generacijom Peugeota 508... To sugeriše dinamičan dizajn, specifičan digitalni kokpit, odličan kvalitet izrade, bogata oprema, ali i ''jaka'' cena...

Limuzine iz D segmenta su u poslednjih nekoliko godina skrajnute u drugi plan, pre svega zbog ''guranja'' na tržište velikog broja SUV vozila različitih oblika, veličina, klasne pripadnosti i cenovnih razreda. Mnogo je razloga zbog kojih su se krosoveri uvukli u takoreći sve pore automobilskog tržišta. Robusno i dinamično izgledaju, uzvišenom pozicijom daju bolju preglednost i dominantan osećaj u saobraćaju, dok ih visok klirens čini podobnim za vožnju po gradskim ulicama, kao i za povremene avanture u prirodi.

 

Peugeot508-41.jpg

 

Međutim, SUV vozila nikada neće posedovati ovako elegantnu i otmenu notu, a za limuzinama zaostaju i kada je reč o komforu, voznoj dinamici i ekonomičnosti na otvorenom putu. Među proizvođače koji imaju dugu tradiciju u pravljenju limuzina, pored ''nemaca'' svrstava se i francuska trojka - Pežo, Reno i Citroen. Proslavila ih je udobnost, ali i originalan dizajnerski pristup koji nije baš uvek nailazio na razumevanje publike. I dok Sitroen tavori sa starim modelom C5, Reno je u ozbiljnom naletu sa Talismanom, a Pežo kreće u veliki ''come back'' sa 508-icom.

 

Peugeot508-45.jpg

 

Sedam godina je proteklo od kako nova reprezentativna limuzina nije izašla iz Sošoa, po nekima i više, jer prva generacija 508-ice nije u potpunosti ispunila očekivanja. Delom i zbog toga što nije propraćena dizajnerskim bravurama kakve su krasile prethodnike, kao što su 406 i 407. Srećom, u poslednjih nekoliko godina, Pežo se u većoj meri posvetio ''tabli za crtanje'' i pristupio sa potpuno novim, agresivnijim dizajnerskim pristupom.

 

Peugeot508-8.jpg

 

Vizuelni zaokret nije se zaustavio na spoljašnjosti već je zahvatio i unutrašnjost gde je implementiran inovativni iCockpit. Tako su SUV modeli 3008 i 5008, te manji 308 i 208, vratili ugled brendu sa znakom lava na nivo kakav zaslužuje. Isti genetski kod je iskorišćen i za nastanak druge generacije modela 508, automobila koji sa svojim prethodnikom ima malo dodirnih tačaka.

 

Peugeot508-5.jpg

 

Prvi put smo ga videli uživo na Ženevskom salonu automobila, da bi nekoliko meseci kasnije u Nici iskoristili priliku da se upoznamo sa voznim karakteristikama, ali i mnogim novinama koje 508 donosi. Na raspolaganju nam je bila kompletna paleta verzija, od najslabije u Alure paketu sa novim 1.5-litarskim HDi agregatom od 130 KS i manuelnom 6-stepenom transmisijom, do najsnažnije GT verzije sa 1.6-litarskim turbo benzincem od 225 KS koji je uparen sa novim 8-stepenim menjačem. Mi smo za test ipak izabrali ''zlatnu sredinu'' odnosno verziju sa 2.0 HDi dizel motorom od 180 konjskih snaga u najvišem GT paketu opreme.

 

Peugeot508-9.jpg

 

Kao što se da primetiti sa fotografija, prvi u nizu aduta ovog automobila je markantan izgled sa dominantnim sportskim primesama. Ovo nije klasična trozapreminska limuzina, već ''fastbek'' sa petora vrata i niskom, dugom linijom krova. Nešto poput Volkswagenovog Arteona. Nova generacija je kraća od prethodne za 8 cm, šira za 3 cm i niža 5 cm, a po ovome se može naslutiti da je 508 dobio izuzetno dinamične proporcije.

 

Peugeot508-7.jpg

 

Poseban kupe efekat proizvode vrata bez okvira, kao kod pomenutog Arteona i Audija A5 Sportback. Agresivnom izgledu doprinose i ''lavovski'' detalji na prednjem i zadnjem kraju. Napred je akcenat na LED farovima oštrog oblika sa dnevnim svetlima koja se spuštaju duž branika aludirajući na očnjake. Sa druge strane nalazimo štop svetla koja asociraju na posekotine od kandži. Pomenuta zadnja svetla dobijaju još više na važnosti, jer smo u razgovoru sa dizajnerom Žilom Vidalom saznali da je bilo potrebno staklo debljine 7 cm kako bi se postigao željeni 3D efekat. Na pitanje koliko će zadnja svetlosna grupa koštati kao rezervni deo, ipak nismo dobili odgovor…

 

Peugeot508-24.jpg

 

Ljubitelji Pežoa registrovaće da se prtljažnik više ne otvara na dugme, odnosno nulu u imenu modela, kao kod prethodnika i kod 407-ice. Ovde je taster vraćen na ''standardno'' mesto. Ukoliko izabere najviši GT paket opreme, koji je moguće uzeti isključivo uz najsnažniji dizel od 180 KS ili benzinac od 225 KS, dobijate naplatke promera 19 inča koje dodatno naglašavaju atraktivne linije automobila. Još jedan mali, ali efektan detalj je broj 508 na haubi kao omaž istorijskom modelu 504.

 

Peugeot508-14.jpg

 

U kokpitu je situacija utoliko slična, jer će vas najpre dizajn oboriti s nogu. A kada već klecnete, možete da se zavalite u odlična, elektropodesiva sedišta sa produžetkom sedalnog dela… Tek onda počinjete da primećujete razne detalje. Takozvani iCockpit druge generacije kombinuje nisko postavljen upravljač malog obima, interaktivni digitalni displej ispred vozača koji nudi prikaz u zavisnosti od želje vozača i veliki ''hed ap'' ekran dijagonale 12.3 inča.

 

Peugeot508-15.jpg

 

Pored je pozicioniran centralni displej od 10 inča, integrisan u prednji panel ispod kog se nalaze tasteri u vidu klavirskih tipki. Inače, aktivna instrument tabla vozaču prikazuje sve potrebne informacije, od navigacije do night vision funkcije koja noću može da detektuje pomeranje na razdaljini između 200 i 250 metara. Posebnu pohvalu zaslužuje odluka proizvođača da ovaj sistem uvrsti u standardnu opremu, nezavisno od paketa opreme!

 

Peugeot508-17.jpg

 

Celokupnom doživaljuju doprinosi opcioni Fokal audio sistem, kao i materijali visokog kvaliteta poput Nappa kože, alkantare, ali i imitacija karbona ili drveta na samoj tabli. Iako sama reč ''imitacija'' ne pristaje luksuzu, uveravamo vas da se radi o odličnoj izradi i završnoj obradi koja se može naći samo kod premijum modela. Što se prostora tiče, napred ima sasvim dovoljno mesta, dok je pozadi situacija nešto drugačija. Mesta za kolena ima dovoljno, ali ukoliko ste visoki iznad 185 cm putovaćete pognute glave zbog niske linije krova. Što se prtljažnika tiče, on svakako nije mali ali sa zapreminom od 487 litara svrstava se ispod proseka klase.

 

Peugeot508-12.jpg

 

Pozicija iza malog i niskog upravljača na prvi pogled deluje čudno, ali se veoma brzo naviknete zahvaljujući odličnoj ergonomiji. S obzirom da smo vožnju otpočeli uz samu obalu gde je sredinom jula špic letnje sezone i velika gužva, uputili smo se u zaleđe, ka planinama gde preovladavaju krivudavi putevi. Na samom početku primećujemo da 508 privlači dosta pažnje na ulicama, čak i u Nici, mondenskom gradu gde se na svakom koraku sreću superautomobili poput Ferarija, Meklarena, Bentlija…

 

Peugeot508-49.jpg

 

Ipak, posle svega nekoliko minuta izlazimo iz gradskih gužvi, kratka vožnja autoputem i pred nama se otvaraju prelepi magistralni putevi. Iako sportski GT paket uključuje i sportska, profilisana sedišta, udobnost je na visokom nivou. Zvučni komfor takođe - šum vetra jedva je primetan bez obzira što vrata nemaju ramove.

 

Peugeot508-50.jpg

 

Vrlinama tu nije kraj…Pokretačkoj jedinici nema se šta zameriti. Dvolitarski HDi dizel od 180 KS nije izraziti snagator, ali sa 400 Nm obrtnog momenta poseduje sasvim dovoljno predispozicija za dinamičnu vožnju bez napora. Tome u prilog govore i podaci o ubrzanju iz mesta do 100 km/h za prihvatljivih 8.3 sekundi, dok maksimalna brzina deseže čak do 235 km/h.

 

Peugeot508-51.jpg

 

No, kada govorimo o vožnji, pored odličnog dizel motora novi 508 ima još jednog keca u rukavu. Reč je o adaptivnom oslanjanju, sa elektronskom kontrolom rada amortizera. Mi biramo Sport, a automobil se transformiše i više nego što smo očekivali. S obzirom da smo pre toga bili u Comfort režimu, promena je i više nego osetna. Osim promene u radu oslanjanja, Peugeot 508 postaje ''teži'' na volanu, menjač brže reaguje, a papučica gasa daje bolji odziv. To vam daje samopouzdanje da krivine prolazite brže, a i ako preterate, 508 ostaje pitom i lako ga je iskontrolisati naravno uz pomoć ESP uređaja.

 

Peugeot508-21.jpg

 

Kočnice sa druge strane nisu najsjajnije, jer se prilikom jačeg zaustavljanja stiče utisak da je masa automobila dosta veća od deklarisanih 1.535 kg. Slabiju kariku predstavlja i menjač, budući da je nešto sporiji i kao takav oduzima oštrinu voznoj dinamici. Mada, treba uzeti u obzir da Peugeot 508 nije namenjen oštroj sportskoj vožnji na limitu, već za uživanje, a pri ujednačenom tempu i tokom krstarenja visokim brzinama ''francuz'' briljira.

 

Peugeot508-44.jpg

 

Za kraj možemo da izvučemo zaključak da se Pežo vratio na pravi put kada je reč o limuzinama. Kvalitetna izrada i premijum karakter još više dolaze do izražaja zbog specifičnog dizajna, kako spolja tako i unutra. To ga čini kompetentnim da se uhvati u koštac ne samo sa Passatom, Insignijom Grand Sport, Mazdom 6, Renault Talismanom već i sa VW Arteonom i Audijem A5 Sportback.

 

 Peugeot508-27.jpg

 

Rečju, može da privuče kupce koji traže više individualnosti, za to su spremni dodatno da plate. A iako zvanična cena za domaće tržište u ovom trenutku nije poznata, već sada se zna da neće biti jeftin. Naime, u Francuskoj početna cena za model sa 1.5 HDi motorom iznosi oko 32.000 evra, a očekuje se da će u Srbiji, kada u septembru počne da se prodaje, biti nešto povoljnija. Peugeot se uspešno vratio na tržište luksuznih sedana pružajući premium kvalitet uz jedinstven fancuski šarm.

 

Tekst i fotografije: Aleksandar Savin/TopSpeed

 

preuzeto sa - topspeed.telegraf.rs

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Produženi Peugeot 508L za Kinu

 

186241-peugeot 508 11.jpg

 

Nova generacija Peugeota 508 je na Guangzhou sajmu automobila promovisana i u verziji sa produženim međuosovinskim rastojanjem, ali odmah treba napomenuti da je to varijanta koja će se prodavati samo na kineskom tržištu. Zahvaljujući 55 mm dužem međuovinskom rastojanju (sada 2848 mm) putnici pozadi imaju više mesta za noge, dok je dužina automobila sada 4856 mm (+100 mm).

 

186240-peugeot 508 1.jpg

 

Deo standardne opreme čine i 12.3-inčna digitalna instrument tabla i 10-inčni ekran osetljiv na dodir za infotainment sistem.

 

186242-peugeot 508 111.jpg

 

Za proizvodnju će se brinuti Dongfeng-PSA, a start prodaje Peugeota 508L u Kini je najavljen za prvi kvartal 2019. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...